Vaak als ik met mensen zit te chatten ofzo, en ze sturen een foto denk ik van "WOW, jij bent LEEEEEEEELIJK, niet normaal!"...
Dit merk ik vooral bij die doorgewinterde computernerds... Terwijl het niet zo is dat er zoveel lelijke mensen zijn.. Als ik op school rondkijk is het percentage schapen & geiten (figuurlijk, Djeez & Ludo, geen reacties dus) veeeeeeeeel lager dan online...
Komt dit omdat die mensen gewoon keihard scheiten om in de buitenwereld te treden?
Of wordt je lelijk van computeren?
Enkele mogelijke oorzaken:
Over dat lelijke mensen bang zijn om in de buitenwereld te treden, en dus online vrienden gaan zoeken:
Waarom zijn ze er dan altijd zo gebrand op om hun foto te sturen
Oja, ik ben geen computernerd, en ben dus ook niet lelijk... Yeah ik ben zelfs knap zegt men vaak... HEHE, nee echt
GRTZ ArchAngel
KOZZMIC schreef dus: ik zie jou hier ook vaak.. KRIJG EEN LEVEN!
Mijn reactie daarop:
HAHAHAHAHA
kozzmic
krijg een leven?
heb ik al...
Eentonig? nee hoor... De training is elke keer anders, op het werk komt elke keer andere vracht & mensen, bij de wedstrijd moeten we altijd tegen anderen spelen, en bij het uitgaan wordt ik elke keer dronken dus dan vergeet ik hoe saai het was....
Wie krijt er hier nou een leven? ik heb er al een hoor. en ik ben niet lelijk...
GRTZ ArchAngel
quote:
op 02-01-2000 om 11:10 PM schreef RemCow het volgende:
hmmz krijg hier ff een deja-vu gevoel![]()
Ja da's klote..
als je het nu noch eens uit zou leggen, zou het leuk zijn...
quote:
op 02-01-2000 om 10:43 PM schreef ArchAngel het volgende:Yeah ik ben zelfs knap zegt men vaak... HEHE, nee echt
Izz iz zoooooo ontzettend benieuwd naar deze adembenemende stralende indrukwekkende knappe verschijning met zijn goddelijke uitstraling.
de narcissen bloeien weer vroeg dit jaar 
(dit is een doordenker voor de intellectuelen onder ons)

Ik ben knap ... TSSSSK !
MUWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !
quote:
op 02-02-2000 om 12:24 AM schreef beelzebub het volgende: . Zoek je hier een bevestiging voor iets ArchAngel?
Waarom open je dan niet een topic: "Narcisten aller landen verenigt u" ofzow.
Ach beelzebub Het is bijna lente toch en dan komen alle kleine narcistjes weer tot bloei.
Maarre...ik zie in het fotoboek van Knut nog geen foto van AA
Ik heb nog nooit iets goeds gelezen van ArchAngel en hij is verdomme al met het uiterlijk van andere mensen bezig. Haal die balk uit je oog, sufferd.
quote:
"WOW, jij bent LEEEEEEEELIJK, niet normaal!"... Dit merk ik vooral bij die doorgewinterde computernerds... Terwijl het niet zo is dat er zoveel lelijke mensen zijn...
quote:
op 02-02-2000 om 01:03 PM schreef Manono het volgende:
...sufferd...
Verder wilde ik graag dit soort luidruchtige minderwaardigheidscomplexen op poten willen negeren.
Ik dank u voor uw aandacht,
Mijn reactie daarop:
HAHAHAHAHA
kozzmic
krijg een leven?
heb ik al...
Eentonig? nee hoor... De training is elke keer anders, op het werk komt elke keer andere vracht & mensen, bij de wedstrijd moeten we altijd tegen anderen spelen, en bij het uitgaan wordt ik elke keer dronken dus dan vergeet ik hoe saai het was....
Wie krijt er hier nou een leven? ik heb er al een hoor. en ik ben niet lelijk...
GRTZ ArchAngel
[/quote]
Leuk dat je even uitlegt hoe leuk jou leven wel niet is, volgens mij vertel je het ook best graag aan je zelf en iedereen die het niet wil horen!!!!!!
Als jij zo'n fantastisch leven hebt en je er volgens je zelf zo goed uitziet waarom maak je je dan druk om een stel "lelijke computernerds"??
Verberg je dat je er zelf eigenlijk een bent of kun je moeilijk kiezen tussen een dag achter de computer of voor de spiegel????
Verder moet je helemaal zelf weten wat je vind en doet en je mag ook best heel blij zijn met jezelf maar dat hoefd niet ieder een te horen. Trouwens als je je eigenwaarde afmeet aan een stel "verzonnen computernerds"
dan komt iedereen heel erg goed uit de bus, alleen hou je je zelf dan wel ontzettend voor de gek!!!!!!
En hoezo is een bril in eens een "lelijkheids factor"?
quote:
op 02-02-2000 om 03:02 PM schreef Urmacht het volgende:
En hoezo is een bril in eens een "lelijkheids factor"?
Als ArchAngel voor de spiegel staat en een bril op zet, dan ziet 'ie pas hoe lelijk hij is.
Ik heb voor me zelf al een oplossing: een computer met spiegelscherm 
"tis moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer zo charmant en zo aardig, dat zie je in een ogenblik..."
quote:
op 02-02-2000 om 03:11 PM schreef Ludo het volgende:
Als ArchAngel voor de spiegel staat en een bril op zet, dan ziet 'ie pas hoe lelijk hij is.
quote:
op 02-02-2000 om 01:28 PM schreef Verbal het volgende:
[QUOTE]"WOW, jij bent LEEEEEEEELIJK, niet normaal!"... Dit merk ik vooral bij die doorgewinterde computernerds... Terwijl het niet zo is dat er zoveel lelijke mensen zijn...
Gelukkig ben ik een slimme hophopper... TSS
quote:
op 02-02-2000 om 01:03 PM schreef Manono het volgende:Ik heb nog nooit iets goeds gelezen van ArchAngel en hij is verdomme al met het uiterlijk van andere mensen bezig. Haal die balk uit je oog, sufferd.
Dan moet je misschien wat beter gaan lezen.. Ik heb namelijk al een flink aantal interressante discussies aangewakkerd...
Er zit geen balk in m'n oog, ik ben gewoon knap..
HMMMM het ruikt hier een beetje naar jaloers computernerds!
TSS
ArchAngel
quote:
op 02-01-2000 om 11:20 PM schreef ArchAngel het volgende:
Ja da's klote..
als je het nu noch eens uit zou leggen, zou het leuk zijn...
Kijk maar eens naar oude topics in dit forum, dan snap je de reactie van Serum ook.......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |