abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 5 november 2001 @ 00:02:05 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2087398
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 7. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen zondag 4 november 2001.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2087543
Oke, voor het eerst dat ik weer streamverslagen maak sinds BB2

0:12
GJ, Sandy, Kelly en Ed zitten buiten en hebben het over welke battle ze gaan krijgen en dat ze vast en zeker naar de arme kant zullen gaan. (ze denken dat ze de 'extra moeilijk gemaakte battle' zullen gaan verliezen.

0:13
Camera 1 switch naar Coos en Pascal die in bed liggen

0:16
Camera 1 switch weer naar buiten
Het gaat over dat het weer gaat regenen. Vervolgens gaat het over de benen van Kelly die een aantal plekken bevatten doordat ze een paar keer flink op haar bek is gegaan .
Gesprek gaat NU alweer over de bouwvoorschriften van het huis. Ed vind de douche en de wc niet echt ideaal.

pi_2087573
Breedbandstream 2

0.00 Andries, Diane, Danielle en Priscella in bed. Diane : Weet je waar ik me heel erg op verheug ? Een boterham met roomboter en pure hagelslag. Priscella : Ik deed vroeger een gehaktbal uithollen en daar deed ik dan appelmoes in. Er zijn mensen die doen pindakaas op hun brood en daar nog suiker overheen. Diane : Ikke, daar kan je me voor wakker maken. Frankie doet zout op zijn pindakaas. Pinda's met zout zegt hij dan. Priscella vindt dat ook wel lekker.

Breedbandstream 1

0.06 Ed : Moet jij nog een biertje ? Sandy : Ja. Gert Jan : Ik heb genoeg. Jij maakt een zootje van je privéleven. Sandy : De ene is hetero, de andere niet. Gert Jan : Met die hetero moet je je gevoelens platonisch houden, anders heb je een probleem. Sandy : Elke keer als ik een borrel op heb komt het er uit.

0.08 Kelly komt even langs. Ed komt terug met bier. Sandy : Weet je wat we kunnen bestellen ? Een dartspel. Gert Jan : We hebben een heleboel spelletjes gevraagd. Ed gooit er wat oerkreten uit.

0.11 Kelly verschijnt weer. Ed haalt een stoel voor haar. Ik geloof dat Sandy zegt dat Audrey achter Dana International heeft gedanst. Sandy : Dit is onze laatste avond hier. Dat zegt mijn gevoel me. Gert Jan : Dat denk ik ook. Ed : We kunnen een battle krijgen maar we hoeven niet te verliezen. Sandy : Ze kennen onze zwakke plekken. Ze hoeven toch niet te verhongeren daar ? Ed : Verhongeren ? Weet je hoeveel ze daar te vreten hebben die gasten ? Meer als wij. Ineens gaat de stream naar Coos en Pascal die in bed liggen te lezen.

0.15 De stream is terug in de tuin. Ed : Gaat het nou weer regenen ? Kelly : Ik heb geen ruitenwissers namelijk. Gert Jan : Ik zit me vandaag af te vragen. De bouwvoorschriften kloppen die ? Het flikkert in elkaar. Ed zegt dat o.a. de badkamer en het plafond niet deugen. Kelly gaat naar binnen. De anderen even later ook. Sandy loopt een glas kapot. Ed maakt met de tuinslang het vuur uit.

maandag 5 november 2001 @ 00:22:55 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087578
Er is een enorme rookwolk aan de kant van rijk. Ze hebben iets in de fik gestoken ofzo. Valt me mee dat BB nog niet ingrijpt.
In arm is er een kleine ruzie gaande. Het gaat erover dat Danielle sommige mensen ontziet en anderen juist niet.
Andries en Diane bemoeien zich er niet echt mee en liggen handje in handje naar elkaar toe.

(Lees hieronder voor een beter verslag van het gebeuren!)

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 05-11-2001 00:27]

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 5 november 2001 @ 00:24:01 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_2087586
Frank en Leo gaan nu ook de slaapkamer in.

Frank: Wat een teringzooi hier. Wat een stink tering pleuris tiefus zooi.
Andries: Godverdomme (onverstaanbaar iets over het licht dat aanging.)
Frank begint nu Andries af te zeiken. Dat ie als een bejaarde reageerd. '24 jaar, lijkt wel 42....'

Daan: Frank, waar irriteer je je aan bij mij dan, we hebben net een rondje gedaan.
Frank: Onzeker in bepaalde dingen, bang.... Als er dus een bettel komp, dan staat je hele gezicht gespannen, dan staat er heel veel druk op je gezicht.
Je bent veels te lief tegen iedereen, ook in de dagboekkamer. Dan denk ik ons kindje is weer naar de dagboekkamer geweest. (Nu zingt Frank, op de melodie van 'My dear lolipop o.i.d. Er wordt gelachen.)

Andries lacht niet, ligt met z'n ogen gesloten te doen alsof hij slaapt, was chagerijnig over de eerdere aanvaring met Frank.

Leo nu over Daan: Inconsequent... Vind ik wel mee vallen. Soms denk ik, wat denk je nou? wat gaat er in je om. Soms een beetje tuttig gedrag.
Hij vindt dat ze soms te zacht en te lief is tegen Frank als captain.
Daan: Ja, dat ben ik ook.
Leo: Af en toe moet je er gewoon tussen komen, ik vind je soms te verdedigend naar bepaalde mensen toe, Frank en Diaan. Ik voel me soms toch wat tekort gedaan. Daar heb ik eigenlijk een bloedhekel aan. (Pauze) Zo, dat heb ik gezegd.

Daan: Iemand anders nog?

Pris: Ze is te zacht, maar dat is Danielle, ze waait met alle winden mee.
Leo: Het gaat om practische dingen, verdelen en zo.
Frank: 5 mensen besluiten om iets te verdelen en dan bewaar jij kip hawaii voor Diane.
Daan: Het is zo'n kleine moeite.
Frank: Daar gaat het niet om. Vijf mensen beslissen.....
Daan: Nee 4, Bob die....
Frank: Neeee (schreeuwend) Fuck you, ik wordt er schijtziek van al dat geouwepleurishoer.
Daan: Waarom schreeuw je nou?
Frank: (Nog steeds schreeuwend): Het gaat om het principe, ik spreek toch geen Russisch? Niet om die Kip Hawaii. Je moet consequent zijn!

Andries wordt er nu ook bij betrokken, wil eigenlijk slapen.
Andries: Ze durft niet altijd tegen Frank in te gaan.
Frank: Nou, ik hoor hier iets helemaal nieuws hoor....

(effe sigaretje roken.)

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 5 november 2001 @ 00:29:48 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087624
In rijk zit Kelly nu met haar tieten bijna bloot op de bank naast Ed. Ed werpt af en toe een blik op haar shirtje, maar wordt er volgens mij niet warm of koud van.
pi_2087628
0:18
Het gaat over het feit dat het huis op sommige plekken is gevoegd. Ed zegt dat ze het beter haddebn kunnen kitten, is namelijk felxibel.
Het gaat volgens GJ regenen en ze maken het vuur uit... onwiese rook! Ed zegt tegen de camera (tegen mij dus ) dat we nu niets meer kunnen zien. Vuur brand nog steeds... incl. rook. Ed is het vuur nog steeds aan het blussen met een tuinslang, iedereen is voor de rest naar binnen.

0:22
Het vuur is nu bijna uit en ed gaat naar binnen. Ondertussen liggen Andries en Diane in hun "bed". Daniele en Frenk hebben weer eens ruzie.... het gaat over hoe vervelend Frenk was bij een of ander spelletje! Danielle: "we zijn geen kleurters meer!, ik ben geen lerares!" De rol als captain wordt weer eens ter sprake gesteld. Kortom een saai gesprek.

0:26
GJ, Sandy en Ed zitten op de bank. Kelly komt erbij. Ed wreef over zijn tatoo tijdens de battle tussen Kelly en Diane met de woorden "better be good!". "Je bent zo lekker zacht" zegt Sandy. Arm had schijnbaar een feestje wat om 12 uur al afgelopen was (errug vroeg naar mijn mening).

0:30 Ik ga nu maar eens pitten, ik geef de functie maar weer door Weltrusten!

maandag 5 november 2001 @ 00:34:34 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_2087664
Priscella maakt nu een opmerking over het suikergebruik.
Dat zij minder gebruikte om suiker te sparen en dat anderen het dan gewoon op hun brood doen.
Diaan: Maar daar heb ik een oplossing voor gevonden, ik drink minder koffie.

Frank: Weet je wat ik het leukste vond? Dat Bobby voor het eerst kutwijf zei tegen Diane.
(Nu een tijdje over 'Bobby' als bijnaam.)
Frank: Ik heb een bijnaam die ik hier niet kan noemen.
'Red Bulletje'. (Dat weten we allemaal al Frank. CU2!)

(Ik ga nu even bij rijk gluren, daar zit Kelly gekleed in een jurk met een decoletee tot aan d'r schaamhaar.)

pi_2087702
quote:
Op maandag 05 november 2001 00:30 schreef Freaky20 het volgende:

0:22
Het vuur is nu bijna uit en ed gaat naar binnen. Ondertussen liggen Andries en Diane in hun "bed".

But but but, did anybody not notice Andries taking and holding Diane's hand under the covers?
  maandag 5 november 2001 @ 00:41:16 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087706
Priscella tegen Andries:
"Je kijkt ongeinteresseerd als ik wat tegen je vertel".
"Kijk ik ongeinteresseerd?", herhaalt Andries verbaasd.
Priscella gaat er verder niet op in.
"Vertel eens wat jij van iedereen vindt Pris", zegt Frank.
Priscella antwoord:
"Leo is mismoedig. Diane is egoistisch en pietje precies.
Andries is saai en vasthoudend. Daan is zachtaardig besluitvaardig." (ik heb even Frank gemist).
Leo wil graag weten wat mismoedig precies is, maar een echt duidelijk antwoord komt er niet. Als ze aan Andries vraagt wat mismoedig betekent, weigert hij te antwoorden.
Als Frank vraagt wat Diane van Priscella vindt, zegt ze dat ze moeilijk te benaderen is en vaak lacht uit leedvermaak.
Verder zegt Diane dat ze haar moeilijk kan peilen.
"Rebels en terughoudend en misterieus", zegt Frank. "Maar zo misterieus is ze ook weer niet... dat lijkt zo. Ze kan je ook heel raar aankijken."
"dat hebben wel meer mensen gezegd ja", reageert Priscella.
  maandag 5 november 2001 @ 00:42:18 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087710
quote:
Op maandag 05 november 2001 00:40 schreef karn het volgende:
But but but, did anybody not notice Andries taking and holding Diane's hand under the covers?
Yep.. zie mijn verslag een stuk of 7 berichten naar boven!
pi_2087801
0.24 In de woonkamer. Ed : Het is een vreemd idee dat je iets op je lijf hebt staan dat er niet meer vanaf wil. Gert Jan vraagt of het er over tien jaar nog staat. Ed zegt van wel omdat de techniek verbeterd is. Ed : Het moet hoogstens een keer bijgekleurd worden. Gert Jan : Tattoos zijn niks voor mij. Ed noemt Kelly per abuis Gelly.

0.32 Ed en Sandy roken een sigaar. Ed vertelt verhalen over joints. Kelly heeft ook ervaring met een joint : Ik word er kotmisselijk van en ik vreet me het schompes.

0.47 Men vertelt uitgaansverhalen. Kelly : Daar heb ik zo'n hekel aan, ouwehoeren als je uitgaat. Ze bedoelt dat er dan geschreeuwd wordt en geeft een demonstratie.

0.57 Sandy vertelt over een ex-vriendin.

maandag 5 november 2001 @ 01:14:20 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087903
Kelly vertelt weer een heel lang verhaal over...... (je raadt het al) zichzelf! Ed ligt onderuit op de bank en luisters (of doet alsof).

In arm liggen ze allemaal te pitten.

pi_2087959
1.11 Gert Jan gaat naar bed. Kelly vertelt over haar huis en haar ex-vriend Ed.

1.21 In de slaapkamer. Pascal zegt dat hij nu de dagen gaat aftellen. Hij vraagt of Gert Jan dat ook doet. Gert Jan zegt dat hij dat pas over een aantal weken gaat doen als hij er dan nog in zit. Pascal : Ik vind dat het snel is gegaan. Gert Jan : Soms gaat het snel en soms niet. Als het weer rustig is krijg je geheid een battle. Pascal : Ik vind het al drie dagen rustig. Gert Jan : Ik niet. Pascal : Wat dan ? Gert Jan : Ik vond gisteravond niet rustig. Daar hebben we het al over gehad.

1.26 Pascal vraagt zich af wat zijn ouders er van vinden. Hij denkt dat ze een heel ander beeld hebben als hij.

1.29 Stream naar de woonkamer. Kelly vertelt nog altijd over haar ex-vriend.

maandag 5 november 2001 @ 01:37:11 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087964
Kelly is nog altijd aan het vertellen over haar favoriete onderwerp: Kelly. Haar borsten vallen er ook nog steeds bijna uit.
  maandag 5 november 2001 @ 01:39:33 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_2087976
Hmm, Kelly heet dus 'van der Veer' van achteren.
Of wisten we dat al?
pi_2088060
In her favour: although kelly is truly telling the story of her 3 year relationship - from end, to begining to middle - and in enormous detail, where Sandy keeps trying to get a word in (with little sucess) she is being remarkably nice about her ex! I fear however, that it may take her another three years to finish the whole story.
But at least it's stopped her playing with her hair for a couple of hours. (even if her momenteel lack of self-consciousness has almost lead to some smashing boob-shots)
  maandag 5 november 2001 @ 02:10:39 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_2088102
Het is inderdaad grappig dat niemand deze monoloog opschrijft. Volgens mij zitten meerdere mensen mee te luisteren maar op een of andere manier is het allemaal te langdradig.
Wel eerlijk overigens, dat ben ik met je eens.
  maandag 5 november 2001 @ 02:15:56 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_2088121
Ah, de conclusie van het verhaal is nabij.
Beiden zetten ze 'Take a look at me now' in en Kelly begint te huilen.
De dames huggen.

Kelly moet nu snel naar de WC en wil daarna een krentebol met kaas maken.

Kelly: Oh bah! (microfoon wordt weggedraaid terwijl Kelly op het toilet zit.) (dank.)

pi_2088131
YES!
When kelly was finally finished with her monologue about THE EX....she almost started to tell about the one before him (and I must confess, I panicked - gaat ze nog door?????) But then Sandy managed to say something about her ex, and the song that reminded her of her. Kelly got that blik in her eyes - zo van, 'I'm thinking about myself here and not listening anymore'. Then she interrupted Sandy to tell of her own sad song (God help us: Mariah Carey) As with any conversation about love, it ended with the two girls bonding hug-wise......and YES! Kelly in tears.
Bless her.
Sandy: ik hou van gevoelige mensen.
(Good job too!)
  maandag 5 november 2001 @ 02:32:46 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2088159
quote:
Op maandag 05 november 2001 02:19 schreef karn het volgende:
and YES! Kelly in tears.
Bless her.
Boy am I glad I closed the streams about an hour ago.... I'm thankful to whomever is responsable for me missing this undoubtfully great piece of emotional tv.
pi_2088174
02:34 Breedbandstream 1 (Rijk)

Kelly heeft het over tosti's eten in bed. Ed zit naast Kelly op de bank. Op de achtergrond hoor ik Sandy. Men zit te eten. Gesprek gaat over Adele Bloemendaal en haar zoon.
Nu over wat ze zullen eten morgen. Kelly wil (weer) Thaise boontjes bestellen.

Kelly ligt in een deuk, kan niet echt volgen waarom. Gesprek gaat nog steeds over wat te bestellen.

Nu hebben ze het over het feit dat bestellen zo moeilijk is omdat ze geen merknaam mogen noemen. Ed: "Dat is heel moeilijk, bijvoorbeeld bij luchtjes. Ik heb laatst COOL WATER van DAVIDOFF besteld." Even later heeft-ie het over "Conimex"

De besteltelefoon is in gesprek. Volgens Sandy komt dat omdat ze willen dat er vroeg op gestaan wordt. Weer valt de naam Conimex. En Thaise hoerboontjes...

Religion is a pacifier
  maandag 5 november 2001 @ 02:43:20 #23
16630 Sike
Nachtvlinder
pi_2088179
Ze zitten nu een beetje over eten te praten met z'n 3en (kelly, Ed en Sandy). Het erge is dat ze het ook nog eens over eten hebben, thais eten wat Kelly morgen gaat koken.
's nachts werkt ut beter
  maandag 5 november 2001 @ 02:43:36 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_2088180
Kelly is inmiddels twee krentebolletjes met kaas aan het eten.
Ed is er ook bij komen zitten.

Kelly: Met m'n ex lag ik altijd lekker in bed, film te kijken... Ooooh, nu praat ik alleen maar over m'n ex.... Nou ja, dan lag ik dus lekker met m'n ex in bed, een film te kijken.... (etc.)

(Sandy wil nu Chinees eten gaan bestellen voor de volgende dag.)

Kelly: Ik kan ook gaan koken morgen...
Ed: Thaise boontjes, Thaise rijst, Thaise kip.....
Sandy: Iedere dag Thaise boontjes, Thaise rijst, Thaise kip.....
(Ed boert.)

Nu krijgen ze alle drie een lachbui omdat Kelly 'platte Thaise bakjes van Conimex wil'.
Ze weten niet hoe ze dat moeten bestellen zonder een merknaam te noemen.
Kelly: In gesprek weer, dat kutding! Aah, joh, dat kutding!
(Ze denkt een kilo sperciebonen nodig te hebben.)

pi_2088183
02:46

Men zit nog steeds te eten en over Niets Byzonders te praten. (Beetje saai. Ga slapen.)

Religion is a pacifier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')