NEE, wat ik wil bezorgen zijn de kleine ingredienten die je in de keuken altijd mist.
Stel, op zondagavond krijg je bezoek, maar je hebt geen gebak in huis: Dan kun je zelf gaan bakken. Maar je moet wel meel hebben. That's where I come in! Je belt, en ik bezorg je een pakketje bakmeel. Of poedersuiker, of maizena, of wat dan ook!
Instant succes volgens mij. Je kunt zelfs een pakje melkpoeder bij andere mensen laten bezorgen! Geweldig toch?
quote:Completa?
Op vrijdag 02 november 2001 12:06 schreef links234 het volgende:
Instant succes volgens mij. Je kunt zelfs een pakje melkpoeder bij andere mensen laten bezorgen! Geweldig toch?
quote:Of een ander merk!
Op vrijdag 02 november 2001 12:08 schreef Vork het volgende:[..]
Completa?
en veel bedrijven werken daar niet aan mee en gaan een minder klantvriendelijk toekomst tegemoet.
[Dit bericht is gewijzigd door Chandler op 02-11-2001 12:11]
quote:Wereld Idee!
Op vrijdag 02 november 2001 12:08 schreef links234 het volgende:
Of een ander merk!
Magoed, t enige gat in de markt wat ik me kan bedenken is idei n Enschede.
Ow en ik denk dat een Logopedie Centrum in Brabant of Limburg ook geen slecht idee is.. Aangezien een hoop mensen daar moeite hebben met het spreken van ABN
Meel sturen is nogal riskant de laatste tijd...
quote:1 probleem: de kosten. Het wordt te kostbaar om een pak suiker van 1.99 te laten bezorgen en daar 25,- kosten bij te berekenen.
Op vrijdag 02 november 2001 12:06 schreef links234 het volgende:
Af en toe weet je het: Geniale ingevingen voor nieuwe zakenkansen. Mijn laatste idee: Een postorder/bezorgservice (ook via internet), maar een gewone?NEE, wat ik wil bezorgen zijn de kleine ingredienten die je in de keuken altijd mist.
Stel, op zondagavond krijg je bezoek, maar je hebt geen gebak in huis: Dan kun je zelf gaan bakken. Maar je moet wel meel hebben. That's where I come in! Je belt, en ik bezorg je een pakketje bakmeel. Of poedersuiker, of maizena, of wat dan ook!
Vorig jaar op bezoek geweest bij vrienden in NY (Manhattan upper West Side) En daar bestel je idd om 23.00 uur op zondag 2 bekers Hagen Daz bij de Deli om de hoek en dat komen ze dan netjes brengen. Kost je in totaal 50 piek. Maar daar moet je daar niet over zeiken, hier in NL zou je dat niet doen.
quote:Zo te zien heb je meer aan een school voor "Hoe leer ik Nederlands schrijven"
Op vrijdag 02 november 2001 12:10 schreef Vork het volgende:[..]
Wereld Idee!
Magoed, t enige gat in de markt wat ik me kan bedenken is idei n Enschede.
Ow en ik denk dat een Logopedie Centrum in Brabant of Limburg ook geen slecht idee is.. Aangezien een hoop mensen daar moeite hebben met het spreken van ABN
quote:Het feit dat ik typ als een vaatdoek, maar dan met meer fouten heeft niets te maken met de noodzaak voor een schrijfopleiding voor Vork
Op vrijdag 02 november 2001 12:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo te zien heb je meer aan een school voor "Hoe leer ik Nederlands schrijven"
quote:Wijze woorden, alleen is het wel zo dat het bedrijfsleven aardig mee helpt
Op vrijdag 02 november 2001 12:17 schreef Reintje het volgende:
Gaten in de markt komen als de tijd er rijp voor is.
Netzoals de sexlijnen in 1988 en mobiele telefoons in 1999. Een gat in de markt bedenk je niet expres, maar wordt per ongeluk uitgevonden.
quote:Dat noemen ze nou dialect. Maar voor mensen die nooit buiten de stadsgrenzen komen is dat net zo vreemd als een koe of een heuvel.
Op vrijdag 02 november 2001 12:10 schreef Vork het volgende:Ow en ik denk dat een Logopedie Centrum in Brabant of Limburg ook geen slecht idee is.. Aangezien een hoop mensen daar moeite hebben met het spreken van ABN
Je kunt het ook omdraaien, is het een spraakgebrek of een hoorgebrek?
quote:"I live the way i type, fast and with a lot of mistakes":)
Op vrijdag 02 november 2001 12:18 schreef Vork het volgende:[..]
Het feit dat ik typ als een vaatdoek, maar dan met meer fouten heeft niets te maken met de noodzaak voor een schrijfopleiding voor Vork
quote:Spraakgebrek
Op vrijdag 02 november 2001 12:22 schreef Pjederdy het volgende:
Dat noemen ze nou dialect. Maar voor mensen die nooit buiten de stadsgrenzen komen is dat net zo vreemd als een koe of een heuvel.Je kunt het ook omdraaien, is het een spraakgebrek of een hoorgebrek?
* Chandler ziet de banken minder klantvriendelijk worden.
* Chandler ziet nog veel meer andere bedrijven het zelde KUT voorbeeld volgen.
quote:dan bel je een taxi
Op vrijdag 02 november 2001 12:30 schreef Kogando het volgende:
En wat als er iemand 's nachts om 3 uur condooms nodig heeft?
quote:idd, die halen ze ook voor 25 piek.
Op vrijdag 02 november 2001 12:31 schreef Herald het volgende:[..]
dan bel je een taxi
quote:Haha, ja.. Straks kan je ook nog abortus laten plegen in de taxi, voor als je je condooms vergeten bent.
Op vrijdag 02 november 2001 12:31 schreef Herald het volgende:[..]
dan bel je een taxi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |