abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2001 @ 07:53:11 #132
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2098354
Uit het fotoboek van een half jaar terug:
quote:
Lotte

Hey allemaal! Dit ben ik dus.....LOTTE op de chat en Lot op het forum. Ik ben 17, bijna 18 jaar oud en zit in mijn laatste jaar op de Havo. Best spannend dus. Men zegt dat ik een nogal nieuwsgierig ondeugend ding ben, kan daar zelf niet over oordelen en neem dus maar aan dat "men" gelijk heeft...meestal begint bij "men zegt...." een leugen trouwens, maar alla.. Ik woon nog lekker thuis, samen met mijn mams en mijn 2 zussen, Tess (21 jaar) en Roos (18 jaar). Mijn hobbies? Eeeeeeehm, paardrijden, dansen, lezen, schrijven, chatten, en vooral veeeeeeel klieren;-) Dit is geen kleurenfoto, dus voor de nieuwgierigen onder jullie: ik heb lichtblond, lang, krullerig haar, bruine blinkers en mijn naveltje is voorzien van een piercinkje.Mijn roots liggen liggen in Argentinie en ik ben daar best trots op.... Verder ben ik stapel op dieren,heb een hond, genaamd Evita waar ik dol op ben! Meer weten? Ik ben (bijna) elke avond te vinden op de chat, dus vraag gerust;-)

quote:
Digger

Eindelijk zichtbaar wie er achter die groen gele ooievaar, kortom dat FC (ADO) Den Haag logo zit. Nickname dus DIGGER, op de chat DIGGERDH. Echte naam Robert, wat een Engelse naam is, heb daar een portie van in me lijf zitten. Opgegroeid in Den Haag nu wonend in Enschede (das dus ff radicaal anders) waar ik op het HBO zit. Momenteel bezig mijn kwart eeuw vol te maken qua leeftijd, ben dus 24. Woon in een studentenhuis, heb een schat van een vriendin (Lotte van bijna 18 nu) en Jewel,een scheet van een hond (Labrador Retriever). Hobbies: Voetbal (duh), Uitgaan, Muziek, Honden, Chatten. De foto komt overigens van een vakantie in de Ardeche. Voor meer, zie mail/ICQ hiernaast
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')