Daarom stel ik voor om ook dit jaar weer lootjes te trekken.
Iedereen die mee wil doen kan zich tot maandag 12 november 12.00 uur opgeven door hier zijn E-mailadres te plaatsen of dit te mailen naar jolanda_langelaar@hotmail.com
De lootjes zullen dan online worden getrokken en verstuurd.
Het is de bedoeling om een gedicht te maken voor degene die je trekt en eventueel nog iets anders (wees creatief )
Alvast veel Sintplezier
faat@certifiedbitches.com
quote:lootjes piet toch?
Op donderdag 01 november 2001 10:39 schreef Faat het volgende:
Dagobert was toch onze lootjes sint? Nou ja, maakt niet uit - count me infaat@certifiedbitches.com
vork@fokzine.net
bevestigingsmailtje is unterweg, jojo
"Het Plaksje met de Zwavelstokjes"
Zusje...?! Jahaa..
[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 01-11-2001 10:52]
quote:Ehm van de kerst kaarten van vorig jaar ofzo?
Op donderdag 01 november 2001 10:50 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Count me in, als't goed is heb je m'n e-mail adres nog.
Ik had, heel oppervlakkig, met een schuin oog naar de icoontjes gekeken. het was blauwig dus ik dacht dat Faat de boel ging organiseren...
Stuur maar naar:
de_stokkeman@hotmail.com
Het was oudejaarsavond, het was koud en het sneeuwde.
Iedereen maakte zich klaar voor het feest
behalve een Plaksje met blond haar dat door de sneeuw op bloten voeten liep.
In haar hand had ze zwavelstokjes die ze per stuk verkocht.
Maar vandaag had ze er niet één verkocht en durfde daardoor niet naar haar strenge vader te gaan.
Niemand gaf aandacht aan haar en ze ging in een steeg tussen twee huizen inzitten.
Daar pakte ze een klein zwavelstokje om haar handen weer warm te krijgen.
Toen ze in het vlammetje keek zag ze zichzelf bij een kachel zitten die heerlijk warm was.
Het vlammetje doofde en de kachel verdween nog voordat ze echt van de warmte kon genieten.
Ze stak een tweede aan en ze zag een heerlijk gebraden kip op tafel staan.
Het vlammetje ging weer uit en weg was de kip maar de honger was er nog steeds.
In het licht van het derde stokje zag ze een kerstboom met cadeautjes.
Ook dit vlammetje ging uit en de kaarsjes van de kerstboom stegen op en werden sterren.
Toen ze de vierde aandeed, zag ze haar oma.
Oma was altijd heel lief voor haar geweest en ze vroeg aan oma of ze met haar mee mocht.
Omdat ze wist dat haar oma zou verdwijnen als het zwavelstokje op was stak ze steeds weer een nieuw stokje aan.
Toen ze bijna waren opgebrand nam oma het meisje in haar armen en nam haar mee naar de hemel.
De volgende dag vond men het meisje met afgebrande stokjes in haar handen, ze was bevroren.
Maar niemand wist dat ze het nieuwe jaar was ingegaan met haar allerliefste oma.
en sinds wanneer ben ik een moreel verantwoord mens...
goede vraag, maar ik moest altijd janken toen ik het Meisje met de Zwavelstokje hoorde.
quote:* Atrimar laat even zijn gevoelige kant zien ...
Op donderdag 01 november 2001 11:07 schreef PhalanX het volgende:
bladieblagoede vraag, maar ik moest altijd janken toen ik het Meisje met de Zwavelstokje hoorde.
Ik ook
Sint dingen he .... count me in ...
dromer@dolfijn.nl
maar ga maar weer verder met het sinterklaas gebeuren...
Wel was t dus dagen voorprret in huize Lurky, de hele familie leefde mee. De sinterklaasavond was mijn eerste volwaardige interactieve icq/chat/post-avond, weet niet meer welk medium gebruikt werd. Dus iets leverde het wel op maar ik vond het niet leuk dat ik niks kreeg en de rest wel.
Ik vind dat degene die zich opwerpt als 'Sint' ook reservekadootjes moet hebben voor wie niks krijgt en die dezelfde dag geeft. Al is t maar een url naar een leuk mp3-tje of een mooi plaatje op internet.
Dus eerst weten hoe t gaat en of ik wat krijg anders blijf ik in coma in de mir en doe niet mee
Overigens moet dit geen reden orden voor mensen om het dus maar op het laatste moment te laten afweten. Ik heb dit topic met opzet nu al geopend zodat iedereen straks 3 weken de tijd heeft om iets te verzinnen/maken.
quote:Het zou toch moeten kunnen dat we dit organiseren, we kunnne meetings organiseren dus dan toch ook wel dit soort leuke bijkomstigheden als een sint avond
Op donderdag 01 november 2001 11:23 schreef Lurky het volgende:
Ik vind dat degene die zich opwerpt als 'Sint' ook reservekadootjes moet hebben voor wie niks krijgt en die dezelfde dag geeft. Al is t maar een url naar een leuk mp3-tje of een mooi plaatje op internet.Dus eerst weten hoe t gaat en of ik wat krijg anders blijf ik in coma in de mir en doe niet mee
trouwens kom eens met je "luie" kont uit de mir en terug op de aarde .. het wordt wel een keer tijd
toch ?
quote:
Op donderdag 01 november 2001 11:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Piet en sint die namen nog een pint.
Piet is te dom , Sint te oud , dus heeft
de kerstman maar wat in elkaar gebrouwd.
De bood was te traag, het vliegtuig vloog te laag,
daarom dit gedichtje niet met kerst maar vandaag.
Dit is voor sinterklaas, al is het de druk van de paashaas
de kerstman is toch lekker de baas.
Allemaal zijn ze met het gegevenen tevree,
dus wees jij er ook maar blij mee.Ouwe Sint, Domme Piet de Kerstman en de Paashaas
quote:Er is geen sprake van luiheid: klik maar s op mijn icoon of mijn profiel. Er is echter meer in het leven dan Fokken. Wat Craziest en ik in de Mir aan het doen zijn gaat niemand iets aan dus wordt er ook niet over gepost
Op donderdag 01 november 2001 11:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
trouwens kom eens met je "luie" kont uit de mir en terug op de aarde.. het wordt wel een keer tijd
toch ?
*offtopic* ga weer irl aan het werk.
Iedereen die meedoet krijgt dus volgende week dinsdag een naam in z'n meel. Voor die persoon maak je dan een gedicht en eventueel een kadootje (plaatje, proggie, als het maar in een topic te posten/te linken valt).
Die gedichten en kadootjes posten we dus op 5 december in een topic hier op het Eiland.
m.dgroot1@chello.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |