Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen woensdag 31 oktober 2001
Sandy wil alcohol. Beetje klagen over wat er allemaal niet binnen is gekomen, en ze zijn door de sigaretten heen. GJ vraagt wie er nog wil weten hoe de nominatieprocedure gaat? Lachen allemaal. Emotionele borrelpraat als je de mensen in de dbk gaat bedanken. Net als met de voetbal avond zegt Andries.
Pascal en Coos in de sauna. pascal wil een feest. Voor Ed, Pascal, Coos, Sandy heeft BB al wat georganiseerd.
Op de achtergrond hoor je luid zingen. Ondertussen pulkt Pascal wat aan zijn gezicht. Hij vindt dat Anouk helemaal is losgeslagen.
Dunne beentjes gekregen kennelijk, want hij klaagt over z'n kuiten. Hij doet aan steppen. Coos gaat nu fluiten.
Als Pascal voorstelt eruit te gaan zegt Coos yes. en weg zijn ze. Coos draagt trouwens een groene zwemshort, en Pascal een Zwemshort in lila met hetzelfde ontwerp.
Ze douchen zich nu af, kennelijk heel dapper met koud water. Coos is er stoicijnser onder dan Pascal. Maar ook hij went eraan. Pascal waarschuwt Coos dat hij niet mag hangen aan de afscheiding bij de douches omdat ze niet goed vastzitten.
Ik geloof dat Coos het nu heeft over ontharen, maar zeker weten doe ik het niet.
Coos legt Pascal nu uit hoe zwemmen in elkaar steekt, en beweegt daar wat grappig bij, ze gaan een beetje stoeien. Dan geeft pascal Coos een harde pets op zijn schouder.
Coos gaat als eerste onder de douche vandaan en steekt zijn voet in het veel te hete water van het bubbelbad.
Pascal roept om de hoek van de deur naar Kelly of zij een fles cola uit de koelkast wil aangeven. Kelly wil dit 'naturlich' wel even doen.
Heel logisch is Pascal zich nu aan het afdrogen. Zou ik ook doen als ik in bad ging. Coos en Pascal nemen samen de gewichtige beslissing over welke badolie te gebruiken en ze testen ook samen of het water niet meer te heet is. Dat is het gelet op Coos' reactie (hij springt er weer uit) wel.
Ze zitten nu op de rand te kijken naar het bad dat gevuld wordt. Coos heeft een korst op z'n knie die er niet fris uitziet. Dat is gebeurd bij het zandzakken vullen.
Het water blijft een probleem, al hun goede zorgen willen maar niet leiden tot een fijne temperatuur.
Pascal vraagt de tijd en is helemaal ontdaan van het antwoord, het is al vijf over half een.
Coos vraagt nu of Pascal een jointje heeft meegenomen. Maar Pascal wil daar niets van weten. Hij blowt niet en wil er ook niet verantwoordelijk voor zijn.
Pascal vertelt nu dat hij een 'vrouw' 'ergens van kon'.
Het wil niet echt lukken met het water.
De heren praten nu net niet hard genoeg om verstaanbaar te zijn. Kelly komt nu ook de badkamer in en voelt het water. Ze vindt het water ook te heet. Pascal vertelt dat Coos z'n poten heeft verbrand. Kelly verlaat de heren weer.
Pascal kijkt nu op een speciale manier naar Coos, hij zegt wat maar Kelly schreeuwt zo hard dat ze blij is dat ik nu helemaal niet meer kan verstaan wat ze zeggen.
Maandag is volgens dag 54, maar als hij gaat tellen blijkt dat weer niet te kloppen. Het lawaai in de woonkamer van rijk was zo luid dat de redactie eventjes leek te gaan overschakelen naar daar, maar we blijven toch bij de heren.
Het water is nog steeds een bron van zorg.
(Het bad is te heet.)
Coos: hij had die joints meegenomen. (Over Henk Schifmacher.)
P: Ik blow zelfs niet eens, ik weet precies hoe dat gaat,
ik heb ze lekker op de tafel gelegd.
(Kelly komt even het water testen; 'Veels te heet'.)
(Op de achtergrond Kelly in de woonkamer, 'Ik ben zo blij dat ik bij Big Brother ben!!)
(Ik had op een samenzwering tussen Pascal en Coos gehoopt, Pascal had zich namelijk nogal afzijdig gehouden de hele avond, maar er gebeurd niets...)
Kennelijk is het water een zodanig probleem dat Coos en Pascal niet kunnen praten over iets anders. Het lijkt Pascal wel kicken om er thuis een te hebben. Coos zou er thuis nooit 'onder' gaan. Pascal vindt dat grappig taalgebruik.
Ook Ed komt even kijken waar ze zo lang mee bezig zijn. Ze denken dat Ed problemen gaat krijgen. Ze willen zich echter nergens mee bemoeien omdat alles wat je zegt tegen je gebruikt wordt.
De heren zakken nu beide in het water terwijl Ed op een afstandje gaat zitten kijken. De bubbelmachien gaat nu aan.
kelly wil niet want die vroeg net om een dikke lul
Kelly en Sandy liggen op hun rug op het vloerkleed op de parketvloer.
(Ze schreeuwen dusdanig hard dat ik niet kan verstaan wat ze zeggen.)
Kelly is echt totaal van de wereld.
Coos vraagt of hij haar wakker moet maken voor de zonnebank.
Kelly wil weglopen maar Sandy tackled haar zodat ze weer op het vloerkleed terecht komt.
Sandy: Shag, ik wil Eeeee-eeeed, Eeeeee-d ik wil sha-aaaaaag!.
(Oh dear, dit is toch wel een beetje genant.)
Kelly: Ik ben gewoon Kelly, en ik heb gewoon zin in een neukparty, ik heb gewoon zin in een stramme kabouter.
Sandy probeert uit te leggen dat ze niet gewoon met de een en ander gaat.
Kelly: Ik wel, mens je leeft maar een keer'
K: Ik zit hier ook gewoon voor mezelf. Ik heb in ieder geval mijn nagels schoon...
Coos spreekt ook tegen K & S, vraagt hoe laat hij ze wakker moet maken.
(Ik ga maar even naar de streams kijken....)
Na nog een poging om Coos te vragen of ie haar op z`n hondjes wakker wil maken, zit ze nu I love tyou tegen iedereen te zeggen. Er is geen touw aan vast te knopen. Ze is helemaal los. Maar ze is tenminste niet depri nu, dat scheelt weer !
Later zegt Kelly dat ze gewoon nog nooit twee maanden zonder sex heeft gezeten, en in BB duurt het nu al wel twee maanden. Sandy zegt dat zij al wel twee maanden zonder sex heeft gezeten, Kelly gelooft het niet. Sandy volhard hierin. Ze zegt dat ze zich niet zomaar aan iedereen geeft en dat ze sex een moeilijk proces vindt. Kelly reageert daarop door te zeggen dat zij zich wel aan iedereen geeft. Ze leeft per slot van rekening maar één keer! Ze geeft aan dat ze het af en toe nodig heeft om flink dronken te worden in het BB huis omdat ze het anders niet meer trekt.
Later gaat arm naar bed. kelly neemt luidkeels afscheid van iedereen, ze benoemt iedereen en roept keihard 'I love you'. Ze noemt Diane nog een mooie flinke vrouw en van haar houdt ze het meest.
Even later legt ze nogmaals aan Sandy uit dat ze dit soort avonden nodig heeft in het BB huis. 'Hummie loves me, Patty loves me en ze gunnen me heus wel dat ik af en toe gek doe. Ze weten wie ik ben en ze zijn gek op me, daarom kan ik dit doen. En als we straks weer buiten zijn gaan we lekker met zijn allen uit'.
Sandy probeert haar iets te nuanceren om haar zodoende te behoeden voor meer rare uitspraken. Ze legt uit dat alle cameramensen en ook heel nederland precies weet wat ze allemaal uitspoken. 'Ze weten wat we eten, weten wanneer we poepen, wanneer we douchen en alles.
Sandy begint nu over haar verliefdheid op Nienke, dat ze het erg vind dat die haar zo dronken ziet. Kelly neemt het over en doet een oproep aan Nienke, ze prijst Sandy aan. Sandy eindigd Kelly's betoog door te zeggen: 'ondanks dat je hetero bent'
Kelly is zo lam als een aap. Stream staat nu op de slaapkamer waar GJ in zijn onderbroek staat. Kely zit nu op de bank en men zoomt in op haar. Kelly houdt van iedereen nu. (Dronkemanspraat vermoed ik )
Kelly en Sandy zijn allebei niet meer nuchter..Kelly beweert dat Hummie gek op d'r is (zal best). Ze kijken nu samen door de spiegelramen op zoek naar cameramensen.
Kelly verkloot haar zender, wil het doorslikken. De zender. Volgens Sandy weten ze _Big Brother_ hoe ze poepen, hoe ze douchen, hoe ze plassen, wat ze voelen, hoe ze reageren, kortom alles.
Sandy zegt dat ze dronken is en verliefd. En dat ze weet dat die persoon haar nu dronken ziet. Ene Nienke, die hetero schijnt te zijn met leuke tanden en een lekker bekkie. Blond. Grappig. Volgens Sandy. Die nogmaals zegt verliefd te zijn op Nienke.
Wow! Stream op de slaapkamer nu. Kelly wil naast Coos, die duidelijk niet gecharmeerd is...."Kel, Opzoutuh!" Hilarisch gelach in de slaapkamer nu. Coos is uit bed gevlucht.Sandy en Kelly liggen nu op elkaar in het bed, maar het komt vooralsnog niet tot een, (zeg maar) leukere confrontatie. Het geluid is niet best. Veel gekraak en door elkaar gepraat en gelach.
Even stilte..... (arm ligt volgens mij al in bed en Ed, GJ, Coos en Pascal ook.
Kelly loopt zeer dronken de slaapkamer binnen en doet het licht aan. Coos vraagt wat ze in hemelsnaam doet. Kelly zegt dat ze even bij Coos wil liggen. Coos reageert hier nogal heftig op: 'Opzouten!! Ik wil dit niet, ga je eigen bed in, ik kom zo wel bij jou liggen eventjes'.
Even later komt Sandy ook de slaapkamer binnen met de mededeling dat het drankje van Kel nog in de huiskamer staat.
Coos en Pascal vluchten alletwee uit bed om Kelly te ontlopen. Deze laat zich op het lege bed vallen, Sandy springt er ook bij en vraagt of Kelly mee loopt naar de kamer omdat haar hormaonen op hol slaan. Er is een hoop gegil en gelach. Kelly wil dat Ed het licht uitdoet omdat dat gezellig is. Sandy loopt inmiddels terug naar de woonkamer. Coos vlucht ook de slaapkamer uit terwijl Kelly achterblijft in het bed, roepend om Coos: "Coos, Coossie, kom nou even........
Gertjan zegt dat Kel een maf wijf is. Coos komt terug in de slaapkamer en vraagt Kelly dringend om naar haar eigen bed te gaan. ALs ze nu haar eigen bed ingaat komt hij zo even bij haar liggen. Coos weet niet goed raad met de situatie, Kelly blijft gewoon om hem roepen. Sandy komt weer vragen waar Kelly blijft. Ze loopt met Sandy mee en zegt dat ze weer gaan zuipen, de kerels mogen van haar verrekken... "Rot op lul! Klootzak!!'
Coos en Pascal kruipen terug in bed, Coos zegt: 'We moeten hier de boel barricaderen hier.'
Kel duikt weer de koelkast in op zoek naar meer drank terwijl ze zegt dat ze bijna moet kotsen.
Coos: kel, Kel, Kel, opzouten! Gewoon je eigen bed in. Opzouten, opzouten, opzouten! (Hilariteit in de slaapkamer!)
Sandy eindigt even bovenop Kelly.
Coos en Pascal blijven zeggen: 'Opzouten!', op een vriendelijke manier.
Kel in de slaapkamer, Coos, in de woonkamer.
Kel, Coosieeee, kom nou...
Coos: Opzouten. Ga nou effe je eigen bed in! Laten we afspreken dat je je eigen bed in gaat.
Kel: Ik doe toch niks verkeerd.. Come op nou Coos!
Kom op we gaan zuipen, laat die kerels maar verrotten!
Pascal: Sandy!!!
Kelly: Rot op man! Rot op lul!
(ff posten, het klinkt dramatischer dan het is, alles gaat in redelijk goede verstandhouding onderling.)
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 01-11-2001 02:06]
Of de streams gaan te snel of ik ben te traag maar net lagen Kel en San echt in de slaapkamer, en Coos en Pascal in de huiskamer, en nu ineens weer andersom.
Kelly en Sandy (nog steeds dronken) omhelzen elkaar in de huiskamer van rijk. "Rot op met die kerels" Zegt Kelly. Hoor GertJan iets zeggen op de achtergrond, alsmede Pascal. En Ed. Nu is Kelly ineens weer in de slaapkamer. (Hoe dat ze dat toch....in de leer geweest bij David Copperfield?)
typo's gewijzigd
Kelly en Sandy zijn zo lam als een aap....Kelly sleept haar transseksualiteit er weer eens bij. "Ik ben gewoon Kelly en ik ben gewoon gek"
(Ik ben PeterV en ik ga gewoon slapen)
pfew
San: Ik zie je echt niet als man, ik kan je niet als een man zien, dat is oud nieuws.
Kelly: (Zingend) 'Ik ben een transsexueel'
San: Je bent nu een vrouw, dan moet je dat transsexueel weglaten.
Kelly: Als ik GVD bij die 2 in bed ga liggen dan rennen ze weg.... Gert en Ed vind ik niets.
Ik ga gewoon in bed liggen, ik moet kotsen. Ik ben dronken, ik ben dronken ik ben dronken.
San: Ze zegt ik ben dronken en ze neemt nog een slok.
Kel: Ik wil gewoon met Coos lekker.
San: je hormonen zijn op hol gewoon.
(Kel weer naar de slaapkamer.)
Kelly pijpt haar microfoon. Ze wil 'm doorslikken, zodat ze alles kunnen weten van haar. Volgens Sandy weten ze alles al. Er is niks wat ze niet weten.
Sandy is verliefd en dronken, en degene waar ze verliefd op is ziet haar zo dronken.
Kelly gaat nu tegen de camera (Nienke) zitten vertellen dat ze een lekkere vrouw is (kennelijk is dit Sandy's liefde).
Ellen is volgens Kelly en Sandy ook erg knap, Kelly zou zo'n vrouw wel willen zijn. Sandy excuseert zich dat ze Nienke voor gek zet omdat ze verliefd is op haar.
Kelly explodeert omdat ze haar microfoon niet goed kan krijgen. Sandy zegt dat ze maar naar de mannen moet gaan, zodat Coos haar kan helpen. Maar in plaats daarvan gaat ze op Sandy zitten.
Dan is het even tijd voor een plaspauze. Sandy geeft haar de raad recht naar de WC te lopen. Kelly maakt nu de opmerking dat ze op bed zal gaan plassen. Maar ze gaat gewoon naar de WC en gaat zitten zonder de deur dicht te doen. Op de achtergrond hoor je haar wat zingen.
Sandy zegt tegen haar als ze terugkomt dat ze een liedje wil aanvragen.
Kelly gaat de slaapkamer in en gaat naast Coos liggen. Coos wil daar niks van weten, ze moet opzouten. HIj wil kennelijk geen overspel in zijn echtelijke bed. Pascal is het bed al uitgesprongen. Coos gaat nu met boek en al naar de kamer en zegt tegen Sandy dat ze Kelly mee moet nemen.
Sandy gaat nu boven op kelly liggen in het bed van Coos en Pascal, die in het bed ban Kelly en Sandy zijn gaan leggen. Als Kelly dan naar haar eigen bed gaat, vluchten Coos en Pascal de kamer uit. Sandy stort zich nu ook weer op Kelly. DE mannen komen terug, Pascal heeft een fles cola meegenomen.
En weer is Kelly in het bed van Coos en Pascal terecht gekomen. Gert Jan kijkt even op maar slaapt door ?
Kelly heeft het licht uitgedaan in de slaapkamer en probeert Coos over te halen te komen. Ze gaat dan in de slaapkamer zitten schreeuwen tegen Ed.
Coos en Pascal komen heel dapper met z'n tweetjes terug, warna Coos aanbiedt bij Kelly te kmen liggen als zij in haar eigen bed gaat liggen.
Sandy staat het in de deuropening te bekijken.
Coos en Pascal vluchten de slaapkamer weer uit omdat Kelly niet zijn bed uit wil.
Sandy zegt dat ze maar zit te wachten op Kelly en dat zij in bed ligt bij de mannen.
Nu mogen de mannen oprotten van Kelly, natuurlijk vluchten Coos en Pascal weer terug naar de slaapkamer waar ze weer veilig in het echtelijke bed duiken.
Kelly gaat nog maar een drankje inschenken nadat ze de mannen voor lullen heeft uitgemaakt.
Haar vriendinnen kennen haar zo (dronken) ook wel. Sandy wil een drankje ook. Volgens Sandy kent vooral Kelly's moeder haar erg goed als ze dronken is.
Kelly gaat zich nu verontschuldigen dat ze heeft gedronken, maar zo is ze altijd in het weekeinde. Kelly neemt Sandy nu in haar arm. Dan realiseren ze zich plotseling dat er camera's zijn. Volgens Kelly moeten de kerels oprotten.
Terwijl Sandy in de kamer sip voor zich uit zit te kijken is Kelly weer de slaapkamer ingedoken. Ze zit nu op het bed naast Coos, omdat ze twee sigaretten wil pakken. Coos is niet zo'n goeie man als haar vent. Coos en Pascal kruipen eventjes wat dichter tegenelkaar.. bescherming zoekend tegen Kelly.
Pascal verwacht dat het geen rustige nacht zal gaan worden.
De dames zitten nu een sigaretje te roken in de huiskamer, ze zijn zich erg bewust van de camera's. Sandy kijkt welke camera's op wie gericht zijn. Kelly wil bij de kerels in bed springen. Ze wil ze binnen hebben. Sandy gaat bij de teddy beer, maar ze wil zich niet laten verwennen. Wat ze trouwens ook een rotwoord vindt.
Sandy lovet Sandy, en Kelly lovet Sandy ook. Ze zegt dat ze Kelly niet zal nomineren, die vindt her niet erg om weg te gaan, want ze is lekker dronken geweest.
Sandy ziet Kelly als een wijf, niet als een transsexueel. Dat is gewoon oud nieuws volgens Sandy. Ze vindt Kelly net zozeer vrouw als zichzelf. Ze denkt dat Kelly qua karakter een vrouw is, het lukt haar niet om Kelly als een man te zien.
Kelly: 'ik ben een transsexueel' Sandy: 'werkt in een bordeel' Sandy vraagt waarom Kelly zich transsexueel noemt, terwijl ze een vrouw is.
Kelly verandert van onderwerp door te zeggen dat ze zin heeft in een lekkere sexpartij, maar die twee rennen godverdomme weg als ik bij ze in bed kruip. Maar volgens Sandy doen ze het niet omdat Coos getrouwd is en Pascal ook al een vriendin is. Maar volgens Kelly is die lang niet zo mooi als zij. Ze willen in bed gaan liggen 'omdat Kelly moet kotsen'. Kelly is nog nooit zo dronken geweest, maar ze neemt er nog maar een. Sandy maakt hier een opmerking over.
Gert Jan loopt in een zwarte slip door de kamer op weg naar de WC.
Kelly wil naakt in bed liggen, bij voorkeur met Koos. Volgens Sandy zijn haar hormonen gewoon op hol. Kelly wil dat Sandy de kaarsen uitdoet. Als ze de slaapkamer inkomt doet ze het licht uit, maar Coos doet het weer aan omdat hij aan het lezen is. Kelly klaagt dat ze zo niet kan slapen.
Pascal heeft het weer op voor hem typerende manier over een onderwerp. Kennelijk een hotel met triplex wanden van kwaliteits waaibomenhout.
Sandy heeft nu kritiek op Kelly dat ze geen rekening houdt met de anderen als ze naar bed gaat. Maar dat zij wel wil dat anderen rekening houden met haar als zij in bed ligt. Sandy drinkt lekker door nog.
De "i love you's" vliegen door de kamer. Kelly schiet af en toe in een lachstuip.
Kelly zeurt weer over het licht.
Kelly: ED!! DOE HET LICHT UIT!!!
Ed: nee, ga het eerst maar aan iedereen vragen.
GJ: van mij mag het uit.
Pascal: Nee, ik ben nog aan het lezen
(het licht gaat uit)
Kelly zeurt weer om Coos.
Coos: je moet je een beetje beter scheren Kelly. Het zit helemaal op je dijbeen.
Kelly: Je hebt gelijk. Anders moet je maar even komen om het goed te bekijken.
Ed zegt heel erg rustig dat dat eerst gevraagd moet worden aan iedereen, omdat Kel nu eenmaal niet alleen op de wereld is. Iedereen geeft aan dat het licht uit mag. Aldus geschiedt. In het donker gaat Kelly weer uit bed, spiernaakt. Ze mompelt: 'ALs mijn ouders dit zien worden ze helemaal gek'.
Even later duikt ze toch maar weer het bed in. Het gesprek gaat weer over sex, Kelly blijft om Coos roepen; 'Oh, Coos'......
En de stream springt naar de was buiten...
[en ik ga naar bed, trusten!!]
een hoop slap melig gelul nu en de camera begint weer tussen de tuin en de slaapkamer te switchen.
GJ zegt niks maar ligt te lachen.
Ze zitten nu scheetgeluiden te maken en het gaat nergens meer over.
Dit trek ik niet.
Ik ben maffen.
Sandy heeft last van maagzuur gekregen en besluit in de slaapkamer in bed te kruipen bij Gert Jan, maar die wijst haar een stuk resoluter af dan Coos en Pascal deden bij Kelly. Gert Jan was kennelijk ook begonnen te lezen, maar Kelly begint te zeuren dat het licht uitmoet. Sandy zegt dat ze op moet houden omdat ze wil dat Kelly wacht tot de rest ook klaar is. En als ze last heeft van het licht moet ze de deken over haar hoofd trekken. Kelly laat haar badjas vallen en kruipt naakt in bed. Nu is ook duidelijk waarom het licht uit moest. Kelly blijft aandringen dat het licht uit moet, maar Pascal en Gert Jan willen doorlezen.
Ook Sandy ligt nu in bed bij Kelly, ze zijn allebei naakt. Ze wil het licht uit. Sandy herinnert haar eraan dat zij de avond tevoren toen iedereen lag te slapen, het licht steeds aan en uit deed. Ed wil een stemming over het licht, die hij verliest omdat Gert Jan het uit wil en Pascal het niet aandurft om echt tegen te zijn.
Kelly staat nu op, maar gaat weer terug onder de deken als er een opmerking wordt gemaakt. Gert Jan is als ik het goed zie trouwens ook naakt. Ik heb vol zicht op zijn klokkenspel (denk ik). Pascal maakt nog een opmerking over het schaamhaar van Kelly, ze moet zich scheren. Waarna Kelly vraagt of hij het niet van dichterbij moet kijken.
Ze beginnen nu te praten over nachtkussen, Pascal en Coos voelen zich overgeslagen. Ze vinden dat Sandy hun best een nachtzoen kan geven. Maar die wil niet omdat ze wegrenden voor Kelly. Sandy heeft sneaky haar tanga weer aangetrokken en dreigt Pascal een tongzoen te gaan geven.
Kelly zegt 'oh Koos' en volgens Sandy moet Kelly Koos, verdomme met rust laten, hij is getrouwd en hij heeft een kind.
Even schrikken want de stream ging over naar de was op de binnenplaats.
Kelly is kotsmisselijk. Sandy gaat onder de dekens eerst wat dichter tegen haar aanliggen, maar kelly is kennelijk zo afwijzend dat ze zich omdraait. Iemand gooit iets door de kamer. Sandy gaat dan maar tegen Ed praten. Sandy zegt dat ze helemaal teleurgesteld is. Sandy gaat dan met haar hoofd naar Gert Jan liggen, maar die vertelt haar dat ze moet gaan slapen. Ze voegt hem dan toe dat hij bang is van kut.
Het wordt stil in de slaapkamer.
hij gaat lekker..
Redelijk grote hilariteit in de slaapkamer vanwege de dronkenschap van de dames.
Kelly wil dat ze het licht uit doen.
Sandy: Neeeee Kel! D'r liggen d'r nog twee te lezen.
Kelly: ED, DOE HET LICHT UIT!
Sandy probeert Kelly te vertellen dat het ook van andere mensen afhangt of het licht uitgaat.
Kelly: M'n ouders worden helemaal gek als ze me zien.
San: Gert...
Gert: Ja?
San: I love you...
GJ: OK, dank je. (lachend).
Kel: Ik ga kotsen.
San: Ik ga Ed een nachtkus geven.
Pascal: Ze heeft Ed een kus gegeven, GJ, en Kelly, en ons niet!
San: Wil je een lekkere tongzoen, Pascal?
(Algehele hilariteit.)
Kel: Oooh, Cooossss.
San: Laat Coos verdomme met rust.
Kel: (bijna slapend).Oh ik ben misselijk.
San: Ed! Ed! Ed!
Ed: Jahaa?
E-heeed, lu-ul!
Ondertussen kruipt San in haar string naar het bed van GJ.
San: Jij bent gewoon ongelovelijk bang. (en kruipt weer onder de dekens.)
Kel: Oooh, ik voel me vies, ik ga dood, als ik normaal drink wordt ik altijd dronken.
Ed: Gek dat, ik wordt altijd stoned.
Kel: Godverdomme anderhalve fles champagne op. Of drie.
Ik heb gewoon zin in een lekkere vette neukpartij, een vette lul, ja de rest draait er gewoon om heen, ik heb gewoon zin in Andries.
San: Dat meen je niet.
Kel: Ja, maar nu ben ik gewoon dronken. Weet ik veel.
Ik ben kotsmisselijk.
Coos: Ga voor de zekerheid een bakje halen.
San: Ga op links liggen.
Kel: Waarom moet je op links liggen?
San: Voor je maag.
Kel: Ik ben nu al twee maanden in dit huis.....
Kelly gaat dood, ze is nog nooit zo dronken geweest. Ed zegt nu dat hij dronken wordt als hij blowt. Ze beginnen nu te praten over wie er niet tegen drank kan. Kennelijk was Audry er nogal slecht in. Kelly gooit er tussendoor dat ze zin heeft in een lekkere neukpartij met een vette lul. Ze is daar gewoon heel eerlijk in, maar ze denkt ook dat het toch niet uitgezonden wordt. Ze heeft zin in Andries. Sandy zegt dat ze dat niet meent, maar Kelly meent het wel.
Sandy en Kelly liggen nu met hun gezichten naar elkaar toe, een beetje te praten maar net te zacht om te horen wat ze zeggen. Dan draait Kelly zich weer om, omdat ze kotsmisselijk is. Coos zegt dat ze een bak moet halen. Kelly vindt het idee dat ze ales onder zou kotsen heel grappig.
Kelly is nu twee maanden in het huis en (onverstaanbaar) Sandy zegt nu dat ze toch sex heeft gehad met 'die man van hiertegenover' . Kelly bevestigt dat ze sex heeft gehad met Andries. Ze gaat met hem naar Friesland en dan met hem trouwen. Maar volgens Sandy had Kelly gezegd dat Andries haar belazerd had. Kelly vertelt nu dat ze nog nooit verliefd is geweest op iemand die niet al een vriendin had. Andries is van haar. Sandy is helemaal ontdaan dat ze Andries weer wil nadat ze eerst niets meer van 'm wilde weten.
Ed en Sandy kunnen niet slapen en zitten weer in de woonkamer.
Ed drinkt dus nog maar even een Red Bulletje
Beiden roken ze een sigaret, Ed steekt zijn sigaret aan met de sigaret van Sandy.
Sandy moet plassen, Ed boert....
Sandy, na terugkomst: Ik ben zo verliefd. Als ik een borrel op heb.... Ik zit hier in dit huis opgesloten.
Ed: Ik vind het best, maar je moet die naam niet noemen.
San: Ik doe het zelf net zo goed, ze vragen naar de bekende weg, en als ik een borrel op heb...
(en ik ga slapen...).
Danielle is aan de andere kant nu ook naar de DBK.
Sandy: We hebben niet zo veel tijd jongens.
Sandy wacht rustig aan tafel tot de anderen er zijn.
Kelly is weer als laatste, ze moet er zelfs voor het nomineren pico-bello uitzien.
Sandy: Wanneer, om welke reden dan ook, een bewoner het huis verlaat nadat die genomineerd is, dan wordt automatisch de persoon die na deze persoon de meeste stemmen had de genomineerde.
Beste bewoners:
Over 5 minuten begint het nomineren, vanaf die tijd moeten de mensen aan tafel blijven zitten tot na het nomineren.
jullie horen wie er naar de dagboekkamer moet,succes : dit was DE STEM...
Wil ed naar de dagboek kamer komen??
ed gaat zitten: en stream op de rijke kamer... *jammer zeg....
in rijk zit kel zich op te maken.
Op stream arm, hoor je het geluid van rijk.
De stem zegt dat ze wel zullen horen wie er naar de DBK wordt geroepen.
Kelly gaat intussen zitten tutten.
De eerste die moet gaan is Ed.
Kel: Ik hou van je, dat weet je, hè?
(Damn, ze draaien het geluid weg uit de DBK)
Stem: Ed, je ziet de camera voor je, daar moet je inkijken. Dat praat wat makkelijker.
(En weer weg, wat flauw dat we dat niet mogen horen. Te bedenken dat er mensen zijn die hier voor betalen!)
(Alle streams staan nu op rijk, overigens)
In rijk hebben ze het weer over het bedrijfsleven.
11.41 Aan de eettafel. Sandy : We hebben nog één minuut, of nog minder. Nou Kel. Ze gaat zich nog opmaken.
11.43 Speaker : Beste bewoners, we willen dat jullie nu allemaal aan tafel gaan zitten. Okee, we gaan zo beginnen. Jullie horen wie er naar de dagboekkamer moet. Kelly neemt haar beauty case mee naar de tafel en gaat zich daar verder opmaken.
11.44 Speaker : Wil Ed naar de dagboekkamer komen ? Kelly : Ik hou van je, je weet het hè ? Sandy : Vriend.
11.46 Ed was even te zien in de dagboekkamer. Nu wordt een shot van de woonkamer getoond. Op de achtergrond zijn de anderen zacht te horen.
danielle denkt dat er vanavond nog gewoon een exit is.
patty mag zeggen wie er genomineerd is en wie er weg mag vandaag: zegt frank
sandy is nu in de DBkamer
In arm zitten alle bewoners nog aan tafel.
(BB kan de stemmingen toch manipuleren, als we het niet live te zien krijgen. Beetje knippen en plakken en Ed stemt precies zoals BB het wil.)
Dit is erg saai. Het wordt straks wel interessanter, na het nomineren.
11.51 Speaker : Wil Sandy naar de dagboekkamer komen ? Kelly : Succes meid. Sandy : Dank je. Sandy : Nou. De hele klink eraf. Blijkbaar trekt ze de klink van de deur van de dagboekkamer. De stream gaat weer naar de woonkamer.
11.59 Sandy is terug uit de dagboekkamer. De speaker zegt dat Coos iets met batterijtjes en een zender moet doen. Speaker : En ik wil Pascal vragen naar de dagboekkamer te komen. Op de gratis stream (overzicht van vier streams zonder geluid) is Pascal te zien in de dagboekkamer op streams 1 en 2. Op de andere streams is hij niet te zien.
edit, spelvout!
Narrowbandstream 4. Daar is geen buffering en wel verstaanbaar geluid. Coos zit nu in de dagboekkamer.
12.14 Coos komt uit de dagboekkamer. Pascal : Coos, pak even wat te drinken voor ons allemaal. Sandy : Was jij nog bezig met de sinaasappelpers ? Gert Jan : Ja, ik dacht ik maak een hele kan. De sinaasappels begonnen toch al te schimmelen. Speaker : Wil Kelly naar de dagboekkamer komen ? Sandy : Succes schat. Sandy tegen Gert Jan : Ik stond gisteren op jouw tenen. Coos komt met iets te drinken en gaat weer aan tafel zitten.
12.16 Gert Jan : Ik denk dat er morgen een battle is. Vandaag nominaties, een battle is dan een beetje overkill. Gert Jan denkt dat de battles van de battlemarathon uitgesmeerd uitgezonden worden (en ze daarom zo lang geen battles hebben). Hij denkt dat battles zonder Tania in beeld later uitgezonden worden.
12.19 Speaker : Wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen ? Pascal : We hebben toch de cd's van Quincy niet gehad. Sandy : Nee.
12.22 De stream gaat naar arm. Ze zingen Even aan mijn moeder vragen van Bloem. Frank zingt een variant : Even aan je stokkie zagen.
Ze vindt hem depressief en kan niet met hem overweg. Ze noemt hem een storende factor in de groep en zegt dat hij irritaties bij haar oproept.
In één woord zou ze hem mismoedig noemen!
Want hij is een storend element in dit jonge dynamische team.
[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 01-11-2001 12:47]
Andries nomineert Priscella!
Hij zegt dat zij als laatste erbij is gekomen en dat ze nog niet veel heeft kunnen laten zien. Ook heeft hij niet veel met haar gesproken, in tegenstelling tot de andere personen uit zijn team.
Andries zegt verder dat zijn indruk van haar gewoon nog te vaag is. Ze reageert af en toe gek, onverwacht. Soms knalt ze er een uitspraak uit die hem doet trillen op zijn benen. Hij noemt het voorbeeld van Kelly.
Vervolgens geeft hij zijn redenatie ook nog (op eigen verzoek) in het Fries!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-11-2001 12:49]
De opmerking van Priscella richting Kelly; "Wil je je snikkel terug", gaf voor Andries de doorslag.
Hierna doet hij de nominatie nogmaals in het Fries.
A: Ik nomineer Priscella, omdat ik met haar nog niet genoeg battles heb gewonnen.
Als reden geldt vooral dat Andries haar nog niet zo goed kent.
H: Ik wil er toch nog even op doorgaan, omdat het voor haar niet gemakkelijk is geweest, omdat ze moest verhuizen van het ene team naar het andere.
A: Kelly voelde zich een keer erg rot en toen zei Pris: Wil je soms je lul terug?
H: Waarom nomineer je Frank niet.
A: Frank is nog niet aan de beurt, soms heb ik het wel met hem gehad, maar voor battles is hij toch nog nuttig.
En dan nu in het Fries.
Danielle nomineert Priscella (gokje met liplezen)
quote:Knap van jou.
Op donderdag 01 november 2001 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Dan is nu Danielle aan de beurt. Het beeld flitst even weg (geen dbk beelden meer?)Danielle nomineert Priscella (gokje met liplezen)
Bij mij gaan de streams helaas niet zo soepel, dat dat mogelijk zou kunnen zijn. (denk ook niet dat ik het kan, maar zal zo meteen ook een gokje wagen. )
Hummie vroeg net bij Andries ook nog of hij even een korte samenvatting kon geven, dus beginnend met: Ik nomineer.....
quote:ik dacht ook dat ze priscella nomineerde!!
Op donderdag 01 november 2001 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Dan is nu Danielle aan de beurt. Het beeld flitst even weg (geen dbk beelden meer?)Danielle nomineert Priscella (gokje met liplezen)
12.29 Coos : Moet jij ook koffie ? Gert Jan : Nee. Coos : We hebben helemaal geen koekjes meer. Sandy : Het is nooit leuk dit soort dingen. Pascal is overigens in beeld in de slaapkamer. Hij smeert zijn kuit in.
12.31 Stream naar de keuken. Gert Jan : Leuk zulke avonden. Jij zegt ik heb zin om te neuken. Ik heb ook af en toe zin in seks. Ik heb hardstikke gelachen. Het is gewoon op een houtje bijten. Het zijn gewoon natuurlijke dingen. Ik vind er niks geks aan. Kelly : Nee hè ? Gelukkig. Buffering. Gert Jan : Het was leuk. Ze moeten jou gewoon niet loslaten met vijf flessen champagne in de buurt.
12.38 Alle streams staan nu op arm. Speaker : Wil Priscella naar de dagboekkamer komen ?
Breedbandstream 2.
12.39 De dagboekkamer in arm. Hummie : Je moet op mijn vraag antwoorden met ik nomineer en dan een naam noemen en meteen er achteraan een motivatie geven. Wie nomineer je ? Priscella : Ik nomineer Leo. Ik vind hem een storend element in dit vlotte dynamische team. Ik vind hem heftig overspannen. Ik vind dat we hem beter naar huis kunnen laten gaan. In Spanje had ik al een heftige ruzie met hem. Ik heb hem weken lang niet gesproken. Ik heb met hem gepraat de afgelopen week en ik vind dat ik niet goed met hem overweg kan. Hummie : Heeft hij je persoonlijk gekwetst ? Priscella : Hij roept irritaties bij me op. Hummie : In één woord ? Priscella : Mismoedig. Hummie : Nog een keer, ik nomineer en een korte zin. Priscella : Ik nomineer Leo want hij is het storend element in het vlotte dynamische team. Hummie : Okee Priscella, je bent er doorheen.
12.43 Andries in de dagboekkamer. Hummie houdt hetzelfde verhaal. Andries : Ik heb een vraag, of een verzoek eigenlijk. Hummie : Dit is niet het gepaste moment. Andries : Ik wil de nominatie in het fries doen. Hummie : Eerst in het nederlands, dan mag het in het fries want ik wil de friezen niet boos maken. Andries : Mag het ook in omgekeerde volgorde ? Hummie : Nee. Andries : Ik nomineer Priscella, omdat ze er als laatste bijgekomen is en ik niet goed weet wat ik aan haar heb. Ze heeft één battle gedaan, touwtrekken, die hebben we verloren. Qua persoon weet ik het ook niet goed. Ik heb een uurtje met haar gepraat, op mijn initiatief. Ik heb haar over haar privéleven ondervraagd. Ik ken haar het minste van het team. Hummie : Heb je wel een persoonlijke indruk ? Andries : Te vaag, te klein, dat vind ik heel moeilijk, flarden, ze reageert af en toe gek, onverwacht. Af en toe knalt ze er een uitspraak uit die me doet trillen op mijn benen. Hummie : Noem eens een een voorbeeld. Andries : Ik zou het niet weten, kunnen, ik weet alleen de uitspraak t.o.v. Kelly. Ik ken hem alleen van horen zeggen, wil je je lul terug. Tussen de buffering door hoor ik dat Hummie vraagt waarom Andries Frank niet nomineert. Ik heb het antwoord niet gehoord. Hummie : Wil je het kort samenvatten, dan even een pauze, dan mag het in het fries. Andries : Ik nomineer Priscella omdat we nog niet genoeg battles hebben gehad, ik weet niet wat ik aan haar heb bij de battles en ik heb weinig persoonlijk contact met haar gehad. Hummie : Dan mag het nu in het fries. Andries houdt een verhaal in het fries.
12.49 Andries verlaat de dagboekkamer. Speaker : Danielle naar de dagboekkamer. Danielle is wel in beeld maar er is geen geluid.
[edit : er stond misoedig i.p.v. mismoedig]
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 01-11-2001 13:41]
Eindelijk komt ze eruit.
Dan is nu Leo aan de beurt! Priscella zegt "Je hebt mijn zegen"... Andries vult aan "En mijn stem"! (klopt!)
Liplezen is mij deze keer niet gelukt
Maar helaas, geen geluid uit de DBK.
(k heb ook even niet kunnen liplezen, de kids gingen naar school)
Leo nomineert Prisclla!
Diana moet nu naar de DBK
Diane nomineert ook Priscella (weer liplezen! - deze was héél duidelijk te zien)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-11-2001 13:22]
Volgens mij was het Frank. Het zag eruit als 1 lettergreep.
Ik nomineer kon ik nog wel liplezen, maar dan kwam er 1 lettergreep. Ik kan me bij Diaan niet voorstellen dat ze bij het nomineren afkortingen van namen gebruikt, dus daarom denk ik Frank.
(Maar ik kan het dus makkelijk mis hebben, natuurlijk)
Frank nomineert Leo... (ook duidelijk te zien!)
Eindstand team arm:
Andries - Priscella
Danielle - Priscella
Diane - Priscella
Leo - Priscella
Priscella - Leo
Frank - Leo
Priscella bijna unaniem genomineerd!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-11-2001 13:25]
Ik nomineer....volgens mij was dat een Leo, met meteen daarachter aan Waarom?
En dan vliegt de stream weer naar het rijke gedeelte
Priscilla heeft het dan even over begin periode van haken, weer vliegt de stream weg
In rijk zijn ze aan het bespreken wat er gebeurt bij gelijk aantal stemmen.
Sandy zegt dat ze het wel lastig vindt als zij moet zeggen wie er aan de andere kant weg moet.
S: Ik heb niets met de mensen aan die kant.
De bewoners wachten in spanning het verlossende woord af.
Tuuttuut...
Willen de captains van beide teams naar de DBK komen.
Ze krijgen schijnbaar de uitslag nog niet.
Daan mocht niets vragen. Andries wil de uitslag horen.
Daan: Dan ga je maar naar de DBK om dat te vragen.
A: Nee, jij bent de captain.
D: Ik mocht niets vragen.
Kelly ligt weer zielig en verdrietig kijkend op bed.
(damn, weten we nog niets)
BB: Willen de Captains van Beide teams naar de DBK komen!!
Andries; Eeh Kamaradskie (denk tegen Pascal)
Frank: Waarom doet het weer lang bij onze captain.
Diane: He Babuu ....
Daan komt uit de DBK, en zegt dat ze niks mogen vragen.
An3s: tuurlijk mogen we vragen 2X
Frank wil eerst koffie
Daan tegen An3s: Moet je maar wachten tot vanavond in de live uitzending
Diane vertelt iets over het eten
13:35
Diane begint weer met zingen, stream gelijk weg
Andries: Mooi
Pascal ken jij nog het nummer Eins, zwei, drei
Pascal: Ja
An3s: weet je van wie het is?
Weet niemand het?
Sandy: ALs we het weten dan bellen we je.
An3s: Je was gisteren niet meer zo helder
Sandy reageert raar en andries zegt dat ie mar vraagt, bedoelt er niks mee
Beeld in de tuin gebeurt niks
Priscilla: Ik heb ook gevoel weet je (volgens mij tegen Leo)
En dan begint ze te zingen makt een opmerking over de wolken
Leo zit een beetje inzichzelf te mumbelen. Een deuntje
13:48
Frenk komt eraanzegt iets over de brood denk ik (geluid viel even weg)
Stelt voor om nog meer blokkie hout erbij te gooien, omdat het brood nog niet klaar is. Leo pakt het even.
Leo: Je moet dat even duidelijk aangeven
Priscilla: Ik zeg het toch
Leo begint weer aan die deuntje
13:49
Leo: Wanneer denk je dat de exit valt, vandaag of volgende week)
Priscilla: Aan de ene kant verlang ik naar huis. Lekker weer het dagelijks leven oppakken. aan de andere kant wilt ze ook wel blijven
Leo: Ja, Ondank de saaiheid?
Priscilla: Ja, want als tegen prestatie heb je toch weer het rijke geddeelte
Leo: Met alles erop en eraan
Priscilla: Concentratiekamp is vrijheid
Leo: Ja, ja humm, ja ik weet het niet. Ik zou het niet zo erg vinden
Priscilla zingt: Ik weet hoe het voelt om een Duister te zijn
Leo: ik zou het niet erg vinden. Toch niet
Priscilla: Ik heb zin in reizen.
Leo: Ik heb het meegemaakt en zie mezelf niet als potentiëlle winnaar
Leo heeft het dan over BB1, waarom en wat speciaal was aan die mensen
Priscilla: Wat vind je speciaal aan jezelf?
Priscilla: Iedereen heeft wel iets speciaals (punt voor Priscilla)
(Laters iedereen moet weg)
Niets aan de hand, alle merken moeten afgeplakt worden, behalve Carlsberg.
(ga even een krat Heineken kopen voor vanavond, laterz)
[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 01-11-2001 14:22]
Leo is er ook bij komen zitten.
In rijk zijn kelly en GJ in de keuken bezig.
Het laatste uur zijn ze zowiezo flink aan het opruimen en poetsen geweest. (Fijn voor het andere team, als die straks naar rijk mogen.)
Erg veel gebeurt er verder niet, dus ik ga me even bezig houden met mijn Hitchcock suspense puzzle.
Kelly denkt dat ze degene is met de meeste stemmen. Haar reactie: Jammer dan.
Kel: Wie vind jij aantrekkelijk hier? *grinnek*. Sandy: Ik vind Daan heel erg lief. Behulpzaam. Zacht. Maar ik voel me niet echt aangetrokken. Diane is haar typ niet. Kelly: Priscella: Ze is mijn typ niet. Ze heeft wel mooie ogen.
Sandy: Meestal val ik op blond. Maar ik heb maar 2 vriendinnen gehad die blond waren. Kel: Lange relaties gehad? Sandy: Paar maanden.
Kel: Gert is een lieverd. Maar ik zou d'r nooit... nee rillingen over m'n rug.. brrrr.
Ohw, ze gaan het nu over spanking hebben?
Kel, Sandy en Ed zitten grapjes te maken.
Kel: Heb jij wel eens op het internet gekeken op een livestream? Ed: ik heb in totaal 5 keer op het internet gekeken. Ed praat een beetje zacht (of ik typ te hard op m'n keyboard dat ik het niet kan horen).
Ed is dus blijkbaar een digibeet.
Frenk vraagt aan Pris naar haar motivatie om in het huis te gaan. Pris zegt dat ze er geen een heeft.
17:07
Nu gaat het over de handdoeken. Sommige denken dat het eenaanwijzing is dat er een battle op komst is.
Nu na het eten zitten Frank, Diane en Precilla buiten bij de oven. Frank begint weer over internet, de streamverslaggevers etc. Precilla houdt haar mond en doet alsof haar neus bloed (geen woord over fok of dat ze zelf ook meekeek en meediscussieerde en de bewoners bekritiseerde, helemaal nix noppie nada: vraag me nu af: is de precilla in het huis wel de precilla van fok???).
Diane vertelt nu dat ze in haar bikini in het bubbelbad gaat en dat ze niet naakt zal gaan.
Rijk gaat is nu aan het eten.
In rijk zijn ze ook aan het uitbuiken met voor de rokers een sigaretje erbij.
Allemaal zijn ze in afwachting van de uitzending van vanavond en wat er verder gaat gebeuren....
Precilla en Coos zijn genomineerd@!
Gefeliciteerd Kel!:)
Kel: Ik heb gefietst alsof m'n leven er van afhing *hijg hijg*... Awh... *hijg hijg*...
Kel kijkt in haar spiegeltje "Ohw.. dit was super eindelijk een battle die ik heb gewonnen! Dit was echt leuk om eindelijk een battle zelf te winnen. Ik ben blij dat ik m'n sportschoenen heb aangetrokken! Ik voel me net zo'n wielrenster."
(Was ook niet echt eerlijk, de fiets was veel te hoog, Diane kon niet eens bij de trappers!)
Arme Diane!
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 01-11-2001 23:00]
Meep Meep!!!
GJ: Ik heb een zeemeermin nog nooit zo hard zien fietsen.
In arm zij ze weer aan het analyseren!!!
(vooral Leo)
22.52 Gert Jan : Heel goed. Kelly : Ik dacht ik heb helemaal geen conditie, dat wordt lachen.
22.54 Kelly roept : Ik heb gefietst alsof mijn leven ervan af hing. Sandy : Kel, je hebt ons hier gehouden. Kelly : Het is leuk een keer een battle zelf te winnen. Ik ben blij dat ik mijn sportschoenen aan heb getrokken. En het was glad. Gert Jan : Je begon te steppen. Op een gegeven moment was je los en was je niet meer te houden. Gert Jan : We gaan een vuurtje stoken vanavond. Kelly : Denk je dat de kijkers het einde hebben gezien ? Gert Jan : Nee. We hebben de aftiteling gehoord (het nummer van Quincy).
Voor elf uur maar even posten.
Echt zielig..
Andries merkt op dat hij tijdens de battle het liedje van Quinten hoorde..."we zijn er dus halverwege de battle uit gegaan"
Frenk: Wat een gekutkever allemaal!!!
Pris gilt: Ik weet zeker dat ik volgende week weg ben!! hahahaaaaaa(<---deed pris dus)
Is dat nou zoveel moeite???
Belachelijk van Daan dat ze niet ff gaat kijken bij haar!!!
23.02 In de tuin. Pascal : Ik weet wie wie genomineerd heeft. Ik weet dat wij (hij en Coos) Kel hebben genomineerd. Andries : Voor Ed is het heel moeilijk geweest denk ik. Leo : Ik zei aan tafel, Coos vind het eigenlijk niet erg. Andries : Frank is weer de oude, hij loopt weer te kankeren en te zeiken. Coos : Wij zijn gewaarschuwd door H van de T. Dat vind ik oneerlijk. Je merkt toch ook hoe Patty vanavond tegen mij deed.
23.06 Coos : Ik heb genomineerd, we willen veel battles winnen. Ik vind haar de zwakste schakel gewoon. Priscella : Waarom heb jij mij genomineerd ? Leo : Conflict, onvoorspelbaar. Priscella : Ik vond jou een storend element in het vlotte jonge dynamische team.
Vervolgens liep Windows vast.
Breedbandstream 1 buffert vrijwel permanent. Ik kijk nu naar narrowbandstream 1, die heeft minder buffering.
23.22 Andries : Niemand neemt het haar kwalijk. Ik had me ook klote gevoeld. Ik heb nog niet met haar gesproken dus ik weet niet of ze zich daarom klote voelt. Die zadels zaten ook veel te hoog, bij jou maar bij Diane helemaal. Kelly : Het was echt heel glad. Andries zegt dat de uitslag niet meer meegekomen is (op tv). Kelly zegt dat de uitslag op internet te zien is. Andries : Praten jullie openlijk over de nominatie ? Rijk : Nee. Ed : Pascal voelt zich kut. Hij zat met zo'n porem op de bank. Omdat zijn maatje 50 % kans maakt om weg te gaan. Gert Jan : Ik denk minder. Ed : Je weet niet hoe Coos in de peilingen staat. Gert Jan : Wij hebben in ieder geval nog twee weken, of je met een band loopt of niet.
23.26 Kelly : Weet je nog dat we zeiden dat we het niet meer uithielden met elkaar. En nu heb je zoiets van yes. Ed over Coos en Pascal : Ze wisten gewoon zeker met zijn tweeen dat één van hen ging. Kelly (ander gesprek) : Terwijl ze toch weten dat ik een geblesseerde enkel had. Op een gegeven moment ging ik over mijn borderline, over mijn grens. Gert Jan : Het is leuk om zelf een battle mee te maken. Iedereen af en toe een battle is veel leuker. Kelly : Ook leuk dat de kijker op mij heeft gestemd. Gert Jan : Ik kan het me ook wel voorstellen.
23.31 Priscella : Dat ik genomineerd ben vind ik niet erg. Gert Jan : Ik zou het niet leuk vinden om dat ding te dragen maar ik zou het wel doen. The Godfather deel 2 wordt besteld. Pascal bestelt de cd van Selina. Priscella : Ik ga niks meer doen, lekker uitzingen. Ik weet wat er thuis op me wacht. Ik heb wel erg verlangd om naar rijk te gaan hoor. Gert Jan zegt dat hij gevraagd heeft om een sherp of een sjaaltje voor Priscella en een muts voor Coos i.p.v. de band. Coos : Ik ga niet met een muts lopen. Gert Jan : Jij loopt vaak met een muts. Ze (BB) zouden er over nadenken. Coos : Ik neem het (nomineren) niemand kwalijk. Ik weet hoe ik ben. Alleen, die band vind ik niet leuk. Die band lijkt ergens op, van vijftig jaar geleden.
23.39 Kelly : Ik hou van je Diane. Diane : Ja, ik ook van jou. Diane even later : Ik paste er niet eens op. Ik kreeg geen grip. Coos : Ik weet wat jullie fout hebben gedaan. Je had gewoon moeten gaan fietsen. Diane : Ik fiets nooit. Ed : Je moest hem op de lage stand (versnelling) laten staan want dan kom je makkelijker door de drassige grond. Gert Jan : Het zadel van jou was lager maar die van Kel was ook veel te hoog. Diane zegt dat ze dacht dat de andere bewoners haar konden horen toen ze tijdens de live uitzending in de dagboekkamer haar nominatie moest toelichten. Priscella vraagt naar de motivatie van Diane. Diane : Ik heb gezegd dat ik met jou het minste had en dat als ik jou hard hoor lachen jij negen van de tien keer een groffe opmerking maakt. Diane zit overigens in haar pyama. Ze vertelt wat ze verder gezegd heeft in de dagboekkamer.
Breedbandstream 2.
23.50 Frank en Andries bij de oven. Andries ziet een muis lopen. Andries : Het stikt hier van de muizen. Frank : Vind je het gek als hier voedsel staat. Straks op het schijthuis lopen ze door je hol heen. Ze zijn sneller met met een sanctie dan met het legen van de kliko. Ik vind het asociaal. Priscella komr er ook bij. Ze ziet ook een muis. Ze spreekt onmiddellijk Danielle aan dat er iets moet gebeuren. Diane zegt dat ze in de live uitzending over haar sanctie verteld heeft.
23.55 Frank moppert door over de muizen en de kliko. Frank : Ik ben niet bang voor muizen hoor, daar gaat het me niet om. Diane is nu met Andries bij de oven. Ze zien een muis. Diane : O wat een schatje. Andries : Ik had hem bijna. Als ik hem had willen doden had ik dat nu kunnen doen. Ik wil hem niet doden maar vangen. Hij houdt het geen dag vol in zo'n teil maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |