abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2001 @ 00:01:41 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2055307
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen woensdag 31 oktober 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2055387
Heeeeeeeeeeheeeeeee Beeebe, ai wanne nooo.....fout nummer, maar leuk om ze zo te zien. (Gaat de uitzending in...)
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_2055406
Nog 1 liedje en dan is het AF roept ze. Ed moet het onderspit delven zegt GJ want ze willen een vrolijk liedje, ff dansen. Sabrina met Boys roepen er een aantal. Of heeee baby! Oeh ah... (enz) Sandy is zat zegt ze en dat komt...onverstaanbaar. Feest! Heeeeeeeeeeeeeheeeee baby! Nou het dak eraf hoor! Voor en achter het hek.

Sandy wil alcohol. Beetje klagen over wat er allemaal niet binnen is gekomen, en ze zijn door de sigaretten heen. GJ vraagt wie er nog wil weten hoe de nominatieprocedure gaat? Lachen allemaal. Emotionele borrelpraat als je de mensen in de dbk gaat bedanken. Net als met de voetbal avond zegt Andries.

Screw them.
We're going home.
  donderdag 1 november 2001 @ 00:14:04 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_2055418
Ik ben even passief aan het streamen.
(Aan het GJ-en, flesje wijn erbij....)
Sandy is zeer dronken en Kelly heeft 'em ook behoorlijk om.
(Ik post dit vanwege de stemming, wat gezegd wordt is niet echt interessant.)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2055438
Kelly heeft het over naakt nomineren, Kelly gaat naakt nomineren zegt iemand. Neeeeeee zegt ze, maar dan weet ik zeker dat ik de populairste bewoner ben!! GJ Kelly Sandy Andries Ed Diane en Leo (??) zitten gezellig bij het hek, heeeee baby te zingen. Gezellig sfeertje.
Beetje slap geklets enzo.
Andries kan jij mij gitaarles geven vraagt Sandy. Maar hij is zelf nog leerling, net een half jaartje les. Niet of nooit geweest zingen Diane en Sandy uit het gitaarboek van Andries. Oh Frank zie ik ook. Paskal en Coos nergens te bekennen. (Diane vind echt dat ze fantastisch zingt volgens mij, ieder keer zo’n trillinkje erdoor. ) Sandy zegt dat ze dit laatst hoorde zingen, en toen wist ze de tweede stem maar nu is ze het kwijt. Maar ja ze heeft een borrel op zegt ze. Het is een nacht van Guus Meeuwis komt ook voorbij. 1e en 2e stem.
Sandy heeft de mond niet dicht. Gaat maar door nu over Anouk en zingt nog een deuntje mee met Diane. Stream naar de Sauna, geluid van de woonkamer. Coos in de sauna, volgens mij met Paskal, ik zie een voet die niet van Coos kan zijn. Ja, Paskal ik zie het. Stilte.
Screw them.
We're going home.
pi_2055458
Van Paskal mag BB wel Maria Carey regelen. Voor Kelly, Ed en Paskal hebben ze dingen geregeld. Voor Sandy de bodypaint.
Anouk is helemaal los geslagen zegt Paskal. Onze Anouk zegt Coos (???) De echte, vraagt ie? Hoezo? Paskal begint over zn kuit. Na een uurtje steppen had ie al kramp, niet te geloven!
En ze zijn eruit, douchen. (Gelukkig met zwembroek aan J) Volgens mij is het water koud want ze brullen en schreeuwen.
Ik stop ermee, want alles gaat zooooooo traaaaaaag hier, das niet leuk meer!
Screw them.
We're going home.
pi_2055473
Start 0:30 Hi1

Pascal en Coos in de sauna. pascal wil een feest. Voor Ed, Pascal, Coos, Sandy heeft BB al wat georganiseerd.
Op de achtergrond hoor je luid zingen. Ondertussen pulkt Pascal wat aan zijn gezicht. Hij vindt dat Anouk helemaal is losgeslagen.
Dunne beentjes gekregen kennelijk, want hij klaagt over z'n kuiten. Hij doet aan steppen. Coos gaat nu fluiten.
Als Pascal voorstelt eruit te gaan zegt Coos yes. en weg zijn ze. Coos draagt trouwens een groene zwemshort, en Pascal een Zwemshort in lila met hetzelfde ontwerp.
Ze douchen zich nu af, kennelijk heel dapper met koud water. Coos is er stoicijnser onder dan Pascal. Maar ook hij went eraan. Pascal waarschuwt Coos dat hij niet mag hangen aan de afscheiding bij de douches omdat ze niet goed vastzitten.
Ik geloof dat Coos het nu heeft over ontharen, maar zeker weten doe ik het niet.
Coos legt Pascal nu uit hoe zwemmen in elkaar steekt, en beweegt daar wat grappig bij, ze gaan een beetje stoeien. Dan geeft pascal Coos een harde pets op zijn schouder.
Coos gaat als eerste onder de douche vandaan en steekt zijn voet in het veel te hete water van het bubbelbad.
Pascal roept om de hoek van de deur naar Kelly of zij een fles cola uit de koelkast wil aangeven. Kelly wil dit 'naturlich' wel even doen.
Heel logisch is Pascal zich nu aan het afdrogen. Zou ik ook doen als ik in bad ging. Coos en Pascal nemen samen de gewichtige beslissing over welke badolie te gebruiken en ze testen ook samen of het water niet meer te heet is. Dat is het gelet op Coos' reactie (hij springt er weer uit) wel.
Ze zitten nu op de rand te kijken naar het bad dat gevuld wordt. Coos heeft een korst op z'n knie die er niet fris uitziet. Dat is gebeurd bij het zandzakken vullen.
Het water blijft een probleem, al hun goede zorgen willen maar niet leiden tot een fijne temperatuur.
Pascal vraagt de tijd en is helemaal ontdaan van het antwoord, het is al vijf over half een.
Coos vraagt nu of Pascal een jointje heeft meegenomen. Maar Pascal wil daar niets van weten. Hij blowt niet en wil er ook niet verantwoordelijk voor zijn.
Pascal vertelt nu dat hij een 'vrouw' 'ergens van kon'.
Het wil niet echt lukken met het water.
De heren praten nu net niet hard genoeg om verstaanbaar te zijn. Kelly komt nu ook de badkamer in en voelt het water. Ze vindt het water ook te heet. Pascal vertelt dat Coos z'n poten heeft verbrand. Kelly verlaat de heren weer.
Pascal kijkt nu op een speciale manier naar Coos, hij zegt wat maar Kelly schreeuwt zo hard dat ze blij is dat ik nu helemaal niet meer kan verstaan wat ze zeggen.
Maandag is volgens dag 54, maar als hij gaat tellen blijkt dat weer niet te kloppen. Het lawaai in de woonkamer van rijk was zo luid dat de redactie eventjes leek te gaan overschakelen naar daar, maar we blijven toch bij de heren.
Het water is nog steeds een bron van zorg.

donderdag 1 november 2001 @ 00:46:59 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_2055476
Coos en Pascal zijn even lekker aan het bonden in de douche.
Ze vullen het bubblebad.
Pascal: Kel, Kel, kan je effe die fles Cola aangeven, niet die Light.

(Het bad is te heet.)

Coos: hij had die joints meegenomen. (Over Henk Schifmacher.)

P: Ik blow zelfs niet eens, ik weet precies hoe dat gaat,
ik heb ze lekker op de tafel gelegd.
(Kelly komt even het water testen; 'Veels te heet'.)

(Op de achtergrond Kelly in de woonkamer, 'Ik ben zo blij dat ik bij Big Brother ben!!)

(Ik had op een samenzwering tussen Pascal en Coos gehoopt, Pascal had zich namelijk nogal afzijdig gehouden de hele avond, maar er gebeurd niets...)

pi_2055481
Start 0:50 Hi1. Rijk Badkamer

Kennelijk is het water een zodanig probleem dat Coos en Pascal niet kunnen praten over iets anders. Het lijkt Pascal wel kicken om er thuis een te hebben. Coos zou er thuis nooit 'onder' gaan. Pascal vindt dat grappig taalgebruik.
Ook Ed komt even kijken waar ze zo lang mee bezig zijn. Ze denken dat Ed problemen gaat krijgen. Ze willen zich echter nergens mee bemoeien omdat alles wat je zegt tegen je gebruikt wordt.
De heren zakken nu beide in het water terwijl Ed op een afstandje gaat zitten kijken. De bubbelmachien gaat nu aan.

pi_2055500
Plaskak en coos zitten in bad, de dames willen erbij maar moeten van de heren wel bikini aanhouden. Pas roept ook nog Kel hou je sokken aan want ik ben bang van je tenen
Bij arm zitten Daan, Pris en Andries bij de kachel te praten
Try anything once, twice to be sure
  donderdag 1 november 2001 @ 01:37:40 #11
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2055528
Kelly is zeeeeeer zat ,als ze niet uitkijkt gaat Sandy daar misbruik van maken. Daarnet lagen ze volkomen debiel over de grond te rollen. nu weer kijk

kelly wil niet want die vroeg net om een dikke lul

....in de donkere nacht.
  donderdag 1 november 2001 @ 01:46:38 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_2055531
Kelly wil even helemaal naar de kloten.
'Wat is heerlijk om lekker dronken te zijn!'
'Als ik dronken wil zijn dan ga ik toch lekker dronken zijn!'

Kelly en Sandy liggen op hun rug op het vloerkleed op de parketvloer.

(Ze schreeuwen dusdanig hard dat ik niet kan verstaan wat ze zeggen.)

Kelly is echt totaal van de wereld.
Coos vraagt of hij haar wakker moet maken voor de zonnebank.

Kelly wil weglopen maar Sandy tackled haar zodat ze weer op het vloerkleed terecht komt.
Sandy: Shag, ik wil Eeeee-eeeed, Eeeeee-d ik wil sha-aaaaaag!.

(Oh dear, dit is toch wel een beetje genant.)

Kelly: Ik ben gewoon Kelly, en ik heb gewoon zin in een neukparty, ik heb gewoon zin in een stramme kabouter.

Sandy probeert uit te leggen dat ze niet gewoon met de een en ander gaat.
Kelly: Ik wel, mens je leeft maar een keer'
K: Ik zit hier ook gewoon voor mezelf. Ik heb in ieder geval mijn nagels schoon...

Coos spreekt ook tegen K & S, vraagt hoe laat hij ze wakker moet maken.

(Ik ga maar even naar de streams kijken....)

donderdag 1 november 2001 @ 01:47:19 #13
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2055532
Kelly : Ik ben een gekke vrouw (3 x)
Maar ik ben niet ordinair ik wil gewoon lekker geneukt worden . Ed heb je een dikke lul? Kom dan mee naar de slaapkamer! hahaha Grapje.
Ed : Ik heb net al een shaggie voor je gedraaid!

Na nog een poging om Coos te vragen of ie haar op z`n hondjes wakker wil maken, zit ze nu I love tyou tegen iedereen te zeggen. Er is geen touw aan vast te knopen. Ze is helemaal los. Maar ze is tenminste niet depri nu, dat scheelt weer !

....in de donkere nacht.
pi_2055535
Kelly zegt dat ze ernstig behoefte heeft aan een hele dikke lul. Ze heeft zo ongeveer al iedere man aan de rijke kant gevraagd of hij een dikke lul heeft. Ed reageerde daarop door te zeggen dat hij zijn portie wel aan Fikkie gaf. Daarna heeft Kelly zich op het vloerkleed neergevlijd, Sandy kwam al gauw ernaast liggen en ze hebben samen flink liggen gieberen.

Later zegt Kelly dat ze gewoon nog nooit twee maanden zonder sex heeft gezeten, en in BB duurt het nu al wel twee maanden. Sandy zegt dat zij al wel twee maanden zonder sex heeft gezeten, Kelly gelooft het niet. Sandy volhard hierin. Ze zegt dat ze zich niet zomaar aan iedereen geeft en dat ze sex een moeilijk proces vindt. Kelly reageert daarop door te zeggen dat zij zich wel aan iedereen geeft. Ze leeft per slot van rekening maar één keer! Ze geeft aan dat ze het af en toe nodig heeft om flink dronken te worden in het BB huis omdat ze het anders niet meer trekt.

Later gaat arm naar bed. kelly neemt luidkeels afscheid van iedereen, ze benoemt iedereen en roept keihard 'I love you'. Ze noemt Diane nog een mooie flinke vrouw en van haar houdt ze het meest.

Even later legt ze nogmaals aan Sandy uit dat ze dit soort avonden nodig heeft in het BB huis. 'Hummie loves me, Patty loves me en ze gunnen me heus wel dat ik af en toe gek doe. Ze weten wie ik ben en ze zijn gek op me, daarom kan ik dit doen. En als we straks weer buiten zijn gaan we lekker met zijn allen uit'.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_2055539
Kelly gaat steeds meer onsamenhangend praten. Ze heeft het nu over de cameramensen, dat die alles zien, maar dat het haar geen ene reet uitmaakt.

Sandy probeert haar iets te nuanceren om haar zodoende te behoeden voor meer rare uitspraken. Ze legt uit dat alle cameramensen en ook heel nederland precies weet wat ze allemaal uitspoken. 'Ze weten wat we eten, weten wanneer we poepen, wanneer we douchen en alles.

Sandy begint nu over haar verliefdheid op Nienke, dat ze het erg vind dat die haar zo dronken ziet. Kelly neemt het over en doet een oproep aan Nienke, ze prijst Sandy aan. Sandy eindigd Kelly's betoog door te zeggen: 'ondanks dat je hetero bent'

pi_2055542
Stream Rijk 01:46

Kelly is zo lam als een aap. Stream staat nu op de slaapkamer waar GJ in zijn onderbroek staat. Kely zit nu op de bank en men zoomt in op haar. Kelly houdt van iedereen nu. (Dronkemanspraat vermoed ik )

Kelly en Sandy zijn allebei niet meer nuchter..Kelly beweert dat Hummie gek op d'r is (zal best). Ze kijken nu samen door de spiegelramen op zoek naar cameramensen.

Kelly verkloot haar zender, wil het doorslikken. De zender. Volgens Sandy weten ze _Big Brother_ hoe ze poepen, hoe ze douchen, hoe ze plassen, wat ze voelen, hoe ze reageren, kortom alles.

Sandy zegt dat ze dronken is en verliefd. En dat ze weet dat die persoon haar nu dronken ziet. Ene Nienke, die hetero schijnt te zijn met leuke tanden en een lekker bekkie. Blond. Grappig. Volgens Sandy. Die nogmaals zegt verliefd te zijn op Nienke.

Religion is a pacifier
pi_2055552
Kelly is plassen en Sandy kijkt voor zich uit. Op de bank.

Wow! Stream op de slaapkamer nu. Kelly wil naast Coos, die duidelijk niet gecharmeerd is...."Kel, Opzoutuh!" Hilarisch gelach in de slaapkamer nu. Coos is uit bed gevlucht.Sandy en Kelly liggen nu op elkaar in het bed, maar het komt vooralsnog niet tot een, (zeg maar) leukere confrontatie. Het geluid is niet best. Veel gekraak en door elkaar gepraat en gelach.

Religion is a pacifier
pi_2055556
Kelly kruipt nu bij Sandy op schoot en een heleboel gegiechel volgt weer. Even later moet ze naar de wc. Sandy raadt haar aan om vooral recht naar de wc te lopen. Kelly stelt voor om in iemands bed te gaan plassen. Sandy kan hier alleen maar om lachen.

Even stilte..... (arm ligt volgens mij al in bed en Ed, GJ, Coos en Pascal ook.

Kelly loopt zeer dronken de slaapkamer binnen en doet het licht aan. Coos vraagt wat ze in hemelsnaam doet. Kelly zegt dat ze even bij Coos wil liggen. Coos reageert hier nogal heftig op: 'Opzouten!! Ik wil dit niet, ga je eigen bed in, ik kom zo wel bij jou liggen eventjes'.

Even later komt Sandy ook de slaapkamer binnen met de mededeling dat het drankje van Kel nog in de huiskamer staat.

Coos en Pascal vluchten alletwee uit bed om Kelly te ontlopen. Deze laat zich op het lege bed vallen, Sandy springt er ook bij en vraagt of Kelly mee loopt naar de kamer omdat haar hormaonen op hol slaan. Er is een hoop gegil en gelach. Kelly wil dat Ed het licht uitdoet omdat dat gezellig is. Sandy loopt inmiddels terug naar de woonkamer. Coos vlucht ook de slaapkamer uit terwijl Kelly achterblijft in het bed, roepend om Coos: "Coos, Coossie, kom nou even........

Gertjan zegt dat Kel een maf wijf is. Coos komt terug in de slaapkamer en vraagt Kelly dringend om naar haar eigen bed te gaan. ALs ze nu haar eigen bed ingaat komt hij zo even bij haar liggen. Coos weet niet goed raad met de situatie, Kelly blijft gewoon om hem roepen. Sandy komt weer vragen waar Kelly blijft. Ze loopt met Sandy mee en zegt dat ze weer gaan zuipen, de kerels mogen van haar verrekken... "Rot op lul! Klootzak!!'

Coos en Pascal kruipen terug in bed, Coos zegt: 'We moeten hier de boel barricaderen hier.'

Kel duikt weer de koelkast in op zoek naar meer drank terwijl ze zegt dat ze bijna moet kotsen.

donderdag 1 november 2001 @ 02:03:14 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_2055557
Sandy: Ik ben verdomme verliefd, en ik ben dronken...
Kelly, naar de camera, Nienke je bent hetero, maar het is een geweldige vrouw.
San: Ik ben gewoon verliefd op Nienke. Sorry dat ik je zo voor lul zet, Nienke, ik ben verliefd op jou, ga maar naar die mannen toe, Coos helpt je wel effe.
Kelly loopt naar de WC, 'Zal ik in iemand z'n bed plassen?'
Kelly in de slaapkamer wil naast Coos liggen.

Coos: kel, Kel, Kel, opzouten! Gewoon je eigen bed in. Opzouten, opzouten, opzouten! (Hilariteit in de slaapkamer!)

Sandy eindigt even bovenop Kelly.

Coos en Pascal blijven zeggen: 'Opzouten!', op een vriendelijke manier.

Kel in de slaapkamer, Coos, in de woonkamer.
Kel, Coosieeee, kom nou...
Coos: Opzouten. Ga nou effe je eigen bed in! Laten we afspreken dat je je eigen bed in gaat.
Kel: Ik doe toch niks verkeerd.. Come op nou Coos!
Kom op we gaan zuipen, laat die kerels maar verrotten!
Pascal: Sandy!!!
Kelly: Rot op man! Rot op lul!

(ff posten, het klinkt dramatischer dan het is, alles gaat in redelijk goede verstandhouding onderling.)

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 01-11-2001 02:06]

pi_2055563
Coos en pascal zijn de slaapkamer ontvlucht. Maar liggen nu ineens weer (naast elkaar ) in bed. En sjeesus nu ineens weer de stream op de woonkamer en keuken.

Of de streams gaan te snel of ik ben te traag maar net lagen Kel en San echt in de slaapkamer, en Coos en Pascal in de huiskamer, en nu ineens weer andersom.

Kelly en Sandy (nog steeds dronken) omhelzen elkaar in de huiskamer van rijk. "Rot op met die kerels" Zegt Kelly. Hoor GertJan iets zeggen op de achtergrond, alsmede Pascal. En Ed. Nu is Kelly ineens weer in de slaapkamer. (Hoe dat ze dat toch....in de leer geweest bij David Copperfield?)

typo's gewijzigd

Religion is a pacifier
pi_2055570
02:09

Kelly en Sandy zijn zo lam als een aap....Kelly sleept haar transseksualiteit er weer eens bij. "Ik ben gewoon Kelly en ik ben gewoon gek"

(Ik ben PeterV en ik ga gewoon slapen)

Religion is a pacifier
  donderdag 1 november 2001 @ 02:14:54 #22
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2055577
hahaha.. lachen
Kelly herhaald nog even dat ze in bed sprong en dat de mannen vluchtten.
Sandy: Weet je wat het is... Coos heeft een vrouw
Kelly:... en een kind
Sandy: en Pascal valt op een vrouw

Sandy:.. al
Sandy: (nog een keer maar nu goed) Pascal valt nu op een vrouw al. Hij valt al op een vrouw.

pfew

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  donderdag 1 november 2001 @ 02:15:26 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_2055578
Kelly: Ik ga lekker naast die 2 kerels slapen, laat me lekker verwennen.
San: Walgelijk woord dat, verwennen...
Kelly: als ik donderdag exit ben...
San: (5x) Ik nomineer je niet.
Kelly.... dan ben ik lekker dronken geweest!

San: Ik zie je echt niet als man, ik kan je niet als een man zien, dat is oud nieuws.
Kelly: (Zingend) 'Ik ben een transsexueel'
San: Je bent nu een vrouw, dan moet je dat transsexueel weglaten.
Kelly: Als ik GVD bij die 2 in bed ga liggen dan rennen ze weg.... Gert en Ed vind ik niets.
Ik ga gewoon in bed liggen, ik moet kotsen. Ik ben dronken, ik ben dronken ik ben dronken.
San: Ze zegt ik ben dronken en ze neemt nog een slok.
Kel: Ik wil gewoon met Coos lekker.
San: je hormonen zijn op hol gewoon.

(Kel weer naar de slaapkamer.)

pi_2055582
Start 1:51 Hi1 / Kamer rijk

Kelly pijpt haar microfoon. Ze wil 'm doorslikken, zodat ze alles kunnen weten van haar. Volgens Sandy weten ze alles al. Er is niks wat ze niet weten.
Sandy is verliefd en dronken, en degene waar ze verliefd op is ziet haar zo dronken.
Kelly gaat nu tegen de camera (Nienke) zitten vertellen dat ze een lekkere vrouw is (kennelijk is dit Sandy's liefde).
Ellen is volgens Kelly en Sandy ook erg knap, Kelly zou zo'n vrouw wel willen zijn. Sandy excuseert zich dat ze Nienke voor gek zet omdat ze verliefd is op haar.
Kelly explodeert omdat ze haar microfoon niet goed kan krijgen. Sandy zegt dat ze maar naar de mannen moet gaan, zodat Coos haar kan helpen. Maar in plaats daarvan gaat ze op Sandy zitten.
Dan is het even tijd voor een plaspauze. Sandy geeft haar de raad recht naar de WC te lopen. Kelly maakt nu de opmerking dat ze op bed zal gaan plassen. Maar ze gaat gewoon naar de WC en gaat zitten zonder de deur dicht te doen. Op de achtergrond hoor je haar wat zingen.
Sandy zegt tegen haar als ze terugkomt dat ze een liedje wil aanvragen.
Kelly gaat de slaapkamer in en gaat naast Coos liggen. Coos wil daar niks van weten, ze moet opzouten. HIj wil kennelijk geen overspel in zijn echtelijke bed. Pascal is het bed al uitgesprongen. Coos gaat nu met boek en al naar de kamer en zegt tegen Sandy dat ze Kelly mee moet nemen.
Sandy gaat nu boven op kelly liggen in het bed van Coos en Pascal, die in het bed ban Kelly en Sandy zijn gaan leggen. Als Kelly dan naar haar eigen bed gaat, vluchten Coos en Pascal de kamer uit. Sandy stort zich nu ook weer op Kelly. DE mannen komen terug, Pascal heeft een fles cola meegenomen.
En weer is Kelly in het bed van Coos en Pascal terecht gekomen. Gert Jan kijkt even op maar slaapt door ?
Kelly heeft het licht uitgedaan in de slaapkamer en probeert Coos over te halen te komen. Ze gaat dan in de slaapkamer zitten schreeuwen tegen Ed.
Coos en Pascal komen heel dapper met z'n tweetjes terug, warna Coos aanbiedt bij Kelly te kmen liggen als zij in haar eigen bed gaat liggen.
Sandy staat het in de deuropening te bekijken.
Coos en Pascal vluchten de slaapkamer weer uit omdat Kelly niet zijn bed uit wil.
Sandy zegt dat ze maar zit te wachten op Kelly en dat zij in bed ligt bij de mannen.
Nu mogen de mannen oprotten van Kelly, natuurlijk vluchten Coos en Pascal weer terug naar de slaapkamer waar ze weer veilig in het echtelijke bed duiken.
Kelly gaat nog maar een drankje inschenken nadat ze de mannen voor lullen heeft uitgemaakt.
Haar vriendinnen kennen haar zo (dronken) ook wel. Sandy wil een drankje ook. Volgens Sandy kent vooral Kelly's moeder haar erg goed als ze dronken is.
Kelly gaat zich nu verontschuldigen dat ze heeft gedronken, maar zo is ze altijd in het weekeinde. Kelly neemt Sandy nu in haar arm. Dan realiseren ze zich plotseling dat er camera's zijn. Volgens Kelly moeten de kerels oprotten.
Terwijl Sandy in de kamer sip voor zich uit zit te kijken is Kelly weer de slaapkamer ingedoken. Ze zit nu op het bed naast Coos, omdat ze twee sigaretten wil pakken. Coos is niet zo'n goeie man als haar vent. Coos en Pascal kruipen eventjes wat dichter tegenelkaar.. bescherming zoekend tegen Kelly.
Pascal verwacht dat het geen rustige nacht zal gaan worden.
De dames zitten nu een sigaretje te roken in de huiskamer, ze zijn zich erg bewust van de camera's. Sandy kijkt welke camera's op wie gericht zijn. Kelly wil bij de kerels in bed springen. Ze wil ze binnen hebben. Sandy gaat bij de teddy beer, maar ze wil zich niet laten verwennen. Wat ze trouwens ook een rotwoord vindt.
Sandy lovet Sandy, en Kelly lovet Sandy ook. Ze zegt dat ze Kelly niet zal nomineren, die vindt her niet erg om weg te gaan, want ze is lekker dronken geweest.
Sandy ziet Kelly als een wijf, niet als een transsexueel. Dat is gewoon oud nieuws volgens Sandy. Ze vindt Kelly net zozeer vrouw als zichzelf. Ze denkt dat Kelly qua karakter een vrouw is, het lukt haar niet om Kelly als een man te zien.
Kelly: 'ik ben een transsexueel' Sandy: 'werkt in een bordeel' Sandy vraagt waarom Kelly zich transsexueel noemt, terwijl ze een vrouw is.
Kelly verandert van onderwerp door te zeggen dat ze zin heeft in een lekkere sexpartij, maar die twee rennen godverdomme weg als ik bij ze in bed kruip. Maar volgens Sandy doen ze het niet omdat Coos getrouwd is en Pascal ook al een vriendin is. Maar volgens Kelly is die lang niet zo mooi als zij. Ze willen in bed gaan liggen 'omdat Kelly moet kotsen'. Kelly is nog nooit zo dronken geweest, maar ze neemt er nog maar een. Sandy maakt hier een opmerking over.
Gert Jan loopt in een zwarte slip door de kamer op weg naar de WC.
Kelly wil naakt in bed liggen, bij voorkeur met Koos. Volgens Sandy zijn haar hormonen gewoon op hol. Kelly wil dat Sandy de kaarsen uitdoet. Als ze de slaapkamer inkomt doet ze het licht uit, maar Coos doet het weer aan omdat hij aan het lezen is. Kelly klaagt dat ze zo niet kan slapen.
Pascal heeft het weer op voor hem typerende manier over een onderwerp. Kennelijk een hotel met triplex wanden van kwaliteits waaibomenhout.
Sandy heeft nu kritiek op Kelly dat ze geen rekening houdt met de anderen als ze naar bed gaat. Maar dat zij wel wil dat anderen rekening houden met haar als zij in bed ligt. Sandy drinkt lekker door nog.

donderdag 1 november 2001 @ 02:22:30 #25
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2055590
Kelly is stomdronken en zeurt das ze Coos wil.
Ze gaat nu naar de slaapkamer... de rest ligt in bed te lezen.
Sandy nipt nog even aan haar druivensap en gaat nu ook naar de slaapkamer.
Sandy is haar zenderzakje aan het zoeken en duikt op GertJan.
GJ: neeee! rot op Sandy! nee! nee!
Kelly komt nu weer binnen. Mag het licht uit?
Sandy: Nee Kelly, ik ben nog even bezig.
Kelly: DOE DAT LICHT UIT!
Sandy: neehee!!

De "i love you's" vliegen door de kamer. Kelly schiet af en toe in een lachstuip.
Kelly zeurt weer over het licht.
Kelly: ED!! DOE HET LICHT UIT!!!
Ed: nee, ga het eerst maar aan iedereen vragen.
GJ: van mij mag het uit.
Pascal: Nee, ik ben nog aan het lezen
(het licht gaat uit)

Kelly zeurt weer om Coos.

Coos: je moet je een beetje beter scheren Kelly. Het zit helemaal op je dijbeen.
Kelly: Je hebt gelijk. Anders moet je maar even komen om het goed te bekijken.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_2055593
Kelly is inmiddels in bed belandt, Sandy ook. Kel roept nu heel dwingend dat het licht uitmoet terwijl er nog twee liggen lezen. Sandy roept haar tot de orde en maant haar om even rustig te doen. Ze vertelt dat Kel ook wel eens binnen komt als iedereen al slaapt en dat ze dan ook niet zorgvuldig met het licht omgaat. Kelly luistert niet en blijft schreeuwen dat het licht uitmoet.

Ed zegt heel erg rustig dat dat eerst gevraagd moet worden aan iedereen, omdat Kel nu eenmaal niet alleen op de wereld is. Iedereen geeft aan dat het licht uit mag. Aldus geschiedt. In het donker gaat Kelly weer uit bed, spiernaakt. Ze mompelt: 'ALs mijn ouders dit zien worden ze helemaal gek'.

Even later duikt ze toch maar weer het bed in. Het gesprek gaat weer over sex, Kelly blijft om Coos roepen; 'Oh, Coos'......

En de stream springt naar de was buiten...

[en ik ga naar bed, trusten!!]

donderdag 1 november 2001 @ 02:27:53 #27
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2055595
Sandy: wil je een lekkere tongzoen Pascal? Zeg het maar hoor dan kom ik naar je toe.
Pascal: neeeee!
Sandy: Maakt mij niet uit hoor. Ik ben dan wel pot maar ik zet gewoon m'n gevoel uit.

een hoop slap melig gelul nu en de camera begint weer tussen de tuin en de slaapkamer te switchen.

GJ zegt niks maar ligt te lachen.
Ze zitten nu scheetgeluiden te maken en het gaat nergens meer over.
Dit trek ik niet.
Ik ben maffen.

pi_2055598
Start 2:22 Hi1 / Kamer-Slaapkamer rijk

Sandy heeft last van maagzuur gekregen en besluit in de slaapkamer in bed te kruipen bij Gert Jan, maar die wijst haar een stuk resoluter af dan Coos en Pascal deden bij Kelly. Gert Jan was kennelijk ook begonnen te lezen, maar Kelly begint te zeuren dat het licht uitmoet. Sandy zegt dat ze op moet houden omdat ze wil dat Kelly wacht tot de rest ook klaar is. En als ze last heeft van het licht moet ze de deken over haar hoofd trekken. Kelly laat haar badjas vallen en kruipt naakt in bed. Nu is ook duidelijk waarom het licht uit moest. Kelly blijft aandringen dat het licht uit moet, maar Pascal en Gert Jan willen doorlezen.
Ook Sandy ligt nu in bed bij Kelly, ze zijn allebei naakt. Ze wil het licht uit. Sandy herinnert haar eraan dat zij de avond tevoren toen iedereen lag te slapen, het licht steeds aan en uit deed. Ed wil een stemming over het licht, die hij verliest omdat Gert Jan het uit wil en Pascal het niet aandurft om echt tegen te zijn.
Kelly staat nu op, maar gaat weer terug onder de deken als er een opmerking wordt gemaakt. Gert Jan is als ik het goed zie trouwens ook naakt. Ik heb vol zicht op zijn klokkenspel (denk ik). Pascal maakt nog een opmerking over het schaamhaar van Kelly, ze moet zich scheren. Waarna Kelly vraagt of hij het niet van dichterbij moet kijken.
Ze beginnen nu te praten over nachtkussen, Pascal en Coos voelen zich overgeslagen. Ze vinden dat Sandy hun best een nachtzoen kan geven. Maar die wil niet omdat ze wegrenden voor Kelly. Sandy heeft sneaky haar tanga weer aangetrokken en dreigt Pascal een tongzoen te gaan geven.
Kelly zegt 'oh Koos' en volgens Sandy moet Kelly Koos, verdomme met rust laten, hij is getrouwd en hij heeft een kind.
Even schrikken want de stream ging over naar de was op de binnenplaats.
Kelly is kotsmisselijk. Sandy gaat onder de dekens eerst wat dichter tegen haar aanliggen, maar kelly is kennelijk zo afwijzend dat ze zich omdraait. Iemand gooit iets door de kamer. Sandy gaat dan maar tegen Ed praten. Sandy zegt dat ze helemaal teleurgesteld is. Sandy gaat dan met haar hoofd naar Gert Jan liggen, maar die vertelt haar dat ze moet gaan slapen. Ze voegt hem dan toe dat hij bang is van kut.
Het wordt stil in de slaapkamer.

donderdag 1 november 2001 @ 02:31:35 #29
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_2055599
kelly zegt dat ze zin heeft in een vette neukpartij/ een vette lul.. en vervolgens heeft ze weer zin in andries...

hij gaat lekker..

donderdag 1 november 2001 @ 02:35:23 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_2055604
Sandy duikt nu in de slaapkamer boven op GJ die ligt te lezen, met haar broek half uit. Ze is haar zender kwijt.

Redelijk grote hilariteit in de slaapkamer vanwege de dronkenschap van de dames.

Kelly wil dat ze het licht uit doen.
Sandy: Neeeee Kel! D'r liggen d'r nog twee te lezen.

Kelly: ED, DOE HET LICHT UIT!
Sandy probeert Kelly te vertellen dat het ook van andere mensen afhangt of het licht uitgaat.
Kelly: M'n ouders worden helemaal gek als ze me zien.
San: Gert...
Gert: Ja?
San: I love you...
GJ: OK, dank je. (lachend).
Kel: Ik ga kotsen.

San: Ik ga Ed een nachtkus geven.
Pascal: Ze heeft Ed een kus gegeven, GJ, en Kelly, en ons niet!
San: Wil je een lekkere tongzoen, Pascal?
(Algehele hilariteit.)

Kel: Oooh, Cooossss.
San: Laat Coos verdomme met rust.
Kel: (bijna slapend).Oh ik ben misselijk.

San: Ed! Ed! Ed!
Ed: Jahaa?
E-heeed, lu-ul!
Ondertussen kruipt San in haar string naar het bed van GJ.
San: Jij bent gewoon ongelovelijk bang. (en kruipt weer onder de dekens.)

Kel: Oooh, ik voel me vies, ik ga dood, als ik normaal drink wordt ik altijd dronken.
Ed: Gek dat, ik wordt altijd stoned.
Kel: Godverdomme anderhalve fles champagne op. Of drie.
Ik heb gewoon zin in een lekkere vette neukpartij, een vette lul, ja de rest draait er gewoon om heen, ik heb gewoon zin in Andries.
San: Dat meen je niet.
Kel: Ja, maar nu ben ik gewoon dronken. Weet ik veel.
Ik ben kotsmisselijk.
Coos: Ga voor de zekerheid een bakje halen.
San: Ga op links liggen.
Kel: Waarom moet je op links liggen?
San: Voor je maag.
Kel: Ik ben nu al twee maanden in dit huis.....

donderdag 1 november 2001 @ 02:35:58 #31
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_2055605
kelly houdt van andries.. ze gaat met hem naar friesland }:0 en daar gaat ze trouwen.. tenminste dat zegt kelly.
  donderdag 1 november 2001 @ 02:40:02 #32
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2055610
Last update : Kelly wil Andries weer terug, en ze is ervan overtuigd dat hij na BB nog met haar wil afspreken
....in de donkere nacht.
pi_2055611
Start 2:35 Hi1 / Kamer-Slaapkamer rijk

Kelly gaat dood, ze is nog nooit zo dronken geweest. Ed zegt nu dat hij dronken wordt als hij blowt. Ze beginnen nu te praten over wie er niet tegen drank kan. Kennelijk was Audry er nogal slecht in. Kelly gooit er tussendoor dat ze zin heeft in een lekkere neukpartij met een vette lul. Ze is daar gewoon heel eerlijk in, maar ze denkt ook dat het toch niet uitgezonden wordt. Ze heeft zin in Andries. Sandy zegt dat ze dat niet meent, maar Kelly meent het wel.
Sandy en Kelly liggen nu met hun gezichten naar elkaar toe, een beetje te praten maar net te zacht om te horen wat ze zeggen. Dan draait Kelly zich weer om, omdat ze kotsmisselijk is. Coos zegt dat ze een bak moet halen. Kelly vindt het idee dat ze ales onder zou kotsen heel grappig.
Kelly is nu twee maanden in het huis en (onverstaanbaar) Sandy zegt nu dat ze toch sex heeft gehad met 'die man van hiertegenover' . Kelly bevestigt dat ze sex heeft gehad met Andries. Ze gaat met hem naar Friesland en dan met hem trouwen. Maar volgens Sandy had Kelly gezegd dat Andries haar belazerd had. Kelly vertelt nu dat ze nog nooit verliefd is geweest op iemand die niet al een vriendin had. Andries is van haar. Sandy is helemaal ontdaan dat ze Andries weer wil nadat ze eerst niets meer van 'm wilde weten.

donderdag 1 november 2001 @ 03:05:05 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_2055634
03.00u

Ed en Sandy kunnen niet slapen en zitten weer in de woonkamer.
Ed drinkt dus nog maar even een Red Bulletje
Beiden roken ze een sigaret, Ed steekt zijn sigaret aan met de sigaret van Sandy.
Sandy moet plassen, Ed boert....

Sandy, na terugkomst: Ik ben zo verliefd. Als ik een borrel op heb.... Ik zit hier in dit huis opgesloten.
Ed: Ik vind het best, maar je moet die naam niet noemen.
San: Ik doe het zelf net zo goed, ze vragen naar de bekende weg, en als ik een borrel op heb...

(en ik ga slapen...).

donderdag 1 november 2001 @ 10:20:59 #35
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2056531
Frank zit bij de oven in zichzelf te lullen. Hij heeft het over de nominaties, "Coos wordt genomineerd aan die kant en ik aan deze kant. Als ik tegenover Coos sta, heb ik geen schijn van kans,.......maar ja, je weet het niet, je weet het gewoon niet".
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 1 november 2001 @ 10:23:10 #36
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2056551
Frank:"Mompel, mompel, voorbereidingen voor de live uitzending.......goeiemorgen (tegen Andries?)
  donderdag 1 november 2001 @ 10:26:13 #37
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2056573
Pascal is ook wakker in Rijk en meldt Frank dat ie slecht heeft geslapen.
Frank weer, nu tegen Pascal: "Live uitzending vandaag".
Ineens keiharde muziek, ik schrik me de vinke t*ring.
  donderdag 1 november 2001 @ 10:31:16 #38
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2056634
Kel en de rest ook wakker, muziek stopt en iemand zegt:"Ah, wat is dat nou, kom ik me bed uit om lekker te swingen, houdt het op".
Kel: "Dit was gewoon de wekker".
  donderdag 1 november 2001 @ 10:33:40 #39
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2056664
Weer muziek, om de gasten die blijven liggen eruit te krijgen. Een hoop geschreeuw en gegil!
pi_2056790
ze worden nog steeds gewekt met muziek en deze week hebben we een hele mooie aftiteling met dansende bewoners.
muziek, m'n lust en mijn leven
  donderdag 1 november 2001 @ 10:48:00 #41
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2056837
Frank wil elke dag wakker worden met muziek.
Aauuuwwww, ik hoor Diane zingen!
Daan zegt dat alles klaar staat, mics enzo, alweer muziek, nu ABBA.
Frank zegt vanavond zitten we DAAR en hij wijst op Rijk!
  donderdag 1 november 2001 @ 10:52:59 #42
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2056905
Frank over Bobby,"Als we aan de andere kant zitten, gaan ik vuurpijlen bestellen, iedere ochtend 1 in z'n reet, zo die Bobby is sjacho...!"
  donderdag 1 november 2001 @ 10:57:45 #43
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2056967
Je zou maar het eerste uur les van hem (Andries) krijgen, zegt Diaan.
Ze horen van alles op het Battlefield.
Arm wil ontzettend graag naar Rijk.
Frank gelooft niet in God, in geen enkele, Leo gelooft wel in krachten, niet in God.
Frank:"Zooooooooo, dat is ook lastig".
  donderdag 1 november 2001 @ 11:04:33 #44
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057040
In Rijk smeren @ en GJ een broodje, verder weinig te melden, terug naar Arm.
  donderdag 1 november 2001 @ 11:11:34 #45
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057109
Leo: "Voor de meeste mensen is het 2 weken minimaal hier".
Volgens mij bedoelt hij de kijkers.
"Nu gaat het pas beginnen". (Zo is dat Leo)
  donderdag 1 november 2001 @ 11:22:47 #46
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057219
In Arm wil Frank graag het eten verdelen.
Iemand vraagt hoe die CD heette (muziek vanochtend), Pascal antwoord: "Herrie, tering herrie, heet die CD, voor mij wel in ieder geval".
Pascal tegen Coos:"Toen ik bij de commando's zat en iemand had me zo aangekeken, had ik meteen z'n nek gebroken".
Iemand vraagt of Pascal idd bij de commando's heeft gezeten en Frank zegt: "Neuhhhhhhhh!"
GJ tegen Sandy:"Jij ging vannacht vol op m'n ballen staan".
Coos:"Zoooooooooo, wat was ik blij dat Kel ging slapen zeg".
  donderdag 1 november 2001 @ 11:31:31 #47
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2057311
Het nomineren is begonnen , Sandy leest een extra regel voor in de slaapkamer. Ze heeft net met Hummie gepraat in de DBK over de nominaties. Sandy roept iedereen bijeen.
Nu moet de captain van het arme team naar de DBK en zal Hummie het ook aan hun uitleggen.
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  donderdag 1 november 2001 @ 11:37:10 #48
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057363
TUUT, TUUT, wil de captain van het arme team naar de dagboekkamer komen en de herhaling.
Iedereen is toch een beetje nerveus aan het doen, snel lachen en wat luidruchtig.
Laatste regels......Aanvullende nominatieregel...........die ik niet zo goed begrijp???????
Het gaat zo beginnen! Part of the game, zegt Frank.
Alle bewoners moeten aan de tafel gaan zitten, ze hebben nog 5 min.
  donderdag 1 november 2001 @ 11:37:30 #49
3542 Gia
User under construction
pi_2057366
Sandy is net naar de DBK geweest.
Het nomineren gaat beginnen.
Ze kreeg nog een regel extra te horen.
Ze wil dit graag snel tegen de rest vertellen, maar die maken nog geen aanstalten om aan de tafel te gaan zitten.

Danielle is aan de andere kant nu ook naar de DBK.

Sandy: We hebben niet zo veel tijd jongens.
Sandy wacht rustig aan tafel tot de anderen er zijn.
Kelly is weer als laatste, ze moet er zelfs voor het nomineren pico-bello uitzien.

Sandy: Wanneer, om welke reden dan ook, een bewoner het huis verlaat nadat die genomineerd is, dan wordt automatisch de persoon die na deze persoon de meeste stemmen had de genomineerde.

Beste bewoners:
Over 5 minuten begint het nomineren, vanaf die tijd moeten de mensen aan tafel blijven zitten tot na het nomineren.

donderdag 1 november 2001 @ 11:38:23 #50
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057372
BIG MAMMA, doe jij Rijk, dan doe ik arm?
  donderdag 1 november 2001 @ 11:39:57 #51
3542 Gia
User under construction
pi_2057383
Het zal niet meevallen om de nominaties te volgen, ik probeer in elk geval de Rijke kant te volgen, omdat ik hoop dat Coos genomineerd wordt.
  donderdag 1 november 2001 @ 11:40:04 #52
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057385
In Arm moet iedereen naar het toilet!!!!!!!!!!!
  donderdag 1 november 2001 @ 11:45:43 #53
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057442
Ed is nu als eerste!
pi_2057465
danielle is eindelijk van de wc.
andries vraagt zich af, of je met zijn 2en moet nomineren. dus arm en rijk een persoon tegelijk. Iedereen gaat nog even snel naar de wc. Danielle zit te mediteren(ze maakt het bekende Hooom geluidje)

jullie horen wie er naar de dagboekkamer moet,succes : dit was DE STEM...
Wil ed naar de dagboek kamer komen??
ed gaat zitten: en stream op de rijke kamer... *jammer zeg....
in rijk zit kel zich op te maken.
Op stream arm, hoor je het geluid van rijk.

Babe In Totale Control of Herself
  donderdag 1 november 2001 @ 11:49:06 #55
3542 Gia
User under construction
pi_2057474
De bewoners moeten nu gaan zitten.
Kel brengt haar beauty-case mee, ze moet toch wat te doen hebben in de tussentijd.

De stem zegt dat ze wel zullen horen wie er naar de DBK wordt geroepen.

Kelly gaat intussen zitten tutten.

De eerste die moet gaan is Ed.
Kel: Ik hou van je, dat weet je, hè?

(Damn, ze draaien het geluid weg uit de DBK)

Stem: Ed, je ziet de camera voor je, daar moet je inkijken. Dat praat wat makkelijker.

(En weer weg, wat flauw dat we dat niet mogen horen. Te bedenken dat er mensen zijn die hier voor betalen!)
(Alle streams staan nu op rijk, overigens)

In rijk hebben ze het weer over het bedrijfsleven.

pi_2057480
Breedbandstream 1 met buffering.

11.41 Aan de eettafel. Sandy : We hebben nog één minuut, of nog minder. Nou Kel. Ze gaat zich nog opmaken.

11.43 Speaker : Beste bewoners, we willen dat jullie nu allemaal aan tafel gaan zitten. Okee, we gaan zo beginnen. Jullie horen wie er naar de dagboekkamer moet. Kelly neemt haar beauty case mee naar de tafel en gaat zich daar verder opmaken.

11.44 Speaker : Wil Ed naar de dagboekkamer komen ? Kelly : Ik hou van je, je weet het hè ? Sandy : Vriend.

11.46 Ed was even te zien in de dagboekkamer. Nu wordt een shot van de woonkamer getoond. Op de achtergrond zijn de anderen zacht te horen.

donderdag 1 november 2001 @ 11:50:49 #57
16797 BIGMAMA
pi_2057494
Ed is aan het nomineren , hij moet in de camarea kijken van Hummie omdat zij elkaar dan recht aankijken,dat is way makkelijker volgens Big Hummie.
Kel is zich aan het opmaken , Coos leest een boekkie, en Sandy heeft het over haar gezuip van vannacht. Gert Jan en Coos praten over IBM , er duidelijk een beetje spanning, iedereen is een beetje stil,
Ed is klaar , en komt weer binnen. Wie volgt?
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  donderdag 1 november 2001 @ 11:52:29 #58
16797 BIGMAMA
pi_2057509
TUT TUUUUUT , WIL SANdy naar de DBK komen ,
kelly zegt : I love You Baby, ook al tegen Ed, Sandy sloopt ondertussenm ook even de deurklik bij de DBK
  donderdag 1 november 2001 @ 11:52:50 #59
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057512
Ed terug.
Sandy is nu, Arm zegt, ze doen eerst Rijk, Diane zegt, daarom zijn ze Rijk!
  donderdag 1 november 2001 @ 11:54:44 #60
16797 BIGMAMA
pi_2057534
Coos moet even wat voor BB doen , er wordt hem iets gevraagd , weet alleen niet wat, ondertussen praten ze bij arm over Koetjes en Kalfjes.
Toch wil ik een opmerking van Frank niet onthouden
Zit dat in de familie?” vraagt Frank geïnteresseerd. Andries wrijft in zijn ogen en vraagt wat hij bedoelt. “Nou dat endeldarmpje van jou daar tussen je benen”, grapt hij. Dat kan Andries niet hebben op deze vroege ochtend. “Daar zouden we het niet meer over hebben”, zegt hij pissig.
Frank zet zijn vriendelijkste glimlach op en zegt: “Ik voel me zeer vereerd om met de grootste lul in het team te zitten.
pi_2057538
ed is terug. hij heeft een rood hoofd.

danielle denkt dat er vanavond nog gewoon een exit is.
patty mag zeggen wie er genomineerd is en wie er weg mag vandaag: zegt frank

sandy is nu in de DBkamer

Babe In Totale Control of Herself
  donderdag 1 november 2001 @ 11:55:20 #62
3542 Gia
User under construction
pi_2057540
Wil Sandy naar de DBK komen.

In arm zitten alle bewoners nog aan tafel.

(BB kan de stemmingen toch manipuleren, als we het niet live te zien krijgen. Beetje knippen en plakken en Ed stemt precies zoals BB het wil.)

Dit is erg saai. Het wordt straks wel interessanter, na het nomineren.

donderdag 1 november 2001 @ 11:55:20 #63
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057542
Kel is toch al een vette tijd aan het smeren.
  donderdag 1 november 2001 @ 12:00:18 #64
16797 BIGMAMA
pi_2057591
Daar is Sandy weer
TUUUUT TUUUUUUUUT wil Pascal naar de Dagboekkamer komen!!!!!
  donderdag 1 november 2001 @ 12:00:49 #65
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057598
Coos moet een andere zender en Pascal moet naar de dagboekkamer.
  donderdag 1 november 2001 @ 12:01:29 #66
16797 BIGMAMA
pi_2057608
Coos krijgt een nieuwe zender , hij is kapot.
  donderdag 1 november 2001 @ 12:03:05 #67
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057623
In Arm worden ze steeds zenuwachtiger, Daan zegt dat ze dat met een exit ook steeds had.
pi_2057655
11.50 Ed is terug : Welke dondersteen heb mijn shaggie op zitten roken ? Gert Jan : Ik beken. Ik ben een stiekeme roker. Kelly zit zich nog steeds op te maken. Coos leest, ik neem aan in het boek van de man die Ed heeft getatoeeerd.

11.51 Speaker : Wil Sandy naar de dagboekkamer komen ? Kelly : Succes meid. Sandy : Dank je. Sandy : Nou. De hele klink eraf. Blijkbaar trekt ze de klink van de deur van de dagboekkamer. De stream gaat weer naar de woonkamer.

11.59 Sandy is terug uit de dagboekkamer. De speaker zegt dat Coos iets met batterijtjes en een zender moet doen. Speaker : En ik wil Pascal vragen naar de dagboekkamer te komen. Op de gratis stream (overzicht van vier streams zonder geluid) is Pascal te zien in de dagboekkamer op streams 1 en 2. Op de andere streams is hij niet te zien.

donderdag 1 november 2001 @ 12:07:37 #69
16797 BIGMAMA
pi_2057663
Pascal is terug van het nomineren,
TUUUUT TUUUUUUUUT wil Coos naar de dagboekkamer komen , nomineren !!!!!!!!!!
  donderdag 1 november 2001 @ 12:08:12 #70
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057669
Kel is nog steeds aan het smeren en zegt dat al haar make-upjes van Chanel zijn.
Ze hebben het nu over Henkypenky (tattoo-master) en een vrouw die er bij was, leuke mensen!
Coos naar de DBK.
Kelly moet als het laatst, zegt San, weet ik zeker!

edit, spelvout!

donderdag 1 november 2001 @ 12:12:57 #71
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057713
Kel is nu aan het kammen, San heeft wel d'r tanden gepoetst, maar zin in een kauwgummetje, ze mag niet van haar plaats.
Bij Rijk, denken ze dat ze ook moeten blijven zitten als Arm aan de beurt is.
  donderdag 1 november 2001 @ 12:15:38 #72
16797 BIGMAMA
pi_2057740
Coos is terug ,
TUUUUUUUUT TUUUUUUUUUUUUT wil Kelly naar de DagBoekKamer komen!!!!!
  donderdag 1 november 2001 @ 12:17:06 #73
16797 BIGMAMA
pi_2057762
Kelly is terug
TUUUUUUUUT TUUUUUUUUUT wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen!!!!!!!!
Oeiiiiii iets te vroeg , maar dan weet je het alvast!!
  donderdag 1 november 2001 @ 12:19:59 #74
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057790
Coos en GJ denken dat er vandaag geen battle zal komen, morgen pas, GJ: "Anders krijgen ze een over-kill aan dingen".
Gj moet dus als laatste bij Rijk nomineren.
pi_2057838
12.07 Pascal is terug.

Narrowbandstream 4. Daar is geen buffering en wel verstaanbaar geluid. Coos zit nu in de dagboekkamer.

12.14 Coos komt uit de dagboekkamer. Pascal : Coos, pak even wat te drinken voor ons allemaal. Sandy : Was jij nog bezig met de sinaasappelpers ? Gert Jan : Ja, ik dacht ik maak een hele kan. De sinaasappels begonnen toch al te schimmelen. Speaker : Wil Kelly naar de dagboekkamer komen ? Sandy : Succes schat. Sandy tegen Gert Jan : Ik stond gisteren op jouw tenen. Coos komt met iets te drinken en gaat weer aan tafel zitten.

12.16 Gert Jan : Ik denk dat er morgen een battle is. Vandaag nominaties, een battle is dan een beetje overkill. Gert Jan denkt dat de battles van de battlemarathon uitgesmeerd uitgezonden worden (en ze daarom zo lang geen battles hebben). Hij denkt dat battles zonder Tania in beeld later uitgezonden worden.

12.19 Speaker : Wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen ? Pascal : We hebben toch de cd's van Quincy niet gehad. Sandy : Nee.

12.22 De stream gaat naar arm. Ze zingen Even aan mijn moeder vragen van Bloem. Frank zingt een variant : Even aan je stokkie zagen.

donderdag 1 november 2001 @ 12:26:52 #76
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057854
In Arm zijn ze een volgorde aan het bedenken voor de nominaties, Andries weet het beter, omdat het de vorige keer ook zo ging bij ehhhhhhhhhh!?
  donderdag 1 november 2001 @ 12:28:45 #77
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057871
Er wordt weer gesproken over luchten die uit allerlei lichaamsholtes komen en de stem zegt dat er 5 min pauze is, ze mogen ff roken.
  donderdag 1 november 2001 @ 12:41:01 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2057973
Priscella nomineert LEO.... geluid in de dbk was aan!

Ze vindt hem depressief en kan niet met hem overweg. Ze noemt hem een storende factor in de groep en zegt dat hij irritaties bij haar oproept.
In één woord zou ze hem mismoedig noemen!

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 1 november 2001 @ 12:42:23 #79
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2057978
TUUT-TUUT, wil ??????????Ah Priscella, naar de DBK komen.
pi_2058001
Priscella nomineert Leo.

Want hij is een storend element in dit jonge dynamische team.

[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 01-11-2001 12:47]

No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
  donderdag 1 november 2001 @ 12:44:40 #81
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2058004
Andries is nu, hij voorspelde net nog dat Leo eerstvolgende zou zijn.
Fok, mijn geluid valt steeds weg!
  donderdag 1 november 2001 @ 12:45:33 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2058014
Andries is nu in de dagboekkamer. Hij is zenuwachtig zegt hij! Hummy stelt ook hem de vraag: wie nomineer je.

Andries nomineert Priscella!

Hij zegt dat zij als laatste erbij is gekomen en dat ze nog niet veel heeft kunnen laten zien. Ook heeft hij niet veel met haar gesproken, in tegenstelling tot de andere personen uit zijn team.
Andries zegt verder dat zijn indruk van haar gewoon nog te vaag is. Ze reageert af en toe gek, onverwacht. Soms knalt ze er een uitspraak uit die hem doet trillen op zijn benen. Hij noemt het voorbeeld van Kelly.

Vervolgens geeft hij zijn redenatie ook nog (op eigen verzoek) in het Fries!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-11-2001 12:49]

pi_2058016
Andries nomineerde Priscella

De opmerking van Priscella richting Kelly; "Wil je je snikkel terug", gaf voor Andries de doorslag.

Hierna doet hij de nominatie nogmaals in het Fries.

donderdag 1 november 2001 @ 12:49:34 #84
3542 Gia
User under construction
pi_2058057
Andries zit nu in de DBK.
Hummie vraagt of hij zenuwachtig is.
H: Ik ga je vragen wie je nomineert, jij moet dan beginnen met Ik nomineer.
A: Mag het ook in het Fries.
H: Eerst in het Nederlands, en omdat ik niet wil dat de Friesen kwaad op mij worden, mag het daarna in het Fries.
A: Mag het ook in de omgekeerde volgorde.
H: Nee. Dus mijn vraag is, wie nomineer jij?

A: Ik nomineer Priscella, omdat ik met haar nog niet genoeg battles heb gewonnen.
Als reden geldt vooral dat Andries haar nog niet zo goed kent.
H: Ik wil er toch nog even op doorgaan, omdat het voor haar niet gemakkelijk is geweest, omdat ze moest verhuizen van het ene team naar het andere.
A: Kelly voelde zich een keer erg rot en toen zei Pris: Wil je soms je lul terug?
H: Waarom nomineer je Frank niet.
A: Frank is nog niet aan de beurt, soms heb ik het wel met hem gehad, maar voor battles is hij toch nog nuttig.

En dan nu in het Fries.

donderdag 1 november 2001 @ 12:52:36 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2058081
Dan is nu Danielle aan de beurt. Het beeld flitst even weg (geen dbk beelden meer?)

Danielle nomineert Priscella (gokje met liplezen)

donderdag 1 november 2001 @ 12:53:34 #86
3542 Gia
User under construction
pi_2058096
Danielle is aan de beurt.

(verdorie, geluid weg op 2 en 3, DBK)

donderdag 1 november 2001 @ 12:57:06 #87
3542 Gia
User under construction
pi_2058126
quote:
Op donderdag 01 november 2001 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Dan is nu Danielle aan de beurt. Het beeld flitst even weg (geen dbk beelden meer?)

Knap van jou.

Bij mij gaan de streams helaas niet zo soepel, dat dat mogelijk zou kunnen zijn. (denk ook niet dat ik het kan, maar zal zo meteen ook een gokje wagen. )

Hummie vroeg net bij Andries ook nog of hij even een korte samenvatting kon geven, dus beginnend met: Ik nomineer.....

pi_2058133
quote:
Op donderdag 01 november 2001 12:52 schreef scanman01 het volgende:

ik dacht ook dat ze priscella nomineerde!!
  donderdag 1 november 2001 @ 13:03:42 #89
3542 Gia
User under construction
pi_2058194
Wat duurt dat lang met Daan.
Zou er aan de Rijke kant een gelijke stand zijn, dat ze ook daar meteen een stem voor uit moet brengen?
pi_2058199
Breedbandstream 1, nog altijd met buffering.

12.29 Coos : Moet jij ook koffie ? Gert Jan : Nee. Coos : We hebben helemaal geen koekjes meer. Sandy : Het is nooit leuk dit soort dingen. Pascal is overigens in beeld in de slaapkamer. Hij smeert zijn kuit in.

12.31 Stream naar de keuken. Gert Jan : Leuk zulke avonden. Jij zegt ik heb zin om te neuken. Ik heb ook af en toe zin in seks. Ik heb hardstikke gelachen. Het is gewoon op een houtje bijten. Het zijn gewoon natuurlijke dingen. Ik vind er niks geks aan. Kelly : Nee hè ? Gelukkig. Buffering. Gert Jan : Het was leuk. Ze moeten jou gewoon niet loslaten met vijf flessen champagne in de buurt.

12.38 Alle streams staan nu op arm. Speaker : Wil Priscella naar de dagboekkamer komen ?

Breedbandstream 2.

12.39 De dagboekkamer in arm. Hummie : Je moet op mijn vraag antwoorden met ik nomineer en dan een naam noemen en meteen er achteraan een motivatie geven. Wie nomineer je ? Priscella : Ik nomineer Leo. Ik vind hem een storend element in dit vlotte dynamische team. Ik vind hem heftig overspannen. Ik vind dat we hem beter naar huis kunnen laten gaan. In Spanje had ik al een heftige ruzie met hem. Ik heb hem weken lang niet gesproken. Ik heb met hem gepraat de afgelopen week en ik vind dat ik niet goed met hem overweg kan. Hummie : Heeft hij je persoonlijk gekwetst ? Priscella : Hij roept irritaties bij me op. Hummie : In één woord ? Priscella : Mismoedig. Hummie : Nog een keer, ik nomineer en een korte zin. Priscella : Ik nomineer Leo want hij is het storend element in het vlotte dynamische team. Hummie : Okee Priscella, je bent er doorheen.

12.43 Andries in de dagboekkamer. Hummie houdt hetzelfde verhaal. Andries : Ik heb een vraag, of een verzoek eigenlijk. Hummie : Dit is niet het gepaste moment. Andries : Ik wil de nominatie in het fries doen. Hummie : Eerst in het nederlands, dan mag het in het fries want ik wil de friezen niet boos maken. Andries : Mag het ook in omgekeerde volgorde ? Hummie : Nee. Andries : Ik nomineer Priscella, omdat ze er als laatste bijgekomen is en ik niet goed weet wat ik aan haar heb. Ze heeft één battle gedaan, touwtrekken, die hebben we verloren. Qua persoon weet ik het ook niet goed. Ik heb een uurtje met haar gepraat, op mijn initiatief. Ik heb haar over haar privéleven ondervraagd. Ik ken haar het minste van het team. Hummie : Heb je wel een persoonlijke indruk ? Andries : Te vaag, te klein, dat vind ik heel moeilijk, flarden, ze reageert af en toe gek, onverwacht. Af en toe knalt ze er een uitspraak uit die me doet trillen op mijn benen. Hummie : Noem eens een een voorbeeld. Andries : Ik zou het niet weten, kunnen, ik weet alleen de uitspraak t.o.v. Kelly. Ik ken hem alleen van horen zeggen, wil je je lul terug. Tussen de buffering door hoor ik dat Hummie vraagt waarom Andries Frank niet nomineert. Ik heb het antwoord niet gehoord. Hummie : Wil je het kort samenvatten, dan even een pauze, dan mag het in het fries. Andries : Ik nomineer Priscella omdat we nog niet genoeg battles hebben gehad, ik weet niet wat ik aan haar heb bij de battles en ik heb weinig persoonlijk contact met haar gehad. Hummie : Dan mag het nu in het fries. Andries houdt een verhaal in het fries.

12.49 Andries verlaat de dagboekkamer. Speaker : Danielle naar de dagboekkamer. Danielle is wel in beeld maar er is geen geluid.

[edit : er stond misoedig i.p.v. mismoedig]

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 01-11-2001 13:41]

donderdag 1 november 2001 @ 13:08:44 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2058245
Danielle zit héél lang in de dbk, veel langer dan de anderen. Geen idee wat daar de reden van is.

Eindelijk komt ze eruit.

Dan is nu Leo aan de beurt! Priscella zegt "Je hebt mijn zegen"... Andries vult aan "En mijn stem"! (klopt!)

Liplezen is mij deze keer niet gelukt

donderdag 1 november 2001 @ 13:09:15 #92
3542 Gia
User under construction
pi_2058248
Het geluid doet het weer.
Leo moet nu.

Maar helaas, geen geluid uit de DBK.
(k heb ook even niet kunnen liplezen, de kids gingen naar school)

donderdag 1 november 2001 @ 13:14:00 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2058287
De bewoners moeten de nominatie iedere keer een tweede keer herhalen. Bij die tweede keer is het liplezen wel gelukt.

Leo nomineert Prisclla!

pi_2058293
Volgens mij heeft Leo ook Priscella genomineerd, als ik zijn lippen goed gelezen heb.

Diana moet nu naar de DBK

donderdag 1 november 2001 @ 13:16:26 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2058318
Dan is Diane aan de beurt. Lachend vertrekt zij naar de dbk om aan H te vertellen wie ze nomineert!

Diane nomineert ook Priscella (weer liplezen! - deze was héél duidelijk te zien)

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-11-2001 13:22]

pi_2058327
diane nomineert priscella aan het liplezen te zien!! ik denk dat priscella genomineerd gaat worden!!
  donderdag 1 november 2001 @ 13:20:41 #97
3542 Gia
User under construction
pi_2058353
En nu?
Diane.

Volgens mij was het Frank. Het zag eruit als 1 lettergreep.
Ik nomineer kon ik nog wel liplezen, maar dan kwam er 1 lettergreep. Ik kan me bij Diaan niet voorstellen dat ze bij het nomineren afkortingen van namen gebruikt, dus daarom denk ik Frank.

(Maar ik kan het dus makkelijk mis hebben, natuurlijk)

donderdag 1 november 2001 @ 13:21:00 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2058358
De nominaties zijn bijna afgerond. In team arm moet alleen nog Frank nomineren, maar zijn nominatie doet er niet meer toe. Priscella is zowiezo genomineerd en kan dus vanaf vanavond het huis uit worden gestemd!
  donderdag 1 november 2001 @ 13:23:30 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2058382
Frank in de dagboekkamer.

Frank nomineert Leo... (ook duidelijk te zien!)

Eindstand team arm:

Andries - Priscella
Danielle - Priscella
Diane - Priscella
Leo - Priscella
Priscella - Leo
Frank - Leo

Priscella bijna unaniem genomineerd!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-11-2001 13:25]

donderdag 1 november 2001 @ 13:24:03 #100
3542 Gia
User under construction
pi_2058389
Frank is nu aan de beurt.

Ik nomineer....volgens mij was dat een Leo, met meteen daarachter aan Waarom?

pi_2058476
13:26
Leo wil van iedereen weten wanneer zij de beslissing hebben genomen
Andries: Ik ben met Priscilal te praten dankun je toch niet zomaar op inbreken
Leo: Aahh man
Priscilla: Schending inbreuk

En dan vliegt de stream weer naar het rijke gedeelte

Priscilla heeft het dan even over begin periode van haken, weer vliegt de stream weg

The name is Nnikmal
  donderdag 1 november 2001 @ 13:36:47 #102
3542 Gia
User under construction
pi_2058513
Okay, het stemmen is achter de rug.
Dus ze mogen er over gaan praten?

In rijk zijn ze aan het bespreken wat er gebeurt bij gelijk aantal stemmen.
Sandy zegt dat ze het wel lastig vindt als zij moet zeggen wie er aan de andere kant weg moet.
S: Ik heb niets met de mensen aan die kant.

De bewoners wachten in spanning het verlossende woord af.

Tuuttuut...
Willen de captains van beide teams naar de DBK komen.

Ze krijgen schijnbaar de uitslag nog niet.
Daan mocht niets vragen. Andries wil de uitslag horen.
Daan: Dan ga je maar naar de DBK om dat te vragen.
A: Nee, jij bent de captain.
D: Ik mocht niets vragen.

Kelly ligt weer zielig en verdrietig kijkend op bed.

(damn, weten we nog niets)

pi_2058573
13:33

BB: Willen de Captains van Beide teams naar de DBK komen!!

Andries; Eeh Kamaradskie (denk tegen Pascal)
Frank: Waarom doet het weer lang bij onze captain.
Diane: He Babuu ....

Daan komt uit de DBK, en zegt dat ze niks mogen vragen.
An3s: tuurlijk mogen we vragen 2X
Frank wil eerst koffie
Daan tegen An3s: Moet je maar wachten tot vanavond in de live uitzending
Diane vertelt iets over het eten
13:35
Diane begint weer met zingen, stream gelijk weg
Andries: Mooi
Pascal ken jij nog het nummer Eins, zwei, drei
Pascal: Ja
An3s: weet je van wie het is?
Weet niemand het?
Sandy: ALs we het weten dan bellen we je.
An3s: Je was gisteren niet meer zo helder
Sandy reageert raar en andries zegt dat ie mar vraagt, bedoelt er niks mee

The name is Nnikmal
pi_2058784
13:44

Beeld in de tuin gebeurt niks
Priscilla: Ik heb ook gevoel weet je (volgens mij tegen Leo)
En dan begint ze te zingen makt een opmerking over de wolken
Leo zit een beetje inzichzelf te mumbelen. Een deuntje

13:48

Frenk komt eraanzegt iets over de brood denk ik (geluid viel even weg)
Stelt voor om nog meer blokkie hout erbij te gooien, omdat het brood nog niet klaar is. Leo pakt het even.
Leo: Je moet dat even duidelijk aangeven
Priscilla: Ik zeg het toch
Leo begint weer aan die deuntje

13:49

Leo: Wanneer denk je dat de exit valt, vandaag of volgende week)
Priscilla: Aan de ene kant verlang ik naar huis. Lekker weer het dagelijks leven oppakken. aan de andere kant wilt ze ook wel blijven
Leo: Ja, Ondank de saaiheid?
Priscilla: Ja, want als tegen prestatie heb je toch weer het rijke geddeelte
Leo: Met alles erop en eraan
Priscilla: Concentratiekamp is vrijheid
Leo: Ja, ja humm, ja ik weet het niet. Ik zou het niet zo erg vinden
Priscilla zingt: Ik weet hoe het voelt om een Duister te zijn
Leo: ik zou het niet erg vinden. Toch niet
Priscilla: Ik heb zin in reizen.
Leo: Ik heb het meegemaakt en zie mezelf niet als potentiëlle winnaar

Leo heeft het dan over BB1, waarom en wat speciaal was aan die mensen
Priscilla: Wat vind je speciaal aan jezelf?
Priscilla: Iedereen heeft wel iets speciaals (punt voor Priscilla)

(Laters iedereen moet weg)

The name is Nnikmal
pi_2058882
Captains van beide teams moeten naar de DBK!

Niets aan de hand, alle merken moeten afgeplakt worden, behalve Carlsberg.

(ga even een krat Heineken kopen voor vanavond, laterz)

[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 01-11-2001 14:22]

donderdag 1 november 2001 @ 14:40:12 #106
3542 Gia
User under construction
pi_2059206
In arm zit Frank en Andries bij de kachel.
Andries vroeg aan Frank hoe het met hem ging.
Frank heeft het erover dat hij wel zijn familie en vooral zijn zoontje erg mist, maar dat hij wel wil blijven omdat hij nu zowat op de helft is.

Leo is er ook bij komen zitten.

In rijk zijn kelly en GJ in de keuken bezig.
Het laatste uur zijn ze zowiezo flink aan het opruimen en poetsen geweest. (Fijn voor het andere team, als die straks naar rijk mogen.)

Erg veel gebeurt er verder niet, dus ik ga me even bezig houden met mijn Hitchcock suspense puzzle.

pi_2059545
Kelly wil van Sandy weten of ze het moeilijk vond het nomineren.
Sandy: We mogen nog niets zeggen. Kelly: Niets? Maar je mag toch wel zeggen of je het moeilijk vond? Sandy: Nee, we mogen niets zeggen. Vanavond pas.

Kelly denkt dat ze degene is met de meeste stemmen. Haar reactie: Jammer dan.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_2059637
Kel: Ed is echt een lekker ding. Sandy: Lekker zacht.

Kel: Wie vind jij aantrekkelijk hier? *grinnek*. Sandy: Ik vind Daan heel erg lief. Behulpzaam. Zacht. Maar ik voel me niet echt aangetrokken. Diane is haar typ niet. Kelly: Priscella: Ze is mijn typ niet. Ze heeft wel mooie ogen.

Sandy: Meestal val ik op blond. Maar ik heb maar 2 vriendinnen gehad die blond waren. Kel: Lange relaties gehad? Sandy: Paar maanden.

Kel: Gert is een lieverd. Maar ik zou d'r nooit... nee rillingen over m'n rug.. brrrr.

pi_2059655
Ze hebben het nu over bekende mensen die geweest zijn. Kel: Die scheidsrechter... Louis van Gaal. Sandy: Louis van Gaal?? Dat is toch geen scheidsrechter? Kel: Ach ja, ik heb ook de ballen verstand van voetbal.
pi_2059719
Kel: ik vind 't jammer dat ik niet zo maar uit m'n neus kan vreten. Ed: door al die camera's. Kel: maar ik doe het toch.

Ohw, ze gaan het nu over spanking hebben?

Kel, Sandy en Ed zitten grapjes te maken.

pi_2059731
Ohw dis interessant.

Kel: Heb jij wel eens op het internet gekeken op een livestream? Ed: ik heb in totaal 5 keer op het internet gekeken. Ed praat een beetje zacht (of ik typ te hard op m'n keyboard dat ik het niet kan horen).

Ed is dus blijkbaar een digibeet.

pi_2060613
Pris en Frenk hebben het over Ellen die naar huis gestuurd is. Pris zegt dat ellen vertelde dat ze bij een sexlijn werkte. Pris zegt verder dat ellen naakt ging zwemmen. Doordat Ellen naar huis heeft gebeld is ze volgens Pris eruit is gestuurd. Volgens pris heeft Tanja tegen bb gezegt dat Ellen gebeld heeft.

Frenk vraagt aan Pris naar haar motivatie om in het huis te gaan. Pris zegt dat ze er geen een heeft.

pi_2060996
17:02
ED, Leo, GJ, Diane, Daniëlle hebben het over Ed's tattoo.
Ed: Mijn moeder mag het als eerst lezen als ik eruit kom.
GJ: Inderdaad, misschien is het handig om een hoop hempies te kopen, want dan ben je continu je mouwen aan het opstropen.
Daniëlle: Heb je ze eraf geknipt
Hij heeft het ook nog even over zijn shirt waarvan hij de mouwen van eraf heeft geknipt.
GJ: Ja hij is goed (de tattoo)
Leo: heb je hem gezien ergens of heb je hem zelf ontwikkelt of gedeeltelijk
Diane: Een Bestaande tekst
Ed: Een bestaande tekst
GJ: Maar je had hem gehoord toch en niet van iemand gekopieëerd toch?
Ed: Gelezen
GJ iets over de man die de tattoo's kwam maken. Ed vertelt dan dat hij 11 getuigen heeft. GJ zegt nog eens dat hij de camera's vergeet. Ed vertelt nog even over de ervaring.
17:05
Dan hebben ze het oppeens over duiken en de technieken ervan. GJ vertelt dat je langer onder water kan blijven door af en toe te slikken dan kan je weer 15 sec. verder.
GJ: De duikers die doen het zo lang achter elkaar. Ja op gegeven moment krijgt je lichaam zuurstof gebrek. Van te voren werd gezegd open open houden dan, hoe vaak je ook slikt, maakt niet uit, want dan kunnen we zien wanneer je het loodje legt dan trekken we je een keer naar buiten.
Daniëlle: Hij zegt Coos heb je ogen opengehouden en hij zegt nee ik heb ze dicht gehouden
Ed: Ja, ja dat moet je ook maar durven met je ogen open onder water. Ik durf niet een op het water, laat staan ogen open houd ( hmmm volgens mij zou Ed gewoon drijven )
Coos: ik was zenuwachtig, heb je mij gezien (zenuwachtig en ogen dicht, volgens mij niet Coos)
Coos vertelt dat toen hij uit de watertank kwam gelijk hoorde dat ze hadden gewonnen. GJ vertelt hoe hij wist dat ze gewonnen hadden.
Daniëlle; Yes, dansje gemaakt
Coos: Nee snel omgekleed het was koud
Dan hebben ze het weer over hoe ze vinden dat het was gegaan.
Gj vertelt dat hij er klaar voor is
Heeft een sauna gehad 2X en gegeten

17:07
Nu gaat het over de handdoeken. Sommige denken dat het eenaanwijzing is dat er een battle op komst is.

The name is Nnikmal
pi_2061323
arm is nu aan het eten. Sfeer is rustig. Er wordt veel over de vorige BB series gesproken, hoe het daar ging.
pi_2061444
Tijdens het eten probeerde Frank Diane een beetje te irriteren en uit de tent te lokken, maar dit is niet echt gelukt. Leo zat nog een tijd met zijn handen voor zijn mond, omdat hij een te grote hap had genomen.

Nu na het eten zitten Frank, Diane en Precilla buiten bij de oven. Frank begint weer over internet, de streamverslaggevers etc. Precilla houdt haar mond en doet alsof haar neus bloed (geen woord over fok of dat ze zelf ook meekeek en meediscussieerde en de bewoners bekritiseerde, helemaal nix noppie nada: vraag me nu af: is de precilla in het huis wel de precilla van fok???).

Diane vertelt nu dat ze in haar bikini in het bubbelbad gaat en dat ze niet naakt zal gaan.

Rijk gaat is nu aan het eten.

pi_2061563
In arm zijn ze nu (volgens hun eigen woorden) aan het uitbuiken. Frank en Diane liggen tijdens deze activiteit in bed waarbij Diane uiteraard weer haar spuuglapje en haar duim in haar mond heeft [oeffff, kan me voor itsme inhouden om hier niet een kotssmiley te plaatsen....].

In rijk zijn ze ook aan het uitbuiken met voor de rokers een sigaretje erbij.

Allemaal zijn ze in afwachting van de uitzending van vanavond en wat er verder gaat gebeuren....

pi_2063445
De fietsbattle heeft Kelly van Diane gewonnen, dus geen kantwissel!

Precilla en Coos zijn genomineerd@!

pi_2063457
22.51 Kelly heeft de mountainbike battle gewonnen.
pi_2063470
Kelly is helemaal opgetogen dat ze heeft gewonnen. Omdat ze nog nooit zoiets heeft gedaan. Sandy geeft haar een glas water en een complimentje.
pi_2063473
Kelly: "Hoe zag ik eruit op die fiets?"
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_2063479
Frank is helemaal over de zeik: Diaan, hoe kan je in vredesnaam van Kelly verliezen. Zij rookt en drinkt en dan nog niet van haar kunnen winnen.
pi_2063482
Kelly: Ik hoorde iemand van jullie team roepen: "Kelly heeft geen conditie!" en toen dacht ik Fok it... gaan met die hap.

Gefeliciteerd Kel!:)

Kel: Ik heb gefietst alsof m'n leven er van afhing *hijg hijg*... Awh... *hijg hijg*...

Kel kijkt in haar spiegeltje "Ohw.. dit was super eindelijk een battle die ik heb gewonnen! Dit was echt leuk om eindelijk een battle zelf te winnen. Ik ben blij dat ik m'n sportschoenen heb aangetrokken! Ik voel me net zo'n wielrenster."

pi_2063485
Diane is woest~!! Dit zegt ze niet alleen maar dit blijkt aan alles. Ze gaat nu naar bed toe en is der pyama woest aan het aantrekken. Kelly is aan het uitpuffen op bed.
pi_2063488
Diane huilt nu ook, ze is helemaal overstuur, ze ligt alleen in de slaapkamer.
pi_2063495
Diane ligt als een klein kind te janken in het stro.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  donderdag 1 november 2001 @ 22:58:09 #126
3542 Gia
User under construction
pi_2063497
Diane heeft haar pyjama aangetrokken en is in haar slaapzak gekropen. Ze huilt nogal hevig.

(Was ook niet echt eerlijk, de fiets was veel te hoog, Diane kon niet eens bij de trappers!)

Arme Diane!

donderdag 1 november 2001 @ 22:58:15 #127
16288 Myr
Française
pi_2063500
Het is zover,Diane huilt !!!
(Patty was ook walgelijk met haar tijdens de live-uitzending!)
Geloven verschilt niet veel van hopen.
pi_2063503
het arme meiske diane zit er echt helemaal doorheen. Huilt met diepe lange halen. Niemand is bij haar.
pi_2063511
Edit: Huh? Hier ging iets fout. Hoort eigenlijk een andere post te staan. Forum is beetje traag.

[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 01-11-2001 23:00]

pi_2063518
GertJan tegen Kelly nadat ze de battle won: Het was gewéldig...opeens was het Tadatatadaaaaaa KELLYPOWER!!!!!!!!!

Meep Meep!!!

GJ: Ik heb een zeemeermin nog nooit zo hard zien fietsen.

In arm zij ze weer aan het analyseren!!!
(vooral Leo)

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_2063519
Breedbandstream 1 en narrowbandstream 1, beide met veel buffering.

22.52 Gert Jan : Heel goed. Kelly : Ik dacht ik heb helemaal geen conditie, dat wordt lachen.

22.54 Kelly roept : Ik heb gefietst alsof mijn leven ervan af hing. Sandy : Kel, je hebt ons hier gehouden. Kelly : Het is leuk een keer een battle zelf te winnen. Ik ben blij dat ik mijn sportschoenen aan heb getrokken. En het was glad. Gert Jan : Je begon te steppen. Op een gegeven moment was je los en was je niet meer te houden. Gert Jan : We gaan een vuurtje stoken vanavond. Kelly : Denk je dat de kijkers het einde hebben gezien ? Gert Jan : Nee. We hebben de aftiteling gehoord (het nummer van Quincy).

Voor elf uur maar even posten.

pi_2063550
Volgens Frank is het fucking unbeliefebelll....
Ze staan lekker buiten te kraken...Diaan ligt nog steeds op bed...huilend

Echt zielig..

pi_2063566
Frank begrijp er HELEMAAL niets van hoe Diane van KELLY heeft kunnen verliezen!!
Ze rookt niet...ze drinkt bijna nix...ze zit altijd te sporten!!!!!!

Andries merkt op dat hij tijdens de battle het liedje van Quinten hoorde..."we zijn er dus halverwege de battle uit gegaan"

Frenk: Wat een gekutkever allemaal!!!

Pris gilt: Ik weet zeker dat ik volgende week weg ben!! hahahaaaaaa(<---deed pris dus)

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 1 november 2001 @ 23:02:40 #134
3542 Gia
User under construction
pi_2063568
Pris weet zeker dat ze volgende week weg moet.

(Ik ga toch voor haar stemmen, Coos moet eruit!)

pi_2063575
Kan iemand van haar team haar ff troosten???

Is dat nou zoveel moeite???

Belachelijk van Daan dat ze niet ff gaat kijken bij haar!!!

pi_2063608
22.59 Frank : Jongens, ik hoop dat ik voor 27 november thuis ben, dat hoop ik echt. Ze had Kel makkelijk kunnen pakken maar ze heb te weinig gegeven. Ze rookt niet, ze drinkt bijna niet. Andries : Op een gegeven moment hoorden we het liedje, in de battle zijn ze het programma uitgegaan.

23.02 In de tuin. Pascal : Ik weet wie wie genomineerd heeft. Ik weet dat wij (hij en Coos) Kel hebben genomineerd. Andries : Voor Ed is het heel moeilijk geweest denk ik. Leo : Ik zei aan tafel, Coos vind het eigenlijk niet erg. Andries : Frank is weer de oude, hij loopt weer te kankeren en te zeiken. Coos : Wij zijn gewaarschuwd door H van de T. Dat vind ik oneerlijk. Je merkt toch ook hoe Patty vanavond tegen mij deed.

23.06 Coos : Ik heb genomineerd, we willen veel battles winnen. Ik vind haar de zwakste schakel gewoon. Priscella : Waarom heb jij mij genomineerd ? Leo : Conflict, onvoorspelbaar. Priscella : Ik vond jou een storend element in het vlotte jonge dynamische team.

Vervolgens liep Windows vast.

Breedbandstream 1 buffert vrijwel permanent. Ik kijk nu naar narrowbandstream 1, die heeft minder buffering.

23.22 Andries : Niemand neemt het haar kwalijk. Ik had me ook klote gevoeld. Ik heb nog niet met haar gesproken dus ik weet niet of ze zich daarom klote voelt. Die zadels zaten ook veel te hoog, bij jou maar bij Diane helemaal. Kelly : Het was echt heel glad. Andries zegt dat de uitslag niet meer meegekomen is (op tv). Kelly zegt dat de uitslag op internet te zien is. Andries : Praten jullie openlijk over de nominatie ? Rijk : Nee. Ed : Pascal voelt zich kut. Hij zat met zo'n porem op de bank. Omdat zijn maatje 50 % kans maakt om weg te gaan. Gert Jan : Ik denk minder. Ed : Je weet niet hoe Coos in de peilingen staat. Gert Jan : Wij hebben in ieder geval nog twee weken, of je met een band loopt of niet.

23.26 Kelly : Weet je nog dat we zeiden dat we het niet meer uithielden met elkaar. En nu heb je zoiets van yes. Ed over Coos en Pascal : Ze wisten gewoon zeker met zijn tweeen dat één van hen ging. Kelly (ander gesprek) : Terwijl ze toch weten dat ik een geblesseerde enkel had. Op een gegeven moment ging ik over mijn borderline, over mijn grens. Gert Jan : Het is leuk om zelf een battle mee te maken. Iedereen af en toe een battle is veel leuker. Kelly : Ook leuk dat de kijker op mij heeft gestemd. Gert Jan : Ik kan het me ook wel voorstellen.

23.31 Priscella : Dat ik genomineerd ben vind ik niet erg. Gert Jan : Ik zou het niet leuk vinden om dat ding te dragen maar ik zou het wel doen. The Godfather deel 2 wordt besteld. Pascal bestelt de cd van Selina. Priscella : Ik ga niks meer doen, lekker uitzingen. Ik weet wat er thuis op me wacht. Ik heb wel erg verlangd om naar rijk te gaan hoor. Gert Jan zegt dat hij gevraagd heeft om een sherp of een sjaaltje voor Priscella en een muts voor Coos i.p.v. de band. Coos : Ik ga niet met een muts lopen. Gert Jan : Jij loopt vaak met een muts. Ze (BB) zouden er over nadenken. Coos : Ik neem het (nomineren) niemand kwalijk. Ik weet hoe ik ben. Alleen, die band vind ik niet leuk. Die band lijkt ergens op, van vijftig jaar geleden.

23.39 Kelly : Ik hou van je Diane. Diane : Ja, ik ook van jou. Diane even later : Ik paste er niet eens op. Ik kreeg geen grip. Coos : Ik weet wat jullie fout hebben gedaan. Je had gewoon moeten gaan fietsen. Diane : Ik fiets nooit. Ed : Je moest hem op de lage stand (versnelling) laten staan want dan kom je makkelijker door de drassige grond. Gert Jan : Het zadel van jou was lager maar die van Kel was ook veel te hoog. Diane zegt dat ze dacht dat de andere bewoners haar konden horen toen ze tijdens de live uitzending in de dagboekkamer haar nominatie moest toelichten. Priscella vraagt naar de motivatie van Diane. Diane : Ik heb gezegd dat ik met jou het minste had en dat als ik jou hard hoor lachen jij negen van de tien keer een groffe opmerking maakt. Diane zit overigens in haar pyama. Ze vertelt wat ze verder gezegd heeft in de dagboekkamer.

Breedbandstream 2.

23.50 Frank en Andries bij de oven. Andries ziet een muis lopen. Andries : Het stikt hier van de muizen. Frank : Vind je het gek als hier voedsel staat. Straks op het schijthuis lopen ze door je hol heen. Ze zijn sneller met met een sanctie dan met het legen van de kliko. Ik vind het asociaal. Priscella komr er ook bij. Ze ziet ook een muis. Ze spreekt onmiddellijk Danielle aan dat er iets moet gebeuren. Diane zegt dat ze in de live uitzending over haar sanctie verteld heeft.

23.55 Frank moppert door over de muizen en de kliko. Frank : Ik ben niet bang voor muizen hoor, daar gaat het me niet om. Diane is nu met Andries bij de oven. Ze zien een muis. Diane : O wat een schatje. Andries : Ik had hem bijna. Als ik hem had willen doden had ik dat nu kunnen doen. Ik wil hem niet doden maar vangen. Hij houdt het geen dag vol in zo'n teil maar goed.

† In Memoriam † vrijdag 2 november 2001 @ 01:33:45 #137
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2063690
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')