Ik vermoed dat dit een vooropgezet plan van Coos en Pascal is, en dat dit al is ingegaan tijdens de afzettingsprocedure van Pascal, is dit een plannetje van de 2 gezusters, wat denken jullie?
Hopelijk worden ze gauw weggestemt
quote:Ik denk dat het een plan van Coos is, en die is er doortrapt genoeg voor.
Op dinsdag 30 oktober 2001 01:57 schreef KillaScar het volgende:
Nah, zijn ze denk ik niet doortrapt genoeg voorBeiden heren vinden een grapje met koffiebonen/sigaretten al heel wat van zichzelf, dus stel je voor.
Flinke ruzie maken met Kelly en Sandy, om niks eigenlijk, dames tot huilens toe, de hele tijd niet willen praten, en het dan bijleggen, huppa Kelly en Sandy binnen gehaald.
Gert Jan kunnen ze niet op deze manier winnen dus gaan ze net zolang door tot hij zich ofwel "verlaagd" tot bepaalde uitspraken, ofwel iets zegt waar ze vervolgens weer dagen lang over kunnen zeuren, ofwel met z'n 2'en net zolang doorgaan tot GJ er gek van wordt, dan staat GJ een beetje voor schut tegenover iedereen, en kunnen zij het captainschap weer vorderen.
quote:Helderziende! Lees de streams van vannacht er eens op na en zie dat je gelijk hebt gekregen, tot nu toe op het captainschap vorderen na. Je bent goed!
Op dinsdag 30 oktober 2001 02:05 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Gert Jan kunnen ze niet op deze manier winnen dus gaan ze net zolang door tot hij zich ofwel "verlaagd" tot bepaalde uitspraken, ofwel iets zegt waar ze vervolgens weer dagen lang over kunnen zeuren, ofwel met z'n 2'en net zolang doorgaan tot GJ er gek van wordt, dan staat GJ een beetje voor schut tegenover iedereen, en kunnen zij het captainschap weer vorderen.
Misschien heb je gelijk maar zou hun plan dan niet op streams te zien zijn geweest?
quote:juk
Op dinsdag 30 oktober 2001 02:05 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Ik denk dat het een plan van Coos is, en die is er doortrapt genoeg voor.
Vorige nacht was er het plan Ed, Pascal die hem eerst liet schrikken en vervolgens van de schrik gebruik maakte een goed gesprek met Ed te hebben, waarin hij Ed zover kreeg zich negatief uit te laten over bv Kelly, Coos stond vanuit de woonkamer toe te kijken.
Ed is inmiddels binnen gehaald.Flinke ruzie maken met Kelly en Sandy, om niks eigenlijk, dames tot huilens toe, de hele tijd niet willen praten, en het dan bijleggen, huppa Kelly en Sandy binnen gehaald.
vooral Coos is een angstaanjagend mannetje
dat gezicht alleen al toen hij zei: 'ik vind het een lachertje'
bah!
Een mooi voorbeeld was ook het miespelen van C en P in de tuin tijdens de afzettingsprocedure. Pascal zag het al voor zich, het werd 3-3. Even niet goed gerekend. Coos deed vervolgens nog een poging door het af te doen als lachwekkend maar het mocht niet baten.
Gert-Jan heeft zich laten kennen, Coos roept dat hij geen spelletje speelt maar hij ligt nog niet in de slaapkamer met Pascal en kelly en hij manipuleert lekker verder. "Kel, jij hebt wel hele mooie borsten he?" "Kel vind je het erg dat Pascal en ik veel samen doen?" Nee hoor Coos. En nu moet hij (3.19 uur) weer naar de dagboekkamer.
Een strateeg maar kent hij zijn grenzen?
quote:Dat is niet zo'n fout vinnik. Als het al vaut is zijn heel veel van ons vaut.
Op dinsdag 30 oktober 2001 02:45 schreef scanman01 het volgende:
GJ had te veel gedronken (1e fout)
Misschien moet GJ wel ietsje beter doorkrijgen dat als ie wat op heeft beter toch maar kan gaan slapen... _OF_ lekker gezellig doordrinken en een maatje opzoeken om een goed gesprek over bv Muziek/vrouwen te hebben <g> Ed lust denk ik ook wel een pilsje en is ook muziek/vrouwen Freak.
Jammer wel... GJ en Ed niet samen dronken in de tuin, het hele huis compleet negerend, Om en Om een biertje voor elkaar halen en chatten over hun muziek/vrouwensmaak.
(Stream Unknown)
quote:Oh jee lees net de laatste verslagen...
[b]Jammer wel... GJ en Ed niet samen dronken in de tuin, het hele huis compleet negerend, Om en Om een biertje voor elkaar halen en chatten over hun muziek/vrouwensmaak.
Coos en Pascal gaan nu echt te ver .
quote:Kijk dat bedoel ik . Als dit 2 vrienden van me waren zette ik 2 kratjes Grolsch in de auto, nam 10 gave CD's mee en ging lekker meedoen in de tuin.
Op dinsdag 30 oktober 2001 03:55 schreef reppaz het volgende:
er wordt het een en ander aan drankvoorraad naar de tuin verplaats. Gert trekt ff een jas an.
G: heb jij een aansteker?
Gert gaat de haard aansteken.
Ed moet eerst wat hout in stukken slaan, dat het nu 4 uur s'nacht is lijkt hem niet te boeien.
Gert helpt ed. (gert kijk nou uit joh).
Klasse ED , Klasse GJ!
Prachtig inzicht trouwens vanavond in de manier waarop BB (Hummie) de bewoners bespeelt.
(EN NU NAAR BED GJ EN ED!).(04.24).
(edit: Drank maakt meer kapot dan je lief is.)
quote:Ho Ho Niks naar bed ! Ik ben onderweg met 3 kratten vol Grolsch, 7 zakken Chips, en een superduur barbecue pakket waarvoor ik net de slager uit zijn bed heb geragd.
Op dinsdag 30 oktober 2001 04:28 schreef APK het volgende:Prachtig inzicht trouwens vanavond in de manier waarop BB (Hummie) de bewoners bespeelt.
(EN NU NAAR BED GJ EN ED!).(04.24).
T gesprek in de tuin _Mag van mij_ doorgaan tot morgenmiddag 17.00
Kan jij mooi de streams bijhouden
En lekker meeboeren met Ed. ("Bouwvakkerhumor", zegt 'ie nu net, en GJ zegt nu voor de 23ste keer dat ie het zo lekker vind om een borrel te drinken met z'n vrienden'.).
GJ is echt bezopen Geheel gebiologeerd door het vuur.
ps (24ste keer, hahaha! Ed moet er nu ook om lachen.)
quote:Uitslaande Brand in Almere ! Wauw!
Op dinsdag 30 oktober 2001 04:41 schreef APK het volgende:Kan jij mooi de streams bijhouden
Lukt niet ( Geen geluid in media speler)
GJ is echt bezopenGeheel gebiologeerd door het vuur.
Algemeen Brandweer alarm in Almere en omgeving!
BEEP BEEP BEEP Willen alle......
[Dit bericht is gewijzigd door Emphyrio op 30-10-2001 04:55]
Je kunt je namelijk nooit en te nimmer verdedigen, aangezien iemand die dronken is, verondersteld wordt zijn eigen situatie niet meer te kunnen inschatten. En dit dus altijd als een boemerang bij je terug zal komen.
Inkoppertje? Zeker. Daarom verbaasde me het dat GJ dit mechanisme niet inzag. Of wilde hij het niet inzien, omdat hij krampachtig probeerde een normale manier van omgaan na te streven binnen het huis?
Dacht hij nou echt dat hij Coos 'gewoon' aan kon spreken op zijn gedrag, en op basis van open argumenten een gesprek kon voeren? Hoe naïef kan je zijn?
Of probeerde hij het omdat hij niets vreesde (en overschatte hij daarbij zijn eigen geestestoestand).
Het 'dronken-argument' is koren op de molen van de meester-intrigant Coos. Geduldig als een gier circelt hij om zijn slachtoffer heen tot hij kan toeslaan.
Persoonlijk lijkt het mij afschuwelijk dat je telkens maar op je hoede moet zijn, nooit je zwakheid kan tonen omdat er een gluiperige rat rondloopt die je bijt als je niet oppast.
Overigens had Hummie zich hier niet mee moeten bemoeien vind ik.
Zou Coos (ook) uit een soort rancune handelen? Het kan haast niet anders of ook hij moet zijn partner en kind missen. Maar dit laat hij nooit blijken. Zou hij eigenlijk stiekem ook wel een keer stoom af willen blazen, maar kan hij dat op de een of andere manier niet?
Is hij zo iemand die zichzelf haat als hij zich kwetsbaar opstelt? Is hij iemand die kwetsbaarheid haat?
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-10-2001 10:48]
Jammer... Het zou hem een stuk sympathieker maken. Hij staat niet voor niks steeds in de onderste regionen van de populariteitspoll. Hoe hij zich geprofileerd heeft in het huis is niet echt een goede zet (and that's an understatement).
Op zich lijkt me Coos best een leuke en aardige man, die teveel een rol speelt.
Ik heb hem in BB ook al echte peptalk zien geven tegen Kelly toen ze er een tijdje geleden uit wilde.
Dat vond ik een heel leuke kant van hem.
Ik denk inderdaad dat die twee samen (Paskal en Coos) veel opgezet hebben om zodoende weer captain te worden.
Ik hoop dat dit niet gebeurd, ik weet niet of ze denken dat ze dan geen exit krijgen, maar in ieder geval kunnen ze als 1 van hen captain is niet uit elkaar gehaald worden.
Bij een andere captain was Coos misschien wel naar het andere team gestuurd i.p.v. Priscella.
quote:Dit is slechts een van de vele voorbeelden.
Op dinsdag 30 oktober 2001 08:05 schreef schatje het volgende:
Wat een eikel is die enge Coos om zo op GJ in te hakken terwijl hij dronken is.
Ik voel me geroepen om het op te nemen voor Coos. Gisterenmiddag meldde ik al de GJ een overspannen indruk maakte (had hij toen al gedronken of nog niet?).
Ik heb sinds gisterenmiddag geen streams meer gevolgd, maar ik heb vanmorgen wel de streamverslagen van vannacht gelezen.
Uit de streamverslagen blijkt niets van een kwalijke rol van Coos (of van Pascal, die om Sandy te steunen het toch maar weer bijlegt met Kelly).
Velen hier denken dat het allemaal opzet is, dat C&P een spelletje spelen, dat ze GJ in de val lokken.
Maar GJ zocht zelf ruzie, Coos probeerde te ontwijken. Dat GJ snachts in dronkenschap een ander verhaal houdt tegen Ed doet daar niets aan af.
Ik weet ook wel dat GJ het allemaal goed bedoelde, en het voor de meisjes op wilde nemen, maar er mankeert duidelijk wat aan zijn beoordelingsvermogen.
quote:Hier weer een voorbeeld, nu uit de mond van GJ zelf. Maar Coos viel GJ niet aan op een zwak moment van GJ. Hij drong er juist op aan pas morgen weer te discussieren.
Op dinsdag 30 oktober 2001 04:04 schreef Reeves het volgende:
coos is uit de DBK
C: hoe gaat 'ie gert ?
GJ: naar de klote ..
GJ: vind het jammer dat ie wordt aangevallen op het moment dat ie gedronken heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |