abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 00:00:57 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028298
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen van zondag 28 oktober 2001.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 00:19:01 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028456
00:20 uur
Ed ligt buiten in de hangmat te schommelen, zijn benen buitenboord. Hij heeft schik, want hij riedelt weer iets van Metallica. De rest vertoeft zo'n beetje in de slaapvertrekken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 29 oktober 2001 @ 00:21:44 #3
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2028470
De hangmat is overigens van een zeer goede kwaliteit.
  maandag 29 oktober 2001 @ 00:27:36 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2028498
"Oh please God help me", zingt Ed. (dat is wat wij denken op dit ogenblik).
Hij leeft zich op dit moment helemaal uit (voor zijn doen) met "One" van Metallica. De tekst klopt helemaal, dus hij kent het helemaal uit zijn koppie....
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2028504
In arm is Frenk een raadsel aan het vertellen
Ik hoor diaan en nog een paar maar kan de stemmen niet thuis brengen
Try anything once, twice to be sure
pi_2028572
In arm heeft frank het hogste woord
In rijk gaat paskwal zijn bed uit Coos is wkker en kijkt hem na
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 00:39:40 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028582
00:40 uur
Oh jee, Pascal steekt z'n kop weer om de deur. Die glimlach op z'n hoofd verraadt een op til staand geintje...
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 00:42:17 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028597
Z'n partner in crime (Coos) volgt 'm natuurlijk op de voet. Ze proberen weer zo stil mogelijk te doen, maar helaas lazert Coos al meteen ergens tegenaan. Herrie!!

Edje ligt nog steeds nietsvermoedend in de hangmat.
Oh, dat was de grap al. De heren sluipen naar m'n toe en laten 'm schrikken met een rotgil.

Ed: "Gotverdegloeiende rotgloeiende!!!".

pi_2028600
yep en ik zag Coos zijn kop ook weer door de deur maar ik zie hem nu niet meer woow ik schrik me dood pas laat ed schrikken die buiten lag te slapen (en mij ook)
  maandag 29 oktober 2001 @ 00:43:43 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_2028604
Ja, ik vrees dat Pascal wederom een van zijn geweldige grappen uit gaat halen.
Hij sluipt door het huis naar de tuin, waar Ed in zichzelf ligt te zingen.

Hij laat Ed schrikken.
Vind 'ie leuk.
Ed niet.....

Ed: Godver de pest pleuris godver tering.

Pascal: Ik kan niet slapen.
Ed ik ook niet, d'r was nog bier man, d'r stonden d'r nog zes.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 29 oktober 2001 @ 00:43:57 #11
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2028605
Godver ik vind Pascal nu echt zwaaaaar triest worden.
Op een hele lomp emanier laat ie Ed schrikken en ligt er daarna zogenaamd helemaal dubbel van. Tegen Coos : "Hij lag daar te zingen en ik liet m schrikken man hahha". (hopend dat ie er zo niet uit wordt gestemd) Sorry pascal , je krijgt nu een dubble stem om te vertrekken van mij. KWAL!!

sorry mensen

....in de donkere nacht.
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 00:44:10 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028607
00:45 uur
Al gauw gaat het gesprekje tussen Coos, Pascal en Ed over drank. Er schijnen nog ergens biertjes te liggen. Ed heeft er al één in z'n hoofd. Tussen de slokken door blijft-ie vloeken: "Gotverdetering!!". Hij is dus toch wel enigzins geschrokken.
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 00:46:51 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028625
De hangmat heeft het zwaar te verduren, het olijke duo (Ed & Pascal) ligt er nu gezamelijk in.

Edit: Ik weet niet waar Coos zo gauw is gebleven.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 29-10-2001 01:17]

† In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 00:49:44 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028641
00:50 uur
Ed heeft in de dagboekkamer 4 nummers mogen uitzoeken. Van Metallica uiteraard. De heren nippen hun biertje weg.

En ineens staat de live-stream stil...

maandag 29 oktober 2001 @ 00:50:39 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_2028648
Ik zie die Coos niet in de hangmat...
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 00:51:53 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028653
Pascal is opgestaan uit de hangmat en spiedt door de tuin en die van de buren, toc weer op zoek naar een "rotgeintje". Ed: "We kunnen natuurlijk hun hele houtvoorraad jatten". Dat lijkt geen sterk idee.
pi_2028656
Nee Coos is er niet bij geweest
Pas en ed zijn geintjes aan het verzinnen
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 00:52:52 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028659
Coos is weer naar binnen gegaan. Die doet dit keer kennelijk niet mee met de nog uit te voeren grappen en grollen.
pi_2028663
In arm zijn ze nog wakker, vooral Frank, Diane, Andries.
Frank probeert Andries te irriteren, eerst heeft hij het over zijn pukkels en gaat maar door.
Diane lacht heel hard.
Danielle wil dat ze stil zijn.
Precilla probeert ook te gaan iriiteren, ze begint tegen Andries over zijn frieze accent, dat je dat wel kan horen. Andries gaat hier heel adrem op in, hij zegt: Wacht maar af, ik nomineer je straks in het fries!

Diane is vooral heel luidruchtig, ze wordt uitgekieteld door Frank en Andries.

pi_2028679
Diaan komt naar buiten
paskwal vind je het lekker Diaan die duim in je mond
Diaan Ja Ed ik heb wel wat anders voor je
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 01:04:23 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028731
Pascal en Ed zeiken nu even alle BB-dames af, vooral die nu uit het huis zijn...
  maandag 29 oktober 2001 @ 01:06:00 #22
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2028741
hahaha Ed over Kelly : lig je ermee te krikken denk je ineens : lig je met een kerel te krikken! grinnik
....in de donkere nacht.
pi_2028754
Ed tegen paskwal wat vind je het lekkerste wijf wat je hier tot nu toe gezien hebt
Pas noemt ze even op en gaat nu weg strepen echt niet ellen au3 ? zes over kan het niet meer bijhouden met typen en mn geluid viel ff weg Ed had er 2 een is onmogelijk
Hahaha je hebt hier vrouwen die een relatie hebben de andere wil niet of is pot
Au3 vonden ze echt niks Ed zijn keuzes:
Op 9 staat au3 op 8 staat tanja op 7 staat nanc.
kelly nee zegt Ed met haar zal ik het niet kunnen ik blijf het altijd in mijn achtehoofd houden het is niet zoals het hoord. Ze hebben het nu over Kell
Als pas gek werd op een meisje en het bleek een jongetje te zijn dat zou hem dan niet uit maken
Hahaha Ed heeft zon lol zegt iets over het vriendje van kel dat ie zijn eigen wijf moest pijpen
  maandag 29 oktober 2001 @ 01:09:19 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_2028764
Ed en Pascal hebben een echt mannengesprek over de vrouwen in het huis.

Ellen, tanja, Audrey...

nog 6 over

dan Kel, dan San, nans, Pricella, Diana, Danielle.

Ed: 'Kep er twee waarvan ik wel denk.....
Maar die ene dat kan gewoon niet.
Sandy.
En van Priscella had ik in Spanje al, tering wat een lekker wijf!
Je heb hier alleen maar wijven die niks willen, een vriend hebben of ze zijn pot.
En die Tanja, ik heb zoiets van op een ouwe fiets moet je ut leren, maar een wrak.....
Over Audrey: al zet je een gun op m'n hoofd....
Nancy die was vrij, dat vond ik wel een lekker wijf, zooo, kannonne.
En bij Kelly blijf ik toch datgene in m'n achterhoofd houwen, dat zal ik altijd mee blijven dragen, het is niet zo als het hoort.
Af en toe hoor ik die stem, dan zit ik naar die kop te kijken en dan zie ik precies hoe ze d'r uit zag als kerel. Ik dacht, echt, lekker wijf, en toen zij Audrey 'Dat is een kerel man!'.
Pascal: Ik hoor het alleen aan haar stem, ik ben er niet mee bezig, als je echt helemaal gek bent op iemand, en dat blijkt een jongetje te zijn geweest... Ik weet het niet.

Ed vond Priscella's grap van die snikkel geweldig.

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 29-10-2001 01:11]

maandag 29 oktober 2001 @ 01:09:47 #25
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2028767
En nu weer : lig je godver je eigen wijf te pijpen terwijl het eigenlijk andersom hoort.. pas en ed lachen hier grof over.
....in de donkere nacht.
pi_2028773
Ed had in het begin niet door dat Kelly een transsexueel was. Pascal
vind het alleen maar duidelijk als Kelly lacht. Ed vindt Kelly wel vrouwelijk maar hij zou het nooit kunnen vergeten. Pascal wel, als hij verliefd was Pascal vond het wel vreemd dat haar ex-vriend ook al bij haar was voor de
operatie, hij was nieuwsgierig over hoe dat ging. Ed maakt lol over de sexuele mogelijkheden, 'moet je je eigen wijf pijpen'

Ze hebben het er nu over dat ze geen schuine moppen kunnen vertellen in het huis vanwege de mogelijke repercussies.

Het gaat nu over de captains-uitdaging, Ed begrijpt totaal niet dat degene die er nooit is tijdens de battles hem heeft afgezet (klopt dit? )

maandag 29 oktober 2001 @ 01:11:25 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2028789
Ed vindt alle vrije vrouwen niets... Hij vond Tanya te oud... Audrey vond hij niets.
"Nancy was vrij", zegt Ed. "Ze zei dat ze viel op stoere types. Ze was wel aardig, maar de inhoud was niet zo veel. En wat Kelly betreft... ik blijf DAT altijd in mijn achterhoofd houden. Het is toch niet helemaal zoals het hoort (lachend).
"Ik heb bij Kelly nooit dat ik aan een man moet denken", zegt Pascal.
"Ik heb dat wel", reageert Ed. "Als ik die stem hoor dan weet ik het weer. Als je met die ligt te krikken heb je het gevoel alsof je met een kerel ligt te krikken! In Spanje kon ik het eerst niet geloven, maar toen ik eenmaal die stem hoorde dacht ik 'krijg nou de tering'. Ze is welgigantisch vrouwelijk, maar ik kan het denk ik nooit van me af zetten".
"Als ik helemaal gek van een meisje zou zijn en het zou een jongetje blijken te zijn geweest zou ik het wel van me af kunnen zetten", zegt Pascal.
"Als ze nog niet geopereerd zijn is het leuk", lacht Ed. Dan wordt je door je eigen wijf geneukt.... en moet je je eigen wijf pijpen".... (hij ligt bijna dubbel van het lachen) "Het is jammer dat je dat soort geintjes hier niet kunt maken. Daarom vond ik die geintjes van Priscella wel leuk..... Kelly staat de hele dag te geilen in de spiegel. Een bodybuilder is er niets bij, weet je"!
"Priscella is mijn topper", vervolgd Ed... "Dan Sandy... dan Danielle... dan Nancy... en Diane."
"Ik vind Diane echt een topwijf", reageert Pascal. "Ik voel me het beste op m'n gemak met Diane en Daan. Hier gaat het allemaal mis met vrouwen trouwens. Ik kan normaal heel goed omgaan met vrouwen, maar hier lijken ze me allemaal verkeert te begrijpen."
"Nog een biertje?", vraagt Ed.
"Lekker", antwoordt Pascal meteen... "neem je lijken mee... zo noemen ze dat toch, lege bierflesjes"....
Ed gaat bier halen.
pi_2028791
Ed snapte voor geen meter dat kel pas afzette
Pris is ed zn topper dan sandy dan daan dan nanc dan diaan
pas vind diaan een topwijf hij vind daan en diaan het leukste Maar in zijn groep gaat het fout met de vrouwen ze begrijpen hem niet terwijl hij normaal zo goed met vrouwen om kan gaan. ed gaat nu 2 biertjes halen
pi_2028793
Pascal begrijpt niet dat hij het in het huis zo moeilijk heeft met de vrouwen. Buiten het huis kan hij just heel goed met ze opschieten.

Ed gaat een biertje halen en kruipt met moeite uit de mat. Hij moet de 'lijken' (lege flesjes) meenemen van Pascal. Pascal schommelt lekker alleen in de mat.

In arm liggen ze te slapen.

† In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 01:21:20 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028851
01:20 uur
Edje is op dreef.
Over Tania: "Op een ouwe fiets moet je het leren, maar op een wrak ken je niet fietsen, hehehe".
Over Priscilla: "Die is wel lekker, maar dat kan nou niet meer of je moet zeggen 'ga eens met je reet tegen het hek aan staan', hehehe".
pi_2028868
Dan komt Ed weer terug, die meteen met z'n pilsje in de mat gaat liggen. Pascal speelt nog wat door met de bal terwijl Ed een sigaret opsteekt.

Dan besluit ook Pascal weer te gaan liggen in de mat.

Pascal hoopt dat zijn vriendin nog zit te wachten als hij eruit komt. Ed is teleurgesteld, hij is vrij en had wel wat geile wijfen verwacht waar wat mee mogelijk was.

Ed heeft Priscella hoog zitten, hij kreeg een stijve toen hij haar zichzelf zag opmaken voor een 'camera-dag'. Ed zegt nu dat hij zou neuken waar de anderen bij zou zijn als het niet anders kon.

Hij vindt dat er heel weinig gebeurt. Alleen Nancy en Richard hebben wat getongd, volgens Pascal hebben ze wat 'tienerwerk' gedaan ook. Vooral Ed snapt er niks van. Volgens Pascal was de nood nog niet zo hoog.

Maar Ed vind dat onzin, volgens hem heb je hoe dan ook af en toe de behoefte. Ze gaan nu over op het rukken van Richard vlak voordat hij weg moest, Pascal was erg opgelucht dat hij het onder de douche had gedaan en niet bij hem in bed. Pascal zegt dat hij het zich niet kan herinneren dat hij zich heeft afgetrokken in het huis.
Hij vindt het een beetje raar en dubbelzinnig. Het gesprek wordt nu wat warrig over sex met een vrouw versus jezelf aftrekken.

Ze beginnen nu Tanja af te kraken, op een oude fiets moet je het leren, maar een wrak gaat niet. Ed heeft haar ook verteld dat hij geen relatie met haar wilde. Ed zou zondermeer wel met Priscella willen neuken. Maar helaas, Priscella heeft een vriend waaraan ze trouw is.

Ed heeft nooit een vriendin langer dan een week gehad. Hij kan niet trouw zijn, hij vertelt over een vakantie in Griekenland waar vrouwen op 'm afkwamen die wilden neuken. Pascal is er ook geweest, al zijn vrienden hebben het gedaan. Eentje deed het de hele dag door, maar Pascal was met z'n vriendin.

Ed vind (de droom van iedere hetero man) sex met twee vrouwen tegelijk helemaal niks, het was veel te vermoeiend.

Eds drama is dat de vrouwen waar hij verliefd op is nooit met hem willen. Een keer had hij dat hij had kunnen trouwen met dat meisje, maar het was niet wederzijds, de liefde was wel verdwenen toen zij begon met een klasgenoot.

Pascal heeft geen zin in ontrouw zijn, hoewel hij het wel had gekund.

maandag 29 oktober 2001 @ 01:24:39 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2028874
"Als Priscella bij mij in de groep had gezeten en ze had me leuk gevonden", begint Ed... "Dan had ik haar vet liggen krikken in dat kamertje... daar had ik echt schijt aan gehad. Helaas gebeuren dat soort dingen veel te weinig."
"Nancy en Richard hebben wel wat aan elkaar gezeten", zegt Pascal... "Een beetje tienerwerk".
"Je hebt soms van die aanvallen, dan moet het gewoon gebeuren", lacht Ed.
"Richard had er na 3 dagen al een trekje aan gegeven", reageert Pascal.
Ed lacht. "Die dag dat hij weg moest zei hij ook dat hij nog even ging trekken".
"Als je dat hier zou doen zou ik dat genant vinden", zegt Pascal. "Ik kan me ook niet heugen dat ik het gedaan heb trouwens".
"Als je het zelf doet heb je echt zoiets van 'ik ben het effe kwijt en klaar'", lacht Ed. "Maar met een wijf maak je er iets meer werk van. Maar Priscella zie ik wel zitten, maar dat gaat nu zowiezo niet meer.... Of je moet haar door dat hek heen krikken... zo met je reet tegen dat hek aan!"
Ed en Pascal schieten weer in de lach.
"Ik heb een vriendin ook nooit langer dan een week", zegt Ed weer. "Ik kan gewoon niet trouw zijn. Diw wijven waar ik echt verliefd op ben, die willen nooit. Ik heb zo'n wijf gekend waar ik wel mee wilde trouwen, maar die wilde niet. Een week later ging ze met een klasgenoot waarvan ik had 'gadverdamme'. Het is een grote oceaan, weet je. Ik vang een vissie en keil haar gewoon meteen weer terug!"
De twee liggen nog steeds lekker te schommelen in de hangmat en kunnen elkaars verhalen erg waarderen.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 29-10-2001 01:27]

† In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 01:24:40 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2028875
Ed: "En die wijven waar ik verliefd op ben, die willen nooit".
Ed: "So be it, zo ben ik dan he, ik knal het er meteen uit".
Ed: "Ik ben een sportvisser, ik vang een visje uit de zee, en die keil ik na afloop weer terug".
Pascal: "Neuh, die tijd heb ik gehad".

Oh, oh, oh, wat hebben de heren een praats. Zo met z'n vieren (Ed, Pascal en twee biertjes).

pi_2028894
Pascal gaat nu plotseling vertellen over een relatie waar nog iemand anders bij was, maar dat was te apart om nu te vertellen, dat komt op het eindfeest.

Hij heeft een exvriendin die tijdens de relatie met hem (3.5 maand) nog bij haar ex-vriend woonde, maar tgelijk was er toen een meisje dat achter hem aan zat. Toen hij ontbijtdienst moest draaien in het hotel moest hij daar ook slapen. HIj had toen geeist dat zijn vriendin daar ook mocht slapen.
En toen was het meisje dat ook achter hem aan zat in de receptie. De poging om dat geheim te houden mislukte. - ik geef het even op, want hij springt echt van de ene relatie tak op de andere.. er is geen touw aan vast te knopen.

pi_2028912
Breedbandstream 1 heeft geen beeld dus ik luister naar breedbandstream 1 en ik kijk naar narrowbandstream 1.

0.57 Pascal en Ed liggen al enige tijd in de hangmat. Diane verschijnt, waarschijnlijk gaat ze naar het toilet. Pascal vraagt of ze duimt. Diane bevestigt dit. Diane : Ik heb zo'n stoornis dat alles via je mond gaat, duimen en zo.

1.00 Ed vraagt wie Pascal de lekkerste vrouw vindt die aan BB meegedaan heeft. Pascal heeft Kelly op zes, Sandy op vijf, Nancy op vier, Priscella op drie, Diane op twee en Danielle op één staan. Ed : Ik heb er twee, één is onmogelijk, Sandy. Pascal over Sandy : De ene keer wel, de andere keer minder. Ed : Priscella vond ik in Spanje al een lekker wijf. Ik had in Spanje al zoiets van, jammer dat jij een vriend hebt. Je hebt hier alleen maar wijven die iemand hebben of ze zijn pot. De anderen vindt hij niet interessant. Ed over Tania : Op een oude fiets moet je het leren maar een oud wrak ? Beiden lachen. Ed : Dan heb je Audrey, daar heb ik absoluut niks mee. Nancy viel op stoer, ik dacht van hee, hier ben ik. Bij Kelly blijf ik toch altijd hetgeen in mijn achterhoofd houden. Al ben ik zo bezopen. Het is toch niet zoals het hoort. Pascal : Als ik met haar praat moet ik niet aan een man denken. Ed : Af en toe als ik naar die kop kijk weet ik hoe ze er als kerel uitziet. Dan lig je een kerel te krikken. Tijdens het voortraject dacht hij wel dat Kelly een lekker wijf was. In Spanje hoorde hij dat het een man was geweest. Pascal heeft het over Kelly voor de operatie. Ed : Laten we eerlijk wezen, dan moet je je eigen wijf gaan pijpen, terwijl het eigenlijk andersom moet zijn. Ik moet me hier wel inhouden met dat soort humor. Ik moest ook wel om Priscella lachen met haar snikkel. Bij Ed staat Priscella op één, Sandy op twee, Danielle op drie, Nancy op vier en Diane op vijf. Pascal : Ik vind Diane echt een topwijf. Je kan er mee lachen en ze is zo gek als een deur. Ik denk dat ik me het meest op mijn gemak voel met Daan en Diane. Buiten kan ik altijd heel goed met vrouwen praten. Hier begrijpen ze me volgens mij altijd verkeerd. Pascal gaat biertjes halen.

1.04 Pascal komt terug. Ed vertelt dat hij nooit langer een vriendin gehad heeft als een week. Ed : De wijven waar ik echt verliefd op ben willen me niet. Pascal : Ik kon wel trouw zijn maar ik had er op de één of andere manier geen zin in. Pascal heeft wel een keer tien maanden en een keer drie en een halve maand een relatie gehad. Pascal : Bij sommige van die relaties had ik ook een ander. Heel apart, dat vertel ik wel bij het eindfeest. De vriendin van drie en een halve maand vertelde op een gegeven moment dat ze nog woonde bij haar exvriend. Ed : Je had een weekend van alles uitgespookt toen dat gebeurde. Dat heb je al in Spanje verteld.

maandag 29 oktober 2001 @ 01:39:16 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2028968
"Die tijd heb ik gehad", zegt Pascal heel volwassen ( ). "Ik was vroeger een hond, echt waar. Ik gaf die meiden dan gewoon mijn telefoonnummer niet en wilde die meiden alleen voor 1 avond. Als ik perongeluk wel mijn nummer gaf was het elende. Ik heb daar nu gewoon geen zin meer in. Die dingen houden op een gegeven moment gewoon op. Ik had ooit een meisje maar die was veel te happig. Die zei op het tweede afspraakje al dat ze van me hield... Toen dacht ik meteen van ...... (hij fluit)."
Ed lacht en knikt af en toe begrijpend met het bierflesje aan zijn mond.
"Ik hoop dat mijn vriendin er dadelijk nog is", zegt Pascal opeens een beetje angstig. "Als het bij haar over is dan is het over. Misschien ziet ze hier wel dingen van mij die haar niet aan staan."
"Dit zit iedere avond wel voor de buis hoor", verzekert Ed hem. "Als ik jou zo hoor praten dan zit dat wel goed."
"Ze heeft wel een hele handleiding... en die heb ik nu al een aardig stukkie gelezen. Maar ik heb ook een dikke handleiding".
"Ik probeer me hier wat in te houden", zegt Ed opeens. "Dat gedoe over die vloer dweilen dat Kel eerst zei van niet en daarna weer wel.... Thuis zou ik zeggen 'krijg de pestpleuris met je kuttekop', maar hier hou ik me in".
"Als Kel een lieve man of vriend heeft dan sloopt ze hem", zegt Pascal. "Ze is zo vreselijk dominant, ze wil altijd haar zin hebben. Ik wil ook altijd mijn zin hebben, maar krijg het alleen niet altijd".
Ed merkt op dat er nog maar 1 biertje is, maar Pascal vindt het prima dat Ed die ook nog op drinkt.
  maandag 29 oktober 2001 @ 01:55:28 #37
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2029061
pascal zit nu toch wel op heel slinkse wijze de wat minder begaafde ed te manipuleren i.v.m. de nominaties
....in de donkere nacht.
pi_2029087
Stream 1 Rijk 01:55

Ed en Pascal zitten in de tuin. Ed op een (kennelijk stevige) hangmat, met een capuchon op. Lijkt op een monnik. Pascal ook in een hangmat trouwens. Gesprek gaat over de nominaties.

Pascal: Voor jou is het anders, jij hebt met niemand een probleem.
Ed: Ik denk dat ik ook een beetje uit het teambelang ga kijken natuurlijk

Ed vindt iedereen nu nog aardig en kijkt naar het teambelang. En komt snel tot een conclusie. Pascal heeft het nu over een "zij", ik vermoed Kelly. (mogen nominaties besproken worden eigenlijk?)

Pascal heeft een kaakprobleem ineens. Schiet vast soms.

ff posten.

Religion is a pacifier
pi_2029116
1.47 Het gaat over nomineren. Pascal : Jij zit er ook nog wel effen. Ed : Ik hoop het. Pascal : Ik denk het wel. Ed : Ik heb wel zoiets van, er gaan er eerst een aantal anderen uit voordat ik ga. Pascal : Ik denk de eerste week Leo, dan ik of Priscella en als Leo blijft in de eerste week Leo of Coos. Ed : Ik had gedacht dat Tania zou blijven en Leo zou gaan. Ed zegt dat Coos zei dat de stemmen (van het publiek) niet telden. Pascal zegt dat dat niet kan want zij (de bewoners) beslissen wie ze nomineren. Pascal zegt dat hij en Andries bij de doelgroep horen. Pascal : Maar als wij beiden genomineerd worden gaat het niet op. Ik denk dat ik één of twee ronden kan overleven maar dan komt de man met de hamer. Ik wil tot het einde blijven. Ed wil dat ook. Ed : Volgens mij wordt er van Almere meer uitgezonden dan van Spanje. Pascal denkt dat Ed de eerste twee ronden niets te duchten heeft. Pascal : Ik denk dat jij aan de beurt bent na mij en Coos. Dus het is afhankelijk van hoe lang wij het uit kunnen zingen.

1.53 Ed : Ik heb van de rest, van Gert Jan, Sandy en Kelly wel zoiets van die kiezen één van jullie twee. Pascal : Dat heb ik bij jou ook. Ed : Dat weet ik niet. Voor hetzelfde geld heb ik Coos boven kelly. Van Kelly heb ik dingen van, dat stoort me enorm. Pascal : Zij pakt zowiezo mij. Ik kan het niet binnenhouden. Als iemand mij persoonlijk aanspreekt ben ik persoonlijk terug. Ed : Ik kan het heel lang binnenhouden, maar op een gegeven moment barst de bom. Pascal : Je kan toch wel inschatten hoe het gaat lopen. Van Gert weet ik dat hij mij kiest, van Sandy weet ik dat ze Coos kiest en van Kelly weet ik dat ze mij kiest. Als ik zie hoe jij met Gert Jan, Kelly en Sandy omgaat denk ik dat jij op Coos of mij stemt, ook al zeg je iets anders. Ed : Ik vind iedereen nog steeds aardig en dan ga ik naar het teambelang kijken. En dan kom ik snel tot een conclusie. Pascal : Ik weet niet hoe jij dat ziet, het teambelang. Over Kelly : Ik zal iets fout hebben gedaan maar niet met kwade opzet. Waarschijnlijk dat ze haar koopgedrag niet kon stillen dat ik captain was. Dat zij daar boos om wordt moet ze weten.

2.02 Pascal en Ed gaan naar binnen.

pi_2029125
02:01

Pascal zegt tegen Ed dat-ie niet op de bank moet slapen. Dat het slecht voor zijn rug is. Ed antwoordt, gebruikt vaak zinnetjes als: "Weet je" en "Dan heb ik zoiets van"

Ze zitten nu samen in één hangmat zie ik. En besluiten te gaan slapen lijkt het. pascal gaat checken of ie nog kan bestellen.

Stream nu binnen
Geboer van Ed. Pascal belt de bestellijn, zonder resultaat.
Ik vrees dat ze gaan pitten...Iedereen in Rijk lijkt in ruste nu.

Stream 2 doet nix....

Religion is a pacifier
  maandag 29 oktober 2001 @ 02:12:08 #41
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2029153
Pascal en Ed hebben nu weer de grootste lol. Ze hebben en nepdrol gemaakt en die op de rand van het toilet gelegd. Ze hopen dat één van de meiden naar de wc moet en verwachten dat die dan helemaal gek zal worden.
Andries is intussen wakker geworden en stond wat wantrouwend bij het hek toe te kijken
pi_2029180
02:11

Ed en Pascal hebben iets uitgespookt, nog onduidelijk wat...
Gefluister. Andries is wakker en steekt zijn duim op. Gaat weer terug naar bed. Pascal wast zijn handen. Vang iets op van ontbijtkoek dat er als poep uitziet. Stream op lege tuin. Stromende bergbeekjesgeluiden. (Je zal hier toch voor moeten betalen )

Stream weer binnen. Ed en pascal nog wakker. Ed boert nog maar weer eens. Ze staan in de keuken. Pascal heeft een BH in zijn hand en Ed een stel lakens of zo...Geen idee wat ze aan het uitspoken zijn.

Stream op slaapkamer. Pascal kruipt naast Coos. Ed gaat ook naar bed, ze zeggen elkaar welterusten.

Volgens mij slaapt iedereen en ik ga dat ook doen. Tot de volgende keer...

Religion is a pacifier
pi_2029265
Gert Jan is opgestaan en schenkt zichzelf wat in in de keuken. Hij loopt rond in zijn zwarte onderbroek. Hij gaat met drankje en al de slaapkamer van rijk in waar iedereen nog ligt te slapen. Hij gaat weer in bed liggen na een slok te hebben genomen. Onder de dekentjes en ook Gert Jan is weer gaan slapen.

In de slaapruimte arm slaapt iedereen.

pi_2029280
Nu is Koos uit bed om wat te drinken te zoeken, maar hij kan iets naar zijn zin vinden. Ook Koos loopt in zijn onderbroek door het huis. Hij kijkt even in de afvalbak en gaat dan weer de koelkast in. Hij haalt r een fles limonade uit kan geen glas vinden en drinkt daarom uit een kopje. Het hele kopje gaat in eenkeer op dus hij schenkt nog maar een keer bij. Vervolgens gaat de fles terug de koelkast in en Koos loopt terug naar de slaapkamer. Hij doet de deur voorzichtig open en dicht. Ook Koos ligt weer in bed onder de dekens.
pi_2029283
Er lag iemand te praten in zijn slaap, Gert Jan is daar kennelijk wakker van geworden, maar nadat de boosdoener (ik denk PascaL) weer stil is gaat hij ook weer proberen te slapen.
pi_2029426
08.37 uur: Iedereen slaapt nog
  maandag 29 oktober 2001 @ 09:51:23 #47
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2029690
Coos ligt op de bank te ontbijten uit een plastic bekertje.
Sandy loopt door de woonkamer. Ze spreken nu niet met elkaar, maar ik neem aan dat er toch wel goedemorgen is gezegd. Kelly loopt in kamerjas even door beeld en verdwijnt weer. Sandy gaat bestellen (9.50).
Ze weet niet wat Pascal wil bestellen, die slaapt nog. Ze wil wachten tot P wakker is, bestellen, en dan weer naar bed. Kelly zegt dat S nu wel naar bed kan gaan, dan maakt ze haar om 10.45 wakker.

[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 29-10-2001 10:19]

maandag 29 oktober 2001 @ 10:37:45 #48
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2029967
Pascal en Coos zaten een tijdje te babbelen in de woonkamer en gaan nu sporten. Sandy is weer naar bed en Kelly is al enige tijd buiten beeld, waarschijnlijk onder de zonnebank.

[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 29-10-2001 10:52]

pi_2030474
Pascal, Coos, Frank en Danielle praten over de komende nominaties, ze zijn druk aan het gissen hoe het zal gaan.

Coos heeft al gesport, de zonnebank in rijk is in gebruik, en in arm slaapt de rest nog.

Danielle is ondertussen met het brood bezig en kreeg nog een kleine woordenwisseling met Frank over het wassen, Frank stond natuurlijk weer meteen op zijn achterste benen, waarop Danielle zei dat ie ff rustig moest doen.

Leo is nu ook wakker en uit bed.

pi_2030637
Leuke discussie tussen GJ versus Coos en Pascal, het gaat over de grap met de nepdrol van vannacht. GJ blijft rustig maar Coos voelt zich zwaar aangevallen.

GJ (tegen Coos en Pascal): als ik bij wijze van grap jullie veters aan elkaar vastmaak dan hebben jullie dat de hele dag niet door, want jullie lopen de godganzedag naast elkaar!!

Coos was natuurlijk zwaar geirriteerd en voelde zich aangevallen door deze opmerking en liet dat ook duidelijk blijken. Coos (tegen GJ): alsjeblief ga weg, ik ben je helemaal zat. (hij meende dit en herhaalde dit vaak).
GJ: jij gedraagt je als een klein kind.
GJ blijft rustig en gaat de discussie aan!
Coos: ik zeg opdonderen.

Frank: nou, was weer gezellig daar!

pi_2030679
Diane en Andries liggen als enige nog in bed, erg innig verstrengeld en Andries zoent haar nek. Ze luisteren nu naar de discussie van Rijk tussen GJ en Pascal/Coos.

Frank roept nog even tegen ze: Hoe gaat het nu met het loveduo???
Diane giegelt hierna.

maandag 29 oktober 2001 @ 12:23:32 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2030681
De kinderen in team Sandy hebben weer eens een hele serieuze ruzie. Gert Jan heeft vannacht de nepdrol ontdekt op de wc bril en reageert behoorlijk overspannen. Coos is pissed omdat GJ vannacht blijkbaar nors reageerde op een vraag van hem... GJ zegt dat dat niet zo is en dat Coos de zaken helemaal fout uitlegt. Het gaat om de nepdrol die door Ed en Pascal op de WC brik is gelegd en die GJ heeft ontdekt. Het over en weer gebekvecht gaat nog een tijdje zo door. GJ zegt niet met Coos te willen communiceren en Coos op zijn beurt trekt alles in twijfel wat GJ zegt.
Met andere woorden: het gaat weer helemaal nergens over, maar hier blijken duidelijk verschillende dingen onder de oppervlakte te broeden.
GJ wil nog even doorgaan, maar Coos zegt dat hij hem helemaal zat is en dat hij weg moet gaan.
GJ verwijt Coos dat hij zich gedraagt als een klein kind.
Ze bekken een tijdje door ... woorden als 'opdonderen' vallen regelmatig. GJ vraagt af wat de collega's van Coos van hem zullen denken. Coos zegt dat GJ altijd ligt te ijlen in bed, wat GJ op zijn beurt weer ontkent.
"Coos, je gaat nu af", zegt GJ. "Ik had van jou iets meer niveau verwacht".
"Ga je het nu zo spelen", reageert Coos pissed. "Dat kan ik ook... en nog veel erger".
GJ begint langzamerhand gek te worden en loopt even weg. Pascal gaat hem achterna en zet de discussie/ruzie voort.
"Ik wil er helemaal niet meer over praten joh", reageert Coos vanuit de keuken.
" Jij trekt verkeerde conclusies", legt Pascal uit.
"Ik maak me druk om de wc omdat ik die zou schoonmaken", legt GJ uit. "Dus ik voelde het als een persoonlijke aanval dat iemand die wc had bevuild met die nepdrol".

Ed en Pascal hebben intussen al toegegeven dat zij het gedaan hebben, maar begrijpen helemaal niets van de reactie van GJ. Gert Jan zit behoorlijk in het nauw en kan zo langzamerhand geen kant meer op.

"Het gaat helemaal nergens om", vervolgt Pascal. "Wij wisten ook niet wie die drol zou ontdekken!"
"Ik weet een beetje hoe jij bent", zegt Pascal. "Jij gebruikt de dingen helemaal verkeert."

Het gaat nog een tijdje door.....

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 29-10-2001 12:30]

maandag 29 oktober 2001 @ 12:41:27 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2030883
Nu gaat het erover wie een doodvonnis heeft getekend voor wie... GJ zegt dat hij er 'een' heeft gekregen van Coos en andersom ook..... Het gaat weer aardig fel en het lijkt nog even te duren voordat ze elkaar op de bek slaan.
  maandag 29 oktober 2001 @ 12:50:33 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2030981
"Het probleem met jou is dat je niet alles snapt", zegt Coos terwijl hij naar de keuken loopt. "Dit is opgekropte woede van iemand"!
"Van wie Coos?", vraagt GJ. "Waarom zeg je iedere keer een halve zin".
"Ik heb het gewoon met jou gehad", antwoordt Coos. "Ik heb geen zin meer om met jou hierover te praten!"
"Waarom begin je er dan toch steeds weer over", reageert GJ.
"Ik maak zelf wel uit wat ik hier doe", zegt Coos. "Daar heb ik jou niet voor nodig".
"Ik ga effe schijten", zegt GJ. Hij staat op en loopt de kamer uit.
"Wat was dat nou met die collega's?", vraagt Pascal als GJ weg is.
"Ik moest me schamen tegenover mijn collega's ofzo", zegt Coos lacherig. "Toen zei ik dat hij zich schamen moet dat hij zo met die pleuriskop van hem ligt te ijlen in bed. Wat hij kan kan ik nog veel erger..... en het gaat allemaal nergens om, hij heeft gewoon de pest aan me!"

Coos is intussen druk bezig in de keuken. Ed zit rustig op de bank en laat het allemaal gebeuren. In arm luisteren ze allemaal naar de discussie....

Ed eindigt de discussie met:

"Een nepdrol geeft een hoop shit"!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 29-10-2001 12:51]

pi_2030990
Lekker sfeertje in rijk. Coos geeft aan dat hij het gehad heeft met Gert-Jan. Die baalt op zijn beurt weer van de halve zinnen van Coos. Het klinkt vrij ernstig, maar het zijn niet de 2 domsten in huis, dus ze zullen het wel weer bijleggen.
Ed zit er volkomen relaxt bij, en lacht af en toe wat.

Coos: hij heeft gewoon de pik op me. Maar het maakt me niet uit. Ik vraag me alleen af wat mijn collega's denken als ik zo ruzie maak.
Ed: een nep drol geeft een hoop shit.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_2031229
Paskal ligt op de bank. Andries vraagt wat er allemaal aan de hand is. Pascal geeft andries een korte samenvatiing van de ruzie. Volgens hem een hoop drukte om niets.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_2031292
P: zal die battle vandaag komen
diana: ik hoop het
p: nou de koelkast is leeg hoor!
di: maar jullie hebben wel een hoop parfum.
K: krijgen we echt een batlle
di:
ja ik heb een fingerspitzegeful( of zo)

nu hebben ze het P en D over D haar werk bij de douane.
D: houd controle op bedrijven die spullen invoeren en of ze wat ze invoeren op de bon ook werkelijk invoeren ( excuus voor de slecht lopende zinnen)

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_2031322
streamverslag 12:20 uur

GJ: Ik kan je veters vastmaken aan Pascal.En dan hebben jullie het de hele dag niet eens door. Want jullie lopen continu naast elkaar.
Coos: Ik heb hier toch helemaal niks mee te maken man!.
GJ: Nee
Coos: Nee nou dan! Zit nou niet heel de tijd de professor te spelen! Je heb het helemaal verkeerd!
Gj: Weet je wat nou zo grappig is, jij had een andere reactie van mij verwacht. Ik stel jou een vraag, heb jij er wat mee te maken.
Coos: Kijk daar hebben we het weer. Ik mee te maken. Ow dank je wel.
GJ: Alle reacties
Coos: Welke reactie dan?
GJ: Dat merk je toch, op het moment dat ik met Pascal aan het praten ben.
Coos: Nee je hebt het helemaal verkeerd! Je hebt het gewoon helemaal verkeerd!
GJ: Ok. Ik ben blij dat er mensen waren die zien hoe jij reageert.
Coos: Dat is het probleem met jou, je voelt je helemaal buitengestoten. Je hebt nu mensen nodig die jouw gedachtengang misschien kunnen plaatsen. Alsjeblieft ga weg, ik ben je nou een beetje zat. Bwah!
Gj: dan ben ik blij dat jij…………………..
Coos: Ik ben harstikke blij!
GJ: Ok Coos
Coos: Poppetje!

Gert-Jan loopt naar de keuken.

Paskwal: En dat om een ontbijtkoekenbolus.
Ed: Ja precies.
Frenk: Godverdomme zeg!
Coos: (doet GJ na) Daarom wil ik niet met jou communiceren.
Paskwal: He?
Ed: met pijnboompitten
Paskwal: met pijnboompitten en smecks. En daar hebben we de grootste drama’s om!
Coos: Ja om helemaal niks!
Paswkal: Om helemaal niks!
Frenk: Om pijnboompitten en gevulde peperkoek.
ED: Het gaat helemaal nergens om/
Coos: Nee het gaat helemaal nergens om nee.
Paskwal: De 1 die maakt een geintje en iedereen voelt zich persoonlijk aangesproken.
Coos: Ik voel me helemaal niet aangesproken.
Paskwal: nee persoonlijk aangevallen.
Coos: Ik voel me persoonlijk aangevallen als ik jullie is en als iemand zelf een bepaalde gedachten over heb, en mij niet laat uitpraten. En dan gaat zeggen: Ja maar jij ook altijd met je politieke praatjes.

Gert-Jan komt naar Coos toe.

Coos: Gert ga weg. Uew ik ben je helemaal zat! Echt! Ga weg!
(Gert-Jan probeert er tussendoor te komen maar Coos gaat maar door) Ik wil niet met jou praten! Ik wil gewoon geen ruzie met jou! Sterker nog ik verwacht echt helemaal niks van jou. Ik verwacht niks van jou!!!!!
GJ: Als ik nou tegen jou zegt……..
Coos: Ik verwacht niks van jou. Snap je het?
GJ: Je gedraagt je als een klein kind.
Coos: Dat maakt mij helemaal niks uit. Jij gedraagt je daarnet ook als een klein kind.
GJ: Nee.
Coos: En dan al die mannetjes om je heen te creeren. Ik ben blij dat het op film staat. Ik ben blij dat die mensen het zien.Ow alsjeblieft, ga alsjeblieft weg. Ga naar je cult in amsterdam.
GJ: Als ik gewoon tegen jou zegt………………
Coos: Luister wat ik nu tegen jou zeg, ik wil helemaal nisk met jou daar over hebben. Wegwezen!
GJ: Wil je er dan ook niet mee rover beginnen?
Coos: Opdonderen!
GJ: Wil je daar niet meer over beginnen Coos?
Coos: Opdonderen!
GJ: Goedzo. Dat is mijn koffie!

Coos: Hij staat daar een beetje een labiele persoon uit te hangen.
GJ: Als eentje niet labiel is ben jij het wel!
Coos: Jij had verwacht, jij had verwacht…….Je denkt voor mij is fout man.
GJ: wat zullen je collega’s wel niet denken Coos:
Coos: wat zeg je?
GJ: Wat zullen je collega’s wel niet van je denken.
Coos: hahahaha probeer je het zo te spelen? Hey probeer je het zo te spelen? Nou het interesseert me namelijk helemaal niks. Wat denk je dat gekletst van jou wel niet. Als je ijlend van de alcohol in je bed loopt te janken.
(paskwal hoor je op de achtergrond lachen, wat een misselijk irritant pleuris ventje is dat toch, scheinheil! (zijn mijn woorden))
GJ: Ik was niet aan het ijlen.
Coos: Nee natuurlijk niet, nee tuurlijk niet.
GJ: Nee.
Coos: Nee ik heb je niks voor niks wakker gemaakt!
GJ: Nee ik had een nachtmerrie!
Coos: Nee nee nee nee. Als je het zo gaat spelen kan ik het nog erger. Maakt helemaal niet uit. Maar als je het zo gaat spelen, dan kan ik het nog harder gaan spelen.
GJ: Goedzo Coos. Je gaat nu af.
Coos: Tuurlijk ga ik af.
Coos; Coos je gaat nu af (hij herhaalt wat GJ zei) hahahahaha.

GJ gaat met Paswkal praten.

Paskwal: Wat Ed en ik hebben gemaakt en wat GJ persoonlijk oppakt. Daar ruzie over krijgen met Coos.
Paskwal: wat wij hebben gedaan en dat jij…..
GJ: nee ik niet de conclusie.
Pas: Dat geeft je zelf aan! Want ik heb de toilet 2 dagen niet schoongemaakt, en ik had dat belooft, dus daarom zou iemand wel dus dit gedaan kunnen hebben. Coos?
Coos: Jongens ik gat het daar helemaal niet meer over hebben.Het interesseert me namelijk helemaal niet wat Gert doet.
Pas: Het gaat me niet om Coos, het gaat gewoon om de conclusie die je trekt.
GJ: Ik vraag het aan jou.
Pas: Ja.
GJ: Ja? Jij zegt ja ik heb het gedaan. Nou dank je wel. Dan zeg ik voor mij is the case closed.
Dan krijg je op een gegeven moment, ja waarom vraag je dat?
Pas: En dan trek jij dan toch je conclusie?
GJ; En dan geef ik op een gegeven moment een mening zoals ik het interpeteer.
Pas; ja dat is dan de conclusie wat jij eruit trekt. Zo van iemand zal wel iets dit met achterliggende gedachte hebben gedaan.
GJ: Maar ik moet het toch schoonmaken Paskwal?
Pas: Waarom?
GJ: Omdat de wc mijn verantwoordelijkheid is. Dat hebben we afgesproken.
Pas: ja maar ik had hem net zo goed hier kunne leggen!
GJ: ja en dan had ik hem niet gezien als mijn verantwoordelijkheid.
Pas: Nee je maakt je zo druk om niks! Het gaat helemaal niet om personen!
GJ: nee ik maak me druk over de reactie van Coos. Niet over die drol! Vannacht wilde ik slapen!
Pas: vannacht heb ik het helemaal niet over! Daar weet ik helemaal niks van, toen lag ik te slapen.
GJ; maar coos zegt dat ik me harstikke druk maakte daarom!
Pas: ja maar wat heb ik daar nu mee te maken? Dat is tussen jou en Coos! Daar heb ik het toh helemaal niet over? We hebben het nu alleen maar over die bolus die jij te aantrekt!
GJ; Nee!
Pas; ja wel jij zegt ………….
GJ: Nee dat van Coos trekt ik me persoonlijk aan!
Pas: nee ik heb het nu helemaal niet over Coos, ik heb nu over de situatie die Ed en ik gecreerd hebben en waar jij uit concludeert dat het wel zou kunnen betekenen dat het persoonlijk tegen jou is, omdat jij het toliet al 2 dagen niet had schoongemaakt en dat het wel is vies kon zijn.
GJ; Maar ik moet het schoonmaken Paskwal!
Pas: Ja maar!
GJ: Ik maak het toilet schoon.
Pas: Maar als ik iets vies maak voor een practical joke, dan make ik het toch schoon? Een doekie en het is weg.
GJ; Ik hoop het wel ja. Waar het om gaat, als mensen naar het toilet moeten en er ligt een bolus of er ligt van alles, ja dan vind ik dat niet smakelijk.
Pas: Nee ja dat precies hahahaha. (????)Das logisch als iemand gaat pisssen en zo toren tegen komt.
Ed: Het had net zo goed Kelly of Sandy kunnen zijn.
Pas: ja ik heb toch geen klokkie om van Gj gaat om die en die tijd pissen, dus laat ik nu diie bolus maar neerleggen. Daar heb ik toch helemaal geen inzicht in hoelaat, wanneer en hoe vaak je naar het toilet gaat?Voor hetzelfde geld was Coos naar binnen gelopen had hij hem tegengekomen.
GJ: ja.
Pas; Dus het gaat helemaal nergen om, het gaat gewoon om de gein. Dat iemand zogenaamd dat ding tegen komt.
GJ: Hey maar dat het nergens omgaat…………
Pas: Ze maken er allemaal hele drama’s en verhalen over.
GJ: Nee het ging nergens om. Ik vraag alleen heb je er wat mee te maken? That’s it. en dan is het ja, en dan is het voor mij case closed. En toen wilde ik er ook mee stoppen, en toen riepen jullie me terug.
Pas: Ja maar………
GJ: En dan denk ik zelf………..
Pas: Ik weet wel een beetje hoe jij ben. Ow heb jij er wat mee te maken, ok case closed!
Dan zit het toch hier GJ? Dan ga je het helemaal weer verkeerd gebruiken.
GJ: Hoezo dan?
Pas: Daarom. Omdat ik dat denk. Ik denk dat jij dat verkeerd gebruikt.
GJ; Nou ok.

pi_2031347
Gert Jan komt binnen en zijn gezicht staat niet al te vrolijk. Ondertussen zit hij weer een gaatje in zijn riem erbij te maken. Hij blijft afvallenen hij snapt het niet omdat hij heel veel eet in rijk.
Frank heeft de theorie dat je van wijn niet aankomt en van bier wel dus GJ moet meer bier drinken. Volgens GJ komt het omdat hij hier meer beweging heeft

[Dit bericht is gewijzigd door marbe op 29-10-2001 14:05]

maandag 29 oktober 2001 @ 13:37:40 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2031495
Gert Jan maakt weer eens duidelijk dat hij liever in het team van Danielle had gezeten. Hij vindt de mensen er veel leuker en de sfeer veel beter. Andries wijst hem erop dat het ook wel eens wat minder goed gaat aan hun kant.
GJ geeft als voorbeeld dat hij zo'n gemaakt spelletje van gisternacht en het met z'n allen bij het oventje zitten (wat dus regelmatig aan de arme kant gebeurt) veel leuker vindt dan de dingen die aan zijn eigen kant gebeuren.... waar iedereen een beetje voor zichzelf bezig is. Hij legt nogmaals uit wat er vanmorgen precies gebeurde. Andries luistert aandachtig, maar geeft niet echt een mening omdat hij niet precies weet wat er gebeurd is.
  maandag 29 oktober 2001 @ 14:48:18 #61
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2032230
Kelly vraagt aan Sandy of ze haar wil nomineren. Ze is het helemaal zat en vind de sfeer verschrikkelijk. Maar Sandy wil niet op Kelly stemmen, want ze wil zelf niet met "die 2" overblijven.
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_2032532
Kelly eet in sneltreinvaart een bak popcorn leeg in de slaapkamer. Buiten wordt er geroepen. Arm staat zo zien met z'n allen buiten. Sandy roept nu Kelly dat ze ook geroepen wordt. Blijkbaar wordt er voor Koos geroepen. Iedereen vraagt of het zijn vrouw is, maar Koos zegt dat ze daar het type niet voor is.
GJ vertelt aan Leo en Diane over zijn woordenwisseling met Coos. Het zit hem behoorlijk dwars. Leo heeft ook gesproken met Coos en volgens Coos ligt het probleem aan de communicatie. GJ zegt dat hij alleen wilde weten wie het gedaan had en waarom. That's it. Hij baalt ervan dat er daarop op de persoon werd gespeeld.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_2032590
GJ weet niet waar het aan ligt dat hij en C. niet kunnen reageren. Misschien dat ze allebei een hoog adrenalinegehalte hebben, twee hondjes met de staart omhoog.
Coos vond volgens Leo de opmerking van GJ onder de gordel dat GJ had gezegd "hoe zullen je collega's hier op reageren?"
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_2032917
Er is een discussie ontstaan over het regelement: mogen ze nu wel of niet over de nominaties praten? Ik hoor geloof ik Frank, Andries en Pascal in discussie. Volgens Frank kijkt Andries teveel naar de zinsopbouw.

Sandy en Kelly zitten nog altijd verveeld op de bank voor zich uit te staren.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_2032980
Frenk en Paskwal ruzieen wat over het aankomende nomineren.
Ze hebben een meningverschil over of je nu wel of niet voor de nominaties erover mag praten.

Kelly en Sandy zitten er erg verveeld bij te kijken.
Op een gegeven moment gaan ze naar de slaapkamer. Kelly heeft koppijn en wil naar bed.
In de slaapkamer aangekomen barsten ze los in geklaag. Ze zijn het helemaal zat en willen het liefst naar huis.
Sandy wil al die mensen niet meer om zich heen. Ze hebben de balen van het geklooi (tussen GJ en Coos, daarna tussen Frenk en Paskwal).

Sandy vraagt zich af wat ze gedaan heeft door captain te worden. Ze vindt het eigenlijk nu nog erger nu ze captain is dan daarvoor. Ze vindt het eng.

Kelly zegt dat haar kop al de hele dag op janken staat en dat ze zo'n hoofdpijn heeft.
Kelly: we hebben elkaar. We doen net alsof we hier met zijn tweeen zitten.
Sandy zegt dat ze niet alleen hun tweeen tegen de rest zijn, maar toch alles samen moeten doen.

Ze krijgen nu de slappe lach omdat ze er nog twee maanden moeten zitten.
Tuut tuut, sandy moet naar de dagboekkamer komen.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_2033040
Frank en Andries hebben ook ruzie. Over het feit dat A zich verheven voelt boven F. F baalt van het feit dat hij contunue gecorrigeerd word door A over zijn taal gebruik. De woorden fuck you vliegen in de rondte.

( lekker sfeertje in het hele huis :-) )

pi_2033129
"Houd toch lekker je muil dicht. Doe het tegen iemand die het wel waardeert". (..) "Ik heb helemaal geen zin om met jou te praten, fuck you." Kortom: Frank in de bocht. Ditmaal met Andries over, naar ik meen, de Nederlandse taal.

Er beginnen mensen vervelend doorheen te zingen/neurieen. Deuntje "kom laten wij aanbidden".

Frank vraagt warempel naar de mening van Leo om bijval te krijgen tegen Andries. Ik hoor er weinig van. Pascal bemoeit zich er maar weer eens tegenaan. (Flits van Sandy in de dagboekkamer.) De discussie over de Nederlandse taal gaat verder.

Sandy komt dagboekkamer uit. Ze hebben aanbiedingen van Big Brother gehad, waaronder bodypainting (aangevraagd door Sandy). Kelly leeft op (na een tijd met een ontieglijk chagrijnige kop rond te hebben gelopen). Er wordt weer gelachen in het huis.

pi_2033185
San komt uit de dagboekkamer

S: we hebben een aanbieding. Bodypainting en die kan vandaag nog gerealiseerd. Ze moeten eerst een aantal spullen zoeken die BB mist.

GJ wil nr 2 Steps voor 800 gulden.
S: een aanbieding voor ed de tatoeage!!
S: bodypainting kan vandaag

Dit vinden alle bewoners erg leuk.
K: steps en bodypainting dat vind ik leuk O YES!!
De tatoe kan morgen Ed roept gelijk aub BB wacht nog even met de Batlle ik wil de tatoe!!! Geweldig.

K: dan moet iedereen bloot O YES YOEHOE!!!
P gaat niet naakt en Coos vind het ook niet leuk de bodypaint.

Iedereen praat nu door elkaar ( moeilijk te volgen)

pi_2033308
Klaarblijkelijk heeft big brother een (volgens Ed) wereldberoemde artiest weten te strikken voor z'n tattoo. Andries gelooft het wel.

De bewoners hebben een lijst gekregen van zaken van oude bewoners die nog ingeleverd moeten worden, zoals de bikini van Tania.

Het gaat weer over de aanbiedingen. Ed lijkt de horoscoop helemaal niets. Sandy zou zich wel willen laten tatoeeren door Anouk. Ed: "Ze kan toch helemaal niet tatoeeren?" Sandy: "Dat doet er niet toe". Bij nader inzien ziet ze hier toch vanaf, maar ze wil wel heel graag Anouk ontmoeten.

GJ en Coos in de slaapkamer. Het zit Coos dwars dat GJ dat over z'n collega's heeft gezegd. Coos zegt dat hij het gevoel heeft dat GJ hem wantrouwt. Volgens GJ is dit geen kwestie van denken, want GJ heeft het hem ronduit verteld (dat hij Coos wantrouwt).

Coos heeft volgens GJ vaker gezegd dat hij ergens niet mee te maken had terwijl dit wel het geval was. Daarom geloofde GJ hem niet meteen en was zijn oordeel reeds geveld. Volgens Coos moet GJ gewoon zeggen wat hem dwars zit. GJ geeft aan dat hij dit ook altijd doet en dat hij niet gediend is van stoten onder de gordel. GJ maakt zich hier volgens Coos ook vuil aan (wederom die collega's).

Ze lijken het nu bij te leggen. De toon is redelijker geworden. "Zand erover". Het lucht Coos op.

[Dit bericht is gewijzigd door Claudia_x op 29-10-2001 16:36]

pi_2033423
Ed is dolblij dat hij zijn tatoo kan laten zetten.
Sandy wil geen tatoo op haar lijf.

Gert Jan en Coos in de slaapkamer: ze proberen het uit te praten.
GJ: ik vertrouw je af en toe niet met je woorden. (shit geluid valt af en toe weg).

Het gaat er niet fel aan toe.
GJ verklaart waarom hij soms snel oordeelt. Coos heeft het idee dat het akkefietje van vanmiddag niets voorstelde, maar er andere onderhuidse zaken meespeelden.

Coos heeft zijn excuses aan GJ aangeboden voor de steekjes onder de gordel, maar zegt dat ook GJ zich hier schuldig aan gemaakt heeft.
Sandy en Kelly komen binnen i.v.m. de aanbiedingen.

Coos wil het met GJ afronden. Hij hoopt dat GJ hem minder zal wantrouwen en dat GJ direct zijn irritaties zal zeggen. GJ ontkent dat hij dingen niet rechtstreeks tegen Coos zegt.
Na nog wat heen en weer geneuzel maken ze het weer goed.
(Geluid weer weg )

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_2033571
Naar aanleiding van de steps-aanbieding gaat het over Tatjana (Coos wil geen striples? van haar). Billy Blanks passeert de revue met zijn taebo.

Alle bewoners moeten WEDEROM hun zenders checken (Argh).

Ze zijn er heel erg op gebrand om de volgende battle te winnen zodat ze gebruik kunnen maken van die aanbiedingen die niet vandaag gerealiseerd kunnen worden. GJ hoopt dat er een battle komt die hij voor Ed kan winnen. GJ geeft aan dat hij wel bang is voor Frank, omdat die oerkracht in zich heeft.

Ed vertelt dat hij die tattoo hoe dan ook laat zetten, ookal zou zijn moeder het niet willen, want hij doet het voor zichzelf. Sandy's obsessie voor Anouk komt weer ter sprake. Ed zegt dat hij als artiest zelf erop in zou gaan als hij op tv zag dat iemand zo'n grote fan van hem is. Pascal geeft aan dat dit niet reeel is, want ze (Anouk) heeft het megadruk. Uiteindelijk gaat Ed hier wel in mee.

Ahh, Henk Schiffmacher gaat de tattoo bij Ed zetten. Ed ontpopt zich als een Schiffmacher-kenner. En het verband tussen Anouk en Henk is gelegd: Schiffmacher komt voor in de eerste clip van Anouk, Mood Indigo.

En de stemming is opperbest in rijk. Ze hebben het nu over stripfiguren en allerlei televisieseries.

Wat later geef GJ in de slaapkamer tegenover Kelly aan dat volgens hem de zaak met Coos wel uitgesproken is.

[Dit bericht is gewijzigd door Claudia_x op 29-10-2001 17:23]

maandag 29 oktober 2001 @ 17:08:06 #72
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2033798
Andries en Leo voeren lang gesprek over Frank, Diane, Danielle en weer Frank.

Andries is erg negatief over F, erg positief over D en D. Leo "heeft niets met" Danielle, dat was in Spanje al zo.

Andries nog eens over Frank, hij houdt het niet nog 60 dagen uit met hem. Maar hij geeft toe dat F niet nep is. Dat vindt Leo ook, en dat is voor hem al reden om F niet te nomineren. Leo kan het met F beter vinden dan met Danielle. Leo ergert zich heel erg aan Danielle.

Andries neemt het voor Danielle op: "ze irriteert zich aan", zegt de leraar Nederlands, "als Frank jou weer moet hebben."

Leo heeft meer voorbeelden waarom hij Danielle niet mag. Andries begrijpt niet dat Leo Frank wel mag, want Frank gaat altijd te keer tegen Leo.

Andries probeert Frank slecht te maken tegenover Leo, maar Leo vindt het belangrijker dat Frank oprecht is.

maandag 29 oktober 2001 @ 17:11:13 #73
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2033831
Andries weet dat hij Frank ergert met het hem steeds verbeteren. Leo legt Andries uit dat de agressiviteit van Frank tegen Andries wellicht te maken heeft met zijn gevoel van eigenwaarde.

Andries begrijpt het eerst niet. Hij vindt het vervelend dat Frank hem steeds "leraar Nederlands" noemt.

Leo legt het nog eens uit.

maandag 29 oktober 2001 @ 17:15:20 #74
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2033874
Andries zegt dat als Frank genomineerd is, dat hij dan onmiddelijk vertrokken is, maakt niet uit wie er tegenover staat.

Leo ziet meer in de analyse van Pascal. Pascal ziet dat goed, volgens Leo (ik weet niet wat Pascal heeft gezegd.)

Leo probeert Andries de nominatie van Frank uit het hoofd te praten. "Hij was in het begin je maatje", "Hij is wel een echt mens".

Maar Andries kan niet meer met Frank verder leven. Hoewel hij soms "in een deuk ligt".

Leo denkt dat hij misschien genomineerd wordt vanwege zijn onhandigheid.

maandag 29 oktober 2001 @ 17:20:16 #75
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2033917
Leo denkt dat hij en Pr genomineerd zullen worden.

Maar volgens Andries gaat Da liever Frank nomineren.

Leo gaat Frank of Diane nomineren (heb ik het dan zonet van Danielle niet goed verstaan?). Hij gaat niet Pr nomineren want zij lacht als enige om Leo's grapjes. Dat had Andries ook al gemerkt.

Andries heeft hekel aan twee mensen...
Leo: "Frank en Pr"
Andries: dat zijn jouw woorden.
Leo: "Doe normaal..."

Andries gaat opeens weer geheimzinnig doen.
Er zijn twee mensen...

Andries denkt dat hij het goed kan motiveren.

Later wordt het moeilijk, als je nog maar met vier bent, en als die vier "maatjes" zijn van je.

maandag 29 oktober 2001 @ 17:35:57 #76
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2034024
Leo denkt dat hij en Pr genomineerd zullen worden.
Andries: "misschien vergis ik mij in Danielle en dat ze toch F nomineert, en als Diane dan toch ook F nomineert dan heb je er al twee"

(Andries durft opeens niet meer tegenover Leo toe te geven dat hij F gaat nomineren.)

Leo: "...en jij toch?".
Andries: "Als ik dat zou doen zou je er zelfs drie hebben".

Andries vindt Diane overdreven omdat ze fruit niet in haar laatje wil. Ziekelijk, noemt hij of Leo het.

Leo over nominaties aan de andere kant:
GJ - Coos (of Pascal)
Sandy - Coos
Andries snapt dat niet; Leo denkt Coos hoog komt.
Misschien wordt het dus Frank tegen Coos.
Leo: als ik tegenover Coos kom dan verlies ik het.
Verder:
Pascal doet met Coos mee, die nomineren GJ (wij weten dat het Kelly wordt),
Leo: onee, GL is sterk en slim, dat doet Pascal niet.
Andries: waarom niet Kel, ze hebben niks met Kel.
Leo: als het Kel wordt wint ze het, die is bij de mensen populair (hoe weten ze dat?)

Andries: ik denk dat ze in de halve uurtjes op tv alleen leuke dingen laten zien.
A&L vragen zich af wat Kel dan te bieden heeft.

(Ik heb niks meer te bieden want ik houd er mee op.)

Leo zegt nog eens dat hij genomineerd zal worden en dan verliest van de andere kant. Hoewel hij volgens Andries ook wel ziet dat Frank en Pr minder goed in de groep liggen dan Leo.

pi_2034025
Frank vertelt dat zijn droomwens er één is die niet in vervulling kan gaan. Hij wil dat zijn opa weer levend gemaakt wordt.

Frank: "Ik word doodziek van die gozer" (hij had het dus over Andries). Het gaat nu over de lekkerste dames in het huis. Pascal vertelt dat de 2 lekkerste dames aan de andere kant zitten. Frank verbaast zich hierover, want Sandy is volgens hem de knapste.

Ze (Pascal, Coos, Frank, Daniëlle, Diane) roddelen wat over Nancy, die niet lekker in haar vel zou hebben gezeten. Wat zouden haar motieven zijn geweest om in het huis te gaan? Pascal zou in haar schoenen niet die keuze gemaakt hebben.

"Dokter Dutch en Dokter Bibber" worden Andries en Leo nu door Frank genoemd.

Pascal geeft aan dat hij bodypainting helemaal niets vindt en Coos voegt eraan toe dat hij dit liever aan Kelly overlaat. Diane vertelt dat zij ook niet met een paar plaatjes op haar lijf rond zou gaan lopen. Dit valt Frank tegen, omdat ze wel een beetje heeft zitten zoenen met een ander wijf in bad. Volgens Diane zou ze het zonder drank niet met Kel kunnen. Ze geeft eveneens aan dat ze Kelly met een korrteltje zout neemt, omdat ze je 10 keer kan vertellen dat ze van je houdt, maar ook dat je een takkewijf bent, en zelfs in dezelfde zin.

Er ontging me een opmerking over GJ en volgens Frank dansen Coosie en Priscella heel leuk. De stemming is ook hier opperbest.

[Dit bericht is gewijzigd door Claudia_x op 29-10-2001 17:48]

maandag 29 oktober 2001 @ 17:39:56 #78
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2034064
Andries zegt nog dat je Frank wel nodig hebt bij sommige battles. Leo: hij, als enige, heeft mij ook heel goed opgevangen in deze groep, dat vergeet ik nooit, nou ja nooit. Andries, maar die naiviteit... Leo: emotie heb je ook nodig...
etc etc
pi_2034082
Andries en Leo hebben het nog steeds over het nomineren. Leo zei dat indien hij genomineerd is, hij zichzelf weinig kansen toedicht.

Andries: nou dat weet je niet.

Leo: tegenover wie maak ik een kans dan, Ed en Sandy, dan maak ik wel een kans.

Andries: of Gert-Jan.

Leo: denk je, echt?

Andries: jaa joh, Gert-Jan is helemaal niet populair, die wordt uitgekotst door de kijkers, arrogante bal, ik vind hem nu wel aardig hoor maar Patty zei ook al een keer dat arrogantie averechts kan werken, ik denk dat GJ als arrogant wordt neergezet.

(Yes right Andries, try again, toevallig is GJ populairder dan jij!)

Vervolgens begint Andries Frank weer af te kraken, hij probeert Leo zover te krijgen dat hij ook Frank gaat nomineren. Andries denkt dat Diana Frank ook gaat nomineren. Andries begint weer dat Frank steeds Fok Off zegt.

Leo: Maar ja, we hebben Frank wel nodig bij battles

Andries: ja, dat klopt...

(het is echt het roddeluurtje tussen Andries en Leo)

pi_2034102
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 17:35 schreef Claudia_x het volgende:
Frank: "Ik word doodziek van die gozer" (heeft het geloof ik over GJ, ze hebben het immers over de nepdrol-affaire en 's nachts niet kunnen slapen).
FYI: Frank had het over Andries!
  maandag 29 oktober 2001 @ 17:45:36 #81
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2034125
Nog even:
Leo is bang dat hij als lul wordt neergezet op tv.
A: ja als ze bij botsingen jouw weerwoord niet uitzenden.
L: ik denk dat ze dat wel laten zien maar ik kom op zo'n moment moeilijk uit mijn woorden.
L: Meer mensen hebebn dat, Sandy, Coos,...
A: Ik hoorde dat Coos in Spanje ook anders was.
L: Ja heel anders, strenger (of zei hij minder streng?)

(Ik houd er mee op. Neem nota van het feit dat ik mij eerder misschien vergisten in Danielle/Diane. 1 van hen ergert zich volgens L verschrikkelijk aan L. L ergert zich ook aan haar.)

A: "Iemand waar ik no weinig mee heb is Sandy, maar daar ga ik wel aan werken, want ik vind haar wel erg leuk."

[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 29-10-2001 17:51]

pi_2034172
Binnen zitten Frank, Daan, Pascal en Ed een beetje te ouwehoeren (misschien zitten er nog meer bij, maar dat kan ik niet zien).

Buiten zitten Andries en Leo nog steeds alle bewoners te bespreken. Andries wil Sandy beter leren kennen en wil ook nog een keer een normaal gesprek met Priscella voeren. Volgens Leo is dat wel moeilijk. Andries kan Priscella heel moeilijk inschatten.

Ik ben weg (koken, moet ook gebeuren he?)

pi_2034197
Audrey is volgens Frank "nagemaakt". "Een clown". Hij lijkt bijval te krijgen.

Sandy moet *weer* naar de dagboekkamer.

Zo nu en dan krijg ik Priscella in beeld. Ze is stilletjes. Volgens Frank krijgen ze morgen een battle, omdat die meestal op dinsdag komt. (Sandy is al de hele dag angstig voor een battle). In arm vragen ze zich af of ze vanavond boerenkool of zuurkool (moeten) eten.

pi_2034839
Volgens mij krijgt Frank nu flink op zijn kop in de dbk..Helaas geen geluid maar hij kijkt heel ernstig en zit constant ja te knikken.
pi_2035005
In rijk zit men te genieten van de zeer verantwoorde, door Pascal bereide, maaltijd. Broccoli, ossehaas en aardappelpuree. De sfeer is weer goed. Het gesprek gaat nu over truffels, volgens P kost een beetje truffel al snel 30 gulden.

Even overschakelen naar arm:

Auwww, mijn oren, diana loopt weer te bleren

Snel weer terug naar rijk:

Het gesprek gaat nu over de films Babe en The Lion King.

Pascal begint nu over dingen die hij heel vaak heeft teruggezien. EK 88 doelpunt van Marco van Basten etc. Nu gaat het gesprek over Ned-Dui in 88.

Ik ben weer even weg.

maandag 29 oktober 2001 @ 20:24:28 #86
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2035413
Kelly ligt weer in bed te janken over de sfeer in huis.
Sandy praat ff met haar. De bodypaint is gearriveerd
....in de donkere nacht.
  maandag 29 oktober 2001 @ 20:26:26 #87
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2035434
TIS EEN LEUKE BODYPAINTER !!

....in de donkere nacht.
  maandag 29 oktober 2001 @ 20:37:00 #88
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2035531
Volgens mij is Danielle haar stem kwijt ofzo ik heb haar al een week niet meer gehoord ofso. Een beetje een dode!
....in de donkere nacht.
  maandag 29 oktober 2001 @ 20:48:55 #89
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_2035668
Sandy wordt momenteel groen geverfd, terwijl de heren (verlekkerd) toekijken. Zelfs haar haar gaat groen!
Kelly kleed zich ook uit en houdt haar ochtendjas voor d'r borsten.
De arme kant heeft zich ook als publiek opgesteld...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  maandag 29 oktober 2001 @ 20:54:56 #90
17519 Parel
pi_2035752
Eindelijk komt er een einde aan de preutse vertoning van Kelly, haalt ze haar ochtendjas weg en mag Ed haar roze verven. Ze laat iedereen lachen door eens met haar barby kleurige borsten te schudden. Ed heeft een rode kop, deze kleuren vloeken wat bij elkaar!
Met een spuit kleurt de bodypainter de keiharde tepels van Sandy blauw.
  maandag 29 oktober 2001 @ 21:01:36 #91
17519 Parel
pi_2035838
Kelly moest tussendoor even haar haar doen, dit is weer gedaan, dus Ed mag verder met verven.
De anderen kijken nog steeds toe, geven af en toe wat commentaar en mompelen wat.
Kelly kijkt hartstikke blij, volgens mij geniet ze enorm van de aandacht.
Coos zit smakkend toe te kijken, Pris gapend en verveeld.
Die roze wangen van Ed zijn echt grappig, hij heeft er ook wel lol in...
  maandag 29 oktober 2001 @ 21:08:07 #92
17519 Parel
pi_2035913
Ik kan jullie niet voorzien van foto's, ben niet zo handig daarin!

Frenk: fuck man, wat is dat wijf populair! (over Kelly) Diana reageert jaloers, waarop Frenk zegt: Ach ze heb gewoon overal scheit aan.

Pris weet niet hoe ze hangen moet.

GJ vertelt over Goldfinger, een vrouw die helemaal goud is gespoten was overleden aan de dichtgemetselde porien.
(die GJ heeft altijd wel boeiende info en verhalen te vertellen)

Inzoom op de slip van Kelly met een ponypaardje erop...

maandag 29 oktober 2001 @ 21:13:02 #93
17519 Parel
pi_2035966
Kel is roze. Ed: als ik nu een krulstaart op je kont teken dan zijn we toch zeker klaar?

GJ: he we maken eindelijk eens goeie TV!

Diaan zingt het liedje van de pink panter...

maandag 29 oktober 2001 @ 21:15:22 #94
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2036009
Het ziet er niet uit Kelly rose geschilderd door Ed
....in de donkere nacht.
  maandag 29 oktober 2001 @ 21:20:57 #95
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2036080
Kelly kickt echt op de aandahct ze maakt er een hele circusvoorstelling van . Ze zal straks wel balen dat ze niet mooi is geschilderd maar een regelrechte zeug is geworden
....in de donkere nacht.
  maandag 29 oktober 2001 @ 21:38:05 #96
17519 Parel
pi_2036275
Sandy ziet eruit als de blouse van de painter...

Frank zit Leo weer af te bekken en Andries lacht gniepig achter z'n vuistje. Dit terwijl Ed de painting van Kelly loopt te verknallen, het lijkt voorlopig nergens op.

maandag 29 oktober 2001 @ 21:45:18 #97
17519 Parel
pi_2036362
Pris d'r paint fantasie is het tekenen van allemaal aderen en organen op d'r lichaam. Ze vraagt aan Ed of hij het leuk vindt om te doen, "ja" zegt Ed...

Frank: Nou kel je ziet er gezellig uit, als je zo in de winkel stond had ik je niet gekocht. Hij geeft Ed een tip, doe het gewoon Herman Brood stijl, pak een kwast en pleur er gewoon wat op.

Sandy showt d'r body aan arm "wow dat ziet er mooi uit, lekker geil" zegt Pris. Dat geil is bedoelt als ze haar haar los zou doen...

maandag 29 oktober 2001 @ 21:47:29 #98
17519 Parel
pi_2036390
Ik stop ermee, het resultaat zie ik wel weer op TV... veel plezier met streamen verder.
  maandag 29 oktober 2001 @ 22:08:05 #99
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2036624
22:05
Ed is het gezicht van Kelly aan het schilderen.

GJ is knalrode verf op de kont van Kelly aan het smeren.

De professionele painter is bezig blauwe rondjes op de conehead van Coos te zetten.

Sandy zit op de bank blauw te wezen.

Pascal kijkt er naar en zit te praten met de nogal zweverige bodypainter. Het gaat over het uiten van gevoelens, spiritueel bezig zijn etc.

[Dit bericht is gewijzigd door MarcoTC op 29-10-2001 22:16]

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  maandag 29 oktober 2001 @ 22:16:08 #100
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2036709
De bodypainter zei zojuist dat iedereen heel anders is dan op tv. Kelly: kom ik ook anders over? BP: Ja, iedereen. Coos/Pascal: zie je wel, ze kunnen je precies zo neerzetten zoals zij willen...

Frank: heb je een favoriet?

BP: dat zeg ik niet

Ik denk dat de BP zo naar de DBK wordt geroepen

maandag 29 oktober 2001 @ 22:33:49 #101
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2036894
De BP-er gaat weg. De stem heeft zojuist omgeroepen dat ze muziek mogen draaien. Iedereen is blij! Pascal rent als eerste naar de stereo: ik wil 1 nummertje horen, dan mogen jullie kiezen.
  maandag 29 oktober 2001 @ 22:39:31 #102
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2036955
Het resultaat van de Coos-painting.
Hij ziet er een stuk beter uit zo lijkt me.

En Sandy's hoofd ziet er nu zo uit:

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 22:44:47 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037029
pi_2037054
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 22:39 schreef MarcoTC het volgende:
Het resultaat van de Coos-painting.
Hij ziet er een stuk beter uit zo lijkt me.
[afbeelding]

Ik wilde net gaan slapen......

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 22:58:50 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037160
23:00 uur
Er wordt flink gedanst door Gert-Jan, Kelly en Sandy. Ed zit op de bank biertjes te nuttigen en Priscella kijkt ademloos toe naar Gert-Jan en de beschilderde dames. Ze kraait het zo nu en dan uit van de pret.
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 23:04:27 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037203
pi_2037215
Ondertussen zijn Andries en Leo bij het kacheltje al een half uur lang hun toekomst aan het bespreken, hun motivatie om in BB te gaan zitten..etc etc..

Ook Frenk is besproken, volgens Leo is ie zo asociaal, omdat Frenk technisch is, technische mensen kunnen slecht communiceren..

Andries: Frenk was de enige die mij niet feliciteerde op mn verjaardag....ik wil straks weer voor de klas..ik vind kinderen niks, pas vanaf een jaar of twaalf worden ze leuk..die brugklassertjes zijn schattig, die koppies boven de bank..alleen ik moet voor elke klas drie uur uittrekken om een proefwerk na te kijken..ik wil eigenlijk als ik thuis kom van mn werk niks meer hoeven te doen..ja, ik ben heel serieus en kijk alles goed na...maar ik wil nu gewoon dollen, grappen, ik ben er heel jong ingerold..

(nog veel meer, maar geen puf meer)

† In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 23:11:01 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037254
23:10 uur
Pascal is in [roddelmode] over Kelly tegen Daniëlle: "Ze ging naar Hummie en schopte ons naar beneden voor haar eigen gewin". Coos: "Het gaat haar opbreken". Daniëlle: "Da's toch verschrikkelijk?". Pascal: "Is het ook".
  maandag 29 oktober 2001 @ 23:12:22 #109
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_2037266
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 23:04 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
En dit is geen fake pic??

Brrr.. wat eng.

maandag 29 oktober 2001 @ 23:13:34 #110
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2037281
Pascal zit 'zijn kant van het verhaal' te vertellen over Kelly aan Danielle. Coos valt af en toe bij.

Over wat er gisteren allemaal gebeurde en waarom 'Kelly hun naar beneden schopte'. Volgens Pascal kan ze helemaal de tyfus krijgen en Coos heeft 'het helemaal gehad' met haar.

Het gaat er lekker overdreven aan toe en Pascal bewijst dat hij totaal niet snapt hoe de dingen er aan toe gaan.

Danielle hielt zich in eerste instantie wel wat neutraal maar ze begint nu ook mee te praten met opmerkingen als 'echt?', 'wat verschrikkelijk!' en 'ja, dat is niet eerlijk'.

Een beetje teveel om op te schrijven en lekker overdreven allemaal. Pascal doet er hier en daar nog een schepje bovenop en maakt het allemaal flink dramatisch.

Danielle is ingepakt. Ze vraagt nu aan Pascal 'hoe lang ga je dit vol houden? dit kan toch zo niet?'
Het plan van Pascal is om te zorgen dat hij over 2 weken weer captain is zodat hij de nominaties kan overleven. Hij moet zorgen voor een meerderheid.

maandag 29 oktober 2001 @ 23:15:25 #111
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2037299
Off topic: Nadat Pascal zich realiseerde dat hij waarschijnlijk genomineerd wordt, gaat hij zieltjes winnen bij Daan, die de doorslaggevende stem heeft, bij een gelijke stand.

Pascal: ik moet zorgen dat ik over 2 weken captain ben, of Coos, dan zijn we van de discidenten af (moeilijk woord), en hebben zij geen meerderheid meer, want Ed is neutraal. Coos zeikt nog even door, hij wordt helemaal doodziek van Sandy (ik zit toch redelijk wat uren per dag de streams te volgen, maar ik heb Sandy nog nergens op kunnen betrappen waar ik doodziek van zou kunnen worden).

Frank: jij moet zelf zorgen dat je het naar je zin hebt.
Coos: joh, ik heb het hardstikke naar mijn zin, ik hoor al 2 dagen niet meer OOohhh, ik wil naar huis blablabla.

maandag 29 oktober 2001 @ 23:16:01 #112
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2037305
Frenk is erbij komen zitten en luisterd nu naar het betoog van Coos.
Coos wordt er doodziek van en is het helemaal zat, heeft het helemaal gehad etc. etc.
Ze zijn lekker hun gal aan het spugen en zo te zien krijgen ze naast Danielle, nu ook Frenk mee.
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 23:16:27 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037307
23:15 uur
Ondertussen draait er al weer een halve CD van Metallica. De heren gebruiken de herrie om eens flink te roddelen. Ook Coos laat zich nu helemaal gaan: "Ik word er helemaal doodziek van". Frank: "Je moet het wel zelf naar je zin maken". Coos: "Ik heb het wel naar m'n zin, maar ik heb helemaal geen zin meer om erover te praten, ik heb het ff gehad". Ondertussen tettert-ie natuurlijk wel gewoon door over Kelly.
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 23:17:07 #114
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037316
Starmaker-plaatje nu. K-otic dus.
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 23:27:02 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037391
23:25 uur
Frank vertelt een heel verhaal over een tuinhuisje, waarbij hij eens hielp bij het dakbedekken: "Ik zeg altijd 'ik kom wel helpen, maar ik mot wel bij je kenne komme ete', zo ben ik dan ook weer".

Het gaat ook weer over zijn regelmatig terugkerende gezeur om te vertrekken. Coos: "Dat is wel irritant". Frank: "Ja, als het publiek dat wil...". Coos: "Je zit er toch nog steeds in?".

pi_2037416
23:20 Stream op Arm.

Priscella, Andries en Leo zijn in gesprek over De Groep. Andries realiseert zich dat-ie weinig contact heeft gehad met bv Sandy en Priscella. Zegt dat-ie nu "wat minder" heeft met Kelly. Andries heeft het nu over GertJan en dat ze nu wat meer contact hebben met elkaar. Andries zou GertJan graag aan hun kant zien. Priscella vindt GJ intelligent en energiek. "De motor van de groep" zegt ze.

Andries en Priscella zitten op hun praatstoel. Leo mummelt af en toe wat. (Het waait nogal hard aan het geluid te horen). Priscella zegt dat ze Andries soms een pietlut vindt en een stijfkop. Het gaat nu weer over het Groepsgevoel. (Blijkbaar vinden ze het wel relaxt in hun (arme) team. Gesprekstoon is vriendelijk, heel wat vriendelijker dan in rijk in elk geval.)

Ze worden wat moe van Frank soms, alledrie. Andries vraagt aan Priscella of ze het mee- of tegen vindt vallen. Het valt haar tegen. "De opzet is zo anders als eerdere jaren".

Religion is a pacifier
  maandag 29 oktober 2001 @ 23:37:52 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2037475
"Soms is Frank heel leuk, maar soms word je heel moe van hem", zegt Andries in de tuin van arm. "Maar we houden het wel vol... het is een leuk team dit."
"Aan de andere kant is het meer het groepje uit Spanje", zegt Priscella. "Het is daar 'ons kent ons'!"GJ kan heel gemeen zijn trouwens. Hij haalt er altijd dingen bij waar het niet over gaat. Hij kan heel link zijn!"
"Dat van dat schilderij?", vraagt Andries.
"Ja.... hij wilde er opeens niet meer over praten... en nog geen 5 minuten later begon hij er zelf weer over."
"Waardoor begon de discussie dan?", vraagt Andries.
Priscella vertelt het verhaal van Tania over dat ze borstkanker gehad heeft... en dat GJ haar de volgende dag verweet dat ze eerst over Tania roddelde en later weer gezellig met haar zat ye kletsen.
"Sommige mensen halen vanalles bij een discussie waardoor het heel onbegrijpelijk wordt", zegt Andries.
"En dan zeggen ze later 'dat had ik toch gezegd'!", vult Priscella hem aan. Ze schieten beide in de lach.
"Is het nou opgelost?", vraagt Andries.
"Nee", antwoordt Priscella. "Ze weten nog steeds niet wie dat schilderij beklad heeft."

In rijk ligt zo te zien GJ eenzaam in bed en lijkt weer flink te balen. Hij vertelde vanmiddag nog weer dat hij de groep van Danielle veel leuker vindt... dat daar leukere mensen zitten en dat hij dus nog steeds graag wil 'verhuizen'. Hij schatte de kans daarop niet groot meer in. Hij ligt nu met zijn handen onder zijn hoofd naar het plafond te staren... diep in gedachten verzonken.

maandag 29 oktober 2001 @ 23:47:26 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2037540
Sandy is weer pissed... Ze roept dingen als 'flikker maar op' en 'het hoeft allemaal niet meer' en stelletje 'klerelijers'.
"Jij niet hoor Gert Jan", zegt Sandy. "Dat andere stelletje". "Het hoeft voor mij zo allemaal niet... dat captainschap... flikker toch op!"
Sandy is woest en laat dat goed horen.
"Mag ik even kwaad zijn?", zegt ze woest. "Moet ik steeds alles gaan lijmen.... bekijk het toch".
"Sodemieter op", schreeuwt Pascal.
Hij staat bijna met gebalde vuisten tegenover Sandy en scheldt haar de huid vol.
"Gaat er eentje druk lopen doen", reageert Sandy. Volgens mij staat het huilen haar nader dan het lachen.
Een stukje verder op ligt Kelly weer te huilen. Ze zegt er echt geen zak meer aan te vinden en dat ze nooit iemand heeft willen kwetsen.
pi_2037596
23:32 Stream arm

Priscella heeft het over de discussie die ze een paar dagen geleden voerde met GertJan (over dat gedoe rond Tania's borstkanker). En dat GertJan haar een roddeltante noemde. Ze vertelt nu haar beleving van dat incident. Andries vraagt of het uiteindelijk opgelost is, en wie dat schilderij van Tania in Spanje destijds verneukt heeft. Kennelijk niemand.

Er wordt vooral door Andries veel gepraat. Nu over de grap met confetti en koffiebonen. Het Frank-lo(o)ser incident. Andries: "Ik heb het expres verkeerd geschreven, dan verdenken ze mij niet" (hoezo arrogant?)

Stream verplaatst naar binnen. Geluid is nog buiten. Binnen staan Daniëlle en Diane aan het hek gekluisterd. Frank is zo te horen nu buiten.
Oh lekker, de stream gaat nu naar het rijke deel. Er is bonje in rijk. Coos en Pascal pakken hun kleren (??) Sandy en Coos hebben een verhitte discussie. Ik hoor Sandy schreeuwen op de achtergrond. Kelly hoor ik nu schreeuwen: "Dit is kut, dit is shit".

Stream op Pascal. Vouwt zijn kleren op.
GertJan loopt binnen: "Pascal, dit heeft geen ene fuck met de captain te maken"
Pascal: "Nee dat zeg ik ook niet"

GertJan en Coos in gesprek in de tuin. Coos over vorige ruzies met Kelly (over dat ie haar depri noemde) en over Sandy.

Religion is a pacifier
pi_2037612
Coos: Met Sandy was het heel anders. Die kwam naar me toe en zei ik voel me niet zo op me gemak. Ik heb geen hekel aan jou, ik mis die aandacht van jou. Die heb je wel voor andere vrouwen. Ik voelde me wel gevleid. Gert-Jan kan zich dit voorstellen. Coos: Dus ik heb veel moeite gedaan om haar haar op haar gemak te laten voelen. ... En na twee dagen merkten Pascal en ik dat ze zich niet op haar gemak meer voelde. Toen kwam ze: "Ahaaa, ik heb van het begin af aangegeven dat ik niet bij Coos in de groep wil, en nu kom ik bij Coos in de groep." Coos vertelt verder dat hij iets heeft gezegd in de trant dat hij niets tegen haar heeft en dat ze het maar met elkaar moeten doen.

...

Komt ze daarna binnen, helemaal hoteldebotel. Zulke rare opmerkingen, ze vertrouwt mij niet. Ik heb zoveel in haar geïnvesteerd. Als mijn vriendin dit ziet zegt ze dat heb je nog nooit voor mij gedaan. Ik heb er dus heel veel energie ingestoken.

[bufferproblemen]

pi_2037647
Paskal wil met kell praten maar met de cameras uit
pi_2037657
Gert-Jan: Waarom zegt zij dan hetzelfde als ik? Coos: Vertrouw jij mij niet. GJ: Nee! Coos: Dat is niet mijn probleem. GJ: Nee, dat is mijn probleem, en dat is Sandy's probleem. [stukje gemist] GJ: Waarom heeft zij het gevoel dan? Coos: Dat weet ik niet; ik heb genoeg energie in haar gestoken. GJ: Waarom heb ik dat gevoel dan ook?

Coos: Dat loser dat zien we ooit nog wel eens terug op band. Misschien dat je mij dan je excuses aan moet bieden.

HELP: dit gaat te snel...

pi_2037678
Narrowbandstream 4

23.40 Gert Jan lag op zijn bed. Nu staat hij op. Hij loopt naar de woonkamer. Gert Jan : Frankie. Frank : Wat is er aan de hand ? Gert Jan : Met mij is niks aan de hand. Jij in tranen, Kel tranen in haar ogen. Gert Jan : Bij mij is het positief, van emoties. Frank : Weet je het zeker ? Anders gaan we even praten. Sandy ineens (ik zie haar niet) : Stelletje zielige poten hier. Flikker maar op. Het hoeft van mij allemaal niet meer hoor. Ik vond het leuk captain, ik vind er geen flikker meer aan, klerelijers, stelletje gore mokkels. En maar stoer doen daar in die hoek. Eikels. Diane, Danielle en Frank staan stil te kijken in arm. Gert Jan : Als ik muziek hoor word ik emotioneel. Sandy : Ik mag toch emotioneel zijn. Sandy tegen Pascal : Als jij met Kel wil praten moet je met Kel gaan praten. Jij zegt zelf dat je niet met Kel praat. Dan doe je toch jezelf die sfeer aan. Pascal : Gaat er ééntje druk lopen doen. Kel zegt huilerig dat het dikke kut is. Kelly : Alleen maar omdat er dingen gezegd worden die dikke kut zijn. Ik heb nooit de bedoeling gehad iemand te kwetsen en Sandy ook niet. Gert Jan : Het heeft geen ene fuck te maken met het zijn van een captain. Kelly huilerig : Ik voel me gewoon niet lekker hier. Ik zit gewoon te wachten tot die nominaties komen. Frank : Dit gaat om niks. Jullie moeten met zijn zessen om de tafel gaan zitten. Sandy : Dat heeft geen zin. Gert ?

23.49 Sandy : Jij praat niet met Kel. Dat is toch niet goed voor de sfeer. Pascal : Ik wil dat niet. Ik heb uitgelegd waarom. Sandy : Wat kan ik doen ? Ik hoef je kont toch niet af te vegen. Pascal : Van mij komt geen initiatief meer. Sandy : En als de andere kant dat ook doet ? Pascal : Dan moet jij initiatief nemen. Sandy : Ik geef eerlijk toe, ik ben niet goed als captain. Pascal : Je bent op het verkeerde moment gekozen, ik denk dat je het wel degelijk kan. Sandy : Ik heb er geen zin meer in. Frank : Godverdomme San, je bent wel een bikkel. Je bent klein maar je hebt toch power. Pascal : Ik ga mijn trots voorbij zetten maar dan ga jij doorzetten. Goed ? Sandy : Ja. Pascal : Maar dan niet meer zeiken. Ik zeg het een beetje bot. Sandy : Ik ga er helemaal onderdoor. Pascal : Ik doe het voor jou, niet voor haar. Omdat ik jou heel aardig vind. Sandy : Je moet wel menen wat je zegt. Pascal : Dat doe ik. Ik ga niet zeggen sorry, ik zeg wel wat het probleem is, zodat de lucht opklaart. Sandy : Het was zielig voor Coos, maar ik was gewoon boos. Pascal : Maar ik maak er geen gewoonte van. Sandy : Dat moet je zelf weten. Pascal : Je moet niet zo makkelijk zeggen ik heb geen zin meer. Frank tegen Pascal : Kijk kijk kijk, dat vind ik top van je.

23.56 Pascal : Kelly, heb je even tijd ? Kelly : Ja. Ze gaan naar de slaapkamer. Kelly : Ik vind het gewoon kut. We praten niet. Ik zou graag willen dat je weer normaal doet. Ik heb dingen gezegd waar ik al langer mee liep. Ik heb niet de bedoeling gehad jou te kwetsen. Ik ben eerlijk geweest op het verkeerde moment. Het spijt me echt hoor.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:00:14 #124
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2037682
Coos en Gertjan hebben voor het eerst buiten een serieus gesprek, althans daar lijkt het op.

Coos legt uit aan GJ dat hij wel een beetje loopt te fucken maar dat zij het niet snapt.
Gj: "Coos jij bent fuckingdominant, maar waarom geef je haar de ruimte niet.
Coos zegt: "al acht weken lang geef ik haar alle ruimte en aandacht"
Gertjan z4egt dat hij en sandy hem niet vertrouwen.
Coos zegt: "en is dat mijn verantwoordelijkheid dan"
Gj geeft een vergelijking van iemand in het bedrijfsleven die in een nieuwe functie komt en dan gelijk de voet dwars wordt gezeten.

Coos vraagt ook nog even aan Andries of hij even aan Gertjan wil uitleggen hoe het is gegaan met het "Frank looser incident"
(GJ wilde namelijk niet geloven dat het onschuldig was)

dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:08:40 #125
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2037767
Gertjan begint door te drammen terwijl, Coos zegt dat hij pas de volgende dag door wil praten als GJ weer weet wat hij zegt. (vermeend drankgebruik)

( is geen sterke beurt voor GJ naar mijn bescheiden mening)

Nu valt Sandy Gj ook nog af door te zeggen : "ik heb toch nooit gezegd dat ik denk dat Coos liegt???"

Nu begint Coos GJ af te zeiken.
(kortom de beide heren gaan weer als haantjes tegen elkaar tekeer waarbij ik moet opmerken dat Coos in dit geval ondanks dat ie op het laatst een beetje begon te zuigen wel het meeste recht van spreken had)

dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:09:07 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2037774
"Ik hoef helemaal geen captain meer te zijn op deze manier", zegt Sandy tegen Pascal. "Wat kan ik nog doen als jij het verdomd om met Kelly te gaan praten".
"Ik heb haar aan gegeven dat ze van mij niets meer hoeft te verwachten", legt Pascal weer rustig uit. "Ik neem geen initiatief meer."
"Ik geef toe dat ik niet goed voor captain bent", concludeert Sandy. "Daar ben ik nu achter. Ik heb hier geen zin in. Voor mij is de lol er helemaal af."
"Je bent op een moeilijk moment begonnen", zegt Pascal. "Ik denk dat jij het wel kan".
"Kom op San", zegt Frank vanuit het arme deel. "Jij hebt power... kom op!!!"
"Ik zet nu mijn trots even opzij", zegt Pascal. "Hopelijk wordt dit niet uitgezonden. Ik zet mijn trots opzij en dan kun jij captain blijven."
"Je moet gewoon met haar gaan praten", huilt Sandy.
"Je weet dat ik niet met haar wil praten", begint Pascal. "Maar voor jou wil ik het wel doen. Als ik het doe doe ik het voor jou. Ik ga niet zeggen dat het mijn fout is, alleen wat het probleem is en wat we er aan kunnen doen".
Sandy huilt nog steeds.
"Ik denk dat jij geen eerlijke kans gehad hebt", vervolgt Pascal. "En jij verdient een eerlijke kans. Daarvoor wil ik mijn trots nu wel even opzij zetten, maar ik maak er geen gewoonte van."
"Als het zo gaat als vandaag dan hoeft het echt niet meer", zegt Sandy nog steeds huilend. "Ik wil het wel leuk hebben hier en dat gaat zo niet".
"Ik ga nu wel even naar Kelly", zegt Pascal.

(Alles in het huis lijkt weer om Kelly te draaien!)

Pascal zit in de slaapkamer met Kelly. Hij zegt dat zij mag beginnen.
"Ik wil alleen maar zeggen dat ik het kut vindt zoals het nu gaat", begint Kelly. "Ik zou elkaar graag weer recht in de ogen kunnen kijken. Voor mijn gevoel ben ik eerlijk tegen je geweest.. alleen op het verkeerde moment. En dat spijt me echt hoor!"
"In arm hebben we precies hetzelfde gehad", zegt Pascal. Hij verwijt haar dat ze altijd voornamelijk hem en Coos de schuld geeft van haar huilbuien en dat ze dat ook in de dagboekkamer vertelt.

Buiten staan Gert Jan en Coos weer te ruzieen over wat ze wel en niet gezegd hebben. Het gaat weer hard tegen hard en over en weer worden vele verwijten gemaakt. Coos zegt op een gegeven moment dat hij niet meer met GJ wil praten en dat ze morgen maar verder moeten gaan. Volgens Coos heeft GJ te veel drank op en hij zegt dan ook dat drank meer kapot maakt dan je lief is. GJ zegt een paar keer dat Coos niet moet wijzen... opnieuw irritaties over en weer.
"Wat doe je raar Gert Jan", zegt Coos weer. "Wat wil je horen van mij... Dat jij onwaarheden hebt lopen vertellen?"

(Dit gaat zo snel, het is haast niet te verslaan.)

"Je zet jezelf voor lul man", roept Coos. "Ga naar je bed man... ga naar je bed"!

Coos loopt weg en gaat even de slaapkamer in, waar Pascal en Kelly nog aan de klets zijn. Gert Jan gaat intussen alles uitleggen aan Sandy. Coos komt er weer aan.
"Je zet jezelf voor paal jongen", zegt Coos. "Je zet jezelf echt voor paal. Je loopt zo te fantaseren. Ik ben bij mijn positiever jongen, maar jij bent dat niet. Jij maakt goeie beslissingen... jij raakt niet zo even drie miljoen kwijt... jij maakt altijd goeie beslissingen."
Gert Jan buigt zich wat voorover en zegt nu even niets meer. Priscella staat te luisteren en lijkt te genieten van deze 'discussie'. Sandy ziet dat ook en maakt er een opmerking over. Gert Jan staart nog steeds zwijgend voor zich uit.

pi_2037827
Hhahaha de ware Coos komt tevoorschijn .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:16:25 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037846
Bedankt weer iedereen!

En hier weer verder:
Streamverslagen dinsdag 30 oktober 2001

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')