abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2026048
Ik ben het zat dat mijn natuurlijke tandkleur iets geler is dan gemiddeld.
Ik denk aan het laten bleken.... wie kan me er meer over vertellen? Kosten?
Of zijn er andere manieren?
Die tandpasta's heb ik allemaal al geprobeerd.
pi_2026150
Zie ook witte tanden

is ook zo vermoeiend he die zoek functie te gebruiken

zondag 28 oktober 2001 @ 21:07:31 #3
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2026222
Vraag het aan je tandarts...
Action is the enemy of thoughts
pi_2026228
De tandarts is niet objectief lieverd...
  zondag 28 oktober 2001 @ 21:12:53 #5
3767 Herald
Come get some
pi_2026282
dan heb je denk ik geen goeie tandarts
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 28 oktober 2001 @ 21:34:34 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2026538
Ik zag laatst zo'n spulletje bij TelSell of What's In Store ofzo
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 28 oktober 2001 @ 22:25:23 #7
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_2027257
volgens mij kun je ze wel laten bleken, maar is het verschil niet zo heel erg groot (als je wel een groot verschil wilt is het volgens mij echt te slecht voor je tanden)
maar witte tanden zijn wel minder sterk dan wat gekleurde tanden..
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  maandag 29 oktober 2001 @ 14:43:25 #8
11300 She-Ra
Princess of Power
pi_2032184
Ik heb 2 verpakkingen Rapid White (geen Pro) gebruikt en dat spul werkt nauwelijks en is niet zo lekker op je tandvlees. Het is een waterstofperoxide gel die langzaam ontleed en er zuurstof vrijkomt, dat bleekt. Misschien werkt het bij andere mensen beter, maar ik blijf er van af. Ik hou het bij goed poetsen.
  maandag 29 oktober 2001 @ 18:17:54 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2034356
Oja Rapid White zo heette het!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2034442
Poest je tanden een keer 30 sec met zout, dan worden ze ook wel iets witter.
pi_2034476
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 14:43 schreef She-Ra het volgende:
Ik heb 2 verpakkingen Rapid White (geen Pro) gebruikt en dat spul werkt nauwelijks en is niet zo lekker op je tandvlees. Het is een waterstofperoxide gel die langzaam ontleed en er zuurstof vrijkomt, dat bleekt. Misschien werkt het bij andere mensen beter, maar ik blijf er van af. Ik hou het bij goed poetsen.
Ik heb dus wel rapid white PRO (niet voor niets een verbeterde versie). Die hielp bij mij dus wel. Kheb nu weer STRALENDE WITTE TANDEN! veeeeel goedkoper dan bleken bij de tandarts!
I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
pi_2085838
Ik heb mijn tanden onlangs gebleekt met een speciaal spul van de tandarts. Volgens hem brengt het geen schade toe aan de tanden. Over het resultaat ben ik tevreden! Het is best prijzig maar het wordt waarschijnlijk vergoed.
Wat minder vond ik de bijwerkingen. Ik heb snel last van gevoelige tanden en tijdens het gebruik werd dit een dag lang zo erg dat ik amper nog kon drinken en ik had de hele dag veel pijn. Ik heb nog veel spul over dus ik kan het altijd weer een keertje gebruiken. Ondanks het nadeel, ben ik blij dat ik het gedaan heb
gezonde mensen hebben veel wensen, zieke mensen hebber er maar 1
pi_2086049
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 18:39 schreef l_Charlize_l het volgende:

[..]

Ik heb dus wel rapid white PRO (niet voor niets een verbeterde versie). Die hielp bij mij dus wel. Kheb nu weer STRALENDE WITTE TANDEN! veeeeel goedkoper dan bleken bij de tandarts!

Serieus ik had het eerst ook besteld maar het hielp voor geen meter (hoelang hield jij die dingen dan in)...
pi_2087082
quote:
Op zondag 04 november 2001 22:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Serieus ik had het eerst ook besteld maar het hielp voor geen meter (hoelang hield jij die dingen dan in)...

gewoon zoals in de handleiding...2x per dag (morgen+avond) twintig minuten inhouden
I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')