abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2024342
Net nadat ik mijn prachtige posting had gemaakt kwam er een slotje op het vorige topic wegens vol.
Dus hierbij het vervolg.

Met nogmaals mijn schitterende woorden:

Is misschien al eens ter sprake gekomen, maar wat denken jullie?
Yorin schijnt Fokforum te lezen, als dat nou niet alleen het BB-gedeelte is, maar ook de rest v/h forum...zou Pris d'r manier van posten wellicht meegespeeld hebben bij haar selectie?

Zo van: als ze op Fok! de boel flink kan stangen, kan ze dat wellicht in het huis ook?

pi_2024369
en bedankt he
uit
  zondag 28 oktober 2001 @ 17:22:06 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2024371
Cynix, maak even een 5 van die 3 in de topititel als je wil
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2024381
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 17:22 schreef Marble het volgende:
Cynix, maak even een 5 van die 3 in de topititel als je wil
Oeps ja, ik zag het ook.
Wat kunnen wij hier zwammen zeg...
  zondag 28 oktober 2001 @ 17:23:18 #5
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_2024382
Priscella is best een dom figuur!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 28 oktober 2001 @ 18:12:19 #6
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_2024728
Priscella is een verschrikkelijk mens die ik als ik d'r in het echte leven zou tegen komen met alle macht monddood zou proberen te maken...

Ze zet zichzelf zo sterk neer en dat is alleen maar omdat ze eigenlijk HEEL onzeker en zwak is. Die arme meid zet een muur om zich heen waar ze 15 jaar geleden in het oostblok jaloers op zouden zijn geweest.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Priscella "echte" vrienden heeft... mensen die zich haar vriendin noemen doen dit omdat ze bang voor d'r zijn of omdat ze zich "bijzonder" voelen omdat Priscella hun minder de grond in boren als andere.

[b]
Fok!Forum
[/b]
  zondag 28 oktober 2001 @ 18:22:39 #7
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_2024821
als ik die stem zooi van afgelopen week zag lag priscella er bijna uit maar.........

* Vleermuis gaat echt niet bellen

pi_2024853
Ik vind pris bijzonder lekker bezig in het huis maar of het op een goede manier is is een 2e
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 28 oktober 2001 @ 18:43:49 #9
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2025011
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 11:53 schreef Nyrem het volgende:

Kennelijk ben jij perfect!
ps: Je hebt in je betoog de plank wel een aantal keren BEHOORLIJK misgeslagen....

psps: dit is de laatste keer dat ik in dit topic reageer

Staat mijn naam in de titel van dit topic? Het topic gaat over Priscella. Ik geef mijn mening over haar. Hoe ik haar meegemaakt heb op het forum en hoe ik zie dat ze zich gedraagt op de streams (die jij niet eens volgt).

Je geeft niet eens aan waar ik de plank misgeslagen heb. Ik ga op feiten af zoals ik ze waargenomen heb en het staat je vrij erop in te gaan. (Lees het dan wel even goed door, want je begrijpt wel vaker iets verkeerd: zo meende je al een keer dat iemand suggereerde dat jij op Fok!meetings zou komen terwijl diegene duidelijk naar Priscella verwees. Of wil je beweren dat dat ook nieuws voor je is dat ze daar een aantal keren geweest is?)

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zondag 28 oktober 2001 @ 18:46:11 #10
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2025031
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 17:18 schreef Beatrice het volgende:Met nogmaals mijn schitterende woorden:

Yorin schijnt Fokforum te lezen, als dat nou niet alleen het BB-gedeelte is, maar ook de rest v/h forum...zou Pris d'r manier van posten wellicht meegespeeld hebben bij haar selectie?

Zo van: als ze op Fok! de boel flink kan stangen, kan ze dat wellicht in het huis ook?

Ik vind het wel een interessante optie. Maar Fok! heeft zo ontzettend veel users. Er zijn wel meer mensen die Priscella heten en met dat hele korte haar stond er maar 1 foto ooit. Lijkt me dus niet waarschijnlijk dat ze daarop geselecteerd is.
  zondag 28 oktober 2001 @ 18:56:24 #11
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2025115
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 18:12 schreef www.vantschip.com het volgende:Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Priscella "echte" vrienden heeft... mensen die zich haar vriendin noemen doen dit omdat ze bang voor d'r zijn of omdat ze zich "bijzonder" voelen omdat Priscella hun minder de grond in boren als andere.

Ze schildert haar vrienden af in het voorstelstukje op de BB-site als mensen die tegen haar opkijken. Dan krijg je wel een indicatie waar die op geselecteerd zijn.
  zondag 28 oktober 2001 @ 21:13:47 #12
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_2026292
Dat moeten dan wel mensen zijn die een kop kleiner zijn dan haar.
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  zondag 28 oktober 2001 @ 21:33:41 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2026520
Nou, ook ik dan maar.

Ik heb nooit echt goed hoogte van Priscella kunnen krijgen, maar snapte soms haar heftige manier van reageren wel. Het is een schild tegen iedereen die ze buiten haar leefwereld wil houden. Het is ms geen juiste manier, maar ik denk niet dat ze anders kan. Ik heb in het huis nog geen tenenkrommende acties van haar gezien, het enige waar ik me aan erger, is haar stem soms (hoog en schel). Maar over heel BB gezien erger ik me meer aan Frank dan aan Priscella. Ze heeft me nog niet echt kunnen shockeren en haar nu afbranden omdat ze ooit op Fok! postte, vind ik ook vrij goedkoop...

Hoi Larissa

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 29 oktober 2001 @ 07:52:40 #14
1542 Ludo
Still YF&S
pi_2029364
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 17:18 schreef Beatrice het volgende:

Neuh, dan hadden ze vast voor een andere Fok!ker gekozen. Er post hier ook een meisje dat via briefjes sex vraagt aan onbekende mannen met wie ze in een saaie vergadering zit.
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  maandag 29 oktober 2001 @ 09:08:09 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_2029497
Lekker douchen!
  maandag 29 oktober 2001 @ 13:32:25 #16
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2031410
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 21:33 schreef SEMTEX het volgende:Ik heb in het huis nog geen tenenkrommende acties van haar gezien, het enige waar ik me aan erger, is haar stem soms (hoog en schel).
Ik vond het wel genant hoe ze met dodelijke ogen naar Gert-Jan keek toen die haar confronteerde met haar geroddel. Overduidelijk betrapt.
quote:
Hoi Larissa
Hoi Semtex
pi_2031865
Ik vind haar een beetje tam overkomen trouwens , ik had gewoon op een of andere manier het idee dat ze wat keet ging trappen daarzo , maar je ziet weinig van haar .
Ik denk ook niet dat ze het red of ze moet op een gegeven moment meer van zichzelf laten zien , tot nu toe vind ik haar een beetje muurbloemerig overkomen .
We are the weirdo's mr - The Craft
  † In Memoriam † maandag 29 oktober 2001 @ 14:23:34 #18
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_2031989
Ze zit ook in het verkeerde (lees bedaagde) team en ze moet naar rijk.

Eigenlijk moet dat gebattle en splitsing in teams nu maar eens afgelopen zijn. Het beperkt de actie nu ze er allemaal zijn. Het nomineren wordt er ook niet spannender op.

The future is after you
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:08:11 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2032395
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 13:32 schreef Larissa het volgende:

[..]

Ik vond het wel genant hoe ze met dodelijke ogen naar Gert-Jan keek toen die haar confronteerde met haar geroddel. Overduidelijk betrapt.
[..]

Ja maar dat vind ik meer een vreemd karaktertrekje aan haar, waar ik niet verbaasd over sta. met di blik zal ze mensen ook wel weg willen jagen. Het bekende "als blikken konden doden"... Ze zal het wel nodig hebben...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 29 oktober 2001 @ 22:03:02 #20
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2036561
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 15:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja maar dat vind ik meer een vreemd karaktertrekje aan haar, waar ik niet verbaasd over sta. met di blik zal ze mensen ook wel weg willen jagen. Het bekende "als blikken konden doden"... Ze zal het wel nodig hebben...

Ik zou er niet koud of warm van worden als iemand me zo aan zou kijken. Ik zou d'r gelijk van repliek dienen. Zij kan dat dan misschien wel nodig hebben, maar ze is niet alleen op de wereld. Ik zou zo'n type IRL keer op keer confronteren met haar eigen gedrag.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:07:25 #21
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2037757

dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:38:19 #22
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_2038043
* Redman denkt dat P. zwaar rijp is voor een gesloten afdeling (o nee daar zit ze al). Wat een achterbakse ***** lijkt zij mij. Als ze lacht dan donderd hier spontaan het behang van de muur. Ik dacht dat die lach alleen bestond in films bij voornamelijk serie-moordernaars en anderzins gestoorde personen maar ons P. is er ook mee uitgerust. Ik vind haar wel een beetje tiepje dat als je even omdraait je een mes in je rug gepland krijgt.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_2038103
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:07 schreef Larissa het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Tering, wat is dat mens lelijk

Ze heeft idd alleen nog maar gekat en gezijk van zich laten zien. Nog geen positief woord van dat mens gehoord.
Maar ja, als roddelen en jezelf verheffen door anderen de grond in te trappen je levensdoel is.......

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:55:49 #24
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_2038161
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:46 schreef Sakura het volgende:

[..]

Tering, wat is dat mens lelijk

Sakura ... jongen... hoe erg je d'r ook haat: ze is van alles. Ze is een heleboel... maar ze is NIET lelijk. Kom op, zet je bril even op. Ze is echt niet lelijk.
Misschien is dat korte haar niet geweldig maar lelijk? ECHT NIET.
quote:
Ze heeft idd alleen nog maar gekat en gezijk van zich laten zien. Nog geen positief woord van dat mens gehoord.
Maar ja, als roddelen en jezelf verheffen door anderen de grond in te trappen je levensdoel is.......
Kijk hier kan ik me dan weer een stuk meer in vinden
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:06:30 #25
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2038207
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 14:08 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik vind haar een beetje tam overkomen trouwens , ik had gewoon op een of andere manier het idee dat ze wat keet ging trappen daarzo , maar je ziet weinig van haar .
Ik denk ook niet dat ze het red of ze moet op een gegeven moment meer van zichzelf laten zien , tot nu toe vind ik haar een beetje muurbloemerig overkomen .
Hier kan ik me meer in vinden. Ik verwachte spektakel, beledigingen, botte opmerkingen, irritaties, ruzie van mij apart, maar nee. Na een paar rake opmerkingen weinig meer van vernomen. Ik vind 'r te stil en teruggetrokken nu en ik hasd nog zo gehoopt dat er wat vuurwerk in het huis zou komen, maarnee, niets.. Nu maar hopen dat ze nog ff flink wat gaat rellen in dat huis, want volgens mij ligt ze er donderdag echt uit. (het zal tussen haar en Leo gaan, maar Leo is nu een prima pispaaltje geworden van het huis, die zou nog meer kans hebben om te blijven van Pris. vrees ik.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')