We zijn nu bijna een half jaar een 'item' en 10 december is het zover... dan gaan we samenwonen!!
* deGVR is dolgelukkig
voor Hanna
Je ontmoet mensen ergens (in een bar, op school, op internet) en dat klikt of dat klikt niet... Er is wat dat aangaat weinig verschil, denk ik. Behalve dan natuurlijk dat je elkaar in het begin niet ziet...
quote:woensdag 3 jaar en woon nu een jaar samen. Perfecto
Op zondag 28 oktober 2001 12:43 schreef alisbutterfly het volgende:
Ik heb momenteel al een half jaar een relatie met iemand die ik via het internet ontmoet heb. Nou vraag ik me af of er meer mensen zijn die zulke goede ervaringen hebben met internet dating en wie niet.
2x...... maar blijkt idd niet te werken....Veel ruzies enzo
of ze vatten iets dat je zegt verkeerd op ofzo
Heb nu een vrienin in duitsland.....
op ene verjaardga leren kennen. superkewl!!
Maar je hoort mij niet zeggen dat internetrelaties niet lukken.
Ik ken ook gevallen die wel goed aflopen
quote:Ook nog een reden waarom
Op zondag 28 oktober 2001 13:24 schreef Uncle_Sam het volgende:
Nee, ik geloof er niet in.
quote:Kijk iig ook hier 'es: Stelletjes op Fok!, als je dat nog niet gedaan had.
Op zondag 28 oktober 2001 12:43 schreef alisbutterfly het volgende:
Nou vraag ik me af of er meer mensen zijn die zulke goede ervaringen hebben met internet dating en wie niet.
quote:dat is ook maar half werk Arcee, er zijn nog ziljoenen andere internetrelatietopiques
Op zondag 28 oktober 2001 15:09 schreef Arcee het volgende:
Kijk iig ook hier 'es: Stelletjes op Fok!, als je dat nog niet gedaan had.
quote:Jep, dit geldt ook voor mij.
Op zondag 28 oktober 2001 13:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel gehad, maar na een paar maanden toch achtergekomen dat het niet werkt. We zagen elkaar gewoon te weinig.
Maar ik wil hier niet mee zeggen dat ik niet in internet relaties geloof ofzo. Maar in mijn geval werkte het toen niet helemaal.
Ik denk dat het mogelijk is. Omdat je via internet Niet naar het uiterlijk kijkt, Maar naar het inerlijke.
Groeten
OOK_GEK
In de zomervakantie zullen we elkaar dan voor het eerst ontmoeten. IK HOOP ECHT DAT ZE MOOI IS.
quote:Je hebt al 7 jaar een relatie met iemand die je nog nooit gezien hebt?
Op zondag 28 oktober 2001 22:27 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Ik heb men vriendin ontmoet via internet we hebben nu al 7 jaar wat met elkaar en gaan over 2 maanden trouwen.In de zomervakantie zullen we elkaar dan voor het eerst ontmoeten. IK HOOP ECHT DAT ZE MOOI IS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |