Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen zaterdag 27 oktober 2001.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 28-10-2001 02:13]
1.03 In de badkamer. Coos en Pascal zijn vannacht weer wat van plan. Coos : We moeten wachten tot iedereen slaapt. Moeten we de pruik alvast pakken. Ze lopen naar het hek waar ze met elkaar fluisteren. Ik kan het niet volgen. Sandy, Ed, Gert Jan en Kelly kijken nog altijd naar The godfather. Coos haalt een banaan in de keuken. Al etend haalt hij diverse keren iets uit een kastje en legt het bij zijn bed.
1.09 In de keuken. Coos : Kunnen we niet een poppenhoofd knippen van het karton dat daar ligt ? We moeten vannacht even kijken. Dan plakken we het hoofd aan onze kant. Als ik het goed zie maken Coos en Pascal in de keuken een ei leeg, d.w.z. de schaal is nog grotendeels intact maar er zit geen inhoud meer in. Pascal gaat vervolgens in de weer met een mes en een stuk karton. Gert Jan vraagt Coos of Marlon Brando nog leeft. Coos : Overleden op 89 jarige leeftijd. Pascal wist het niet. (het klopt ook niet, Marlon Brando is 77 en leeft nog)
1.16 Coos : Ik denk dat we geen boeken meer mogen bestellen. Pascal : Waarom niet ? Coos : Ik zei, ik snap dat we geen puzzels meer mogen bestellen maar hoe zit het met boeken. Ze zei niets. Pascal : Eigenlijk zouden we ook een stoppelbaardje moeten maken. Coos : Nee. Pascal : Jawel. Pascal heeft nog meer plannen. Coos : Probeer nou niet te veel, dan gaat het mis.
1.25 Pascal en Coos schrijven nu iets met tape op het stuk karton. Kelly, Sandy en Gert Jan zijn overigens in de keuken getuige geweest van de activiteiten van Coos en Pascal. De tekst op het karton is 'Waar blijft dat 2e'. De bedoeling is waarschijnlijk het lege ei er achter te plakken.
1.35 Op een ander stuk karton is met de tape een gezicht gemaakt. Coos en Pascal gaan naar het hek om te bekijken wat er uit arm te halen valt. Coos : Ik ga eerst even naar bed. Ga je mee ? Coos tegen de filmkijkers : We halen uit Leo's kastje zijn kleren en zijn bril. Frank kwam naar me toe, kun je wat voor me doen. Coos en Pascal gaan naar bed.
1.41 Pascal tegen Coos : Wil Gert het over nomineren hebben ? Morgen ? Sandy ligt blijkbaar ook in bed. Pascal zegt tegen haar dat hij hoopt dat de tekst op tafel op tv is gekomen. Pascal : Ik kan altijd zeggen dat ik er aan heb gedacht. Kelly sloft diverse malen de slaapkamer in en uit. Sandy wil niet onder de zonnebank morgen. Sandy : Ik ben gewoon lekker moe, lekker duf. Pascal : Je was er toch niet zo vroeg uit ? Sandy : Nee. Je krijgt een beetje een ritme nu je een tijdje hier zit. Pascal : Dat komt misschien door die slaappillen.
1.46 Pascal : Ik ga me bijna schuldig voelen. Ik ben elke keer de aanstichter van die teringgeintjes. Hij vertelt Sandy het plan voor vannacht. Pascal : Dan gaan ze weer iemand van daar verdenken. Sandy vertelt over haar broer die op motoren racet.
1.55 Kelly ligt inmiddels ook in bed.
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 28-10-2001 03:01]
In arm lijkt Andries wakker te worden .
Hij draait zich op zijn rug en legt zijn handen onder zijn hoofd .
2.07 Pascal probeert nu met een bezem iets uit de onderste la te vissen. Hij haalt een korte broek uit de la. De broek wordt door Coos ongeveer een meter van het hek op de vloer gelegd. Hij zet er twee schoenen bij die al bij het hek lagen.
2.12 Na een aantal pogingen lukt het Pascal een overhemd uit de la te vissen. Coos legt het overhemd bij de broek en de schoenen. De kraag ligt vlak bij het hek.
2.18 Met twee bezems wordt de bril van Leo van het kastje gehaald.
2.21 Pascal plakt het kartonnen hoofd met tape aan het hek op de plek van de kraag. Vervolgens zet hij de pruik op het hoofd. Coos fluistert : Die bril past niet. D.m.v. gaten in het karton zetten ze de bril toch op. Pascal gebruikt een zilverkleurig dienblad als spiegel om te kijken of het gezicht er goed uit ziet.
2.26 Het tweede karton met de tekst 'Waar blijft dat 2e' en dan het lege ei wordt nu aan het hek bevestigd als een tekstballon bij een stripfiguur. Pascal fluistert dat het moet lijken dat ze (arm) het zelf hebben gedaan. Er ontstaat een lichte discussie. Coos : Je gaat te ver. Het ligt zo mooi. Het is perfect zo. Ze doen de lade niet dicht.
2.34 Pascal wil nog een anti roken tekst neerleggen op de tafel. Coos : Het is een beetje te veel. Ik ga slapen. Je verpest het. Pascal : Nee. Pascal gaat zijn plan uitvoeren. Coos gaat naar bed.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 28-10-2001 02:39]
Opeens duikt Pascal onder de tafel Want leo loopt door het arme gedeelte en wel helemaal aangekleet .
Pascal haalt Coos en die kijken wat Leo aan het doen is .
Leo is in de tuin van arm en loopt met een kan water naar de doeshe wat hij daar doet kan ik niet zien .
Maar volgens Pascal wast leo zijn snikkel .
Leo word nu door P en C vanuit de tuin van rijk bespied .
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 28-10-2001 03:04]
2.46 Pascal sluipt door de tuin.
2.49 Leo verlaat het toilet. Hij loopt het beeld uit richting de oven, waarschijnlijk om er wat houtblokken in te gooien. Pascal gaat naar binnen. Hij kruipt weer onder de tafel.
2.52 Leo komt binnen. Het beeld is van ver dus ik kan zijn reactie niet zien.
P.S Sorry voor mijn Nederlands .
Dit is echt om te zien . Pascal en Coos echt Cool wat ze vandaag weer bedacht hebben. Leo is terug van de tuin. Ziet dan opeens dat hoofd met kleding en schoen. Intussen kunnen Coos en Pascal hun lach niet inhouden. Ze zitten onder de tafel vestopt. Leo is volgens mij weer gaan slapen. Hij heeft nar dat kunstwerk zitten kijken, maar heeft het laten staan.
2:57
Pascal gaat verder met zijn anti rook tekst op de tafel. Coos gaat ook weer terug.
[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 28-10-2001 03:33]
slaapkamer rijk : 2 mensen slapen in een tweepersoonsbed
slaapkamer arm : 2 mensen in beeld die liggen te slapen
[ik ken iedereen nog te weinig om ze te herkennen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |