Het douchen na de sport op de middelbare school was mijn "lievelingsvak" Ik was er net achter gekomen dat ik homo was en de sportleraar, een knappe jongeman, nog studeerende op het Cios (een jaartje of 20) douchte altijd met ons mee...
Nu ga ik graag naar saunas en zwembaden alleen maar om te douchen en rond te kijken... Vooral in mijn hoofd wordt ik er opgewonden van (je ziet het dus niet...) en eenmaal thuis, kun je wel raden...
Ik zoek leuke jongens/mannen (he en ho) die dit gezamelijke douchen ook leuk lijkt, zodat we een keertje iets kunnen afspreken...
"GODVER Gboy27 je raapt dat zeepje ZELF op ja!"
quote:overigens heb ik daar persoonlijk geen ervaring mee
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:42 schreef glasbak het volgende:
en elke keer maar dat stomme stukje zeep op de grond vallen![]()
Deze impotentie uit zich of in het dragen van zwembroeken of het gebruiken van geweld. Wees hiermee dus voorzichtig. Niets is zo onvoorspelbaar als een in zijn sexulatiteit onzekere hetero.
quote:Precies!!! Spannend en later ook geil...
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:47 schreef Pjederdy het volgende:
Ondanks dat ik He ben, moet ik je bekennen dat ik op de lagere school al bij schoolzwemmen en op de middelbare school een bepaalde 'spanning' voelde op het moment dat we de kleedkamers in gingen en moesten douchen. Ik wist niet precies wat het was, maar het gaf wel een bepaalde opwinding. Is dat de ervaring die jij er ook bij had?
quote:Ik kijk ook uit abraham!!! Maar wat je al zegt; het is puur genieten!
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:51 schreef abraham het volgende:
Lijkt mij een onschuldige liefhebberij. Het enige probleem waar je tegen op kunt lopen is als je te eerlijk bent tegen je mededouchers. Diverse Hetero's worden accuut douche-technisch impotent als ze weten dat iemand (mannelijk) loopt te genieten van hun naaktheid.Deze impotentie uit zich of in het dragen van zwembroeken of het gebruiken van geweld. Wees hiermee dus voorzichtig. Niets is zo onvoorspelbaar als een in zijn sexulatiteit onzekere hetero.
quote:Oh, ik ben niet onzeker over mijn sexualiteit, maar weet ook niet waar de 'sensatie' vandaan komt.
Lijkt mij een onschuldige liefhebberij. Het enige probleem waar je tegen op kunt lopen is als je te eerlijk bent tegen je mededouchers. Diverse Hetero's worden accuut douche-technisch impotent als ze weten dat iemand (mannelijk) loopt te genieten van hun naaktheid.Deze impotentie uit zich of in het dragen van zwembroeken of het gebruiken van geweld. Wees hiermee dus voorzichtig. Niets is zo onvoorspelbaar als een in zijn sexulatiteit onzekere hetero.
Ik denk zelf dat het komt door de angst om 'zichtbaar opgewonden te worden' zeg maar. Dat zou een zekere ramp betekenen, het is misschien ook wel een gevoel van angst voor die situatie.
Het is me dan ook wel meerdere malen voorgekomen dat 'de sensatie' zichtbaar werd. Gelukkig gaat dat toch nog enigszins geleidelijk aan en kon ik nog op tijd afdrogen en mn ondergoed aantrekken. Ik denk dat het niemand is opgevallen toen. Maar ben ik de enige die als hetero man/jongen dit heeft?
quote:Ik denk dat het sowieso gewoon spannend is, al dat blote vlees om je heen. Het is de gehele ambiage... Ik denk dat het bij jouw Pjederdy ook een kick geeft om in je blootje rond te lopen; jezelf showen.... en dat je daar een beetje opgewonden van kunt raken is volgens mij doodnormaal (of zie ik het verkeerd?)
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:58 schreef Pjederdy het volgende:Oh, ik ben niet onzeker over mijn sexualiteit, maar weet ook niet waar de 'sensatie' vandaan komt.
Ik denk zelf dat het komt door de angst om 'zichtbaar opgewonden te worden' zeg maar. Dat zou een zekere ramp betekenen, het is misschien ook wel een gevoel van angst voor die situatie.
Het is me dan ook wel meerdere malen voorgekomen dat 'de sensatie' zichtbaar werd. Gelukkig gaat dat toch nog enigszins geleidelijk aan en kon ik nog op tijd afdrogen en mn ondergoed aantrekken. Ik denk dat het niemand is opgevallen toen. Maar ben ik de enige die als hetero man/jongen dit heeft?
quote:Nee, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Wat er misschien ook mee heeft te maken is dat je toch een beetje wil vergelijken wat je in huis hebt. Je kunt nog zoveel vriendinnen hebben die zeggen dat alles in orde is, je wil het toch zelf ook zien. Daarnaast, ik vind piemels ook reuze interessante dingen (zeker die van mij). Komt dus ook nog wat facsinatie bij kijken. Soort van hobbie zeg maar.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:06 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik denk dat het sowieso gewoon spannend is, al dat blote vlees om je heen. Het is de gehele ambiage... Ik denk dat het bij jouw Pjederdy ook een kick geeft om in je blootje rond te lopen; jezelf showen.... en dat je daar een beetje opgewonden van kunt raken is volgens mij doodnormaal (of zie ik het verkeerd?)
Dat is ook de reden dat ik wel eens naar de sauna ga. (niet vor de benauwde warme ruimte want dan krijg ik last van m'n astma).
Ik moet wel zeggen dat ik qua kijken absoluut geen interesse heb in mannen die ouder zijn dan ik. Dat ziet er toch allemaal niet uit. Vrouwen iden dito (alhoewel die wel enkele jaartjes ouder mogen zijn). Dus vooral mannen van zo tussen de 20 en 30 jaar. Ook omdat ik die leeftijd zelf ook al heb gehad en dat ik weet hoe mijn piemel er toen uitzag. En benieuwd ben hoe het er dan bij anderen 'bijhangt'.
quote:Er is al een voordeel, we schillen maar 3 jaartjes, dus het zou voor beiden wel interessant zijn... (trouwens ik zie "ze" ook het liefst in de catogorie 20 to 30 jaar)
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:13 schreef Pjederdy het volgende:[..]
... ik vind piemels ook reuze interessante dingen (zeker die van mij). Komt dus ook nog wat facsinatie bij kijken. Soort van hobbie zeg maar.
Ik moet wel zeggen dat ik qua kijken absoluut geen interesse heb in mannen die ouder zijn dan ik. Dat ziet er toch allemaal niet uit. Vrouwen iden dito (alhoewel die wel enkele jaartjes ouder mogen zijn). Dus vooral mannen van zo tussen de 20 en 30 jaar. Ook omdat ik die leeftijd zelf ook al heb gehad en dat ik weet hoe mijn piemel er toen uitzag. En benieuwd ben hoe het er dan bij anderen 'bijhangt'...
quote:Het leuke vindt ik gewoon dat iedereen divers is; besneden, dik, dun, lang, kort etc... (en dan heb ik het nog niet over de billen gehad
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:24 schreef evert het volgende:
durfde vroeger nooit mee te douchen, schaamde me voor mijn besneden-zijn. dat was meer de spanning, kijken hoe het er 'normaal' uitzag.
ben daar overheen en heb hetzelfde als Pjederdy, blijf hierdoor toch wel gefascineerd (ondanks/dankij He zijn).
quote:Dat klopt, maar aangezien ik vrij lang, maar dun geschapen ben zorgt er wel voor dat ik reuze benieuwd ben naar grote, dikke piemels. (ja, je wilt altijd dat wat je niet hebt). Ook, en dit is over het algemeen een stuk moeilijker, ben ik heel geinteresseerd in ballen. Grote, kleine zakken, strak of juist tussen de knieen bungelend. Daar lijkt ook een oneindige variatie in voor te komen.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:31 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Het leuke vindt ik gewoon dat iedereen divers is; besneden, dik, dun, lang, kort etc... (en dan heb ik het nog niet over de billen gehad
)
quote:Pfffff, het lijkt wel een sauna bij me thuis...
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:40 schreef Pjederdy het volgende:Dat klopt, maar aangezien ik vrij lang, maar dun geschapen ben zorgt er wel voor dat ik reuze benieuwd ben naar grote, dikke piemels. (ja, je wilt altijd dat wat je niet hebt). Ook, en dit is over het algemeen een stuk moeilijker, ben ik heel geinteresseerd in ballen. Grote, kleine zakken, strak of juist tussen de knieen bungelend. Daar lijkt ook een oneindige variatie in voor te komen.
quote:En hoe zie jij er dan uit? (is het toch nog alsof ik bij je onder de douche sta
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:52 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Pfffff, het lijkt wel een sauna bij me thuis...
krijg het er een beetje warm van... tijd voor een (koude) douche denk ik
(helaas alleen
)
quote:Ik heb een mooie 19 cm lange... (niet dik en niet dun) meestal ben ik totaal geschoren van onderen, of heel kort geknipt, volle zak (letterlijk en figuurlijk
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:57 schreef Pjederdy het volgende:
En hoe zie jij er dan uit? (is het toch nog alsof ik bij je onder de douche sta)(alleen interessante delen beschrijven
)
quote:Ik ben (mn pielemoos dan) 10 cm (van de grond haha), nee wisselend tussen de 19 en 21 cm (normaal of heel opgewonden).
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:05 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik heb een mooie 19 cm lange... (niet dik en niet dun) meestal ben ik totaal geschoren van onderen, of heel kort geknipt, volle zak (letterlijk en figuurlijk
) en een onbehaard strak kontje... JIJ???
En das ook nog zoiets, moet je nou scheren (voel ik me net een baby + vind mezelf toch een beetje voor lul lopen), bijknippen of er helemaal niks aan doen?
Ik knip/scheer meestal een beetje, zodat het er netjes uitziet. Niet teveel, want dan gaat het jeuken.
quote:Ja maar niet te vaak, want daar word je schoon van.
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:16 schreef hoogl298 het volgende:
Douchen is wel lekker he?
Ik douche ook wel eens.
-edit- domme domme sgreifvoud weggehaald -
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 27-10-2001 01:29]
quote:Ik ook. Wat een toeval zeg.
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:16 schreef hoogl298 het volgende:
Douchen is wel lekker he?
Ik douche ook wel eens.
quote:Je moet doen wat je prettig vindt! Trouwens als je ontharingscreme gebruikt heb je geen last van jeuk!!!
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:12 schreef Pjederdy het volgende:
Ik ben (mn pielemoos dan) 10 cm (van de grond haha), nee wisselend tussen de 19 en 21 cm (normaal of heel opgewonden).En das ook nog zoiets, moet je nou scheren (voel ik me net een baby + vind mezelf toch een beetje voor lul lopen), bijknippen of er helemaal niks aan doen?
Ik knip/scheer meestal een beetje, zodat het er netjes uitziet. Niet teveel, want dan gaat het jeuken.
Op 11 september jongstleden was ik op weg naar Chicago toen de bom barstte. Het vliegtuig werd naar Canada gedirigeerd en daar werden we uiteindelijk in een universiteit ondergebracht waar we een dikke 5 dagen hebben gebivakeerd tot het Amerikaanse luchtruim weer open ging. Je kon daar ook douchen.Gezamelijk. Met echte Canadese "Jocks". De dingen die ik daar gezien heb Gboy, daar kun je je fetish tot diep in het jaar 2005 mee volfantaseren
Maar voor mij is de lol er na deze ervaring al weer een beetje vanaf. Is altijd als je je ultieme fantasie ineens waarheid ziet worden, tenminste aan deze kant van het lijntje.
quote:Oh ja...
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:17 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ja maar niet te vaak, want daar wordt je schoon van.
Maarreh... "word" is zonder "t" (als er je/jij achter een werkwoord staat, schrijf je het zonder t )
quote:Inderdaad, die van mij krimpt elke keer al naar een nieuw dieptepunt als ik tussen mannen sta te douchen en dan gaat er zeker ook nog iemand geïnteresseerd naar staren.
Diverse Hetero's worden accuut douche-technisch impotent als ze weten dat iemand (mannelijk) loopt te genieten van hun naaktheid.
quote:En stoor je je daar ook aan?
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:30 schreef speknek het volgende:[..]
Inderdaad, die van mij krimpt elke keer al naar een nieuw dieptepunt als ik tussen mannen sta te douchen en dan gaat er zeker ook nog iemand geïnteresseerd naar staren.
quote:Cool Roache...
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:23 schreef Roache_ het volgende:
Hahaha, ik drukte op de actieve topiclijst en zag dit juweeltje bovenaan staan.Op 11 september jongstleden was ik op weg naar Chicago toen de bom barstte. Het vliegtuig werd naar Canada gedirigeerd en daar werden we uiteindelijk in een universiteit ondergebracht waar we een dikke 5 dagen hebben gebivakeerd tot het Amerikaanse luchtruim weer open ging. Je kon daar ook douchen.Gezamelijk. Met echte Canadese "Jocks". De dingen die ik daar gezien heb Gboy, daar kun je je fetish tot diep in het jaar 2005 mee volfantaseren
Maar voor mij is de lol er na deze ervaring al weer een beetje vanaf. Is altijd als je je ultieme fantasie ineens waarheid ziet worden, tenminste aan deze kant van het lijntje.
quote:Ja, ik heb liever dat ze me zien als ie niet m'n buik inkruipt.
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:35 schreef evert het volgende:
En stoor je je daar ook aan?
En kijk je wel of niet?
quote:Dus toch een stukje angst en misschien ook wel ontkenning. angst dat je toch wat voelt en ontkennen dat dat wel eens prettig kon zijn?? [schot voor de boeg, hoor]
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:49 schreef speknek het volgende:[..]
Ja, ik heb liever dat ze me zien als ie niet m'n buik inkruipt.
En nee ik kijkt niet.
quote:De herinnering leeft voort, en toegegeven, val er af en toe nog wel mee in slaap. Herinneringen aan school associeër ik er niet mee, was toen niet zo harig, maar spannend was het best. Vooral het hele doucheritueel wat ze op ons (lees: zielige gestrandde reizigers) loslieten. Ze waren namelijk heel erg behulpzaam die Canadezen. Dus je mocht ook best hun shampoo/zeepje/waslapje lenen. En Canadezen giechelen onder de douche. Omdat ze elkaar met een natte handdoek slaan. (Dacht dat volksbezigheid nr. 1 scheten laten was, á la Terrence en Phillip) Ik herinner me juist de tijden dat ik had wíllen giechelen maar dat uit een soort van respect niet deed. (Of schaamte, dat kan ook.) En bovendien (om je fantasie nog wat te verrijken) in Canada is de hygiënewaanzin nog niet zo ver doorgedrongen dat iedere man van een voorhuid is ontdaan, qua inburgering was ik meteen op m'n plaats.
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:44 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Cool Roache...
BTW ik heb je spannende avonturen in Canada hier op FOK! gevolgd, maar je repte geen woord over het douchen...
(had het toch net iets spannender gemaakt...)
quote:Maar waarom wordt'ie oncontroleerbaar dan. Er moet toch een prikkel zijn die iets teweeg brengt. Begrijp me niet verkeerd, ik wil je niks aanpraten, maar ik heb hetzelfde.
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:55 schreef speknek het volgende:
hij wordt wel eens oncontroleerbaar dan.
quote:het staat gewoon zo onbeleefd om uitgebreid iemand anders zijn snikkel te bekijken. Ik moet er ook niet aan denken dat ze dat bij mij gaan doen. Niet omdat ik homofobisch ben, maar ik kan nou niet zeggen dat ik zo trots ben op mijn jongeheer. Als ik een fraai gevormde leuter had dan had ik er vast minder moeite mee, maar helaas stond ik ver achteraan bij het uitdelen van geslachtsorganen.
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:52 schreef Pjederdy het volgende:
Dus toch een stukje angst en misschien ook wel ontkenning. angst dat je toch wat voelt en ontkennen dat dat wel eens prettig kon zijn?? [schot voor de boeg, hoor]
quote:Hurk eens boven een spiegeltje, valt het ineens weer heel erg mee....
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:03 schreef Herald het volgende:[..]
het staat gewoon zo onbeleefd om uitgebreid iemand anders zijn snikkel te bekijken. Ik moet er ook niet aan denken dat ze dat bij mij gaan doen. Niet omdat ik homofobisch ben, maar ik kan nou niet zeggen dat ik zo trots ben op mijn jongeheer. Als ik een fraai gevormde leuter had dan had ik er vast minder moeite mee, maar helaas stond ik ver achteraan bij het uitdelen van geslachtsorganen.
quote:Lol, toen ik vorig jaar in Canada was ook alleen maar fart jokes zitten maken.
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:01 schreef Roache_ het volgende:
(Dacht dat volksbezigheid nr. 1 scheten laten was, á la Terrence en Phillip)
quote:Ben je een beetje bang voor je eigen naaktheid? Als je je net als ik (en Pjederdy?) prettig in je eigen vel voelt heb je denk ik er minder moeite mee om je letterlijk bloot te geven... En dan kan het je denk ik ook weinig schelen als er zelfs een man naar je kijkt... het streelt je ego!!! Of ben je soms bang dat je lichtelijk opgewonden raakt? (wat vrij normaal is hoor!) Als je je zelf kent (zoals Pjederdy) durf je het toe te geven dat er niets vreemd aan is om bloot te zijn en al zeker niet bang hoeft te zijn voor je eigen geslacht...
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:55 schreef speknek het volgende:
Nee hoor, ik kijk niet uit angst maar in de hoop dat ze dat bij mij ook niet doen. Ik ben vrij open over homo zijn, maar kan gewoon niet opgewonden raken van een andere man. Anderzijds lijkt me dat ook niet handig als ik moet douchen, hij wordt wel eens oncontroleerbaar dan.
quote:Ok, maar het is natuurlijk ook niet zo dat je op je gemakkie er naar gaat staan kijken: "hmm, ja, jaja, wilt u 'em even optillen, ja zo ja, aha, dank u".
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:03 schreef Herald het volgende:[..]
het staat gewoon zo onbeleefd om uitgebreid iemand anders zijn snikkel te bekijken. Ik moet er ook niet aan denken dat ze dat bij mij gaan doen. Niet omdat ik homofobisch ben, maar ik kan nou niet zeggen dat ik zo trots ben op mijn jongeheer. Als ik een fraai gevormde leuter had dan had ik er vast minder moeite mee, maar helaas stond ik ver achteraan bij het uitdelen van geslachtsorganen.
Want iedereen kijkt toch, juist om te vergelijken.
quote:precies, en dan kan iedereen tenminste bij zichzelf denken "nou in elk geval is de mijne groter dan die van Herald". Ik zou natuurlijk ook wel even loeren en kijken of ik werkelijk zo klein geschapen ben, maar ik ben bang dat die gedachte enkel bevestigd wordt.
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:07 schreef Pjederdy het volgende:
Want iedereen kijkt toch, juist om te vergelijken.
quote:Iedere "snikkel" heeft zijn eigen charme hoor Herald!!! Waarom ben je niet trots? Dat ik toevallig gezegend ben met een iets grotere piemel (19 cm) wil niets zeggen! De gemiddelde lengte is geloof ik 14 of 15 cm...
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:03 schreef Herald het volgende:het staat gewoon zo onbeleefd om uitgebreid iemand anders zijn snikkel te bekijken. Ik moet er ook niet aan denken dat ze dat bij mij gaan doen. Niet omdat ik homofobisch ben, maar ik kan nou niet zeggen dat ik zo trots ben op mijn jongeheer. Als ik een fraai gevormde leuter had dan had ik er vast minder moeite mee, maar helaas stond ik ver achteraan bij het uitdelen van geslachtsorganen.
quote:Maar onder de douche heeft meestal iedereen GEEN erectie... en in stijve toestand groeit meestal de kleinere slappe het meest!
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:11 schreef Herald het volgende:
precies, en dan kan iedereen tenminste bij zichzelf denken "nou in elk geval is de mijne groter dan die van Herald". Ik zou natuurlijk ook wel even loeren en kijken of ik werkelijk zo klein geschapen ben, maar ik ben bang dat die gedachte enkel bevestigd wordt.
quote:Nou ik denk dat je echt niet kunt zeggen dat een piemel in slappe toestand aangeeft hoe groot hij is alstie stijf is. Slap heb ik een piemeltje van tussen de 5 en 10 cm. Daaraan kun je niet zien hoe groot hij wordt als hij stijf is.
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:11 schreef Herald het volgende:[..]
precies, en dan kan iedereen tenminste bij zichzelf denken "nou in elk geval is de mijne groter dan die van Herald". Ik zou natuurlijk ook wel even loeren en kijken of ik werkelijk zo klein geschapen ben, maar ik ben bang dat die gedachte enkel bevestigd wordt.
quote:duh dat is relatief natuurlijk. Als ik in erectie al een kleintje heb dan wil je niet weten wat voor vingerkootje het is als ie niet erect is. De mijne kan erect misschien wel 10 centimeter groter worden maar als ie dan nog steeds het gemiddelde niet haalt dan kun je toch beter een slappe hebben die maar 5 centimeter groeit en wel bovengemiddeld is in erecte toestand.
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:15 schreef Gboy27 het volgende:
Maar onder de douche heeft meestal iedereen GEEN erectie... en in stijve toestand groeit meestal de kleinere slappe het meest!
quote:Hurken Herald!! En wég is je minderwaardigheidscomplex.
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:19 schreef Herald het volgende:[..]
duh dat is relatief natuurlijk. Als ik in erectie al een kleintje heb dan wil je niet weten wat voor vingerkootje het is als ie niet erect is. De mijne kan erect misschien wel 10 centimeter groter worden maar als ie dan nog steeds het gemiddelde niet haalt dan kun je toch beter een slappe hebben die maar 5 centimeter groeit en wel bovengemiddeld is in erecte toestand.
Pfff, alsof het over je lul gaat alsof je wat voorstelt, de machtigste mensen op aarde hebben een kut. Als 'ie het maar doet, en als ik er maar wat van voel, dan ben ik allang tevreden. (Geen uitnodiging overigens, manlief heeft óf een epileptisch insult, óf ziet dat ik in sexualiteit post...)
quote:Sorry om te horen Herald!!! Hopelijk beinvloed het niet al te zeer je (sex)leven... En als puntje bij paaltje komt (
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:19 schreef Herald het volgende:duh dat is relatief natuurlijk. Als ik in erectie al een kleintje heb dan wil je niet weten wat voor vingerkootje het is als ie niet erect is. De mijne kan erect misschien wel 10 centimeter groter worden maar als ie dan nog steeds het gemiddelde niet haalt dan kun je toch beter een slappe hebben die maar 5 centimeter groeit en wel bovengemiddeld is in erecte toestand.
quote:Over puntjes en paaltjes gesproken Gboy, heb jij een Plaatje?
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:27 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Sorry om te horen Herald!!! Hopelijk beinvloed het niet al te zeer je (sex)leven... En als puntje bij paaltje komt (
) gaat het er nog altijd om hoe creatief je bent!!!
quote:Geef maar je email adres en ik stuur je wel wat plaatjes...
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:32 schreef Pjederdy het volgende:
Over puntjes en paaltjes gesproken Gboy, heb jij een Plaatje?
quote:Pjederdy@Hotmail.com
Op zaterdag 27 oktober 2001 02:38 schreef Gboy27 het volgende:
Geef maar je email adres en ik stuur je wel wat plaatjes...![]()
quote:Nee, alleen vullingen en kronen.
(en heb jij plaatjes???)
quote:Gelukkig legde je het er niet te dik bovenop...
Op zaterdag 27 oktober 2001 03:22 schreef Pjederdy het volgende:
Shit, ze hebben me door.
Hop nu, snel douchen en in de auto jij......
quote:Das nou jammer, dat douchen moest nou juist niet al thuis gebeuren. Heb je toch niet goed opgelet.
Op zaterdag 27 oktober 2001 03:33 schreef Roache_ het volgende:Hop nu, snel douchen en in de auto jij......
quote:Geschrokken van mijn foto's Pjederdy, of zijn ze niet aangekomen???
Op zaterdag 27 oktober 2001 03:38 schreef Pjederdy het volgende:
Das nou jammer, dat douchen moest nou juist niet al thuis gebeuren. Heb je toch niet goed opgelet.
quote:Jaja, ik heb, zal je mn mening mailen !!
Op zaterdag 27 oktober 2001 03:50 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Geschrokken van mijn foto's Pjederdy, of zijn ze niet aangekomen???
quote:Ik weet precies wat je bedoeld Gboy, Op mijn middelbare school was douchen mogelijk, maar niet verplicht. Er werdt wel gebruik van gemaakt maar de meeste (ook ik) vluchten zo snel mogelijk weg. Toen ik van school moest wisselen moesten we ineens douchen. Ik heb sindsdien niet meer mee met gym gedaan omdat ik me nogal schaamde (ik ben besneden) maar altijd met veel plezier rond gekeken. Op de MTS hadden we zwemmen en daar heb ik gezellig meegedaan. Iedereen ging zich douchen en hield zijn zwembroek aan. Iets wat ik erg jammer vond. Dus trok ik de mijne maar uit (douched veel lekkerder) en de hele meute volgde. Je snapt wel dat ik dat erg leuk vond.
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:39 schreef Gboy27 het volgende:
Sedert de middelbare school heb ik een soort van fetisch...
Ik hou ervan om gezamelijk te douchen met jongens/mannen.Het douchen na de sport op de middelbare school was mijn "lievelingsvak" Ik was er net achter gekomen dat ik homo was en de sportleraar, een knappe jongeman, nog studeerende op het Cios (een jaartje of 20) douchte altijd met ons mee...
![]()
Nu ga ik graag naar saunas en zwembaden alleen maar om te douchen en rond te kijken... Vooral in mijn hoofd wordt ik er opgewonden van (je ziet het dus niet...) en eenmaal thuis, kun je wel raden...
Ik zoek leuke jongens/mannen (he en ho) die dit gezamelijke douchen ook leuk lijkt, zodat we een keertje iets kunnen afspreken...
Naar mate de tijd vorderde op de MTS ben ik vaker bloot thuis, zowel over dag als s'nachts. Ook sauna's en douchen met anderen is een leuke bezigheid.
Echt ontroerend...
(ga vooral door hoor jongens)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |