Een vriend van mij (heel close) heeft vaak visioenen. Deze visioenen zijn een soort herinneringen uit vorige levens.
Omdat ik niet weet of jullie hier al klaar voor zijn, zal ik eerst enkele kleine puntjes naar voren brengen. Afhankelijk van de paniek wat hieruit voortvloeit zal ik de geschiedenis verder vertellen.
Ha, ik kan mij de geschiedenisboekjes nog goed herinneren.
Amerika ontdekt door Columbus? Nót!
America is ontdekt door de crew van Columbus. C. zelf zat tijdens deze maanden onterecht vast.
Toen bleek dat C onterecht vast zat had er natuurlijk een hele oproer kunnen komen...MITS dit naar buiten was gelekt. C. was namelijk zeer geliefd.
De crew van C. had op eigen houtje met aantekeingen van C de tocht willen maken...en belanden dus in Amerika! Na wederkomst hebben ze de deal gemaakt; crew krijgt geld, C krijgt de eer voor het ontdekken van Amerika en beloofd zijn mond te houden over het "voorval".
Dan nog iets...de Chineese muur gebouwd door chinezen? Dacht het niet. Tijdens één van de visioenen van Mathijs was hij een Japanner......en ja hoor hij was ''eén van de bouwers van de chineese muur. De rest van de bouwers waren óók Japans!!!
Ja jongens dát gooit de geschiedenis behoorlijk overhoop, is het niet?
Toch, wat is meer betrouwbaar. Boeken die geschreven zijn onder groot toezicht (waarom??) of de herinneringen van iemand die nú leeft die het zich dus echt kan herinneren. Een herinnering is voor mij geloofwaardiger dan een boekje.
Wat jullie? Voor mij staan bovenstaande feitjes nu eenmaal vast. Ik wilde gewoon eens kijken of jullie al klaar voor de waarheid waren.
quote:Bij mij gaan er alarmbellen af als iemand pretendeert met 'de waarheid' op de proppen te komen.
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:00 schreef Ester het volgende:
Wat jullie? Voor mij staan bovenstaande feitjes nu eenmaal vast. Ik wilde gewoon eens kijken of jullie al klaar voor de waarheid waren.
quote:Tja, wat is de waarheid... Hoe kunnen wij nu vaststellen door wie de chinese muur is gebouwd. Niemand die nu leeft was er bij. Dus wat zijn de "bewijzen" dan waard!?!?!
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:06 schreef Claudia_x het volgende:Bij mij gaan er alarmbellen af als iemand pretendeert met 'de waarheid' op de proppen te komen.
Omdat een paar wetenschappers e.d. zeggen dat die en die het gebouwd hebben moet ik het maar voor waar aannemen!?!
quote:vast niet
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:23 schreef Ester het volgende:
Is er maar één iemand die dit nieuws aan kan?
quote:Tja, zo lust ik er ook nog een paar, 't is maar wat je wilt geloven: volgens de bekende geschiedenisboeken is America ontdekt door Columbus en consorten.
America is ontdekt door de crew van Columbus.
Andere bronnen melden dat in de jaren 900 de Noormannen (Bjarni Herjolfsson in 986) als eerste al succesvolle expedities maakten naar America (om nog maar te zwijgen van de geruchten dat ook de Chinezen, Japanners en Carthagen er al voor Columbus waren).
Met de rest van de stellingen kan ik ook al vele kanten op, 't is maar wat je het meest aanspreekt lijkt mij ...
quote:als het zou kloppen
Ja jongens dát gooit de geschiedenis behoorlijk overhoop, is
het niet?
quote:Er zou inderdaad grote paniek uitbreken als zou blijken dat een muur in China niet door Chinezen maar door Japanners zou zijn gebouwd. Denk persoonlijk dat alle afhaalchinezen binnen een maand failliet zouden zijn.
Toch, wat is meer betrouwbaar. Boeken die geschreven zijn onder groot toezicht (waarom??) of de herinneringen van iemand die nú leeft die het zich dus echt kan herinneren. Een herinnering is voor mij geloofwaardiger dan een boekje.
Maar goed, iets minder cynisch:
Iemand die nu leeft (en: er dus ook niet bij was) én iemand die het zich kan herinneren. Tja.
quote:En hoe weet jij dat die vriend de waarheid spreekt? Of kun je zijn dromen ook zien?
Anyway, dream on!
quote:Hij liegt niet.
Op zondag 28 oktober 2001 19:28 schreef WouterB het volgende:[..]
als het zou kloppen
[..]Er zou inderdaad grote paniek uitbreken als zou blijken dat een muur in China niet door Chinezen maar door Japanners zou zijn gebouwd. Denk persoonlijk dat alle afhaalchinezen binnen een maand failliet zouden zijn.
Maar goed, iets minder cynisch:
Iemand die nu leeft (en: er dus ook niet bij was) én iemand die het zich kan herinneren. Tja.
[..]En hoe weet jij dat die vriend de waarheid spreekt? Of kun je zijn dromen ook zien?
Anyway, dream on!
Èn: hoe kun je zo zeker weten dat wat hij droomt ook echt zo gebeurd is. Er bestaan immers geen mogelijkheden om het te verifiëren.
quote:En of ik er klaar voor ben...
Ik heb er lang over nagedacht, maar ik besluit het toch naar buiten te brengen. Waarom de media dat nooit heeft gedaan? Ik weet het niet. Waarschijnlijk hebben ze opdracht van hogerhand om de "geschiedenis" niet in de war te schoppen.Een vriend van mij (heel close) heeft vaak visioenen. Deze visioenen zijn een soort herinneringen uit vorige levens.
Omdat ik niet weet of jullie hier al klaar voor zijn, zal ik eerst enkele kleine puntjes naar voren brengen. Afhankelijk van de paniek wat hieruit voortvloeit zal ik de geschiedenis verder vertellen.
America is ontdekt door de crew van Columbus. C. zelf zat tijdens deze maanden onterecht vast.
Toen bleek dat C onterecht vast zat had er natuurlijk een hele oproer kunnen komen...MITS dit naar buiten was gelekt. C. was namelijk zeer geliefd.
De crew van C. had op eigen houtje met aantekeingen van C de tocht willen maken...en belanden dus in Amerika! Na wederkomst hebben ze de deal gemaakt; crew krijgt geld, C krijgt de eer voor het ontdekken van Amerika en beloofd zijn mond te houden over het "voorval".Dan nog iets...de Chineese muur gebouwd door chinezen? Dacht het niet. Tijdens één van de visioenen van Mathijs was hij een Japanner......en ja hoor hij was ''eén van de bouwers van de chineese muur. De rest van de bouwers waren óók Japans!!!
Toch, wat is meer betrouwbaar. Boeken die geschreven zijn onder groot toezicht (waarom??) of de herinneringen van iemand die nú leeft die het zich dus echt kan herinneren. Een herinnering is voor mij geloofwaardiger dan een boekje.Wat jullie? Voor mij staan bovenstaande feitjes nu eenmaal vast. Ik wilde gewoon eens kijken of jullie al klaar voor de waarheid waren.
Maar ik geef je gelijk over het ontdekken van Amerika. Dat heeft C.C. inderdaad niet gedaan. De Vikingen waren de eerste Europeanen en toen zij daar aankwamen wemelde het er van de Indianen...
quote:Maar droomt wel ...
Op dinsdag 30 oktober 2001 12:45 schreef Ester het volgende:
Hij liegt niet.
Kom dan eens met iets concreets want met die paar kreten in je eerste post kunnen we helemaal niets mee.
Sorry dat ik het zo formuleer maar echt onderbouwend ben je nog niet bezig geweest.
M.a.w. ik kan ook dingen uit de geschiedenisboekjes zonder moeite veranderen ...
Als jij overtuigd bent van de waarheid van die visioenen, prima. Maar houd daarbij dan wel in gedachten dat ook jouw vriend slechts een toeschouwer was die waarschijnlijk alleen zijn versie van de waarheid laat zien.
quote:WHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:00 schreef Ester het volgende:Ik heb er lang over nagedacht, maar ik besluit het toch naar buiten te brengen. Waarom de media dat nooit heeft gedaan? Ik weet het niet. Waarschijnlijk hebben ze opdracht van hogerhand om de "geschiedenis" niet in de war te schoppen.
quote:Anderen noemen het dromen.
Een vriend van mij (heel close) heeft vaak visioenen. Deze visioenen zijn een soort herinneringen uit vorige levens.
quote:Omdat jij iets denkt is het niet meteen waar en figuren zoals jij waar het truth forum helemaal mee volzit moeten eens stoppen met dat geblaat dat figuren die er niet in geloven "er niet klaar" voor zouden zijn. Je mankeerd gewoon wat aan je hersens waarschijnlijk.
quote:Is dit een visioen van je vriend of heb je dit ergens gelezen na een paniek aanval ? Zou dit toch bekent zijn misschien ?
De crew van C. had op eigen houtje met aantekeingen van C de tocht willen maken...en belanden dus in Amerika! Na wederkomst hebben ze de deal gemaakt; crew krijgt geld, C krijgt de eer voor het ontdekken van Amerika en beloofd zijn mond te houden over het "voorval".
quote:Klinkt logisch. Als anderen het goedkoper doen moet je het uitbesteden.
Dan nog iets...de Chineese muur gebouwd door chinezen? Dacht het niet. Tijdens één van de visioenen van Mathijs was hij een Japanner......en ja hoor hij was ''eén van de bouwers van de chineese muur. De rest van de bouwers waren óók Japans!!!
quote:nou , pfoeeee zeg.
quote:Elke rechercheur zal dit ontkennen. Getuigen "verzinnen" steeds meer info naarmate de tijd verstrijkt. Maar dit heeft verder niets met de fantasie van ons mathijske van doen overigens.
quote:Misschien moeten jullie maar eens stoppen met die lsd experimenten enzo. Duidelijk nog niet klaar voor.
Wat een complete bullshit.
quote:Ik kan het met je vinden, op het punt van wat er beschreven staat in 'de boeken'. Waarom zou dat de waarheid zijn? Puur omdat er enkele feitjes zwart op wit staan, feitjes waarvan we maar moeten aannemen dat ze waar zijn? Word wakker man! Er is ook nog zo iets als geschiedvervalsing! Heus niet alles wat op papier staat zal de waarheid zijn. Zo kan ik me voorstellen dat Columbus lekker in z'n kombuis lag te pitten, en werd wakker gemaakt door 1 van z'n metgezellen, die 'land in zicht' zag. Uiteraard wordt dat dan in de geschiedenisboeken enigszins verfraaid weergegeven. De historie wordt anders wel erg saaie kost.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:09 schreef Ester het volgende:
Jullie zijn er dus duidelijk niet klaar voor. dat was waarschijnljik ook de angst van de overheid/media.
Óf de mensen raken in paniek óf ze gaan de ander voor gek verklaren, om zichzelf niet verward te hoeven voelen.
Maar om nou meteen te zeggen dat jouw vriend dan wel de waarheid spreekt, dat gaat me dan ook weer net iets te ver. Daarvoor moet je namelijk allereerst in reïncarnatie geloven...
quote:Sodemieter met je waanbeelden en vervuil dit forum niet met je achterlijke gedoe.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:09 schreef Ester het volgende:
Jullie zijn er dus duidelijk niet klaar voor. dat was waarschijnljik ook de angst van de overheid/media.
Óf de mensen raken in paniek óf ze gaan de ander voor gek verklaren, om zichzelf niet verward te hoeven voelen.
quote:Ah. Je bent het er niet mee eens?
Op zondag 04 november 2001 13:56 schreef zodiakk het volgende:[..]
Sodemieter met je waanbeelden en vervuil dit forum niet met je achterlijke gedoe.
quote:Kijk, dit zijn de waardevolle bijdragen waar ze in elk forum op zitten te wachten.
Op zondag 04 november 2001 13:56 schreef zodiakk het volgende:[..]
Sodemieter met je waanbeelden en vervuil dit forum niet met je achterlijke gedoe.
Het is altijs nog een DISCUSSIE-forum. Waar mensen hun meningen beargumenteerd kunnen geven. Wat jij doet is flamen! Dat schiet lekker op zeg.
Los van het feit dat deze nieuwe inzichten nou niet echt ingrijpend iets veranderen zijn ze afkomstig van een uiterst dubieuze bron, waarbij je voor het gemak maar even het bestaan van reïncarnatie aan moet nemen. En als iemand wijst op deze onvolkomenheden dan zou die persoon er 'nog niet klaar voor' zijn. Oftewel, waarom neem ik eigenlijk nog wel de moeite serieus te reageren op deze complete nonsens?
[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 04-11-2001 14:20]
quote:Ik denk dat het tijd wordt om deze naar onzin te zetten i.v.m. een T/D opdracht ............
Op zondag 04 november 2001 14:20 schreef yvonne het volgende:
Dit geloof je toch niet echt he?
(of om hem gewoon dicht te gooien )
quote:Goh dat zal moeilijk zijn...
Op zondag 04 november 2001 14:04 schreef Dave het volgende:[..]
Ah. Je bent het er niet mee eens?
Ik denk dat we best benieuwd zijn waarom! Probeer haar eens met argumenten onderuit te schoffelen!
quote:Ik denk dat ze niet op de 'bijdragen' van Ester zitten te wachten, nee.
Op zondag 04 november 2001 14:04 schreef Pjederdy het volgende:
Kijk, dit zijn de waardevolle bijdragen waar ze in elk forum op zitten te wachten.
quote:Ik heb geen enkel argument van Ester zelf gehoord, alleen een uiterst dubieuze visie van een vriend die visioenen heeft en dat DUS de visioenen waarheid zijn. Heb je daar weleens over nagedacht? Heb je de openingspost van Ester weleens doorgelezen en jij DURFT het nog serieus te nemen? En de verdere posts van Ester, lekker betuttelend en minachtend naar de andere hier toe? DAT vind ik flamen en getuigen van de angst om een zinnige discussie ( die er toch al niet kan zijn over zo'n belachelijk onderwerp) aan te gaan.
Het is altijs nog een DISCUSSIE-forum. Waar mensen hun meningen beargumenteerd kunnen geven. Wat jij doet is flamen! Dat schiet lekker op zeg.
quote:Waar haal jij deze informatie vandaan? Welke tekenen zie jij om je denkbeelden te rechtvaardigen? Ik vraga me af waarom jij denkt dat er een groot complot aan de gang is en dat jij het doorhebt en de andere mensen niet.
Ik heb er lang over nagedacht, maar ik besluit het toch naar buiten te brengen. Waarom de media dat nooit heeft gedaan? Ik weet het niet. Waarschijnlijk hebben ze opdracht van hogerhand om de "geschiedenis" niet in de war te schoppen.
quote:en omdat het een close vriend is, is dit de ABSOLUTE waarheid. Voor jou is het de waarheid, maar ik ken die vriend van je niet en ik heb ook nog nooit z'n visioenen horen uitleggen of met een flard bewijs aan zien komen om zijn visioenenen enigzins te staven.
quote:Ja, Onderwijs ons met jouw Heilige Waarheid, wij zijn nog schapen en jij bent de herder die de mensheid moet redden van het grote complot. Hoe durf je je op deze manier boven andere mensen te plaatsen en jezelf neer te zetten als iemand die nét iets meer weet als de gemiddelde Nederlander.
quote:En die vriend van je was zeker heel 'toevallig' een van de bemanningsleden... Goh wel toevallig dat je vriend visioenen heeft van mensen die op de een of andere manier direct te maken hebben gehad met een belangrijk gegeven uit de geschiedenis. Is ie nooit eens eens een boer geweest in de binnenlanden van Burma? Ik zou het pas interessant vinden als hij wat over DIE mensen kon vertellen en hun levenswijze.
quote:yeah right.
quote:Pjederdy, Dave, kijk nou zelfs eens naar dit stukje tekst, COME ON.
quote:Blijkbaar dus niet. Volgens mij ben jij er niet klaar voor om in de realiteit te leven.
Zo, en nu heb ik genoeg tijd verspild hier.
(zo Pjederdy en Dave, tevreden?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |