Zelf vind ik los mooier, maar ook een stuk lastiger. Wat is jullie mening over het fenomeen paardenstaart? Voor kleine kinderen, of als je wat ouder bent ook nog mooi?
Ik vindt het vooral bij lang haar wel mooi moet ik zeggen.
GreeTz
Vampier
quote:*is het er helemaal mee eens
Op donderdag 25 oktober 2001 13:51 schreef m24 het volgende:
streng en geil
Heb zelf 9/10x een paardestaart in, omdat als ik het los leuk wil hebben zitten, het ongeveer een half uur duurt.
En in Nederland op de fiets met wind en regen, nee geef mij dan maar een paardestaart lekker praktische.
En niks is tegenwoordig meer kinderachtig dacht ik zo (staartjes, vlechtjes etc)
Big Willy (die trouwens ook een vreemde obsessie heeft voor vrouwen met lange haren en een pet op )
quote:de meeste jongens niet, die geven er niks om wat voor kapsel een meid heeft als het daar beneden maar kaal is.
Op donderdag 25 oktober 2001 14:34 schreef Ringo het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk.
quote:Nee hoor, echt niet! Vrij hoog op het hoofd, met een simpele dikke zwarte elastiek erin, met vooraan wat plukjes los.
Op donderdag 25 oktober 2001 14:16 schreef MissX het volgende:
vind er niks kinderachtigs aan meot ik zeggen. Of draag je het dan gelijk met allemaal van die mooie strikken erin
quote:Kaal, kaal. Neuh.
Op donderdag 25 oktober 2001 14:36 schreef Herald het volgende:
de meeste jongens niet, die geven er niks om wat voor kapsel een meid heeft als het daar beneden maar kaal is.
vind wel soms dat je van een staart/knotje een wat jonger gezicht krijgt, maar het staat meestal wel leuk
Ook waarmee je t doet:
postelastiek: maling aan alles
wollenelastiek: practisch
plastic e.d. decoratie dingen: kinderlijk
nephaar: ordinair
sjaaltjes: damesachtig
platte clip: elitair
Zonder mensen te veroordelen op hun staarten in boven genoemde groepen, t is maar een benaming, kan t zijn dat je staart net verkeerd staat in je omgeving.
Kortom het is net wat bij je lifestyle en garderobe past.
Het leuke is dat je het losgooien van je haar kan bewaren voor intieme momenten: kleine handeling met groot effect.
Losse sliertjes ertussen uit trekken maken t vriendelijker. Als al je haar even lang is, knip de allervoorste lokjes rond je gezicht dan ietsje korter. Letop: vooral niet te veel, meer kan altijd nog.
Je pakt van weerskanten een sliertje en draait die twee samen tot een 'baardje' op je kin en: knip. Idem doen met steeds wat minder van dezelfde strengen, op liphoogte, neushoogte en ooghoogte. Klaar is je pony.
In de haarmodecarousel van de drogist kan je allerlei handige gereedschapjes vinden om op andersoortige manieren je haar (of staart)weg te steken. bvb een soort haaknaald, allerlei dingen met tanden en ingenieuze soorten spelden. In een paar seconden heb je dan een compleet ander kapsel.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 25-10-2001 15:07]
quote:Tjeeeezus waar heb jij dat nu weer vandaan
Op donderdag 25 oktober 2001 15:00 schreef Lurky het volgende:
het ligt ook aan waar je staart vastzet, er is een hele staartcode.
bovenop hoog: anita
acherop hoog: sport
achter midden: nerd
achter laag: dealer
in nek: kakkerOok waarmee je t doet:
platte clip: elitairZonder mensen te veroordelen op hun staarten in boven genoemde groepen, t is maar een benaming, kan t zijn dat je staart net verkeerd staat in je omgeving.
Kortom het is net wat bij je lifestyle en garderobe past.
Het leuke is dat je het losgooien van je haar kan bewaren voor intieme momenten: kleine handeling met groot effect.
Losse sliertjes ertussen uit trekken maken t vriendelijker. Als al je haar even lang is, knip de allervoorste lokjes rond je gezicht dan ietsje korter. Letop: vooral niet te veel, meer kan altijd nog.
Je pakt aan weerskanten twee sliertjes en draait er een 'baardje' van op je kin en knip. Idem doen met steeds wat minder van dezelfde strengen, op liphoogte, neushoogte en ooghoogte. Klaar is je pony.In de haarmodecarousel van de drogist kan je allerlei handige gereedschapjes vinden om anderssoortige manieren je haar weg te steken. bvb een soort haaknaald, allerlei dingen met tanden en ingenieuze soorten spelden. In een paar seconden heb je dan een compleet ander kapsel.
quote:maar ook
Op donderdag 25 oktober 2001 14:59 schreef Kimmie het volgende:
(twee staartjes zijn pas echt kinderachtig)
quote:MissX gaat vandaag voor de praktische dealer staart
Op donderdag 25 oktober 2001 15:00 schreef Lurky het volgende:
het ligt ook aan waar je je staart vastzet, er is een hele staartcode.
bovenop hoog: anita
acherop hoog: sport
achter midden: nerd
achter laag: dealer
in nek: kakkerOok waarmee je t doet:
platte clip: elitair
Het effect van los haar is dan wel gelijk een stuk groter.
Jongens vinden dat vaak wel sexy geloof ik.
Maar voor mij gaat de handigheid voorop, dus heb ik alleen af en toe los haar.
quote:Uit het Groot Sociologisch Handboek Voor Staartonderzoekkunde!
Op donderdag 25 oktober 2001 15:02 schreef Kimmie het volgende:[..]
Tjeeeezus waar heb jij dat nu weer vandaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |