quote:Dat klopt, The Matrix 2: Reloaded heet deze geloof ik. 3 staat ook in de planning.
Op woensdag 24 oktober 2001 11:54 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik heb zoiets gehoord dat ze the matrix 2 & 3 tegelijk willen uitbrengen (een vriend van me die 100% filmfr3@k is zei dat), weet iemand of dat klopt en of er al een release gepland staat?
quote:Dat kan ik je vertellen, dat is Pearl Harbor.
Op woensdag 24 oktober 2001 11:59 schreef UTO het volgende:
Gisteren op morpheus (hoe toepasselijk) een bestand matrix 2 gevonden (600-700 mb oid), benieuwd wat dat is
maar dat ze wel tegelijk opgenomen worden...
quote:goddomme nog w8 (als het meezit...
Op woensdag 24 oktober 2001 11:57 schreef _Abu_ het volgende:
http://us.imdb.com/Title?0234215
http://us.imdb.com/Title?0242653
quote:He gadverdamme, snel afvoeren die kutzooi
Op woensdag 24 oktober 2001 11:59 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Dat kan ik je vertellen, dat is Pearl Harbor.
[typo edit]
Bij 'Back To The Future 2 en 3' was dit ook al gedaan.
Het helpt dan als je scenes opnieuw moet schieten, en scheelt ook enorm in het aantal props en figuranten die je moet laten opkomen.
m.a.w. Het scheelt geld, en da's heel belangrijk in Amerika.
quote:3 ook niet. Kent iemand Lord of the Rings?
Op maandag 14 januari 2002 16:10 schreef dmace het volgende:
2 films tegelijkertijd schieten is niet zo opmerkelijk.
quote:Nee? Wat voor film is dat?
Op maandag 14 januari 2002 16:19 schreef MacBeth het volgende:[..]
3 ook niet. Kent iemand Lord of the Rings?
quote:Zo tering, echt wel!
Op dinsdag 22 januari 2002 03:32 schreef raampie1 het volgende:
De producers van de film hebben nog overwogen om Rotterdam als locatie te gebruiken. Er waren al contacten met het Rotterdams Fonds voor de Film, maar dit is helaas niet door gegaan. Zou wel gaaf zijn geweest weer eens zo'n mega productie in de stad!
quote:Dat zou wel tof zijn geweest. Hadden ze zeker dat metrostation in gedachten, die ene die er zo modern uitziet (geen idee welke halte het is). Die komt ook wel vaker voor in videoclips of reclames.
De producers van de film hebben nog overwogen om Rotterdam als locatie te gebruiken.
and don't even get me started on Star Wars
quote:eh, ja op zich is de Matrix ook alleen een goeie film, dus ik hoop ook dat de vervolgen het een beetje goed houwen.
Op dinsdag 22 januari 2002 14:01 schreef BdR het volgende:
ik vond dat The Martix een hele goeie film en een mooi afgerond verhaal.. Waarom moeten ze daar dan 2 vervolgen op maken, en dan nog, waarom kondigen ze dat zo ver van te voren aan!?kan me nog herinneren dat ze na Terminator 2 zeiden dat er in 2001 een Terminator 3 zou komen.. dus..
and don't even get me started on Star Wars
maar waarom zo ver van te voren? Ze zijn er al tijden aan bezig, want een film maak je niet even in een maandje tijd, laat staan 2 films tegelijk.
quote:Dat kan ik ook opmaken uit de matrix revisited dvd.
Op woensdag 24 oktober 2001 19:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
als ik het goed begrepen heb worden ze neit tegelijkertijd uitgebracht maar wel tegelijkertijd opgenomen
Ik vind het wel een beetje laat om deel 2 pas in 2003 uit te brengen hoor..
quote:ik hoop et ook.. en if so, dan zal ik em ook zeker
Op dinsdag 22 januari 2002 14:04 schreef Tokus het volgende:
eh, ja op zich is de Matrix ook alleen een goeie film, dus ik hoop ook dat de vervolgen het een beetje goed houwen.
quote:dat is geen antwoord.. als ze zo'n film zo ver van tevoren aankondigen en je er over een periode van 3 jaar steeds kleine beetjes van hoort en ziet, dan verwacht je zo'n geweldige film, dat het alleen nog maar kan tegen vallen..
maar waarom zo ver van te voren? Ze zijn er al tijden aan bezig, want een film maak je niet even in een maandje tijd, laat staan 2 films tegelijk.
quote:ok, dan zal ik het anders zeggen:
Op dinsdag 22 januari 2002 14:12 schreef BdR het volgende:nou en? dat is geen antwoord.. als ze zo'n film zo ver van tevoren aankondigen en over een periode van 3 jaar steeds kleine beetjes van hoort, dan verwacht je zo'n geweldige film, dat het alleen nog maar kan tegen vallen..
quote:Je bedoeld denk ik metro station Wilhelminaplein. Dat kom je idd zeer vaak op tv tegen. Eigenlijk waren ze op zoek naar een brug een een paar kilometer snelweg waarop ze even hun gang konden gaan.
Op dinsdag 22 januari 2002 13:54 schreef Xhorder het volgende:[..]Dat zou wel tof zijn geweest. Hadden ze zeker dat metrostation in gedachten, die ene die er zo modern uitziet (geen idee welke halte het is). Die komt ook wel vaker voor in videoclips of reclames.
Ik weet niet of the gelukt is om dit de producer aan te bieden. Ik kan me voorstellen dat dit soort zaken ook elders te vinden zijn, maar R-dam biedt natuurlijk wel een mooie industriele omgeving die goed bij het karater van de film past. Blijft jammer .
Warner Bros. is planning to release the two sequels to The Matrix within months of one another next year, Time magazine reports in its current issue. The first one, Matrix Reloaded, is due to be released in May, and the second, Matrix Revolutions, in August or November, Time said. In an interview with the magazine, star Keanu Reeves said cryptically that the 1999 original was "about birth. The second is life; the third is death."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |