Vorig deeltje: Streamverslagen woensdag 24 oktober 2001
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 24-10-2001 07:23]
quote:Sorry, wou alvast een Deel 2 aanmaken in het geval Cynix niet op tijd zou zijn...
Op woensdag 24 oktober 2001 07:22 schreef Tante Bep het volgende:
Lieverd, deel 1 staat op 215 postings, de topic is pas vol bij 255, dus nog 40 te gaan, denk je ook niet dat dit een beetje verwarrend is?
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 07:29 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Sorry, wou alvast een Deel 2 aanmaken in het geval Cynix niet op tijd zou zijn...
(beetje té enthousiast misschien...)
hup, naar je nest jij, voor je nog meer té enhousiaste dingen gaat doen, of nog beter, doe ze daar!
Leo en Andries hebben het nog over de elfsteden-steden en de 18 eredevisieclubs. Hierna laat Leo zijn hoofd weer hangen, de arme man.
Ed snapt er geen hol meer van. Ze zijn het er over eens dat dit niet de laatste battle is vandaag.
Sandy ligt lief in bed. Leuke teddybeer van Sandy trouwens, nog niet gezien. Kelly zingt: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk.
Ed: wij zijn gewoon leuker. (Daarom mogen ze in rijk.)
Van rijk zit Ed op de stoel bij het hek met arm te praten en Sandy zingt een lied van Danny de Munck "had ik maar iemand om van te houden".
quote:Dit was volgens mij Andries.
Op woensdag 24 oktober 2001 11:22 schreef Cynix ® het volgende:
11:20 uur
Iemand heeft een handdoek uit Coos zijn kastje gepakt. Hij is daar bepaald niet blij mee. Ed blijkt de schuldige. Coos loopt er toch wel enige tijd over door te zeuren.
Coos gaat dan idd nog enige tijd door, maar Andries geeft hem steeds gelijk, zodat coos geen reden heeft om kwaad te worden.
(in mijn ogen heeft andries gelijk, handdoeken zijn voor algemeen gebruik en zouden niet in de kastjes gelegd mogen worden)
Andries: wat heeft het allemaal voor zin gehad die spelletjes? Wat heeft het voor zin gehad dat we die spiraal wonnen? Wat heeft het voor zin gehad dat we vier op een rij wonnen? Wat heeft het allemaal voor zin gehad, we zitten nu toch weer hier! Ik kan nooit meer blij zijn als we een battle winnen. Ik ben ook niet meer inzetbaar bij een volgende battle, ik ben zo beroerd als een hond, 1 stap en ik moet overgeven. Ik ben ziek. I am nog usabel today.
Danielle: dan ga je toch lekker op bed liggen!
Andries: dat moet ik juist niet doen, ik probeer juist het ritme te doorbreken. Waar lag jij eigenlijk in arm Ed?
Ed geeft de bedindeling door. Ed: Precilla kreeg gister zo'n kop joh over de bedindeling, ze wou perse naast Sandy liggen. Wat voor maat schoenen heb jij eigenlijk, Diane?
Diane: 37
Ed: tjeesus he
Ed complimeert de concurrent met de gewonnen battles, hij vind dat ze het goed hebben gedaan. Ed denkt wel dat als hij vier op een rij gespeeld had ipv pascal, dat ze dan wel gewonnen hadden, omdat het ook met inzicht te maken heeft.
Danielle: ja maar, als je daar staat is het toch altijd lastiger. Vooral die spiraal.
Ed: ja, nou , kelly begon te shaken gister bij die spiraal. Kijk, als je nou zo'n ding thuis heb staan, dan doe je het zo, das niet zo moeilijk.
Diane vraagt aan Coos of hij lekker gerent heeft.
Coos: nee
Andries: mind fucking games, fucking mind games, games for your fucking mind.
GJ praat met Frank in de tuin en geeft zijn visies op de battles. GJ zegt vervolgens tegen daan dat hij ervan overtuigd is dat deze battle 24 uur gaat duren!
Verder zitten een aantal van arm (o.a. Danielle, Andries, Leo en Frank nu ook) bij het hek te praten met een aantal van Rijk (o.a. Ed, Coos en Pascal). Het gaat over het bestellen en de komst van Battles de komende tijd. In rijk wordt er koffie gezet.
Sandy is weer wakker, loopt wat te zingen. Is ze over haar dip heen?
Pascal en Coos liggen gezellig saampjes in bed. Of ze voetjes vrijen is helaas niet te zien.
Pris maakt zich op, even met haar wenkbrauwen bezig. Heeft ze trouwens nog wel geslapen?
Leo is er bij gekomen en nu is het Frank weer die bij Andries over de tong gaat. ja hij voelt de spanning van de battle of de spanning van voor de battle of na
Leo: dat mag toch?
A: ja
arm: Andries zit te zeuren dat het barbabobje is en niet barbabob (my god!?!).
speakers slaan weer op hol van shril jeuk stem van Diana en Danielle met haar nog meer jeukende fake-stemmetje. Ze hebben het nu over spreekwoorden en poepen, gelukkig is tania nergens te bekennen!
Rijk: druk aan het poetsen, coos en pascal liggen weer lekker in hun nest, btw lekker schoon bedje van Leo.
Er wordt ontzettend veel gegeeuwd, en door arm geklooid met de oven, priscila draagt kleren waar ze er pas echt vet in uitziet, zo valt toch tegen die griet.
Leo verwacht weer een battle, na het eten.
Danielle en Andries zijn in een uitvoering van een leraar en leerlinge fantasie.
Je was me voor Ethel, maar ik heb wat moeite met het forum op dit moment.
Arm heeft lekker gegeten en zijn druk aan het filosoferen van het doel van de battle, ze denken om diverse redenen dat BB hen een lesje wil leren en dat BB ze middels deze battles iets duidelijk wil maken.
Verder hangt iedereen een beetje rond tot nu toe en waren ze aan het wachten op de battle, die dus nu komt.
Pascal moet nu naar de dagboekkamer komen. De sfeer tot op heden is goed, bij vrijwel iedereen. Nu vooral bij arm omdat ze weer een kans hebben om weer naar rijk te kunnen.
Rijk is aan het omkleden en de capatain werd naar de dagboekkamer geroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |