abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 07:19:35 #1
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988950
Hier alvast het vervolg op de woeste nacht...

Vorig deeltje: Streamverslagen woensdag 24 oktober 2001

[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 24-10-2001 07:23]

pi_1988954
Lieverd, deel 1 staat op 215 postings, de topic is pas vol bij 255, dus nog 40 te gaan, denk je ook niet dat dit een beetje verwarrend is?
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 07:29:48 #3
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988959
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 07:22 schreef Tante Bep het volgende:
Lieverd, deel 1 staat op 215 postings, de topic is pas vol bij 255, dus nog 40 te gaan, denk je ook niet dat dit een beetje verwarrend is?
Sorry, wou alvast een Deel 2 aanmaken in het geval Cynix niet op tijd zou zijn... (beetje té enthousiast misschien...)
pi_1988963
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 07:29 schreef Gboy27 het volgende:

[..]

Sorry, wou alvast een Deel 2 aanmaken in het geval Cynix niet op tijd zou zijn... (beetje té enthousiast misschien...)

hup, naar je nest jij, voor je nog meer té enhousiaste dingen gaat doen, of nog beter, doe ze daar!

† In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 07:57:18 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1988983
Ik gooi deze zolang maar even dicht dan.
Kunnen we later altijd nog kijken wat we doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 11:13:32 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1989766
Edit, nú kunnen we hier wel weer verder.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 11:19:23 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1989829
11:20 uur
Ed neemt nog maar eens wat te drinken, een of andere vruchtendrank. Hém krijgen ze niet klein.
pi_1989830
Frank: we wilden meer battles, nou dan krijgen we die. Hij mompelt wat over Barbapapa's (vergeet hij nooit meer)
Leo kijkt wat wezenloos om zich heen.

Leo en Andries hebben het nog over de elfsteden-steden en de 18 eredevisieclubs. Hierna laat Leo zijn hoofd weer hangen, de arme man.

Ed snapt er geen hol meer van. Ze zijn het er over eens dat dit niet de laatste battle is vandaag.

Sandy ligt lief in bed. Leuke teddybeer van Sandy trouwens, nog niet gezien. Kelly zingt: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk.
Ed: wij zijn gewoon leuker. (Daarom mogen ze in rijk.)

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 11:22:57 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1989861
Iemand heeft een handdoek uit Coos zijn kastje gepakt. Hij is daar bepaald niet blij mee. Ed blijkt de schuldige. Coos loopt er toch wel enige tijd over door te zeuren.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 11:25:01 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1989876
11:25 uur
Coos raadt Priscella aan om ook maar even te gaan douchen: "Want we kunnen zo weer een battle krijgen".
Priscella: "Doe ik ook, eerst even koffie zetten".
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 11:27:26 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1989898
Leo en Danielle zijn in een discussie verwikkeld. Andries zit er nog steeds verslagen bij.
pi_1990037
Het team van captain Danielle zit dus weer in Arm. Ze hebben drie uur geslapen vannacht en zijn weer allemaal wakker. Ondanks dat ze weer in arm zitten is de stemming goed, Danielle zingt weer veel en is brood aan het maken. en de rest is ook redelijk vrolijk. Tania klaagt nog wel dat van dat vele koude douchen haar schaamhaar op gras begint te lijken

Van rijk zit Ed op de stoel bij het hek met arm te praten en Sandy zingt een lied van Danny de Munck "had ik maar iemand om van te houden".

woensdag 24 oktober 2001 @ 11:46:44 #13
3542 Gia
User under construction
pi_1990081
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 11:22 schreef Cynix ® het volgende:
Iemand heeft een handdoek uit Coos zijn kastje gepakt. Hij is daar bepaald niet blij mee. Ed blijkt de schuldige. Coos loopt er toch wel enige tijd over door te zeuren.
Dit was volgens mij Andries.
Ik had de stream van de arme kant aan staan.
Coos zeurde dat ze uit zijn kastje moesten blijven.
Andries zei dat hij het niet tof vindt dat er geen handdoeken zijn, elke keer dat hun in rijk komen en dat zij ze dan in hun kastjes hebben liggen.
Coos vond dat hij de volgende keer het eerst moest vragen.
Andries geeft hem hier gelijk in, om van het gezeik af te zijn.

Coos gaat dan idd nog enige tijd door, maar Andries geeft hem steeds gelijk, zodat coos geen reden heeft om kwaad te worden.

(in mijn ogen heeft andries gelijk, handdoeken zijn voor algemeen gebruik en zouden niet in de kastjes gelegd mogen worden)

pi_1990134
Andries: had ik eindelijk mijn slaapritme verbroken, stond ik vroeg op, wou ik lekker on de zonnebank enzo, en nu zit ik hier weer, kan ik net zo goed naar bed gaan.
Andries blijft echter gewoon zitten, hij is gewoon moe en dat wil hij aangeven.

Andries: wat heeft het allemaal voor zin gehad die spelletjes? Wat heeft het voor zin gehad dat we die spiraal wonnen? Wat heeft het voor zin gehad dat we vier op een rij wonnen? Wat heeft het allemaal voor zin gehad, we zitten nu toch weer hier! Ik kan nooit meer blij zijn als we een battle winnen. Ik ben ook niet meer inzetbaar bij een volgende battle, ik ben zo beroerd als een hond, 1 stap en ik moet overgeven. Ik ben ziek. I am nog usabel today.

Danielle: dan ga je toch lekker op bed liggen!
Andries: dat moet ik juist niet doen, ik probeer juist het ritme te doorbreken. Waar lag jij eigenlijk in arm Ed?

Ed geeft de bedindeling door. Ed: Precilla kreeg gister zo'n kop joh over de bedindeling, ze wou perse naast Sandy liggen. Wat voor maat schoenen heb jij eigenlijk, Diane?
Diane: 37
Ed: tjeesus he

Ed complimeert de concurrent met de gewonnen battles, hij vind dat ze het goed hebben gedaan. Ed denkt wel dat als hij vier op een rij gespeeld had ipv pascal, dat ze dan wel gewonnen hadden, omdat het ook met inzicht te maken heeft.
Danielle: ja maar, als je daar staat is het toch altijd lastiger. Vooral die spiraal.
Ed: ja, nou , kelly begon te shaken gister bij die spiraal. Kijk, als je nou zo'n ding thuis heb staan, dan doe je het zo, das niet zo moeilijk.

Diane vraagt aan Coos of hij lekker gerent heeft.
Coos: nee

Andries: mind fucking games, fucking mind games, games for your fucking mind.

pi_1990254
Diane vraagt zich nu af hoe ze Frank z'n naam spellen, Frank spelt het nu.

GJ praat met Frank in de tuin en geeft zijn visies op de battles. GJ zegt vervolgens tegen daan dat hij ervan overtuigd is dat deze battle 24 uur gaat duren!

Verder zitten een aantal van arm (o.a. Danielle, Andries, Leo en Frank nu ook) bij het hek te praten met een aantal van Rijk (o.a. Ed, Coos en Pascal). Het gaat over het bestellen en de komst van Battles de komende tijd. In rijk wordt er koffie gezet.

pi_1990321
Gert-Jan tegen Frank in de tuin:
Als ik bij jullie captain ben kan ik processen aansturen.

Sandy is weer wakker, loopt wat te zingen. Is ze over haar dip heen?

Pascal en Coos liggen gezellig saampjes in bed. Of ze voetjes vrijen is helaas niet te zien.

Pris maakt zich op, even met haar wenkbrauwen bezig. Heeft ze trouwens nog wel geslapen?

pi_1990340
Arm en rijk praten over de afgelopen battles en er wordt druk gefilosofeerd over de bedoelingen en het vervolg, de meningen zijn verdeeld. Andries baalt nu, en vind het niet meer leuk, hij loopt flink te klagen en te miepen. Frank en GJ o.a. vinden het wel top!
pi_1990506
en weer geroddel tussen andries en danielle. Nu is Leo weer aan de beurt, andries vind dat ze helemaal niets aan hem hebben. hij weet het wel maar hij zegt niets.
Ook vind andries dat Coos zo lelijk is, dat zei hij tegen hem tijdens het kussengevecht battle
Danielle gaat weer eens fluisteren. ( getver ik vind haar steeds minder.)
D: ja iedere keer op dat moment, dan zegt hij het later, ja daar heb ik niets aan.
A: die barbapappa wist ik niet een
zij maakten ook fout het is toch barbabop en ze zeiden ook barbabintje i.p.v bientje weet ik zeker
A:gj zei net dat hij wel 7 steden wist, haha maar hij noemde (?) en dat was fout. (vol leedvermaak)

Leo is er bij gekomen en nu is het Frank weer die bij Andries over de tong gaat. ja hij voelt de spanning van de battle of de spanning van voor de battle of na
Leo: dat mag toch?
A: ja

woensdag 24 oktober 2001 @ 12:47:32 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1990546
Danielle en Andries hebben het even over hun team. Danielle zegt dat ze tot nu toe weinig aan Leo hebben gehad. Andries moet haar gelijk geven. Wel zegt hij dat Leo volgens hem een hele brede kennis heeft, maar dat hij te langzaam is met antwoorden. Hij geeft meteen toe dat het ook niet zijn sterkste punt is.
Andries vertelt ook nog even over Coos... dat hij op de evenwichtsbalk tegenover hem zat en tegen Coos zei "Wat ben je lelijk van dichtbij". Coos kon het geintje wel waarderen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1990559
rijk: pris is trots op haar stringetje en suggereert tegen Ed dat hij wel geschrokken moest zijn van haar string, (van haar dikke kont zal ze bedoelen, red.)

arm: Andries zit te zeuren dat het barbabobje is en niet barbabob (my god!?!).

speakers slaan weer op hol van shril jeuk stem van Diana en Danielle met haar nog meer jeukende fake-stemmetje. Ze hebben het nu over spreekwoorden en poepen, gelukkig is tania nergens te bekennen!

Rijk: druk aan het poetsen, coos en pascal liggen weer lekker in hun nest, btw lekker schoon bedje van Leo.

Er wordt ontzettend veel gegeeuwd, en door arm geklooid met de oven, priscila draagt kleren waar ze er pas echt vet in uitziet, zo valt toch tegen die griet.

Leo verwacht weer een battle, na het eten.

Danielle en Andries zijn in een uitvoering van een leraar en leerlinge fantasie.

My god, why have you forsaken us?
  woensdag 24 oktober 2001 @ 12:52:32 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1990576
Andries vertelt Danielle nog even dat hij net met GJ een kleine 'strijd' had over kennis. GJ vertelde weer dat hij toch behoorlijk veel weet... en dat hij toch ook zeker wel 7 elfsteden had geweten. Andries zag zijn kans en vroeg GJ er een paar te noemen. GJ struikelde bijna meteen over Bartlehiem ... en later ook nog over Drachten. Andries vond het duidelijk wel leuk dat GJ een keertje op z'n bek ging!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1990871
14.00 uur: BATTLE!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_1990872
Battle.

Je was me voor Ethel, maar ik heb wat moeite met het forum op dit moment.

pi_1990887
[Het forum was even niet bereikbaar, vandaar het ontbreken van de verslagen, niet dat er veel gebeurd is, maar toch].

Arm heeft lekker gegeten en zijn druk aan het filosoferen van het doel van de battle, ze denken om diverse redenen dat BB hen een lesje wil leren en dat BB ze middels deze battles iets duidelijk wil maken.

Verder hangt iedereen een beetje rond tot nu toe en waren ze aan het wachten op de battle, die dus nu komt.

Pascal moet nu naar de dagboekkamer komen. De sfeer tot op heden is goed, bij vrijwel iedereen. Nu vooral bij arm omdat ze weer een kans hebben om weer naar rijk te kunnen.

pi_1990888
Volgens mij een nieuwe battle nu!!

Rijk is aan het omkleden en de capatain werd naar de dagboekkamer geroepen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')