anno 2001
jaws was zelfs nog beter gemaakt!
quote:is dat dezelfde man als van Excuse Me? Dat is ook een Nederlander
Op maandag 22 oktober 2001 20:06 schreef Duiveltja het volgende:
handyman
Slecht geacteerd, slechte vormgeving, microfoons in beeld enz. Wel leuk gebruik van digitale camera's (voor toen tenminste), een leuke soundtrack en fantastisch geluid! Dit is niet bepaald een van Ian Kerkhofs hoogte punten.
Die héle film is geschoten voor MINDER DAN DUIZEND DOLLAR!
En voor de mensen die "Blair Witch Rip Off!" gaan krijsen wil ik dit zeggen: "T.L.B. is gemaakt voor T.B.W.P."
Al zal 'zusje' ook niet al te duur geweest zijn, het is als een soort van homevideo gefilmd. Maar die telt niet mee, want die heeft nog wel enige kwaliteit.
quote:Last broadcast heb ik nog niet gezien. Maar slechter dan TBWP kan-ie niet zijn. Wat een stuk drek was die film zeg. Maar goed, da's een ander topic.
Op dinsdag 23 oktober 2001 10:50 schreef Smots het volgende:
En voor de mensen die "Blair Witch Rip Off!" gaan krijsen wil ik dit zeggen: "T.L.B. is gemaakt voor T.B.W.P."
Ik probeer nu al een half uur op de titel te komen van een ongelofelijk bij elkaar gejatte SF film die ik lang geleden eens gezien heb, maar ik kan er niet opkomen.
Alle space-shots in die film waren zo gecopieerd uit Battlestar Galactica afleveringing. (Ja, de fighters, de Cylon schepen, de Galactica, de hele reutemeteut. Elke 'buiten'shot kwam daar vandaan.)
Het afstemmen van de verhoudingen tussen de binnenshots in bijvoorbeeld de cockpits van de fighters, en de buitenshots was ook een detail dat maar vergeten is.
Veel kan die film niet gekost hebben. (En als humoristische persiflage wassie best leuk om te zien eigenlijk.)
Iemand die de titel wel weet?
quote:Met dank aan Mystic Science Theater 3000 - MST3K weet ik het weer: Space Mutiny!
Op dinsdag 23 oktober 2001 14:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Iemand die de titel wel weet?
quote:Bij dit soort uitspraken zie ik altijd graag wat argumenten.
Op maandag 22 oktober 2001 21:27 schreef PocketRocket het volgende:[..]
Dat is een KUTSCHIJT slechte film
En niet omdat ie eng is, maar gewoon BAGGERSlecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |