quote:Hey Manono, hoe is 't nu met je? [schreeuw+duidelijkarticuleermode]BEN JE NOG STEEDS DOOF??? [/schreeuw+duidelijkarticuleermode] Je mag dit dan officieel wel niet meer lezen, maar wie weet komt dit topic je toch nog (al dan niet direct) onder ogen. Ik mis je! Mis jij ons ook een beetje? Of blijkt deze gedwongen afkick het beste wat je had kunnen overkomen...?
Manono heeft vorige week een giga mega hersenschudding opgelopen door een beginnersfout met zeilen, waarvan ze al 25 jaar weet dat zoiets alleen beginnende klunzen overkomtOok zit er een gat in het trommelvlies van haar ene oor, waarachter een flinke bloeding en is nu dus ook aan een kant doof.
Vandaar, niet lezen, Fokken, of überhaupt on-line, niet werken, TV kijken, en al helemaal niet zuipen, al loopt ze op het moment alsof ze flink aan de fles heeft lopen lurken. Maar da's verwarring in het het evenwichtsorgaan achter het oor.
in ieder geval van harte beterschap gewenst!
(en veel geduld, herstellen van 'n hersenschudding kan lang duren).
quote:Ik denk beide
Op maandag 22 oktober 2001 13:33 schreef Catootje het volgende:
(hebbie de giek op je hoofd gehad? Of ging je onverwacht overstag?)
Hier Manoon, voor als je weer beter bent!
quote:Manono heeft maar een paar fokvriendjes hoor, maar wel heel veel fokkennissen.
Op woensdag 24 oktober 2001 10:35 schreef kasper het volgende:
Misschien lijdt ze door die klap op haar hoofd wel aan geheugenverlies en kent ze haar Fok!vrienden niet meer.
hear hear !!
quote:Eej Kasper, jij moet als Clini Clown gaan werken in een bejaardentehuis, dat spaart de overheid een hoop geld uit...
Op woensdag 24 oktober 2001 10:35 schreef kasper het volgende:
Misschien lijdt ze door die klap op haar hoofd wel aan geheugenverlies en kent ze haar Fok!vrienden niet meer.
quote:Hoi El-Lupe
Op donderdag 25 oktober 2001 11:29 schreef El-Lupe het volgende:[..]
Eej Kasper, jij moet als Clini Clown gaan werken in een bejaardentehuis, dat spaart de overheid een hoop geld uit...
Ik weet dat het aan mij ligt maar... ik begrijp niet wat je bedoelt.
Vandaag eerste keer weer on-line. Wat LIEF ik mis het hier ook (vandaar het topic dat ik vandaag in Onzin plaatste) Ik overweeg op dit moment (inderdaad meneer de wolf) een sabatical year of anders een toch wel zeer ingrijpende verandering van de situatie zoals die er lag vóór het zeilincident.
Soms besef je ineens hoe hard je een ongelukje nodig had, in the grand scheme of things! Mag ik iedereen die jarenlang hard gewerkt heeft een klein ongelukje toewensen?
Bis bald!
voel me momenteel net of ik zelf zware hersenschudding heb opgelopen maar dat is slechts aan een paar wijntjes te wijten - ietwat te vroeg begonnen vanmiddag, na vermoeiend edoch indrukwekkend museumbezoek.
hou je taai maar weer!
quote:Hee!
Op donderdag 25 oktober 2001 17:15 schreef Manono het volgende:
Whahahahaaaaaaaaaaaaa*hik*blablablaaaaa!
quote:
Mag ik iedereen die jarenlang hard gewerkt heeft een klein ongelukje toewensen?
She's so tough!
quote:CU!
Bis bald!
vaaghoofd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |