abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 21 oktober 2001 @ 09:34:41 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_1961216
Kotsmisselijk van Mona...

Mona, je weet wel - die roddelende gluiperd uit Big Brother 1 - schrijft tegenwoordig 'columns' voor de weekend. Columns om kotsmisselijk van te worden. Alsof ze het wiel heeft uitgevonden velt ze een mening over het programma die overduidelijk gebaseerd is op haar eigen persoonlijke vendetta tegen het programma.
Ze hebben haar in de kou laten staan, vond Mona destijds zelf, en misbruik van haar gemaakt. Zo was ze zelfs nadat Big Brother was afgelopen niet eens meer welkom in de studio's. Grow up, Mona. Alsof je een of andere televisie-Diva bent die gemaakt is van gemalen poppenstront. De tv-wereld is een keiharde wereld, net als de échte wereld. Maar vanachter een tap zie je natuurlijk alleen wat je wìl zien, en denk je dat alles buiten de donkerbruine cafédeuren pais en vree is.
Maar goed, we hadden het over de normen en waarden van Mona en haar reflectie daarvan op Big Brother.

Zo vindt 'onze' Mona het niet normaal dat Yorin het lef heeft zomaar een striptease uit te zenden op een tijdstip dat het nog geen kinderbedtijd is. Over de FA reclames zul je haar niet horen, evenals over de sexuele uitspattingen - met penetraties vol in beeld - op de VPRO afgelopen donderdagnacht.
Kom op zeg, van een paar blote borsten kijkt tegenwoordig toch niemand meer vreemd op ? Mona, moraalridder ten strijde - wanhopig hopend op enig schrijverstalent - tegen de mensen die haar aan haar bekendheid hebben geholpen.
Of denkt ze nou echt dat de weekend haar heeft ingehuurd om wekelijks een stukkie te pennen omdat ze zoveel interessants te melden heeft ?

quote:
Waar ik me daartegenover echt kwaad over heb kunnen maken zijn de manieren van de bewoners in het rijke gedeelte. Ze smijten zo met geld dat ik me afvraag of ze wel weten waar ze mee bezig zijn. Als je voor over de 500 gulden kaviaar besteld zonder het echt lekker te vinden, vind ik dat niet normaal. Denk je toch eens in hoe vreselijk dat moet zijn voor die kijkers die elk dubbeltje om moeten draaien.
Denk je eens in dat mensen die sterven van de honger 2 1/2 maand naar jouw vette lichaam moeten kijken terwijl ze zelf niet te vreten hebben ? Dat ze bij zichzelf denken "als ze nou 's morgens aan het ontbijt een half paard afstaat aan ons, dan hebben wij en onze 23 kinderen de komende week een goed gevulde maag" ?
Maar goh, wat is ze toch begaan met haar medemens. Ik vraag me af of ze nou ook een deel van haar salaris van weekend stort op de rekening van de kansarme kindertjes in Nederland, of dat ze inmiddels in een dikke Mercedes rondrijdt op weg naar een volgend lintje om te knippen.

Ze vond 't niet meer dan logisch dat Audrey het huis moest verlaten, want het was nu opeens een STUK prettiger om naar te kijken. Mens doe toch normaal. Audrey zorgde binnen een paar dagen al voor leven in de brouwerij en deed dat op een stuk minder irritante wijze dan jijzelf je ooit profileerde, met je Mokumse gebral. En maar zingen, zo vals als een krolse poes die met scheermesjes wordt bewerkt. God wat heb ik me aan je geïrriteerd destijds met je achterbakse gedoe en je Godsgruwelijk irritante stem.
En alsof dat nog niet genoeg was blijf je me lastig vallen tot aan de wachtkamers in het ziekenhuis aan toe.

Overigens draagt Mona ook nog haar steente bij aan de hele Ferry/Kelly hype. Een blote borst op tv vindt onze Mona te ver gaan, maar het is in mijn ogen een stuk natuurlijker dan kinderen uitleggen wat transseksualiteit is.
What's next ? "Ja Jantje, dat heet Bestialiteit. Dat is wanneer mensen het lekker vinden aan de eikel van een paard te sabbelen..."
Rot op zeg. Ik ben allerminst preuts en vind derhalve een blote borst op tv een stuk minder vervelend dan je kind uit te moeten leggen waarom er allemaal mensen uit een op instorten staande wolkenkrabber springen. Kelly is een vreselijke aansteller, met ongelofelijk veel kapsones, die veel teveel tijd doorbrengt met het poederen van zijn neus en het stiften van zijn lippen (sorry, maar het afhakken van de penis maakt een man niet opeens een vrouw - getuige de adamsappel).
Niets tegen transseksuelen overigens, maar ze zijn een omgebouwde man, en in mijn ogen dus GEEN vrouw.
Wat is Mona ? Sja, daarover twijfel ik nog...

Maar goed, ik heb besloten mij ook maar weer eens aan stukjes te wagen en zal deze volledig in het teken stellen van de 'columns' van Mona. Deze doorn in het oog van de volledige Nederlandse bevolking moet maar eens met de grond gelijk gemaakt worden. U hoort nog van me...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_1961218
Je leest ook de verkeerde bladen Danny.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_1961222
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 09:36 schreef shmoopy het volgende:
Je leest ook de verkeerde bladen Danny.
Mee eens.....sjees Danny...
Oke ik geef je het voordeel van de twijfel:
je zat gisteren zeker bij de kapper....dus moest je het wel lezen
  Admin zondag 21 oktober 2001 @ 09:40:37 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_1961225
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 09:39 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Mee eens.....sjees Danny...
Oke ik geef je het voordeel van de twijfel:
je zat gisteren zeker bij de kapper....dus moest je het wel lezen

Ziekenhuis. Las de column vanmorgen nog eens op mediawatchers en verveelde me een beetje, vandaar
  zondag 21 oktober 2001 @ 09:41:20 #5
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_1961228
Weekend?!! Jij leest de Weekend?????

oops, ik was de eerste niet meer met deze reactie

[Dit bericht is gewijzigd door Faat op 21-10-2001 09:42]

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_1961229
Goh Danny, lijkt wel of je een hekel aan dat mens hebt. Je moet ook niet naar zulke kutprogramma's kijken.
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2001 @ 09:44:08 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1961236
Mona is een hypocriet zeikwijf.
Loopt 2 jaar na haar deelname aan BB er nog over te zeiken, terwijl ze er nog elke dag haar brood van vreet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Admin zondag 21 oktober 2001 @ 09:45:47 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_1961237
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 09:44 schreef Cynix ® het volgende:
Mona is een hypocriet zeikwijf.
Loopt 2 jaar na haar deelname aan BB er nog over te zeiken, terwijl ze er nog elke dag haar brood van vreet.
Hmm.. Jij tikt min of meer hetzelfde als ik, alleen een stuk korter...
pi_1961245
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 09:45 schreef Danny het volgende:

[..]

Hmm.. Jij tikt min of meer hetzelfde als ik, alleen een stuk korter...

Tis een gave....
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2001 @ 09:51:57 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1961251
Zal ik voortaan dan maar 3-regelige columns schrijven?

Ik heb gewoon het geduld en de tijd niet voor langere columns. Niet dat ik het anders wel zou kunnen, maar dan zou ik misschien eens een poging wagen. Inspiratie is er namelijk wél genoeg.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1961258
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 09:51 schreef Cynix ® het volgende:
Zal ik voortaan dan maar 3-regelige columns schrijven?

Ik heb gewoon het geduld en de tijd niet voor langere columns. Niet dat ik het anders wel zou kunnen, maar dan zou ik misschien eens een poging wagen. Inspiratie is er namelijk wél genoeg.

En welk blad had je in gedachten?
Inderdaad Mona is een zeikwijf...
Jaja ik ga regelmatig naar de kapper
  zondag 21 oktober 2001 @ 10:58:01 #12
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_1961375
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 09:34 schreef Danny het volgende:
Kotsmisselijk van Mona...

Ze hebben haar in de kou laten staan, vond Mona destijds zelf, en misbruik van haar gemaakt. Zo was ze zelfs nadat Big Brother was afgelopen niet eens meer welkom in de studio's. Grow up, Mona. Alsof je een of andere televisie-Diva bent die gemaakt is van gemalen poppenstront

Niet zo gek ook dat MONA niet meer op de buis te zien is.
Dat varken heeft een veel te hoog zap gehalte.
Het enige positieve wat ik me van MONA kan herinneren is dat ze van dat touw afpleurde.

Dat was volgens mij ook wel haar hoogtepunt in BB oja en dat ze er uit moest natuurlijk

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_1961378
Ik vind het een muts, toen al en nu nog. Ja ik heb ooit in BB1 gezeten dus dan kan ik wel iets belangrijks doen! Rot toch op, ga een trui breien ofzo. Stomme
  zondag 21 oktober 2001 @ 11:05:35 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1961393
Mona rulez!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1961397
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 09:40 schreef Danny het volgende:

[..]

Ziekenhuis. Las de column vanmorgen nog eens op mediawatchers en verveelde me een beetje, vandaar

en dan ga jij naar mediawatchers
pi_1961411
maar idd ,mona is eentje die gaat over lijken,over de rug van een ander probeert ze nu een paar graantjes mee te pikken.
Dacht het niet dat ze die colmn gratis schrijft
Ach ja,ze zal nog wel wat schuldeisers voor de deur hebben staan,net als toen met die tien mile.
Overigens sla ik die stukjes van haar over, nulkommanul inhoud
pi_1961441
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 09:34 schreef Danny het volgende:

Kom op zeg, van een paar blote borsten kijkt tegenwoordig toch niemand meer vreemd op ? Mona, moraalridder ten strijde

Mooi. Vandaag ff een nieuw icoontje zoeken
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1961599
MONA-TOETJES ZIJN LEKKER!!!

pi_1961759
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 11:09 schreef berney het volgende:
Overigens sla ik die stukjes van haar over, nulkommanul inhoud
De rest van het blad heeft wel inhoud wil je zeggen?
pi_1961796
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 12:11 schreef Uiruru het volgende:

[..]

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 21 oktober 2001 @ 12:54:54 #21
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_1962048
Mona is een omhooggevallen BSE koe die denkt dat op de bank liggen vreten en zuipen onder het tv kijken mediawatchen is. Ik heb 2 woorden voor Mona : WEIGHT WATCHERS (kan ze eens naar haar eigen dikke reet kijken).

Ben het volledig met Danny eens als dat mokkel op tv moet er heel snel een teiltje komen. Gvdomme wat is dat mens dom en mediageil. Nooit gesnapt wat mensen zo leuk aan d'r vinden.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_1962063
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 12:11 schreef Uiruru het volgende:

[..]

nee ook niet
dat zeg ik toch niet
het ging om haar in deze thread
pi_1962445
Zeg Danny, dit is geen column hoor, dit is gewoon een lange post. Slecht geschreven, kop noch staart, het bekende moddergooien. Kijk nog maar vaak bij Dijkshoorn en GvdD voor je je aan dit vak waagt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 21 oktober 2001 @ 14:35:33 #24
15223 roelio
lieffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
pi_1962577
je hebt helemaal gelijk danny neemt niet weg dat je over mona's schrijverstalent mag beginnen
[url=http://www.qotsa.com]Queens Of The Stone Age[/url]
  Admin zondag 21 oktober 2001 @ 14:46:43 #25
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_1962675
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 14:20 schreef tijl het volgende:
Zeg Danny, dit is geen column hoor, dit is gewoon een lange post. Slecht geschreven, kop noch staart, het bekende moddergooien. Kijk nog maar vaak bij Dijkshoorn en GvdD voor je je aan dit vak waagt.
Sorry meneer Tijl, uiteraard kan ik niet tippen aan de schrijfsels van uzelf op GvdD, noch bezit ik de gezondheid van geest of het intellect om überhaupt ook maar IETS te mogen opschrijven of neertikken. Mijn IQ is niet toereikend genoeg om mij aan zulks een serieuze bezigheid te wagen. Meneer Tijl, ik verzoek hierbij om uw nederige excuses dat ik het zelfs maar gedurfd heb mijn bovenstaande werk een column te noemen, daar het het niet verdient zelfs maar in de schaduw van uw eigen literaire kunstwerken te staan. De literaire kunstwerken die, zoals u al spamt, te vinden zijn op gvdd, een site waar ik mij gezien mijn lage, virtueel non-existente, intellect niet zou DURVEN begeven.

Nogmaals excuus. Ik ging er even van uit dat ik op FOK! zat, waar mensen die niet begaafd zijn in de wereld der letterkunde, noch zijn ingeschreven bij Mensa WEL welkom zijn hun gedachten te spuien zonder er een woordenboek bij te pakken...

Kortom: ga gewoon lekker naar GvdD als je zonodig intellectueel bezig wil zijn. FOK! is voor de LOL, niet om aan iedereen te laten zien hoe intelligent en begaafd je wel niet bent. Hier mag iedereen gewoon posten, intelligent of niet.

Dussuh...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')