Vecht dan jullie "ruzietje" met het vriendje van Priscella maar morgen uit, oke?
quote:Een typisch voorbeeld van iemand die zich 3 maanden compleet anders heeft voorgedaan dan de rest.
Op zondag 21 oktober 2001 20:45 schreef Arcee het volgende:
Nee, zéker niet!
quote:okee gelezen!
Op zondag 21 oktober 2001 20:40 schreef CartWOman het volgende:[..]
verhaal ter kennisname
quote:Lees het topic even door in plaats van er blind op te reageren, dan weet je hoe we op Kelly kwamen.
Op zondag 21 oktober 2001 20:38 schreef Sorrow het volgende:
Danny. Vertel toch eens wat je wilt vertellen. Dat je als opper-Fokker een van je pupillen wilt verdedigen siert je. Maar, en die strategie gebruik je vaker, dat doe je vervolgens door iemand anders op een pijnlijk vulgaire manier aan te vallen. Als je Pris wilt verdedigen doe dat dan en wijdt niet 90% van je verhaal aan iemand anders.
Wat Pris betreft, zoals gezegd, ze moet iets aan dat verscrhikkelijke lachje van d'r doen, en vooral lekkere botte opmerkingen blijven maken (HEERLIJK!). Hier mag 't vaak niet (en soms gaat ze ook wel iets TE ver), maar daar kan ze zich helemaal uitleven. Gewoon doen dan.
BDW, ik vond 'r irl helemaal zo'n kutwijf nog niet...
quote:Of anders dan-ie eigenlijk is.
Op zondag 21 oktober 2001 20:47 schreef Vork het volgende:
Een typisch voorbeeld van iemand die zich 3 maanden compleet anders heeft voorgedaan dan de rest.
Ook een typisch voorbeeld van iemand die eigenlijk had moeten winnen, trouwens...
quote:Zeer zeker ja.
Op zondag 21 oktober 2001 20:49 schreef Arcee het volgende:
Of anders dan-ie eigenlijk is.Ook een typisch voorbeeld van iemand die eigenlijk had moeten winnen, trouwens...
quote:mag ik wat vragen? JA!?
Op zondag 21 oktober 2001 20:42 schreef Ethel het volgende:[..]
haphap
dat ik op fok zit, betekent niet dat ik niet over een goede algemene ontwikkeling beschik. Je excuus vind ik een beetje zwakjes, maar ach...
Heb je geen interesse in mij????!!! Ohhhh, wat fijn dat je dat nog een keer herhaalt, dacht je dat ik dat niet doorhad???!! Nou, je breekt mijn hart
![]()
![]()
Je hoeft je niet te excuseren hoor!! Ik weet ook dat zondag is, maar ook hier hap je te veel hoor!!
ben jij lid van zo'n vrouwenstudentenvereniging?
quote:oke dan! ik ga wel weer streamen.
Op zondag 21 oktober 2001 20:47 schreef femalehunter het volgende:
JAPPIE en ETHEL: ga alsjeblieft weer verder met het typen van streamverslagen, please?? (er wordt nauwelijks gestreamed at the moment).Vecht dan jullie "ruzietje" met het vriendje van Priscella maar morgen uit, oke?
MAAR, laat nyhrem niet denken dat ie gelijk heeft als ik hier geen commentaar meer geef
er is werk aan de winkel, ik ga me dus weer concentreren op die irritante tania....
quote:ad 1) en mijn mening is dat het roddelen is wat bijna iedereen (myself included) hier doet.
Op zondag 21 oktober 2001 20:34 schreef Nachtvlinder het volgende:[..]
1) Ik ben hier niet om te roddelen maar om een mening te uiten zoals de meesten geloof ik ..
2) En weetje wat roddelen inhoud??? als je onwaarheden gaat vertellen over 'n persoon dat is roddelen en VOLGENS MIJ worden hier toch geen onwaarheden gezegt over priscella
3) En ik voel me niet aangesproken ..Maar vond het wel leuk om hierop te reageren ...
4) Dat wat priscella doet is geen roddelen dat is in mijn ogen IK ZEG IN MIJN OGEN kleineren,achterbaks zijn ,jarloers,PUBERRAAL GEDRACH ze zou toch beter moeten weten zou je zeggen;)Groetjes van Vlindertje
quote:Dus jij zou zonder enige twijfel een relatie beginnen met een transseksueel (ze IS immers gewoon een VROUW als iedere andere, toch ?)
Op zondag 21 oktober 2001 20:44 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik kan haar ook sinds week 2 al niet meer horen of zien eigenlijk, maar met deze zin (hierboven) ben ik het niet eens. Jij zegt dat ze een man is zonder een pik, met neptieten en een nepkut..
Ik denk dat ze gewoon geboren is als vrouw, maar door een fout van 'de natuur' de uiterlijke kenmerken van een man heeft gekregen. Ze voelt zich een vrouw (altijd al).... en dat maakt haar een vrouw!
Dat accepteren heeft te maken met het respecteren van mensen. Ik respecteer Kelly wel, maar ik erger me alleen aan bepaalde zaken.... maar dat mag hopelijk. Omdat ze transsexueel is hoef ik haar nog niet leuk te vinden!
Veel mensen vinden haar grappig en lachen om haar... Ik vraag me af of dat wel Kelly's bedoeling was/is!
quote:hoeft ook niet...want ik heb gelijk! Dus of je nou wel of niet reageert!
Op zondag 21 oktober 2001 20:50 schreef Ethel het volgende:[..]
oke dan! ik ga wel weer streamen.
MAAR, laat nyhrem niet denken dat ie gelijk heeft als ik hier geen commentaar meer geef
![]()
er is werk aan de winkel, ik ga me dus weer concentreren op die irritante tania....
quote:Danny, maak je geen zorgen, ik heb elke creatieve scheet die jij vandaag in dit Forum gelaten hebt gelezen. Eerst vond ik het vreemd dat dat verhaaltje over Mona opeens ontaarde in een scheldpartij richting Kelly. Pas toen ik het woord "snikkel" tegenkwam begreep ik dat je via een enorme omweg Pris aan het verdedigen was. En de rest van de dag heb je gewijd aan dit thema: "Pris is goed want Kelly is een vent die z'n pik heeft laten afhakken". Pris verdient een betere advocaat.
Op zondag 21 oktober 2001 20:48 schreef Danny het volgende:[..]
Lees het topic even door in plaats van er blind op te reageren, dan weet je hoe we op Kelly kwamen.
(knip)
quote:Ik vond Ed uit BB2 geweldig, dus dat is het 'm niet.
Op zondag 21 oktober 2001 20:56 schreef popolon het volgende:
Wat een gezeik van een aantal moraalridders, is er iemand in het BB-huis die stof doet opwaaien is het nog niet goed ...
quote:Je hebt absoluut recht op een mening, maar dat wil nog niet zeggen dat je dan totale afbrandtaal kunt gebruiken en volledig respectloos met allerlei minderwaardig overkomende woorden gaat smijten.
Op zondag 21 oktober 2001 20:32 schreef Danny het volgende:Ik OORDEEL trouwens niet, ik heb een MENING en die mening is dat het een man is zonder pik, met neptieten (die ik ook bij vrouwen lelijk vind trouwens) en een nepkut.
Ik ben blij dat ze gelukkig is zoals ze nu is, maar voor mij blijft 't een man.
quote:Daar geef ik je gelijk in. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die graag van te voren van zoiets op de hoogte gebracht willen worden zodat ze een zuivere keuze kunnen maken over het al dan niet sexueel contact hebben.
Dat even buiten het feit dat ze zo oneerlijk is als de pest, door pas dagen nadat ze 'm ff z'n pik erin liet steken te melden dat ze geboren is als jongetje.
Daarmee was alle respect die ik in het begin had (het vergt namelijk wel wat lef om op nationale televisie even te melden dat je trans bent) meteen weggevaagd.
quote:Dat hoor je mij ook niet zeggen, waar het mij om gaat is dat iedereen daarbij als argument aangeeft dat de irritatie ontstaat doordat ze een 'omgebouwde vent' is.
Ik irriteer me aan hem/haar, en dat is mijn goed recht, net zoals het ieders goed recht is zich aan mij te irriteren.
quote:Nogmaals, iedereen mag Kelly een domme doos vinden, een aanstelster, een zeikwijf en noem maar op. Dat heb ik al meerdere malen gepost in andere topics. Ik vind alleen de manier waaróp wordt gescholden niet zo intelligent maar juist kortzichtig. En raar maar waar, ik zag de humor van de opmerking van Priscella juist wél in, ik erger me alleen aan de goedkoopheid ervan. Het is, hoe dan ook een schotje voor open doel. Makkelijk kwetsen. Dat doen de anti-Kelly fans hier op fok ook. Schelden om het feit dat ze een een transsexueel is.
Ik kan er gewoon niet bij dat iedereen 't zo'n tof wijf vindt. Irritante grafstem, misselijkmakend overdreven theatraal, misbruik maken van anderen... Tja, dan is Pris natuurlijk ontzettend erg als ze een half foute opmerking maakt.
quote:Ik kan er goed mee leven en vind het meesterlijk hoe Kelly zich gedraagt. Ze is het perfecte voorbeeld van een manipulatieve vrouw en iedereen trapt erin. Daar lach ik me vaak een breuk om. Ik zal haar alleen nooit aanvallen op het feit dat ze een transsexueel is.
Kelly is omgebouwd en dus zielig en mag dus alles en moet vooral maar met fluwelen handschoentjes aangepakt worden. Sorry, gaat er bij mij niet in. Live with it.
En om even ontopic te komen, het gaat hier tenslotte over Priscella; Ik merk toch behoorlijke overeenkomsten tussen haar gedrag op Fok en in het huis. Wat dat betreft voldoet ze wel aan mijn verwachting.
quote:Ik heb niet gezegd dat ze een vrouw is als ieder ander... Wel dat ik haar gewoon een vrouw vind... eentje waaraan ik me mateloos irriteer. Ik denk niet dat ik een relatie met een transsexueel zou beginnen. Al was het alleen maar omdat alle uiterlijke kenmerken nep zijn. Ik hou zowiezo al niet van siliconen tieten... als de rest ook nog eens nep is lijkt het me helemaal geen pretje....
Op zondag 21 oktober 2001 20:52 schreef Danny het volgende:[..]
Dus jij zou zonder enige twijfel een relatie beginnen met een transseksueel (ze IS immers gewoon een VROUW als iedere andere, toch ?)
(Het is me onduidelijk hoe dit in dit topic is beland, maar goed... sorry daarvoor!)
quote:1) tja dat is jou mening
Op zondag 21 oktober 2001 20:52 schreef Isabeau het volgende:[..]
ad 1) en mijn mening is dat het roddelen is wat bijna iedereen (myself included) hier doet.
ad 2) roddelen: "oooh, heb je al gehoord dat die en die zwanger is van die en die? Erg hè?" (en aangenomen dat die en die idd zwanger is van die en die)
ad 3) was ook niet op jou gericht wat ik schreef, maar om de hele anti-priscella "want ze roddelt zoveel" cultuur een beetje te relativeren. We doen het allemaal. En jij voelt je blijkbaar wel aangesproken aangezien je reageert
ad 4) Tsja, het is wel een gemene vorm van roddelen die ze bezigt, maar of haar dat nou abnormaal of rijp voor een psychiater maakt? Neuh. Is het misschien toneelspel? Ik hoop het maar...
Groetjes van Nachtvlinder
[Dit bericht is gewijzigd door Nachtvlinder op 21-10-2001 21:20]
quote:Je wilt toch wel serieus genomen worden ?
Op zondag 21 oktober 2001 21:17 schreef Nachtvlinder het volgende:Ab-normaal
![]()
quote:Wat denk je zelf ?
Op zondag 21 oktober 2001 21:19 schreef popolon het volgende:[..]
Je wilt toch wel serieus genomen worden ?
Beetje humor kan toch ook geen kwaad
Tja en we kunnen tensloten niet allemaal op de zelfde golflengte zitten he
Groetjes !
quote:Is al goed Female hunter, overigens ben ik Pro niet Contra
Op zondag 21 oktober 2001 20:47 schreef femalehunter het volgende:
JAPPIE en ETHEL: ga alsjeblieft weer verder met het typen van streamverslagen, please?? (er wordt nauwelijks gestreamed at the moment).Vecht dan jullie "ruzietje" met het vriendje van Priscella maar morgen uit, oke?
De reden voor de weinige streamverslagen is overigens dat ik mijn dochtertje naar huis moest brengen (schat van een meid overigens, ik hoop niet... "DAT ZE VOOR GALG EN PRIS OPGROEIT" ... trouwens )
En al was ze in het dagelijkse leven Moeder Teresa dan nog vind ik haar in het BB-huis een hele enge griet, die zichzelf enorm leuk vind.
quote:Zo hoort 't !
Op zondag 21 oktober 2001 21:43 schreef BIGMAMA het volgende:
zit nog geen week in het huis en roddelt over iedereen en maakt opmerking die echt niet kunnen.
Geef mij Kel maar
Mensen willen pipo-tv, mensen krijgen pipo-tv ...
quote:Hahhahahah, hoezo betere advokaat, nog zelden een advokaat gezien die iemand zonder argumenten verdedigd
Op zondag 21 oktober 2001 20:57 schreef Sorrow het volgende:[..]
Danny, maak je geen zorgen, ik heb elke creatieve scheet die jij vandaag in dit Forum gelaten hebt gelezen. Eerst vond ik het vreemd dat dat verhaaltje over Mona opeens ontaarde in een scheldpartij richting Kelly. Pas toen ik het woord "snikkel" tegenkwam begreep ik dat je via een enorme omweg Pris aan het verdedigen was. En de rest van de dag heb je gewijd aan dit thema: "Pris is goed want Kelly is een vent die z'n pik heeft laten afhakken". Pris verdient een betere advocaat.
quote:Spreek lekker voor je zelf ..!
Op zondag 21 oktober 2001 21:46 schreef popolon het volgende:[..]
Zo hoort 't !
Mensen willen pipo-tv, mensen krijgen pipo-tv ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |