Scanman1, jij hebt het dan wel moeilijk met Pascal.
Maar ik heb het eigenlijk dubbel zo moeilijk, want ik heb en Tania, en de irrante stemmetjes van Danielle waar ik naar moet luisteren
quote:Hmmm.. Ik heb het erg moeite om Priscella en Kelly aan te horen...
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:50 schreef Ethel het volgende:
Scanman1, jij hebt het dan wel moeilijk met Pascal.
Maar ik heb het eigenlijk dubbel zo moeilijk, want ik heb en Tania, en de irrante stemmetjes van Danielle waar ik naar moet luisteren
Een beetje 'debielen' lopen nadoen(zie verslagen); dan is het bij mij gauw bekeken.
quote:Je hebt gelijk, en je hebt gelijk !!
Ik meen toch echt dat ik precies hetzelfde zei!
Btw.. deze opmerking had je beter hier kunnen zetten:Commentaren op de streamverslagen - Deel 5
Maar omdat dop vond dat hij het ook van een mod of van andere lezers moest horen dacht ik dat ik dat laatste maar even voor mijn rekening moest nemen!!
(oh ja, en dat wil niet zeggen dat ik het zelf niet doe!)
quote:Ja voor mij ook .
Op zaterdag 20 oktober 2001 17:28 schreef CartWOman het volgende:
Priscella heeft voor mij definitief afgedaan; wat een vals loeder....Een beetje 'debielen' lopen nadoen(zie verslagen); dan is het bij mij gauw bekeken.
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 20-10-2001 18:15]
quote:Okee... Thanks.... (dan begreep ik het niet goed in eerste instantie! - schaam)
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:07 schreef Pjederdy het volgende:
Maar omdat dop vond dat hij het ook van een mod of van andere lezers moest horen dacht ik dat ik dat laatste maar even voor mijn rekening moest nemen!!
quote:Oh ja? Is dat part of the game?
Frank vroeg aan Priscella of ze nu een toneelstukje speelde (wat ze deed, hij had dat wel door), maar ze ontkende (part of the game).
quote:Zo bedoelde ik dat niet! Ik bedoelde daarmee te zeggen dat ze dat ontkende, maar dat het wel zo was dat ze een toneelstukje speelde, maar omdat ze een spelletje zat te spelen dat ze daarom zat te ontkennen.
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:19 schreef scanman01 het volgende:[..]
Oh ja? Is dat part of the game?
Dat is juist andere bewoners al meerdere malen als aanval voor de voeten geworpen!
Het was even een korte samenvatting, te snel geschreven, ik moet eigenlijk stoppen, maar hoorde deze discussie nog ,en wilde dat de mensen die de streams niet hebben gekeken niet ontnemen en ik zag dat nog niemand het had opgeschreven, vandaar.
quote:Okee.. thanks. Had ik het (opnieuw) niet goed begrepen. Sorry!
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:22 schreef Ethel het volgende:[..]
Zo bedoelde ik dat niet! Ik bedoelde daarmee te zeggen dat ze dat ontkende, maar dat het wel zo was dat ze een toneelstukje speelde, maar omdat ze een spelletje zat te spelen dat ze daarom zat te ontkennen.
quote:Geef niet hoor! Het zij je vergeven
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Okee.. thanks. Had ik het (opnieuw) niet goed begrepen. Sorry!
Het houd een mens alert, je hebt me in ieder geval erop geattendeerd dat je dit ook anders kan interpreteren.
quote:Ik denk dat het tijd wordt dat jij de streams weer eens goed gaat lezen en niet alleen gefixeert zit te kijken naar wat Andries zegt of doet. Misschien gaan je oogjes dan een keer open en kan je zien dat de dames van rijk zich niet echt top gedragen hebben afgelopen nacht en dag.
Op zaterdag 20 oktober 2001 18:38 schreef FarahDibah het volgende:
Was Anfries nou ook al weer pissed over het feit dat de rijke dames Diane na zaten te zingen?? Is die man vergeten dat Diane vorige week constant Kelly 's maniertjes en uitsprken na zat te doen??? Tja typisch Anfries he alleen maar ikke ikke en de rest kan stikke
Ik denk dat iedereen nu tegen Precilla is, vooral arm.
Ben benieuwd hoe dit afloopt....
quote:if you can't stand the heat stay out of it.
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:31 schreef Ethel het volgende:
Ik vind het best wel zielig voor Kelly. Maar ik vind haar ook wel tegenstrijdig. Ze zegt nu ook dat ze ook gekwetst was dat Precilla ook gemene opmerkingen over andere bewoners had gemaakt. Gister/vannochtend kon ze daar nog wel leuk aan meedoen, das dus tegenstrijdig.Ik denk dat iedereen nu tegen Precilla is, vooral arm.
Ben benieuwd hoe dit afloopt....
Ik vond Coos eerst een enorme eikel, maar ik ben zo langzamer hand mijn mening aan het bijstellen.
Wat een schijnheilige doos, beetje steun zoeken bij de andere achterbakse nitwits.
"Ik weet wel dat ik heel mooi ben." "En dat iedere vrouw jaloers op me is."
Ik ben zohooo ziehiehielig.
quote:Dit was een herhaling van wat Coos tegen haar zei hoor!!
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:44 schreef tong80 het volgende:"Ik weet wel dat ik heel mooi ben." "En dat iedere vrouw jaloers op me is."
Ik ben het ermee eens dat Kelly echt een drama queen is en dingen vaak ver doortrekt, maar je moet de dingen niet verkeerd belichten!
quote:Je hebt gelijk, maar het komt op hetzelfde neer.
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:57 schreef Ethel het volgende:[..]
Dit was een herhaling van wat Coos tegen haar zei hoor!!
Coos zei dit eerst tegen haar, en toen zei zij "ik weet wel.... "
" Kelly gaat weer terug: " Doei lieverds", Roept ze(ik heb haar vanmiddag,nog heel anders over deze " lieverds " horen praten)
Ik kan me voorstellen dat je een favoriet team hebt ,maar laat AUB de kerk in het midden!!!! Hoor jij uberhaupt weleens hoe jou geliefde team over Kelly roddelt????,en vooral over het gehele andere team Je moet wel even to the point blijven he
quote:Gaan we katten???
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:17 schreef marky het volgende:[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat jij de streams weer eens goed gaat lezen en niet alleen gefixeert zit te kijken naar wat Andries zegt of doet. Misschien gaan je oogjes dan een keer open en kan je zien dat de dames van rijk zich niet echt top gedragen hebben afgelopen nacht en dag.
Was een tekst tussen haakjes voorheen alleen ter verduidelijking, de verslagen van Scanman01 hebben niks meer met streamverslagen te maken. Het zijn verslagen van zijn meningen over de bewonders i.p.v. verslagen van wat er op dat moment gebeurd in huis.
Zelfs de -smilies komen er aan te pas om duidelijk te maken dat de verlagen ver van objectief zijn.
Een beetje minder kleurig mag best Scanman01! We weten nou wel dat je gefacineerd bent door een blote tiet en dat je op Prescilla en Tania.
quote:Ten eerste gebruik ik dat
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:47 schreef MarcoTC het volgende:
Een beetje minder kleurig mag best Scanman01! We weten nou wel dat je gefacineerd bent door een blote tiet en dat jeop Prescilla en Tania.
quote:LOL!!!
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:58 schreef Sakura het volgende:
heheheheh sja ze zag een schim, achter Ed. Nou , priscil, da's heel confronterend wat ik je ga vertellen maar dat heeft ieder mens, donker, vooral in het licht. Een zwarte copie van jezelf, volgt je OVERAL kom je nooit vanaf, noemen ze wel eens met een moeilijk woord S-C-H-A-D-U-W.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |