Ik wil een grote onzin meeting organiseren op 10-11. Dit is een zaterdag.
De meeting is in Utrecht en daar gaan we met zijn allen wat drinken. Wat en waar is nog niet bekend maar ik sta natuurlijk open voor suggesties.
Het tijdstip dat op het moment genoemd word is 14.00. Een meeting op Utrecht CS om daarna naar de kroeg te gaan.
Ga trouwens niet proberen in dit topic te reageren.
Dat kan namelijk niet. Hier wel : Fok!Onzin meeting op 10-11-01
Het lijstje op het moment van de mensen die komen
Ja :
Nikki
Morpheus
Knut
Raven
Orthello
Tara
Gellarboy
DopeBoy
SANCTAsimplicissimus (opa)
texelonia
Scarefreak
Jerneydat moet de opkomst toch wel verbeteren
Lady_Faolan
Herne the hunter
dontcare
Garfield
daniman
Sweetie
G-Spotter2001
Tally
Vork
Tijn
Harrie
Guus
heelheelheelheelheelmisschienlijst
I.R.Baboon
Gegs
Mischien zeg ik nog af
bfm
Sir-Mr-Orange
Barb
MrWilliams
Manfredje
Yppy
Barb
Dolfina-Chica
Sunchaser
Nietzman zovty
Stranger
Cartwoman
Tardis
Puckzzz
Ripley
Mellowdy
Stranger
Breuls
Fannetje
Routebeschrijving naar de Irisch Pub waar we in principe heen gaan(written by raven)
looptijd: ongeveer 10 - 15 min.
Utrecht CS: je loopt hoogcaterijne in, langs de febo en een stukke verder langs de ABN Pin's (handige plek om nog voldoende geld te halen), je loopt verder door hoogcaterijne langs de Freerecord shop en de bioscoop, vervolgens kom je bij de V&D, neem de roltrap naar beneden en loop rechtdoor naar buiten.
Buiten sta je op vredeburg, dan zie je voor je een dixons, loop er langs heen vredeburg op, dan loop je door tot je niet verder kan en ga je rechts de straat in.
deze loop je uit, (straat buigt naar links). Dan kom je op het einde bij een straat die de Vismarkt heet, daar sla je links af.
Dan kom je op een plein rechts van je staat een wat groter gebouw, voor je is een gracht, aan de overkant zit nog een of andere uitgaansgelegenheid met een hek erbij, loop daar heen, als je daar voorstaat ga je rechtsaf die straat in. Deze loop je uit tot je bij een geasfalteerde weg komt (ja de rest loop je op steentjes) dan zie je rechts aan de overkant een andere straat, loop deze in want daar is de Irish Pub. Mick O'connels heet ie.
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 04-11-2001 14:27]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |