(zie dus ook: Ik wist niet dat ik zo lelijk was... )
quote:Sinds ik heb gemerkt dat het eenvoudig grappen maken is gebruik ik het wel erg vaak...
Op vrijdag 19 oktober 2001 16:23 schreef Aneurism het volgende:
Beetje zelfspot is niet erg, zolang je niet leeft in zelfspot
ach ja.. gekke gedachte van mij misschien..
quote:dat zou wel een erge huis tuin en keuken psychologie reden zijn.
Op vrijdag 19 oktober 2001 16:43 schreef Tasma het volgende:
een duwtje in de rug ala "neu je bent niet lelijk hoor" hoopt te krijgen.. anders zou je hem niet openen he?
quote:lol...
Op vrijdag 19 oktober 2001 16:49 schreef Frenkie het volgende:
Je hebt pas een probleem als je er zelf een probleem van maakt.
Maar ik denk dat als je niet rijk bent het erg moeilijk wordt een mooie vrouw te krijgen (subtiel he??)
Veel geld is sowieso nooit weg.
quote:Hoezo? Er is gewoon geen andere reden om zo'n topic te openen. Hopen op een zooi "positieve energie" denk ik. Maar goed, er van uit gaande dat de topic-starter niet diegene is die op de foto staat... dan is het inderdaad rijp voor "onzin". Ben je het wel, dan had het eerder in R&P gekunt...
Op vrijdag 19 oktober 2001 16:50 schreef ThE_ED het volgende:[..]
dat zou wel een erge huis tuin en keuken psychologie reden zijn.
quote:dat ben ik dus wel...
Op vrijdag 19 oktober 2001 16:55 schreef Frutsel het volgende:[..]
Hoezo? Er is gewoon geen andere reden om zo'n topic te openen. Hopen op een zooi "positieve energie" denk ik. Maar goed, er van uit gaande dat de topic-starter niet diegene is die op de foto staat... dan is het inderdaad rijp voor "onzin". Ben je het wel, dan had het eerder in R&P gekunt...
erg heh?
Ik schrok ook nogal van mezelf... mede vandaar de topictitel
quote:Tja...zal ik daar dan es eerlijk op antwoorden? Ik vind ut nogal triest dat je je zo op stelt. Zoeken en vragen om aandacht vind ik ut. Helemaal met die "topictitel"
Op vrijdag 19 oktober 2001 16:58 schreef ThE_ED het volgende:[..]
dat ben ik dus wel...
erg heh?
Ik schrok ook nogal van mezelf... mede vandaar de topictitel
quote:het fotoboek?
Op vrijdag 19 oktober 2001 17:01 schreef Frutsel het volgende:[..]
Tja...zal ik daar dan es eerlijk op antwoorden? Ik vind ut nogal triest dat je je zo op stelt. Zoeken en vragen om aandacht vind ik ut. Helemaal met die "topictitel"
Als je je gewoon had aangemeld bij het fotoboek of weet ik waar, dan had ik ut eerder moedig gevonden. Maar als je het zelf zo erg vond, waarom open je dan zo'n topic...
quote:Ach Frutseltje, ik kan me weer helemaal aansluiten bij je
Op vrijdag 19 oktober 2001 17:01 schreef Frutsel het volgende:[..]
Tja...zal ik daar dan es eerlijk op antwoorden? Ik vind ut nogal triest dat je je zo op stelt. Zoeken en vragen om aandacht vind ik ut. Helemaal met die "topictitel"
Als je je gewoon had aangemeld bij het fotoboek of weet ik waar, dan had ik ut eerder moedig gevonden. Maar als je het zelf zo erg vond, waarom open je dan zo'n topic...
quote:http://fotoboek.fok.nl/
Op vrijdag 19 oktober 2001 17:04 schreef ThE_ED het volgende:[..]
het fotoboek?
quote:tsja het IS het onzinforum...
Op vrijdag 19 oktober 2001 17:01 schreef Frutsel het volgende:
Zoeken en vragen om aandacht vind ik ut. Helemaal met die "topictitel"
...
en voor het fotoboek pak ik wel een betere foto een keer...
quote:'door de mand gevallen'
Op vrijdag 19 oktober 2001 17:27 schreef jerney het volgende:
Edje houdt van zelfspot
Je bent niet bepaald moeders mooiste (no offense, je begint er zelf over), en als je dan je pic post en vraagt om commentaar is het eerste wat ik denk, wat een zielige gast, hij is al niet erg mooi en nu hoopt hij op deze manier wat complimentjes te krijgen...
Ik zelf zou NOOIT een foto plaatsen waar ik echt lelijk op ben om dan te zeggen kijk eens hoe ugly.. Heeft niks te maken met niet van zelfspot houden, ik kan/wil best mezelf in de zeik zetten, maar er is een verschil tussen zelfspot en aandacht trekken..
Maar als jij in alle eerlijkheid kan zeggen dat het je puur gaat om de zelfspot, dan is het geen probleem. Ik krijg meer de indruk dat je wel met je uiterlijk zit, maar het niet onder ogen durft te zien, en dan onder het mom van zelfspot er over begint. En in dat geval heb je wel een probleem.
quote:Precies, dat komt duidelijk naar voren.
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:53 schreef Norjee het volgende:
Ik krijg meer de indruk dat je wel met je uiterlijk zit, maar het niet onder ogen durft te zien, en dan onder het mom van zelfspot er over begint.En in dat geval heb je wel een probleem.
(Jij vraagt wellicht ook nog aan je moeder:" Ma, vertel me eens, hoe voel ik mij vandaag ??" )
Toitoi, laten we er maar het beste van hopen!!
quote:LOl, nee hoor... Dan worden de telefoonkosten te hoog.
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:01 schreef hoogl298 het volgende:[..]
(Jij vraagt wellicht ook nog aan je moeder:" Ma, vertel me eens, hoe voel ik mij vandaag ??" )
Toitoi, laten we er maar het beste van hopen!!
Maar misschien ben ik soms wel te hard bezig om toch in ieder geval aardig gevonden te worden. Om andere dingen te compenseren zeg maar. (Verlegenheid, enne ik ben idd niet echt Brad Pitt ofzo.. (Hoewel, qua slecht geschorenheid kan het soms wel in de buurt komen... ))
quote:Heb je de tekst op GoT al gezien
Op dinsdag 23 oktober 2001 20:11 schreef Northpole het volgende:
Verander in ieder geval die tekst onder je user name in iets positiefs
quote:Nee, sorry.
Op donderdag 25 oktober 2001 19:49 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Heb je de tekst op GoT al gezien
...
?
Ik ben geen nerd.
.
Als ju er zo mee zit.
Neem lenzen en een andur kapseltju.
Kan een wereld van verschil zijn.
Natuurlijk moet ju ju niet verandurun omdat anduru mensun dat willun, maar omdat ju ut zelf wil.
Als ju dat tenminstu wil.
(is maar un idee)
quote:kappuh met die lenzen telkens! ik wordt er niet goed van... Volgens mij had ik al eens gezegd dat ik lenzen niet lekker vind.
Op donderdag 25 oktober 2001 20:24 schreef Miro het volgende:
Engu twiekur,Als ju er zo mee zit.
Neem lenzen en een andur kapseltju.
Kan een wereld van verschil zijn.Natuurlijk moet ju ju niet verandurun omdat anduru mensun dat willun, maar omdat ju ut zelf wil.
Als ju dat tenminstu wil.(is maar un idee)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |