abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151031
Wat vinden jullie van deze serie?

Is 1 van mijn favorieten...

I am happy
  woensdag 31 mei 2000 @ 15:50:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_151032
Doe mij ST TNG of beter nog de originele ST maar. Ja die met Kirk.
pi_151033
Hmm TNG is ook wel goed
Q is cool!
maar Picard is een mietje
I am happy
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 mei 2000 @ 16:00:00 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_151034
Over Kirk gesproken:
Vanavond BBC2
The Cage, de allereerste Star Trek, nog zonder Kirk, wel al met Spock
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_151035
ik ben niet zo'n fan, ik vind star trek een beetje te zoet, te licht.
Ik ben meer een Babylon 5 persoon, goed verhaal, continuiteit, echte personages. En eindelijk eens een keer logische aliens... (iets wat je niet vaak tegenkomt in Star Trek, een groot deel van die Aliens zijn een dimensionaal)

Maar goed, toch heb ik mij overgegeven aan het virus en ja ik vind STR:V best leuk, vooral met 7van9... klinkt beter in het engels, TNG is gewoon leuk en zal het ook wel blijven...geinig tijdsverdrijf

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  woensdag 31 mei 2000 @ 16:52:00 #6
572 Sniper
Gull Catcher
pi_151036
quote:
op 05-31-2000 om 03:56 PM schreef Lord Katundro het volgende:
Hmm TNG is ook wel goed
Q is cool!
maar Picard is een mietje

Precies! Afleveringen met Q, de Borg, Worf of DATA in de hoofdrol zijn meestal OK. Dit in tegenstelling tot afleveringen met Wesley, zijn moeder of Troy als onderwerp...YUK.

woensdag 31 mei 2000 @ 16:56:00 #7
572 Sniper
Gull Catcher
pi_151037
quote:
op 05-31-2000 om 04:00 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Over Kirk gesproken:
Vanavond BBC2
The Cage, de allereerste Star Trek, nog zonder Kirk, wel al met Spock

Ja, da's wel sterk. Is dit een eenmalige actie of wordt ST volledig weer uitgezonden?

Jammer dat BBC vaak zo achteloos omgaat met CLASSICS. Kijk naar Blake's 7. Dat zonden ze vanaf februari 2000 uit, eerst op zaterdag 1600 uur, later opeens om 1300, en dan STOPPEN ze er helemaal maar mee. Jammer.

woensdag 31 mei 2000 @ 20:07:00 #8
1806 Chakotay
Lick here to continue
pi_151038
Ik vind alle ST series goed, de laatste Voyager eps (eind seizoen 6, nog niet op tv/video hier) warren errug goed! Alleen jammer dat het nu tot september wachten is op de volgende.. ik haat 2-parters

En The Cage net was ook errug leuk

<Mini> Nerds zijn leuk, maar jullie wij moeten niet zo nerdig doen :P [br]Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
  woensdag 31 mei 2000 @ 20:40:00 #9
1358 Xhorder
He's back...
pi_151039
Ja.. Voyager rules! Zover ik weet heb ik pas 3 a 4 afleveringen gemist van de hele serie.. En ik zit hoopvol te wachten op het volgende nieuwe seizoen. We waren Amerika al bijna aan het inhalen.. hehe TNG vind ik trouwens ook erg leuk. Is op Net 5 elke dag en al deze eerdere afl. heb ik allemaal nog niet gezien. De Borg zijn cool, alleen vind ik dat ze nu wel een beetje teveel worden gebruikt. Voyager heeft geen problemen om de Borg tegen te houden tegenwoordig.. en dat is toch jammer... de Borg was ST's ergste vijand, maar nu lijkt het erop dat ze toch zwakker worden.

Iemand hier een fan van deep space 9? Ik heb deze serie nog nooit echt goed gevolgd, behalve dan toen de serie een tijdje terug elke dag op SBS 6 was (s'ochtends)... Maar ik vond het toch minder leuk dan de andere series.

... na vijf jaar
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 mei 2000 @ 23:42:00 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_151040
DS9 roels vet
in het begin was het niets, begon pas toen de Dominion op kwam dagen
vanaf seizoen 4 wordt het pas echt goed
Maar of dat dan door Worf kwam?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_151041
Ik ben benieuwd of ze binnenkort met een nieuwe komen. DS9 is in Amerika al afgelopen en volgens mij moet de USS Voyager binnenkort wel eens een keertje op aarde uitkomen. Of gaan ze er echt 40 jaar over doen?

Maarja, ik ben in ieder geval een echte Voyager-fan. TNG ben ik te laat ingevallen, ik heb lang niet alle afleveringen gezien. Van Voyager allemaal, wij hebben hier in de buurt een videotheek die alle Voyager videobanden verhuurd, altijd de nieuwste. Heel Relax!

Hoeveel seizoenen van TNG zijn er eigenlijk totaal geweest?

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juni 2000 @ 02:38:00 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_151042
179 dacht ik
  donderdag 1 juni 2000 @ 13:17:00 #13
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_151043
Euhm Tara ???? 179 Seizoenen ???

Het waren 7 seizoenen en rond de 180 afleveringen ;-)

I'm getting too old for this....
  donderdag 1 juni 2000 @ 15:19:00 #14
1358 Xhorder
He's back...
pi_151044
quote:
op 05-31-2000 om 11:42 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
DS9 roels vet
in het begin was het niets, begon pas toen de Dominion op kwam dagen
vanaf seizoen 4 wordt het pas echt goed
Maar of dat dan door Worf kwam?

Ja... SBS 6 zond ook alleen de eerste 2 seizoenen uit en toen kwam The Dominion pas aan het eind van seizoen 2 in beeld... die afleveringen vond ik dus wel erg cool ja. En ja, ik zag op RTL 5 dat Worf erbij zat. Hoe is dat nou zo gekomen?

En ja, ik hoop ook dat ze binnenkort weer met een nieuwe serie starten. DS9 is al een tijdj gestopt in de US, en van Voyager komen er misschien nog 2 seizoenen denk ik. Er zullen nog wel films komen van DS9?? Of misschien nog wel van TNG? Of misschien alle drie bij elkaar in 1 film, dat is helemaal cool. Alleen dan heb je zo'n grote cast.. maar je weet maar nooit. Star Trek VS The Borg & The Dominion ofzo.. haha

... na vijf jaar
pi_151045
Captain Picard was de reden waarom ik naar Star Trek keek. Vind het zo'n lekker ding. Zit altijd te soppen op mijn stoel. maar tegenwoordig kijk ik het niet meer, omdat we dan meestal eten of zo
pi_151046
Voyager vindt ik de leukste. Er zit hier veel meer sfeer in dan de andere series.
STNG gaat wel maar ik vindt Picard een bijdehandje. Het wordt tijd dat Riker daar de boel eens overneemt.

Voor zover ik weet zijn ze definitief gestopt met DS9. Ze zijn van plan om / of al begonnen, een nieuwe Star-trek serie te maken. Deze gaat over Star Fleet Academie en krijgt ongeveer dezelfde karakter als DS9.

zaterdag 3 juni 2000 @ 13:46:00 #17
1358 Xhorder
He's back...
pi_151047
quote:
op 06-03-2000 om 09:39 AM schreef Flexer het volgende:
gestopt met DS9. Ze zijn van plan om / of al begonnen, een nieuwe Star-trek serie te maken. Deze gaat over Star Fleet Academie en krijgt ongeveer dezelfde karakter als DS9.

Ugh.. dat lijkt me niet zo leuk.. SF academy. Een soort sci/fi high school serie zoals saved by the bell ofzo.. haha
Hmm.... nee, het is toch star TREK, ze moeten door de ruimte TREKKEN... dat is cool..

... na vijf jaar
  zaterdag 3 juni 2000 @ 17:36:00 #18
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_151048
Ik weet niet waar jullie deze info vandaan hebben, maar dit is dus echt niet waar!

ST Academy is een van de ideeen! De serie is nog lang niet on air, dit zal pas gebeuren wanneer Voyager de aarde heeft bereikt. Paramount pictures heeft te kennen gegeven dat dit nog wel, op zijn minst, een seizoen zal duren... voor Nederland dus drie seizoenen.

Maar goed, back on track: Andere ideeen voor de nieuwe ST serie zijn:

Star Trek Klingon Empire
We zien hoe de Klingon Empire is ontstaan.

Star Trek Federation
We zien de beginjaren van de Federation. Hoe deze is ontstaan enzo. Let op: dit is de tijd voor TOS!

Er gaan geruchten dat alvorens deze serie on air gaat, eerst nog een tiental TNG afleveringen te zien zullen zijn. Dit zou dan over de future Enterprise moeten gaanm die een oorlogsschip is geworden. De serie dient als afscheid te dienen. Daarna nooit meer The Enterprise...

Ze wilden in ieder geval niet weer een schip met een crew hebben die de galaxy verkent. Dit hebben we nu wel gehad na TOS, TNG en Voyager.

zaterdag 3 juni 2000 @ 19:24:00 #19
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_151049
quote:
op 06-03-2000 om 01:46 PM schreef Xhorder het volgende:
Ugh.. dat lijkt me niet zo leuk.. SF academy. Een soort sci/fi high school serie zoals saved by the bell ofzo..

En dan helemaal vol met etterig hoogbegaafde Wesleys...oh boy
  zaterdag 3 juni 2000 @ 20:30:00 #20
1358 Xhorder
He's back...
pi_151050
quote:
op 06-03-2000 om 05:36 PM schreef ShowMaster het volgende:
Ik weet niet waar jullie deze info vandaan hebben, maar dit is dus echt niet waar!

ST Academy is een van de ideeen! De serie is nog lang niet on air, dit zal pas gebeuren wanneer Voyager de aarde heeft bereikt. Paramount pictures heeft te kennen gegeven dat dit nog wel, op zijn minst, een seizoen zal duren... voor Nederland dus drie seizoenen.

Dat zeiden we ook niet. als dat al op Tv zou zijn dan wist ik het allang..

quote:

Maar goed, back on track: Andere ideeen voor de nieuwe ST serie zijn:

Star Trek Klingon Empire
We zien hoe de Klingon Empire is ontstaan.

Hmm.. Persoonlijk ben ik niet zo dol op Klingons. Maar misschien een hele Klingon serie.. dat zal wel geinig zijn.

quote:

Star Trek Federation
We zien de beginjaren van de Federation. Hoe deze is ontstaan enzo. Let op: dit is de tijd voor TOS!

Ik vind dat ze verder moeten gaan NA Voyager met een normale serie (dus in die tijd), en misschien een mini serie ofzo van de beginjaren van de Federation.

quote:

Er gaan geruchten dat alvorens deze serie on air gaat, eerst nog een tiental TNG afleveringen te zien zullen zijn. Dit zou dan over de future Enterprise moeten gaanm die een oorlogsschip is geworden. De serie dient als afscheid te dienen. Daarna nooit meer The Enterprise...

Worf en Geordie zullen er dan wel niet in voorkomen.. Die zitten allebij ergens anders.. Worf in ieder geval op DS9 en Geordie is een captain zoals in Voyager ooit eens te zien was...

quote:

Ze wilden in ieder geval niet weer een schip met een crew hebben die de galaxy verkent. Dit hebben we nu wel gehad na TOS, TNG en Voyager.

Ik dacht zelf een leuk idee. Van die tijdschepen die ze in Voyager ook eens hadden. Dat zou cool zijn... In Voyager was dat omdat ze met het tijdscontinuem (waaaaattt?? ) aan kloten waren..
Ahum.. in ieder geval... iets met tijdreizen dus. erg leuk en je kan er veel mee doen. ze hoeven niet elke keer door de tijd te gaan reizen... maar het is weer wat meer dan alleen maar de ruimte te verkennen.

... na vijf jaar
  zondag 4 juni 2000 @ 19:38:00 #21
3079 Flexer
Beflekst
pi_151051
Klopt Showmaster,

Starfleet Academie is een van de drie mogelijkheden voor een nieuwe serie. Toch schijnt het dat S.A. de meeste kansen heeft als nieuwe serie.

dinsdag 19 december 2000 @ 20:28:47 #22
1358 Xhorder
He's back...
pi_566171
Geen Star Trek Academy... dat is wel zeker.
Hier een quote van Ethan Philips (Neelix) over de volgende serie.
quote:
Apparently, Phillips provided fans with info on the fifth Star Trek series, currently scheduled to launch in Fall 2001. Phillips said that the series would be set about 100 years before the time of Captain Kirk, seemingly confirming the 'Birth of the Federation' reports that first appeared about a year ago. Again according to Phillips, the cast would contain of five regular characters, a change from the current Trek series - three men and two women.
Nog een jaar wachten dus... Ben benieuwd.
... na vijf jaar
  FOK!fossiel dinsdag 19 december 2000 @ 20:40:34 #23
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_566205
Voyager is cewl...

vooral met de dokter (hij is superdroog), met de Borg of die species 235235235 .. Cewle serie, zolang het maar niet te soft is vinnik het te goed..

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_566210
quote:
Op 19 december 2000 20:40 schreef RemCow het volgende:
Cewle serie, zolang het maar niet te soft is vinnik het te goed..
En aangezien het de laatste tijd alleen maar soft is, is het dus ff niet zo koel (maar de Borg zijn in aantocht!!!)
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 19 december 2000 @ 20:45:45 #25
1358 Xhorder
He's back...
pi_566213
quote:
Op 19 december 2000 20:44 schreef MuadDib het volgende:
En aangezien het de laatste tijd alleen maar soft is, is het dus ff niet zo koel (maar de Borg zijn in aantocht!!!)
Gisteren en vorige week waren toch goede afleveringen... Gisteren was gewoon grappig, maar goed, dat mag ook eens. De borg komen over 2 weken.. (of 3, VOY zal wel niet met kerst komen)
... na vijf jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')