Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen Deel 4. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen 18 oktober 2001
0.07 Gert Jan : Je krijgt hier heel veel pukkels. Je hebt het gevoel dat je weer zestien wordt. Priscella vraagt hoe Nancy en Richard het gedaan hebben in het huis. Priscella vertelt dat BB medewerkers/bewakers mee terug gingen in het vliegtuig. Priscella zegt dat ze bij aankomst haar vriend Marijn op het vliegveld heeft gezien. Priscella : De bewaking had het ook gezien. Maaike kwam later naar me toe, ze zei het gerucht gaat dat jij gebeld hebt. Sandy : Je weet niet hoe lang hij er staat. Priscella : Ja, als ze een beetje logisch nadenken ... Vervolgens gaat het geluid naar een gesprek van Andries en Diane.
0.12 Andries zegt o.a. dat Frank een labiel persoon. Andries : Wel een maatje. Diane over de captainswissel : Ik wilde reuring. Andries : Je wilde reuring en je krijgt reuring. Diane : Dat was niet de reuring die ik bedoelde.
0.14 Nu hoor ik het geluid van de fontein.
Frank praat over battelen met Tania, dat het best zwaar is en wat ze zoal voor battles hebben gehad. Dat hij er in het begin van baalde als ze verloren hadden.
F: Dan ben ik niet te genaken, weinig te eten aan de andere kant. Maar je moet lol maken als je hier zit. En toen moesten we bij de vorige aan ringen hangen. Daan bleef het langste hangen.
Tania: Oh!
Frank: Ik bleef ook het langste hangen (noemt volgorde waarin iedereen van de ringen af viel). Het leuke is dat wij dat feest krijgen, diner dansant. Maar als wij verliezen, dan krijgen zij dat feest. Morgen moet je maar lekker een beetje gaan sporten, Daan zal je alles wel vertellen. Ga maar lekker naar bed, het is natuurlijk ook allemaal nieuw.
Tania; Wat dacht jij eigenlijk van mij, wat een trutje?
Frank: Neenee, ik had al over jou van de andere bewoners gehoord, Daan zei het al. Richard zat bij ons, dat was heel erg leuk.
Tania: Jammer dat hij eruit is. Wat raar eigenlijk, begrijpt het volk het dan verkeerd?
Frank: Niks van aantrekken, je moet elke dag zien te overleven, je weet niet hoe je wordt neergezet. Leo is een hele toffe gozer (alsof Tania Leo niet kent ) blabla, vertelt over grappig incident in bubbelbad, Tania ligt helemaal in een deuk.
Tania: Nee! Dat meen je niet, hahaha!
Leo komt erbij: De groep is heel plezierig, prettige groep. Ik weet niet hoe het daar is, ik moest er even ingroeien. Daar ben je constant bezig met eten. Ik ben een slow starter.
(Verder veel gebabbel, Tania is erg luidruchtig en lacht zo hard dat m'n speakertjes bijna ontploffen)
"Gert zou eigenlijk weggaan", vertelt Coos. "Als er iemand uit was gegaan uit hun groep, was Gert daarheen gegaan".
"Het zijn hier ook aardig wat Spanje bewoners", reageert Priscella.
"Misschien wordt het dadelijk wel Spanje tegen Nederland", zegt Pascal.
"Dan moeten wel eerst Gert Jan en Kelly nog weg", concludeert Ed.
Priscella schiet weer in de lach, dus ik draai even mijn spreakers weer uit..... (intussen even zappen naar stream 2)
(reden genoeg om dus even te zappen)
Kelly loopt vrolijk te wezen over haar zeemeerminkado van vanavond. Tania is behoorlijk mee aan het lullen, maar heeft ook al niet zo'n prettige stem. Dan zegt ook nog schorre Sandy wat... dus ik zap even weer terug.
Pascal vertelt dat hij in bad heeft gezeten in het arme deel, met hulp van een paar tonnen en een grote borstel.
Coos vertelt dat er niet moeilijk over naakt wordt gedaan. Dat de mannen apart douchen van de vrouwen.
"Netjes", reageert Prescilla meteen.
Ed zegt dat ook hij meteen in zijn blote kont ging.
Prescilla reageert dat ze dat niet doet omdat ze wat te zwaar is geworden...... (waarmee ze dus de enige in het huis zal worden)
"Je kunt alles bestellen", zegt Coos. "Dildo's bijvoorbeeld.... Kelly heeft dildo's besteld maar nooit gekregen".
"Echt?", vraagt Prescilla.... (ze lijkt het nogal shocking te vinden...)
Prescilla lijkt Nancy 2 te worden in het huis...
Ze kletsen er nog een tijdje door.
In de woonkamer kletsen Kelly en Tania een beetje. Kelly legt uit hoe het met haar zit en wat ze allemaal heeft moeten doen voor de transformatie....
"Ik ben helemaal niet zielig hoor", besluit ze.
"Nee, maar dat dacht ik helemaal niet hoor", zegt Tania verdedigend.
Coos vraagt wie de minste stemmen zou hebben gehad vanavond en eigenlijk weg had gemoeten... (JIJ COOS!!!!!!!)
0.52 Kelly, Sandy en Tania bij het hek. Kelly over de zeemeermin attributen : Ze worden geveild. Ik koop ze, al ben ik dan helemaal blut. Kelly : Is het leuk in Vugt te wonen ? Tania : Het is leuk maar er wordt veel bekakt gepraat. Tania vertelt dat ze een beletteringsbedrijf heeft. Ze maakt o.a. spandoeken en reclameborden en ze bedrukt ramen en kleding. Tania : Ik werk samen met een heel groot bedrijf in Belgie en in Nederland met kleine bedrijven. Tania is vrijgezel. Tania : Ik doe zoveel in mijn leven. Ze is achtergrondzangeres geweest en heeft gevaren op een cruiseschip. Ze wil eigenlijk nog geen kinderen. Tania : Ik ben al 37. Kelly : Ik had je nog geen 37 geschat.
0.56 Kelly : Ik ben transseksueel. Tania : Nee nee nee. Ik geloof het niet. Hoe kan dat nou ? Sorry dat ik het vraag hoor. Sandy wil één of twee kinderen. Haar moeder heeft dezelfde klank als zij en nu wil zij ook een kind met dezelfde klank. Priscella komt er bij zitten. Ze zegt dat je je juist niet moet wassen als je geen pukkels wilt krijgen. Priscella : Dan gaan je poriën open staan.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 19-10-2001 11:44]
Coos vind het wel jammer dat ze nu niet hebben kunnen zien wie normaal gesproken er uit had gemoeten. ( hij moest eens weten)
Pascal onderbreekt het onderonsje door Priscella naar de slaapvertrekken te dirigeren.
Alleen Pascal en Kelly blijven buiten achter.
1.05 Stream weer terug naar het hek. Ed zit er nu ook bij.
1.09 Stream naar Gert Jan en Leo die ook bij het hek zitten. Gert Jan : Ik dacht dat ik hoorde, het gaat goed Gert Jan, volhouden. Ik weet precies wie het geweest is. Ik denk dat ik weet waar het over gaat. Ik maak me daar best wel zorgen over. Het heeft niks te maken met op welke plaats ik sta. Hij vertelt over twee opdrachten (op zijn werk) waarvan hij er al één gemist heeft. Gert Jan : Mijn vriendin wil niks met BB te maken hebben. Aan de andere kant, wat ik vanmiddag heb gehad, daar kan ik wel een week op teren. Leo : Ik ben een klein beetje jaloers. Leo even later : Ik weet na drie keer niet hoe apparaten werken, ik heb slecht geslapen, je zit hier maar een beetje, je weet niet wat je moet doen. Dat had ik de eerste paar dagen. Ik heb twee linkerhanden. Gert Jan : Ik heb het koffiezetapparaat uit mijn handen laten vallen, ik heb mij drie maal gebrand en toen ik hier binnen kwam heb ik er drie kwartier over gedaan om een kurk uit een fles te krijgen. Pascal roept Gert Jan naar de slaapkamer om de luchtbedden te organiseren.
1.17 In de slaapkamer. Priscella : Je slaapt toch naakt Kelly ? Kelly : Nee.
Coos: Maar GertJan is wel populair volgens mij, ik hoorde iedereen buiten het hek GERT-JAN roepen..
Paskal: Ah, joh, dat zijn die lui van dat vliegtuig geweest..
Het hele team rijk zit te kletsen op de bank in de woonkamer. Tania vertelt dat ze een eigen bedrijf heeft en met veel bedrijven in Belgie samenwerkt. Ze blijkt in het zuiden te wonen (goh.. wat een verrassing)
(Dan zet BB eindelijk het 'Tania schuifje' open.... moeten die lui niet eens een sanctie krijgen???)
In arm breekt een discussie uit over de hoeveelheid ruimte per luchtbed... GJ voert de discussie aan. (vanwege het zeer interessante gehalte van deze discussie zap ik dus maar weer terug)
Tania vertelt verder met haar zachte 'g'..... Ook niet echt interessant eigenlijk.
In arm is een hele verhuizing van luchtbedden gaande.
Pascal: Shit heej, lig ik vannacht weer tussen GJ en (naam ben ik vergeten) in..sjesus..die stinkt toch, joh..
Coos: Ja, hihihihihi
Tania vertelt na dat ze te horen heeft gekregen over het budget , dat ze heel erg blij is met haar beautycase , maar dat ze heel graag een bodylotion of douchgel wil hebben.
Frank verwijst haar naar de captain.
het verhaal gaat door over de bodylotion.
Neeeee kreun;
Andries doet zijn beklag over dat Audrey wel de spullen heeft gekregen voor in de beautycase waar ze om vroeg , maar dat hij zijn gevraagde bodylotion van een bepaald merk nog steeds niet heeft gekregen.
Daan heeft iets gezegd over de dagindeling , waarop Tania enthousiast reageert met dat ze het allemaal leuk en gezellig vindt.
tot zover gaat
1.27 Ed : Ik denk dat het voor de dames leuker is als ze bij elkaar liggen. Kelly : Ze hebben de verwarming weer aangezet. Wat erg. Priscella : Is dit kussen nog over of zo ? Gert Jan : Gewoon pakken. Ed : Dit wordt een kutnacht. Gert Jan : En dan morgen om negen uur ook nog van die zakken vullen. We kunnen om acht uur nog een broodje bakken. Het lijkt wel een schoolreisje hier. Ik krijg helemaal flashbacks naar mijn jeugd. Iedereen verlaat de slaapkamer.
1.30 Buiten. Coos : Dat is echt kut slapen. Sandy zegt dat ze ongesteld is. Gert Jan : Dit wordt een rough night. Coos : Allemaal op elkaar, daar kan ik niet tegen. Gert Jan : Ik hoor nu al Ed in mijn oor kreunen. Coos : Ik zie er niet uit man. Kijk eens, mijn ribbenkast. Hij doet zijn shirt omhoog.
1.34 Danielle bij het hek : Hebben jullie nou een luchtbed te kort ? Pascal : Morgen krijgen we er één.
In de tuin zijn Gert Jan en Andries.
"Ik denk dat ik meer vraag dan ik vertel", zegt Gert Jan. "Het was goed voor het programma geweest als ik naar jullie kant was gekomen. Ik heb twee keer in mijn leven een IQ test achtergelaten. Daarmee zou ik jullie kunnen helpen. Qua skills zijn jullie Richard kwijtgeraakt, dus een potje voetbal winnen jullie niet meer. Coos is superieur in heel veel dingen vanwege zijn lenigheid en kracht. Diane heeft een steuntje nodig, maar als ze eenmaal ervoor gaat, dan gaat ze er ook echt voor. Ze wordt steeds sterker. Ik zou Diane kunnen helpen. Ik zou jou ook kunnen helpen door je dingen te vertellen hoe je leiding moet geven. Jij weet hoe je 13 jarigen iets moet leren.. ik weet hoe je dat doet met 19 jarigen."
Andries zegt af en toe 'ja' en lijkt serieus naar deze monoloog van Gert Jan te luisteren.
"Ik had gehoopt dat ik veel voor jullie team zou kunnen betekenen."
Dan vertelt hij een verhaal over het verdelen van de luchtbedden in het arme deel. GJ had de oplossing, maar Pascal wilde daar niet aan. Pas toen Coos GJ gelijk gaf, ging Pascal blijkbaar overstag.
"Ik vond Frank in het begin een rare kerel", vervolgt Gert Jan. "Als ik een vrouw was en ik zou Frank zien, dan zou ik zeggen 'sodemieter op'. Maar als je hem beter kent dat zie je een andere kant van hem. Als je hem midden in de nacht belt dan is hij er voor je. Aan de buitenkant heeft hij een roestig randje maar aan de binnenkant is het karaat!"
"Het is jammer dat we deze gesprekken niet zo vaak hebben", reageert Andries.
"Ik mis gesprekken als dit", vervolgt Gert Jan. "We zitten maar kort te praten, maar ik heb nu al een goed gevoel hierover. Ik heb misschien tien minuten met Diaan gesproken... en ik zit hier verdomme al zes weken."
"Je was ook welkom geweest bij ons", zegt Andries.
"Dat ik naar de overkant wilde, was puur strategisch", legt Gert Jan uit. "Als er volgende week een exit bij jullie valt, dan kom ik alsnog jullie bed vervuilen!"
Danielle komt erbij en geeft GJ een kus. Het arme deel gaat naar bed.... Gert Jan ook.
1.43 Gert Jan zegt dat er hufters tussen de stukken hout zitten. Ed mag proberen zo'n hufter te zagen. Ed : Dit is inderdaad een motherfucker.
1.44 Stream naar de slaapkamer waar Coos het alarm op zijn horloge zet. Hij ligt in bed naast Pascal. Pascal weet beter hoe het alarm gezet moet worden als Coos zelf.
1.46 Stream bij het hek. Danielle tegen Priscella : Ons budget is bijna op. We krijgen een diner dansant. Als ik mijn haar wil laten doen kost dat duizend piek. Stel dat ik hier nog een tijdje zit, dan moet het eigenlijk wel gebeuren. Het ziet er niet uit. Vervolgens vertelt ze over de afzetting van Andries als captain. Over Frank : Hij heeft zo'n waffel en hij geeft altijd zijn eigen draai aan dingen. Over het captainschap : Ik vind het nog steeds een beetje eng. Je kunt erg op je flikker krijgen.
1.50 Stream weer naar Gert Jan en Ed in de tuin. Ed : Het is wel genoeg zo. Gert : Ja. Mooi geweest. Andries komt er bij staan. Andries : Ik had er een beetje op gerekend dat je kwam. Gert Jan : Ja jongen, het zijn bizarre tijden. Ik heb ook verteld wat mijn beweegredenen zijn geweest. Het kan nog dat het volgende week gebeurt. Er zijn gewoon een aantal dingen in jullie team waar ik iets aan denk te kunnen doen. Jullie bakkeleien heel veel over kleine dingetjes die nergens over gaan. Ik zou een taakverdeling voorstellen bij het schoonmaken. Andries : Daar hebben we vandaag afspraken over gemaakt. Gert Jan : Ik heb een aantal dingen geventileerd tegen een aantal mensen. Ik ben iemand die meer vragen stelt dan dingen zegt. Dan hou je het gesprek gaande. Dat zie je ook aan Leo die gisteravond een katalysator was. Ik denk dat het een goede zaak voor het programma zou zijn als ik naar jullie zou gaan. Doordat jullie Audrey kwijt zijn geraakt denk ik dat jullie geen quizzen meer winnen. Zonder Richard winnen jullie nooit meer een voetbalpotje tegen ons. Ik denk dat in ieder geval de battles spannend blijven (als hij naar de overkant gaat). Coos is heel goed in veel fysieke dingen. Gert Jan denkt dat hij Diane verder kan helpen bij het sporten. Gert Jan : Ik kan jou wat dingetjes kan vertellen over hoe je leiding geeft omdat ik wat meer kilometers op de teller heb als jij.
2.01 Gert Jan : Coos en Pascal zijn een twee eenheid. Daar kom ik niet tussen. M.b.t. Frank zegt hij dat hij denkt dat een vrouw na twee minuten niet meer in frank geinteresseerd is. Gert Jan zegt dat hij nu pas begrijpt wat de vrienden van Frank in diens filmpje zeiden, dat Frank 's nacht voor ze klaar staat. Gert Jan : Frank heeft aan de buitenkant een roestig randje maar van binnen is hij zoveel karaat. Hij zegt dat hij net met Leo een goed gesprek had maar dat gesprekken met de andere kant steeds worden afgebroken. Op dat moment roept Kelly : Gert. Andries : Daar heb je het. Diane staat er inmiddels bij te luisteren. Gert Jan : Dit gesprek gaat nergens over en toch voel ik me prettig. Andries : Ik ook. Gert Jan : Maar op het battlefield zijn we vijanden. Ik moet de kans hebben me te profileren en aan jullie kant heb ik meer kans. Met Diane heb ik misschien tien minuten gesproken. Andries : Ik heb niet veel contact met jou gehad. Wij hebben akkefietjes gehad. Ook Leo staat er nu bij. Andries : Mocht de exit aan deze kant vallen dan ben je van harte welkom. Gert Jan wordt weer geroepen. Gert Jan roept : Fuck jou.
2.07 Gert Jan : Vroeger op school had je mensen die bij voetbal als laatste werden gekozen. Als ik naar jullie kant ga ben ik niet zo iemand. Ik heb een strategische reden. Gert Jan zegt dat de vriend van Danielle zijn megafoon ook aan een kennis van hem heeft gegeven. Gert Jan zegt welterusten. Frank verschijnt dan ook. Gert Jan kletst bij het hek nog even met Tania. Vervolgens gaat de stream naar de slaapkamer.
Het arme team ligt al met z'n allen in bed....
2.30 Kelly : Ik zou het zo erg vinden, met zijn tweeen in Spanje. Priscella : Er waren ook drie bewakers hoor. Kelly over Audrey : Tweeduizend gulden extensions en geen geld voor de tandarts. Sorry Sandy. Sandy : Dat is jouw mening. Kelly : En dan gelijk, ik moet naar Las Vegas en je gaat mee. Ik ken haar helemaal niet. Tussen twee mannen in in het bubbelbad, godverdomme. Priscella : Die had d'r verstand helemaal verloren denk ik. Ed zegt dat hij de gruwelijke opmerkingen van Priscella heeft gemist. Ed : Heeft iemand dit hok op de stand sauna gezet of zo ? Coos : Ik kan mijn voeten niet kwijt hier. Bedankt Priscella, voor het komen. Priscella lacht : Ja. Kelly : Ik denk dat Audrey het heel erg vond dat ze weg moest. Zij had echt verwacht tot het einde te blijven. Pascal : Nee. Priscella : Als ik aan haar denk denk ik aan een dansend hondje. Dit blijkt uit een reclamespot te komen die Audrey verzonnen heeft. Tania roept : Welterusten Priscella. Pascal : Kel, ben je nou niet bang dat Andries Tania versierd ? Kelly : Ik hoop dat hij in het bubbelbad verdrinkt. Priscella : Hij probeert je te verleiden met zijn oogopslag. Ik staar altijd naar de neus, niet naar de ogen. Hij wilde het mysterie oplossen. We kennen elkaar via vrienden.
2.47 Coos : Ik kan echt niet slapen. Pascal : Ik ook niet, het wordt helemaal niks. Vervolgens gaan ze We all stand together van Paul McCartney zingen. Coos : Ik denk dat we morgen een probleem hebben. Dat we weinig geslapen hebben.
[edit : Audrey veranderd in Andries, zie de post hieronder]
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 19-10-2001 03:12]
quote:Ik neem dat je hier Andries bedoelt?
Kel, ben je nou niet bang dat Audrey Tania versierd ? Kelly : Ik hoop dat hij in het bubbelbad verdrinkt. Priscella : Hij probeert je te verleiden met zijn oogopslag. Ik staar altijd naar de neus, niet naar de ogen. Hij wilde het mysterie oplossen. We kennen elkaar via vrienden.
3.00 Priscella : Frank ziet er op tv veel robuuster uit dan in werkelijkheid. En Diane is in het echt molliger als op tv. Kelly : Ziet ze er zo uit, mollig ? Priscella : Ja, echt een varkentje. Kelly : Wat een leuk mens, die belgische ook. Ik vind haar voor haar leeftijd nog pittig. Pascal : Daarom zeg ik ook, iets voor Andries. Kelly : Ik heb Andries nooit iets gevonden.
3.14 N.a.v. een vraag van Coos zegt Kelly dat alle sigaretten op zijn. Kelly : We hebben alles gedeeld, ook met Priscella. Priscella : Krijg je elke dag rantsoen ? Pascal : Ja, maar niet iedere dag sigaretten hoor. Kelly : Af en toe krijg je eens een peukje. Coos : We hebben wel een probleem als we naar rijk gaan. Dan hebben we een bed tekort. Ed : Dan slaap ik wel op de bank. Dat maakt me echt niet uit. Pascal : We krijgen een logeerbed denk ik. Kelly : Ga er maar niet vann uit dat wij in rijk komen deze week. Pascal : Nou, ik wil toch wel een keer daar naar toe.
3.25 Frank : Volgende week wordt nog heftiger. Andries : Je bedoelt als Daan er uit wordt gestemd. Frank : Ik bedoel als jij er op je verjaardag uitgestemd wordt. Andries : Ik zeg het echt objectief, Nienke is mooier als Bouchra. Danielle : Als ik Mark één keer in levende lijve zie is het hele BB in één keer afgelopen. Frank : Waar werkt hij ? Danielle : Dat heb je al een paar keer gevraagd. Frank : O, bij Hoogovens werkt ie. Frank vraagt wat hij voor werk doet. Danielle : Hij doet net weer wat anders. Hij is teamleider. Hij besteedt diensten uit aan buitendiensten. Soms moet hij zelf (de werkvloer op neem ik aan). Merendeel zit hij achter de computer en de telefoon.
3.32 Het is nu stil in de slaapkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |