Rijk (vnml Andries, frank, daan, diane) en sandy leven erg met hem mee en vinden het echt heel leuk voor hem, en uitten dit ook.
Coos en paskwal hebben zich niet laten zien, reageren er niet op. 1 van hen was wel in de tuin aan het hakken, maar die ging gewoon door.
Jeetje zeg, wat een onsportief gedrag van beide eikels!!
Ik kijk trouwens wel ff in de streamverslagen...
quote:Gert-Jan de Boer, also known as Bauer
Op donderdag 18 oktober 2001 16:59 schreef Jipje het volgende:
euhm, bauer?????
quote:Sportief Kavu...
Op donderdag 18 oktober 2001 17:06 schreef kavu het volgende:
ik vond het ook een leuke actie(ook al ben ik geen fan van GJ)
quote:Ja. Daar is ook nog wel wat over te doen geweest. Maar, vlak voordat GJ door BB opgesloten werd, schreef hij onderstaande post:
Op donderdag 18 oktober 2001 17:01 schreef MR.db het volgende:
bauer =gert jan ?/!!
Bauer
Junior_Watcher
Watcherlid # 405
gepost op 07-09-2001 15:26
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Hunter, Beste Harry,
Ik schrijf dit berichtje voor het FOKFORUM en voor Mediawatchers. Ik hoop dat hunter tevens dit berichtje kan forwarden naar Harry.
Ik wilde jullie bedanken voor de afgelopen twee maanden welke ik anoniem op jullie websites heb doorgebracht. De regels waren onvoorbiddelijk geen communicatie naar de buitenwacht toe. Soms wisten jullie meer dan ik en vice versa.
De afgelopen maanden waren heel intens en jullie forums inzake BIG brother waren een genot om te volgen en hebben mij geholpen om de beleving van anderen te kunnen inschatten. Vanaf straks, dus over een half uur kan ik niet meer communiceren.
Ik zal trachten om wat ruchtbaarheid te geven aan jullie websites en de participanten. (Daar dit geen commerciele doeleindes dient. Of ik ga wel voor een stream staan om dit verhaal wat ik eigenlijk
langer had willen houden direct tegen jullie aan te houden.
Ik heb niet echt op de spelling gelet van deze E-mail of de grammatica gelieve dit aan te passen!
Ik kan me voorstellen dat je twijfelt aan de authentiekheid van dit bericht. Er is vast wel iemand bij systeembeheer die BAUER kan bekijken. Gelieve even te wachten met publiceren tot maandagochtend. (ik weet dat ik hier op aan kan!)
En anders doe ik wel de kraan 10 keer achter elkaar open en dicht op zaterdagavond.
Ik hoop dat jullie een hoop plezier mogen beleven ik zal ieder geval mijn best doen.
Groetjes!!
-----------------
P.S, voor de geinteresseerden over de identiteit van GJ:
Die brief is destijds ook op FOK geplaatst, en wel in het volgende topic:
Onthullingen selektie BB3
quote:Ik ook
Op donderdag 18 oktober 2001 17:07 schreef itsme het volgende:
Ik was een half uur geleden gewaarschuwd...
Gave actie !!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 19-10-2001 22:32]
Niet erg origineel overigens maarja het is voor GJ dus dan moeten we het natuurlijk wel fantastisch vinden.
quote:Nog sterker dit is post nummer 2000
Op donderdag 18 oktober 2001 21:11 schreef femalehunter het volgende:
Oke, Marky, nog 10 en je zit op 2000 posts
quote:Kan je nagaan hoe vaak je de woorden 'Andries' en 'Ferdi' getypt hebt
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:51 schreef marky het volgende:[..]
Nog sterker dit is post nummer 2000
quote:Ik heb gelukkig niet alleen over BB gepost.
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:05 schreef zeeuws jongetje het volgende:[..]
Kan je nagaan hoe vaak je de woorden 'Andries' en 'Ferdi' getypt hebt
quote:Tja... zielig leven heb ik eigenlijk
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:09 schreef Gert het volgende:
[off topic]
Nou gefeliciteerd hoor Marky! Je post bijna even lang op Fok als ik, maar hebt het toch voor elkaar gekregen om hier in die paar jaar al bijna 2x zoveel bullshit neer te pleuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |