Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen Deel 4. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen woensdag 17 oktober 2001
FOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Dus de bewoners in het huis denken echt dat er geen beelden op tv of het internet komen vanuit de badkamer. Vandaar dat de dames zich zo vrij durven te gedragen in de badkamer. Laten we ze maar in die waan laten dan.... )
Andries kan nog wel wat leiderschapstechnieken worden bijgebracht ("hij geeft nu leiding als een directeur uit de jaren '40"), frenk zn buitenkant kan wat worden opgepoetst ("echt een moordvent, alleen eerst denk je, ik heb niks met hem, wat een rare jongen") en Diaan wil ie weer aan het sporten krijgen ("ze heeft iemand nodig die dat met haar doet")
ondertussen in bed:
Daan naar Frenk: "hoe laat is het?"
frenk: "kwart voor twee"
daan: "ohnee, is het alweer zo laat geworden..."
[stream valt weg]
Pascal en Coos bij het hek.
Coos: Zullen we naar bed gaan?
Pascal: Nee.
C: Waarom niet?
P: je kent me nog niet.
Over gertjan:
C: Waarom hij dat nou allemaal doet, dat weet ik niet.
Ik zou ook wel captain willen worden in dat andere team, de hele dag knuffels krijgen....
Nu praten ze over ene 'Rene' die ze beiden kennen en in een manege werkt.
Gert Jan komt erbij:
'Vind het zo raar, dat jullie alles van elkaar weten. Van die melkboer....'
P: Ja dat weten we ook pas sinds vanavond....
GJ: Welterusten.
(*gaat ook lekker slapen. Vraagt zich af waarom hij dit geheel volgt als hij toch de hele maand december op een eiland zit met Internet via sateliet a f2,- per minuut
-stilte-
F: Ik zou het weleens willen zien op tv. Zoals je thuis zit te kijken.
L: Dan hoor je jezelf zeggen: Hey rooie!
Dan schrik je jezelf rot.
L: Ik ga nog koffie nemen, moet jij nog koffie.
F: Nee.
Leo gaat koffie pakken.
-stilte-
F: Ja, 'k ga effe douzjen!
Leo zit alleen op de bank een sigaretje te roken en op zijn onderlip te bijten. (ik vermoed dat hij nerveus is voor vanavond)
Hij bukt voorover en pakt iets van het tafeltje.
(volgens mij het regelboek, om maar iets te doen te hebben)
(Ik stop effe, het is eeeerrg saaaaaaiii)
Dan moet ook Frank zeggen dat het hun eigen idee was en NIET van Big Brother.....
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 18-10-2001 11:20]
En midden in een interessant gesprek over aardbeien die je wel of niet moet afwassen, valt de stream weer weg.. helaas
Leo is weer terug naar bed. Andries is naar de DBK geweest om te vragen of hij bij het zetten van de Tatoe bij Frank mag toekijken. Dit mag van BB maar dan mogen Daan en Diaan niet meer kijken (hoezo kinderachtig?). Andries wil het perse zien want hij laat maar 1x in zijn leven een tatoe zetten en hij heeft niet eens kunnen zien hoe dat in zijn werk gaat. Het hele team, muv Leo, zit aan de eettafel te wachten.
Frank mag nu naar de verwenkamer. Daan en Diaan willen toch stiekem kijken maar Frank is bang voor sancties.
We zien team Pascal nog steeds in bed liggen trouwens. Wat daar aan de hand is is helemaal onduidelijk!!!!!
Andries kijkt toe met een glimlach op zijn gezicht.
femalehunter gaat weer even naar de streams kijken. Scanman, the floor is yours (ofcourse)
Mag ik zo brutaal zijn om nog even verder te gaan?
Het BB-logo zit er op/in, nu komen de woorden "the battle" er nog onder. Andries vindt het heel gaaf worden, Frank vindt het ook gaaf. Frank hoopt niet dat straks half Nederland zo'n tatoe neemt (maak je geen zorgen ) en ze hebben het even over copyright. Volgens de tatoe-man mag je op je lichaam zetten wat je maar wilt.
[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 18-10-2001 13:04]
Stream 2 staat dan weer in de slaapkamer van arm... en dan weer in de tuin. Sandy die vannacht nog bloot tussen Ed en Kelly in sliep, heeft nu in ieder geval weer een t-shirt aan.
Tanja is veel makkelijker, Priscella is misschien wel heel mooi, maar Tanja past beter in de groep. Frank heeft Pascal lopen observeren en volgens hem wil Pascal ook Tanja.
Andries: als Leo vanavond weg gaat, dat hoop ik niet maar als hij weggaat, dan krijgen wij GJ, da's ook wel goed voor de groep.
De 3 roddelen verder over Leo, verder hopen ze niet dat hij weggaat maar dat zal moeilijk worden, denken ze.
Frank vertelt nog even wat hij allemaal al gedaan heeft in het BB-huis: een tatoe, kaalgeschoren en een pratend kutje laten staan.
Daan heeft een hekel aan mannen met baarden.
Diana schijnt naar bed gegaan te zijn gegaan omdat ze erg teleurgesteld was (dat ze niet mocht kijken bij de tatoe van Frank), Daan kan dit best begrijpen.
Daan wil graag douchen, maar doet dit niet omdat ze dan Leo en Diana stoort. Andries zegt dat het kwart voor 2 is en dat het best kan.
Andries: ik snap niet dat die freggles nog op bed liggen, hiermee bedoelt hij team arm. Daan zegt dat dat komt omdat ze al heel lang op dieet zijn en dat ze daardoor verzwakt zijn. Frank: nou, dan moeten ze een battle winnen. Daan: dat doen ze ook maar dan hebben ze een feest en zitten ze weer op rantsoen. Frank: zij zijn net zo fout geweest als wij.
Frank laat nou zijn tatoe bewonderen door Daan: wauw, mooi blablabla
even posten
Kelly is ook opgestaan (13.55 uur) en Frank laat gelijk zijn tatoe zien. Kelly: ja hooorrr, heeft ie het toch gedaan Andries: je hoeft verder niks te zeggen hoor. Kelly: wel knap gedaan, die letters zijn wit en de rest is zwart (zou kelly nou echt niet doorhebben dat de letters gewoon frank zijn huidskleur hebben?). Dan laat Andries zijn tatoe zien. Kelly leest: BB3, leuk hoorr. (femalehunter kan zich niet aan de indruk ontrekken dat Kelly de tatoes heeeelemaal RUK vindt en femalehunter is het voor de 1e keer (?) met Kelly eens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |