abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2001 @ 00:00:58 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1934128
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen Deel 4. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen woensdag 17 oktober 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1934395
Team rijk en arm hangen in het hek , bespreken wie er morgen bij wie komt.
Leo hoopt op Pris, ze kan zo in de Fogue, topmodel. Beetje arrogant maar dat past haar wel.
Duane kent haar niet. Pascal wil ze ook wel in het team. Duane: oh nieuw smaakje voor Anfries?
Tanja is heel aardig. 37 jaar, heel goed figuur en vrijgezel.
Coos wil ook Pris, dan kan ze bv koken als ze dat wil, ze zijn heel vrij aan hun kant.
zo te zien is Leo blij dat ie z'n biertje niet meer hoeft te missen.
Get komt er ook effies bij. Doet nog even alles uit de doeken. Hoopt op een exit bij team anfries.
pi_1934469
Nou met Get erbij gaan coos en pascal maar es naar bed. Leo kan goed met Get praten.
Leo: het leven is maar kort, het was een bijzondere avond, echt een goed gesprek.
Het leuke was dat ze noet gestoord zijn door team Pas. Het was lekker besloten.
Get: jullie komen niet tot een goed gesprek omdat alles veels te veel geregeld word. Dit wil die graag morgen verder uitleggen. Frenk zal er niks over zeggen.
Leo begrijpt het wel. Stel/maar/luister, dan halen we elkaar naar boven.
En het praat eigenlijk wel lekker met zo'n hek ertussen.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 01:17:27 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1934567
Frank zegt dat hij denkt dat de camera oogjes in de badkamer er alleen maar zijn om te registreren of er iemand aanwezig is. Hij denkt niet dat er mee gefilmd wordt....

FOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Dus de bewoners in het huis denken echt dat er geen beelden op tv of het internet komen vanuit de badkamer. Vandaar dat de dames zich zo vrij durven te gedragen in de badkamer. Laten we ze maar in die waan laten dan.... )

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1934574
Get vindt het heerlik om zichzelf in de spiegel te zien tijdens het douchen.
Sandy mag een yakult, coos wil hagelslag.
Morgen komt de tattoo boy. Coos vindt het leuk als Ed hem krijgt.
Morgu avond effe een battletje, das lache. En de laatste 2 uit Spanje.
Het zendertje kost 10.000 gulden, zegt Frenk, een rooitje of 40 voor sommige camara's. Met infrarood nog duurder. Als men de cz lens gebruikt, nog duurder.
Nee ca, zegt Pas.
Frenk: Het microfoontje, de techniek erachter, de servomoters, het hele concept, al die kabels legge, inregele, de wijdhoeklensen, 4 vaste streams, in de badkamer oogjes om te kijken of er iemand zit.
Je kunt er mee filmen en alles vastleggen. Soms 2 of 3 op een rails.
Daarom mag je de meubels niet verplaatsen, das het regelement.
Nee die, die die camera dan , echt wel.

Kan het niet meer bijhouden zoals je merkt, ik zeg toedeledoki
pi_1934743
de rust is teruggekeerd in rijk, frenk en leo zijn richting slaapkamer vertrokken nadat Gertjan aan het hek nog even met leo over zijn plannen met het rijke team verteld heeft (frenk was al weg)

Andries kan nog wel wat leiderschapstechnieken worden bijgebracht ("hij geeft nu leiding als een directeur uit de jaren '40"), frenk zn buitenkant kan wat worden opgepoetst ("echt een moordvent, alleen eerst denk je, ik heb niks met hem, wat een rare jongen") en Diaan wil ie weer aan het sporten krijgen ("ze heeft iemand nodig die dat met haar doet")

ondertussen in bed:
Daan naar Frenk: "hoe laat is het?"
frenk: "kwart voor twee"
daan: "ohnee, is het alweer zo laat geworden..."

[stream valt weg]

donderdag 18 oktober 2001 @ 02:54:54 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_1934965
02.45

Pascal en Coos bij het hek.
Coos: Zullen we naar bed gaan?
Pascal: Nee.
C: Waarom niet?
P: je kent me nog niet.

Over gertjan:

C: Waarom hij dat nou allemaal doet, dat weet ik niet.
Ik zou ook wel captain willen worden in dat andere team, de hele dag knuffels krijgen....

Nu praten ze over ene 'Rene' die ze beiden kennen en in een manege werkt.

Gert Jan komt erbij:

'Vind het zo raar, dat jullie alles van elkaar weten. Van die melkboer....'
P: Ja dat weten we ook pas sinds vanavond....
GJ: Welterusten.

(*gaat ook lekker slapen. Vraagt zich af waarom hij dit geheel volgt als hij toch de hele maand december op een eiland zit met Internet via sateliet a f2,- per minuut

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 18 oktober 2001 @ 10:36:40 #8
3542 Gia
User under construction
pi_1935617
Leo heeft het gevoel dat hij er twee maanden in zit. (Spanje meegerekend)
Frank: Je zit er pas 6 weken in.
L: ja maar voor mijn gevoel.
F: Dus voor je gevoel zit je er twee weken langer in?
L: Ja.

-stilte-

F: Ik zou het weleens willen zien op tv. Zoals je thuis zit te kijken.
L: Dan hoor je jezelf zeggen: Hey rooie!
Dan schrik je jezelf rot.
L: Ik ga nog koffie nemen, moet jij nog koffie.
F: Nee.

Leo gaat koffie pakken.
-stilte-

F: Ja, 'k ga effe douzjen!

Leo zit alleen op de bank een sigaretje te roken en op zijn onderlip te bijten. (ik vermoed dat hij nerveus is voor vanavond)

donderdag 18 oktober 2001 @ 10:45:31 #9
3542 Gia
User under construction
pi_1935680
Leo zit nog steeds alleen op de bank. Er is verder niemand om mee te praten. (de tijd duurt wel lang zo. red.)

Hij bukt voorover en pakt iets van het tafeltje.
(volgens mij het regelboek, om maar iets te doen te hebben)

(Ik stop effe, het is eeeerrg saaaaaaiii)

donderdag 18 oktober 2001 @ 11:15:27 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1935902
Hummy vraagt Andries in de dagboekkamer. Als eerste vraagt ze of hij helder van geest is, dus goed kan nadenken. Ze wil een gesprek met hem hebben over het zetten van de tattoo. Ze wil graag dat Andries vertelt waarom hij het wil.
Andries steekt zijn verhaal af dat hij het erg graag wilt en dat het een weloverwogen beslissing is. Hummy zegt dat hij er nog een half uur over moet gaan nadenken en dan opnieuw terug naar de dagboekkamer wordt geroepen. Het is duidelijk dat Big Brother zich op dit moment aan het indekken is. Andries moest heel erg benadrukken dat het zijn eigen beslissing is.
Dan moet ook Frank naar de dbk en krijgt hij hetzelfde verhaal te horen. Ook hij moet zeggen dat hij helder van geest is en goed wakker. Vervolgens vraagt Hummy of hij wil vertellen dat hij er goed over heeft nagedacht en wat zijn motivatie is.

Dan moet ook Frank zeggen dat het hun eigen idee was en NIET van Big Brother.....

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 18-10-2001 11:20]

donderdag 18 oktober 2001 @ 11:18:02 #11
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1935933
Andries zit in de DBK , hij is aan het praten met Hummie.
Ik heb het niet allemaal gevolgd , maar het lijkt er op dat zijn droomwens in vervulling gaat.Het gaat n.l. over een tatoeage dat hij er goed over na moet denken of hij het echt wel wil enzovoorts hij krijgt nu nog een half uur om erover a te denken. Vervolgens moet ook Frank naar de DBK , ook aan hem wordt gevraagd of hij er goed over nagedacht heeft, F zegt van wel en motiveert dat als volgt :" ik vind het sowieso een hele eer om aan dit project mee te doen en zodoende wil ik de tattoo van BB3 the battle" Hummie zegt tegen hem dat ook hij er nog een half uurtje over na mag denken. Daarna zal waarschijnlijk de tattooeerder direct de tattoo zetten hij is n.l. al aanwezig.
(toch niet de droomwens dus ???)
pi_1936430
Nee, Jappie, niet de droomwens. De tatoes hebben ze gisteren besteld ad HFL 200,--/stuk.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 12:32:44 #13
10888 Kayuk
Home away from home
pi_1936643
Frank's tatoeage: "I got mindfucked in Big brother"
pi_1936662
Yesss!! via BB-Spy eindelijk beeld. Stream staat op de verwenkamer waar een tatoe-man zich aan het voorbereiden is. Later meer.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 12:36:15 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1936671
Op stream 1 zien we de tattoo kerel die de boel aan het voor bereiden is. Op stream 2 zien we de tuin, waar niets gebeurt....
Voor alle mensen die geen beeld hebben en zich afvragen waarom er niet gestreamd wordt: omdat er niets gebeurt. Als er niemand iets schrijft kunje ervan uit gaan dat er niets interessants gaande is...!!!
pi_1936703
dries heeft zijn tatoe al, kan ik uit de gesprekken opmaken. (het voelde niet fijn etc.) Helaas gemist.

En midden in een interessant gesprek over aardbeien die je wel of niet moet afwassen, valt de stream weer weg.. helaas

pi_1936772
Stream via MediaSpy

Leo is weer terug naar bed. Andries is naar de DBK geweest om te vragen of hij bij het zetten van de Tatoe bij Frank mag toekijken. Dit mag van BB maar dan mogen Daan en Diaan niet meer kijken (hoezo kinderachtig?). Andries wil het perse zien want hij laat maar 1x in zijn leven een tatoe zetten en hij heeft niet eens kunnen zien hoe dat in zijn werk gaat. Het hele team, muv Leo, zit aan de eettafel te wachten.

Frank mag nu naar de verwenkamer. Daan en Diaan willen toch stiekem kijken maar Frank is bang voor sancties.

donderdag 18 oktober 2001 @ 12:50:50 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1936808
Andries heeft inderdaad zijn tattoo al. De dames wilde gaan kijken als de tattoo bij Frank wordt gezet. Vooral Andries wilde graag zien hoe het allemaal in zijn werk gaat (hij heeft van zijn eigen tattoo niets kunnen zien) Van Bb mogen ze alleen even om het hoekje kijken. Andries pikt het niet en gaat de dbk in. Als hij terug komt blijkt dat hij met Frank mee naar binnen mag, maar nu dan mogen de dames niet meer om het hoekje kijken. Ze zijn daar niet zo blij mee, maar begrijpen Andries wel.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 12:53:25 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1936848
De marteling is begonnen. Frank blijkt wat kleinzerig te zijn (naar eigen zeggen), maar hij probeert zich groot te houden.

We zien team Pascal nog steeds in bed liggen trouwens. Wat daar aan de hand is is helemaal onduidelijk!!!!!

Andries kijkt toe met een glimlach op zijn gezicht.

pi_1936851
Tatoe-man is begonnen. Eerst een afdruk van het BBlogo op Frank. Frank is toch een beetje angstig voor de pijn. Tatoe-man zegt dat hij gewoon aan mooie vrouwen moet denken. Frank: dat doe ik elke dag.

femalehunter gaat weer even naar de streams kijken. Scanman, the floor is yours (ofcourse)

Mag ik zo brutaal zijn om nog even verder te gaan?

Het BB-logo zit er op/in, nu komen de woorden "the battle" er nog onder. Andries vindt het heel gaaf worden, Frank vindt het ook gaaf. Frank hoopt niet dat straks half Nederland zo'n tatoe neemt (maak je geen zorgen ) en ze hebben het even over copyright. Volgens de tatoe-man mag je op je lichaam zetten wat je maar wilt.

[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 18-10-2001 13:04]

donderdag 18 oktober 2001 @ 13:04:53 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1936920
Als de tattoo man klaar denkt te zijn, moet Frank hem corrigeren. Het BB logo staat er heel mooi op, maar Frank wil ook graag de woorden 'The Battle' eronder. Dus gaan we nog even verder luisteren naar de lekkere geluidje (not)

Stream 2 staat dan weer in de slaapkamer van arm... en dan weer in de tuin. Sandy die vannacht nog bloot tussen Ed en Kelly in sliep, heeft nu in ieder geval weer een t-shirt aan.

pi_1937040
Diana en Leo liggen weer op bed, team arm ligt nog op bed. Andries is douchen en Frank en Daan hebben het over de tatoe en over tatoes in het algemeen blablabla.
pi_1937257
Frank op fluistertoon tegen andries: ik wil dat je Tanja kiest! Als de andere groep zegt: wij willen priscella, dan bedoelen ze juist dat ze Tanja willen.

Tanja is veel makkelijker, Priscella is misschien wel heel mooi, maar Tanja past beter in de groep. Frank heeft Pascal lopen observeren en volgens hem wil Pascal ook Tanja.

pi_1937312
Daan wil ook Tanja en Diana schijnt dat ook te willen. Tanja schijnt erg makkelijk en sociaal te zijn en dat is goed voor de groep.

Andries: als Leo vanavond weg gaat, dat hoop ik niet maar als hij weggaat, dan krijgen wij GJ, da's ook wel goed voor de groep.

De 3 roddelen verder over Leo, verder hopen ze niet dat hij weggaat maar dat zal moeilijk worden, denken ze.

Frank vertelt nog even wat hij allemaal al gedaan heeft in het BB-huis: een tatoe, kaalgeschoren en een pratend kutje laten staan.

Daan heeft een hekel aan mannen met baarden.

Diana schijnt naar bed gegaan te zijn gegaan omdat ze erg teleurgesteld was (dat ze niet mocht kijken bij de tatoe van Frank), Daan kan dit best begrijpen.

Daan wil graag douchen, maar doet dit niet omdat ze dan Leo en Diana stoort. Andries zegt dat het kwart voor 2 is en dat het best kan.

Andries: ik snap niet dat die freggles nog op bed liggen, hiermee bedoelt hij team arm. Daan zegt dat dat komt omdat ze al heel lang op dieet zijn en dat ze daardoor verzwakt zijn. Frank: nou, dan moeten ze een battle winnen. Daan: dat doen ze ook maar dan hebben ze een feest en zitten ze weer op rantsoen. Frank: zij zijn net zo fout geweest als wij.

Frank laat nou zijn tatoe bewonderen door Daan: wauw, mooi blablabla

even posten

pi_1937491
(ik had net een heel streamverslag getypt en toen viel mijn server uit ) ik probeer het opnieuw:

Kelly is ook opgestaan (13.55 uur) en Frank laat gelijk zijn tatoe zien. Kelly: ja hooorrr, heeft ie het toch gedaan Andries: je hoeft verder niks te zeggen hoor. Kelly: wel knap gedaan, die letters zijn wit en de rest is zwart (zou kelly nou echt niet doorhebben dat de letters gewoon frank zijn huidskleur hebben?). Dan laat Andries zijn tatoe zien. Kelly leest: BB3, leuk hoorr. (femalehunter kan zich niet aan de indruk ontrekken dat Kelly de tatoes heeeelemaal RUK vindt en femalehunter is het voor de 1e keer (?) met Kelly eens)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')