abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1922804
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen Deel 4. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen 16 oktober 2001

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 17-10-2001 00:15]

woensdag 17 oktober 2001 @ 00:09:03 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1922918
Andries vertelt dat hij nog met één andere jongen over was tijdens de voorrondes.
"Hoe zag die andere eruit dan?", vraagt Kelly.
"Nou, net als ik", antwoordt Andries. "Blond, met krulletjes... verschikkelijk knap (lachend).
"MAG ER EEN RAAM OPEN!", reageert Danielle meteen.

Er wordt druk doorgekletst over de voorrondes van BB3. Iedereen zit nu tegen het hek aan en lijkt dit onderwerp leuk te vinden.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1923085
Sandy: kan niet zichzelf zijn (tegen Frank) voelt zich niet thuis in BB3.
Frank: word je belemmerd in iets ? S: soms. Fr: heb ik allang gezien.
Je bent een sterk wijf. Sandy: wil je erover ophouden?
Frank: je bent een toppertje, een lief meissie. Zusje van me.

gesprek wordt door Sandy snel op ander onderwerp gegooid.

Wanneer je kinderen van nu opleidt voor de maatschappij van morgen, dan zit je morgen met volwassenen die van gisteren zijn !!!!!!!!!
  woensdag 17 oktober 2001 @ 00:20:20 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1923087
Sandy vertelt aan Frank dat zij het gevoel heeft dat ze er donderdag uitmoet. Ze vertelt er verder( in mijn ogen wel oprecht) bij dat ze dat niet erg zou vinden.
Frank probeert haar op te beuren door te vertellen dat ie haar een moordwijf vind.
pi_1923096
stream1

Frenk en Sandy zitten bij het hek met elkaar te praten. Sandy zit in arm, Frenk in rijk. Frenk zegt dat het team van Pascal in rijk had moeten zitten, maar hij vond het niet fijn om op het stro te liggen.

Ze hebben het nu over de drankdoorgeefactie en wat er toen allemaal gebeurt was. Nu ligt alles weer terug en ze (andries team) zullen veel eten en drinken voor het feest zondag bestellen.

Hij noemt allemaal ingredienten die je nodig hebt voor voedsel om goed op te kunnen sporten. Frenk heeft allemaal vechtsporten gedaan. Hij 'ken' nog steeds goed rennen. Hij verteld dat ie vroeger een aggressief mannetje was. Hij kan ook goed straatvechten, maar nu doet hij dat niet meer.

Hij verteld nu over vroeger, toen hij nog wel aggressief was. Verteld over een voorval waarbij hij een 'mannetje' oppakte en tegen een bus aandrukte. 'Ik drukte bijna zijn keeltje dicht'. Gelukkig komen deze situaties niet meer voor, zegt hij. Alleen als het echt niet anders kan, dan wil hij het misschien wel weer doen. Bedenkt zich gelijk, verteld over dat hij een zoontje thuis heeft zitten, een een goede baan heeft.

Sandy verteld nu over een vechtpartij, op school gebeurde dat. Ze werd bijna gegrepen, maar gelukkig kwam de leraar er net aan.

Kelly roept er nu een beetje doorheen, diane passeert de revu.

S+F hebben het nu over komende donderdag, over hoeveel mensen er nog bij komen. Ze praten over wie er al uit is en dat iedereen naar hun zitten te kijken. Sandy denkt nl. dat ze eruit gaat en dan zal ze wel gaan kijken. Frenk heeft een vermoeden, maar dat is niet sandy. Sandy kan niet uitleggen waarom ze eruit zal gaan. Frenk vraagt een aantal waarom ze dat denkt, "voel je je soms belemmert?" Ze fluisteren nu een beetje.. Frenk vraagt waarom ze niet voor zichzelf uitkomt. Sandy mompelhijgt door het hek. Frenk noemt haar een 'zusje'.

en nu ga ik even slapen.

Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
  woensdag 17 oktober 2001 @ 00:31:05 #6
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1923277
Laatste post van mij voor vandaag.

0.23 Kelly pakt nog iets te eten, waarop Pascal reageert met:"we moeten er wel een beetje rustig meedoen(proviand)we zitten hier nu 1 dag en nu is alles al bijna op".
Leo vertelt dat hij het wel gezellig vindt vanavond; instemmend gemompel van diverse bewoners.

ze gaan weer zingen dus doei.

pi_1923324
Breedbandstream 1

0.18 Bij het hek. Sandy : Ik ben niet mezelf hier. Ik kan het niet uitleggen. Ik weet het echt niet. Ik ben altijd heel positief. Frank : Word je belemmerd ? Frank zacht : Door Kel, dat heb ik al lang gezien. Waarom kom je niet voor jezelf op ? Je bent een hardstikke sterk wijf. Jij bent een toppertje, een lief wijfje, je bent niet voor niets mijn zusje. Sandy vertelt dat ze Gert Jan op heeft getild. Vervolgens vertelt ze geloof ik dat ze in de winter veel sport en ook meer eet (door gesprekken op de achtergrond is het niet altijd goed te volgen).

0.27 Sandy wil met het geld dat ze met BB verdient op zichzelf gaan wonen. Ze wil eerst nog even sparen. Ze vindt het belangrijker dan het kopen van een autootje. Frank heeft een 'Ford Kaatje' met alles erop en eraan. Hij woont op veertig kilometer afstand van zijn werk. Sandy wil een zilverkleurige Volkswagen Polo. Sandy over haar verliefdheden : Eén vind ik er al een jaar leuk. Als zij vrij is ben ik bezet en omgekeerd. Ze is 34 en heeft blond haar. Sandy : Ik vind er nog ééntje leuk maar die is hetero. Die vind ik nog leuker. Sandy gaat buiten roken met Ed.

woensdag 17 oktober 2001 @ 00:40:04 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1923436
Pascal in de dagboekkamer vraagt om een 6e jas.
BB reageert met: "Want?" (zijn die lui dom ofzo?)
Pascal legt uit dat ze nu met 6 personen zijn en er zijn maar 5 jassen.
BB antwoordt: "Daar heb ik niet op gelet, ik zal eens even voor je kijken".
pi_1923616
0.34 Pascal : Hebben we nou een slaapzak voor jou Ed ? O wacht eens even, hier ligt er nog één onder. Andries en Leo zitten te kletsen over muziek. Leo : Hoe meer hele droeve nummers je draait hoe sneller je uit een dip komt. Een heleboel mensen snappen dat niet. Andries : Ik schrijf al mijn nummers in mineur. Terwijl ik heel gelukkig ben. Leo : Ik verdiep me niet meer zo in muziek. Andries : Ik ken alleen mijn eigen genre muziek. De muziek uit de jaren 70 en 80 die ze hier zingen ken ik allemaal niet. Ik heb 500 cd's in dat genre. Ik ben eigenlijk de hele dag door met muziek bezig. Leo heeft veel vinyl. Andries verzamelt alles van Stereophonics op vinyl, verder heeft hij alleen cd's. Andries : De Oor (poptijdschrift) is zeer up to date, moet je hebben.

0.42 Coos en Frank bij het hek. Frank : Ik heb zo'n gevoel, dat wij hier zitten, dat hier de exit gaat vallen. Het zou heel frappant zijn als ééntje van de harde kern er uit gaat. Coos : Heel veel mensen hebben deze week op bed gelegen en gejammerd. Frank : Mijn gevoel is dat jullie meer battles hebben gewonnen als ons. Coos : Ik zit steeds in arm. Als we gewonnen hebben hebben we niks. Ik zeg al drie weken ik wil die saté, maar ik krijg hem niet. Frank : Ik ben gisteren in de dagboekkamer geweest. Ik zei, ik heb duizend gulden over voor een luchtbed. Coos : Ik denk dat wij zwaarder getroffen zijn door de sanctie. Frank : Andries heeft in de dagboekkamer gezegd dat BB onmenselijk is. Toen is BB boos geworden. BB is niet onmenselijk. Ik ging naar de dagboekkamer, ik zeg een aantal mensen hebben last van hun rug, zo kunnen wij nooit goed battelen. Men zei, da's goed jochie, dat begrijp ik, Frank legt het in vijf minuten uit. Coos : Het wordt tijd voor een captainswissel bij jullie. Frank : Ik wil geen captain worden. Coos : Leo of zo. Ik ben weer blij als ik mag blijven. Als ik het goed begrijp denken Coos en Frank beiden dat Leo moet vertrekken. Vervolgens wordt het geluid van Coos en Frank weggedraaid.

[edit : er stond twee keer Ed waar het Leo moest zijn]

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 17-10-2001 15:43]

pi_1923816
1:30
Coos en frank hebben het over hun dienstijd .
Sterke verhalen dus en de meiden zingen .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_1923878
Er wordt gezongen en gepraat over muziek.

1.32 Stream naar het de badkamer waar Andries en Leo in bad zitten. Er staat veel schuim op het water.

1.34 Diane komt binnen. Diane : Als het mag. Ze gaat ook in het bad zitten en gaat onmiddellijk zingen. Ook Frank stapt in het bad met een glas in zijn hand. Frank : Het zijn rare muggen, ik heb ze ook op mijn been.

1.37 Andries : Ik vind Daan ook wel een lekker wijf. Danielle : Ik wil naast Diane, kan dat ? Frank : Nee. Danielle wurmt zich toch tussen Frank en Diane. Andries deelt glazen uit. Frank maakt de fles champagne open. Frank drinkt zelf iets anders. Andries, Diane en Danielle zingen Pascal is de lul. Frank vindt het niets. Vervolgens worden andere nummers gezongen.

woensdag 17 oktober 2001 @ 01:49:10 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1923897
Team Andries zit in bad. Diane met schuim op haar hoofd zit naast Andries. Danielle vroeg vantevoren nog wel even angstig of de heren dit keer hum broek wel aan houden. Het meisje wordt daar namelijk een beetje bang van blijkbaar.

Iedereen is aan de champagne. Het schuim van het bad bereikt grote hoogten.
Diane heeft al meerdere malen toegegeven dat ze eigenlijk niet zonder sex kan, dus een dezer dagen zal er toch een keer weer iets moeten gebeuren.
Iedereen is lekker aan het zingen: Even aan m'n moeder vragen, ik zweer je dat ze dat zei..... (enz)

Verstandig dat ze het nu bij nederlandstalige nummers houden, want erg tekstvast zijn ze niet met Engelstalige nummers (bohemian rhapsody: "Mama, just killed a man.. put a gun against his head, pulled the trigger now he's THERE")

Dan begint Danielle opeens te strippen.... (oh nee, toch niet... foutje)

pi_1923929
1:45 arm
Fijne gesprekken over de rotten site.
Sandy, Pascal en Coos vertellen wat ze daar gezien hebben. Kelly griezelt ervan, maar wil het toch graag zien.

Ed heeft iets gehoord van de bewakers in spanje over kijkcijfers. De bewakers keken op internet en voerden hele gesprekken met de bewoners.

Kelly wil geen vervelende dingen zeggen over Audrey. Maar ze maakte wel een grote troep. Haar hele bed lag vol schoenen.

Kelly Sandy en Ed buiten bij de oven.
Kelly gillend: Mexico Mexicooohooohooo... Ze hoopt dat heel Nederland BB3 kijkt, en ze vind het leuk dat haar familie in Australie haar kan zien op de foto's op internet Ze noemen nu iedereen op die ze kennen en die ook kijken.

pi_1923954
2:00 arm
Kelly (veel aan het woord) vond het leuk dat ze een helicopter zag, maar ze mag helaas niet zwaaien. Als ze er uit is wil ze achter de schermen kijken.

switch naar Pascal en Coos
C vraagt P uit over zijn familie, en of ze zullen kijken. P belooft dat zijn vriendinnetje niet zal lijden onder de aandacht die P straks buiten krijgt. Hij belooft aan C dat zijn relatie vandaag over een jaar nog aan is. P vraagt aan C 'en jij, nog een kindje erbij?'. C: Nee, blij met Mika, 1 is genoeg. Els is 35 en wil nog graag wel een kind, zullen ze wel discussies over krijgen. Met meerdere kinderen krijgt Mika te weinig aandacht.

C wil met eigen vertrouwde leventje doorgaan. C denkt dat er weer iemand uit Spanjegroep weg zal gaan donderdag.

woensdag 17 oktober 2001 @ 02:22:20 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1923973
De mannen hebben het bad verlaten. Danielle en Diane badderen nog even lekker door. Vooral Diane grinnikt er heel wat af... ze lijkt de champagne al te merken!

"Hij doucht met zijn zwembroek aan", zingen de beide meiden nu... doelende op Andries onder de douche. Die laat zich niet van de wijs brengen en doet net alsof hij niets hoort.
Dan zingt Diane even een liedje uit Sesasmstraat en gebruikt het been van Danielle als gitaar en fluit.
Andries komt naar het bad toegelopen en gooit een paar keer een emmer koud water over Danielle heen. Wat gegil is het gevolg.
Danielle stapt uit bad en spuit Andries nat met de douchekop. Leo grijpt Diane en houdt haar vast terwijl Andries een volle emmer koud water over hem heen gooit. Diane gilt! Dan gaan ze samen even onder de douche (Diane en Andries) en beginnen wat tegen elkaar aan te rijden.
Tien seconden later gaat Andries (helaas) al weer onder de douche vandaan. Diane blijft lekker onder het warme water staan.

"Hoe was het bad Lee?", vraagt Coos aan Leo.
"Mijn ouders zullen het niet zo leuk vinden", antwoordt hij.
Coos wordt meteen nieuwsgierig, maar Leo legt al snel uit dat het wel mee.

In het rijke deel komt Danielle ook uit bad.
Zodra de mannen de badkamer hebben verlaten gaan de bikini's uit!

pi_1923979
2:10
Aanhakend op Ed zijn gesprek met bewakers. C: Ook al wordt het goed bekeken, wij zijn niet interessant. Frank: nee wij zijn te oud, maar als ze vragen ga ik wel een winkeltje openen, lintje knippen, maar eh 25% ben je kwijt (contract BB).

Leo redelijk zat met dubbele tong doet zijn Godfather act. 'Hij heeft van alles gedaan in het bad' 'Danielle is als vrouw heel mooi in bikini, maar ik heb er niks mee' Pascal: 'en Diaan?' L:'nee ook niks, de echte gezelligheid heb ik van' (denkt na) noemt alle mannen in het huis op. Coos verteld dat Ed kreunt in zijn slaap.

L:'Ik val op vrouwen, maar heb meer met mannen' In de groep vind hij niks, met vrouwen 1 op 1 vind hij beter. L vraagt of P in bad heeft gezeten en of hij zijn vriendinnetje trouw is gebleven. Ed doet even stemmetje tussendoor tegen Andries. A antwoord met stemmetje (jammer).

Pascal praat Leo even bij over de zoen acties van Andries. 'Hij heeft ook Richard gehad' A:'rot op joh, ja alleen anaal'. Gaat nu over lengtes van de verschillende plassers in het huis

pi_1923992
Ik durf het haast niet te typen maar ik doe het toch .
Volgens mij zat Diane in het putje van de badkamer te pissen .
Daan zecht nog dat doe je toch niet en Diane zecht heel normaal nou ik doe het toch niet in het bad .
Daarna spoeld ze het putje nog ff na met de doechekop .
-----------------------------------------------------
Ik zou het anders ook niet weten waarom je zo met je doos boven het putje gaat hangen .
Maar was best wel ff vet om dat op internet te zien hahahh wie heeft hier een .MPG van ?

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 17-10-2001 04:35]

pi_1924000
1.59 Frank gaat het bad uit. Vervolgens spuit hij iets uit een plastis fles in het bad.

2.05 Andries en Leo gaan het bad uit. Iemand trok de broek van Andries naar beneden maar ik zag niet wie.

2.13 Andries gooit steeds koud water over de dames die nog in bad zitten. Hij vult daartoe een emmer onder de douche. Danielle probeert Andries nat te spuiten met de douche. Diane gaat douchen. Leo dwaast een beetje door de badkamer in zijn ochtendjas.

2.19 Diane is klaar met douchen. Danielle gaat onder de douche. Vervolgens gaat Diane ook weer onder de douche. Andries komt binnen in een ochtendjas. Ik versta hem nauwelijks. Hij zegt o.a. dat Frank iets een hele middag heeft moeten repareren.

2.23 Diane gaat zich afdrogen. Ze heeft inmiddels haar bikini uitgetrokken. Danielle 'veegt' het water van de badkamervloer. Diane verlaat de badkamer. Vervolgens doucht ook Danielle zich nogmaals, nu zonder bikini.

2.29 Danielle verlaat de badkamer. Ik heb nu beeld van een lege badkamer.

pi_1924009
2:30
Pascal tegen Frank; heb je zakratjes? Bolletjes, platjes? Coos Ed en Pascal zitten te geinen om Leo. Doen nu allemaal The Godfather na. L:'Het bad heeft wel wat, maar is misschien cliche aan het worden'. Dames rijk gaan slapen. P:'Leo gaat nog niet slapen hoor'.

ik wel...

woensdag 17 oktober 2001 @ 02:33:57 #20
16339 Klep
Pardon lul
pi_1924013
02.30: Gratis en voor niks: Daantje aan het douchen op narrowband 1, in haar blootje! Ze is zelfs naakt de badkamer aan het schoonmaken met de trekker. Yummie !!!
Duurde niet meer dan een minuut... Daarna ging het badjassie weer aan...
Ik zeg hier met die stok Lamzak!
  woensdag 17 oktober 2001 @ 02:37:21 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1924040
Daar horen natuurlijk wat screenshots bij...

Intussen is iedereen al weg, maar nog steeds blijft het beeld op stream 1 in de badkamer (de regie slaapt weer?)
In de kamer zit Danielle in haar badjas wat te kletsen met de mannen van het arme team.

pi_1924061
Ben ik nu de enige diet het gezien heeft ?
  woensdag 17 oktober 2001 @ 02:44:55 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1924092
"Ga je sex hebben zometeen?", vraagt Pascal aan Diane.
"Met wie?", vraagt ze.
"Andries", antwoordt Pascal. "Je gaat toch naast hem slapen?"
"Daarom hoeft er nog niet wat te gebeuren", reageert Diane.
"Of met Frank?", vraagt Pascal weer.
"Dat mocht die kale willen", lacht Diane.
"Hij heeft zijn pik op het nachtkastje liggen", zegt Danielle opeens gedurfd.
Pascal glimlacht en lijkt van dit gesprek te genieten.
"Maar je hebt toch behoeftes?", vraagt hij.
"Niet zó erg hoor", zegt Diane rustig. "Er gaat echt niets gebeuren."

Dan wordt er even lekker geroddeld over Audrey.

woensdag 17 oktober 2001 @ 02:45:53 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1924095
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 02:41 schreef MMXMMX het volgende:
Ben ik nu de enige diet het gezien heeft ?
WAT??? (heb ik iets gemist?)
pi_1924118
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 02:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

WAT??? (heb ik iets gemist?)

Scrol nog ff omhoog dan want ik typ het geen 2de keer .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')