Ik zal kijken of ik morgen tussen het handtekeningen zetten door wat tijd voor jullie kan vrijmaken. ( Geintje!)
Anyway, welterusten allemaal.
Vind je het niet jammer dat je het arme gedeelte niet hebt meegemaakt ?
En dat je daardoor toch wel iets gemist hebt van BB the Battle ?
Denk je dat de laatste 2 die nu in Spanje zitten nog voor leuke tv/streaming gaan zorgen ?
Zow de eerste 3 vragen zijn gesteld !
GrtZZZ
Je kwam met een knal binnen maar ik vond dat je later zo inkakte. Ik zie dat bij meer mensen gebeuren. Waar denk je dat het door komt.
Kun je zeggen hoe je in het huis over de mensen dacht.
En hoe je nu over ze denkt. Ik neem tenminste aan dat je inmiddels al stukjes op tv gezien hebt.
Jammer trouwens dat je eruit bent, had ik nu toch maar gebeld.
Heb nooit op je gestemd. Ik stem Kelly, totdat zij eruit is of gewonnen heeft.
Hier heb je w.s. weinig aan maar ik vond dat je het toch moest weten.
Liefs,
Kayuk
Ten eerste: Jammer dat je eruit bent. (Ik heb ook niet gebeld of zo, maar toch: Jammer)
Ten tweede: Heb je jezelf al teruggezien op TV en zo ja: Vind je dat ze je "goed" hebben neergezet of juist niet?
Ten derde: Werd je niet helemaal gek van Coos "ik ben mezelf dus draag een bril met vensterglas en scheer mijn kop kaal" en zijn Vazal Pascal?
Tot zo ver....
Wat leuk dat je hier bent
Ik heb een icon voor je gemaakt:
quote:FAQ
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:45 schreef Andries_Knevel het volgende:
hoe plaats je afbeeldingen of icoontjes in je tekstbericht??
code:[img][/img]
quote:Yep
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:51 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
Is Wicky de enige die dit niet gelooft?
quote:Nee, maar ik vertrouw zowiezo niemand.
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:51 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
Is Wicky de enige die dit niet gelooft?
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:02 schreef Buffie het volgende:
Maarre... komt Audrey dan ook de vragen beantwoorden of is ze ineens verschwunden?
***NEWSFLASH***
Er is ook nog een wereld buiten Fok...
Knap hoor, nog geen twee uur slaap en dan zo vrolijk en adrem doen bij Jensen.
Het kan ook zijn dat Jensen c.s liegen over het LIVE-karakter van de uitzending, maar voorlopig vind ik het meer voor de hand liggen dat de audrey van Fok de boel loopt te belazeren. Met klasse, dat wel.
Maar, ik heb dus twee vraagjes voor de Fok-audrey over de uitzending:
- Waar precies gaan veel Nederlanders op vakantie?
- wat zei de Jensen-audrey toen haar gevraagd werd hoe haar favoriete avondje uit begint, qua hapje/drankje?
Omdat ik het beloofd heb vannacht zal ik inderdaad een paar van jullie vragen beantwoorden. Even uit het hoofd zonder quoten:
Ik was maandagochtend bij Jensen in het programma en heb daarna een groot gedeelte van de dag geslapen. Zo moeilijk is het dus niet om dan tot diep in de nacht achter de computer te zitten.
Mijn favoriete avond begint met Cosmopolitans en Dim Sum bij een bekend restaurant in Amsterdam.
Over Ellen heb ik niets te melden. Als zij ooit zelf de behoefte heeft om te vertellen wat er nu precies is gebeurd zullen jullie dat vast wel in een of ander blad ofzo lezen. Bovendien lag ik op de bewuste avond prinsheerlijk te slapen, en heb ik dus ook echt geeen idee.
De glazen deur van de wc gaat naar binnen toe open, de witte deur naar buiten.
Ik heb 1 dag in arm gezeten en vond dat eigenlijk wel genoeg. Het was lang niet zo zwaar als ik dacht, maar om nou te zeggen dat ik graag in de slaapzak van een ander op stro slaap, nou nee.
quote:Dat was een stuk herhaling van gisteren. Geexitte BBers komen altijd op maandag bij Jensen.
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:25 schreef Gert het volgende:
WEL een beetje merkwaardig dat Audrey vanochtend vroeg live bij Jensen-in-de-ochtend was, tussen 06:00 en 07:00. En de Audrey die vannacht aan het posten was, zei om 3:30 's nachts dat ze echt eens naar bed moest, 'welterusten allemaal'. Aangezien zij van Almere (waar ze woont) naar Hilversum moet voor Jensen, is ze dus UITERLIJK om kwart over vijf opgestaan.Knap hoor, nog geen twee uur slaap en dan zo vrolijk en adrem doen bij Jensen.
Het kan ook zijn dat Jensen c.s liegen over het LIVE-karakter van de uitzending, maar voorlopig vind ik het meer voor de hand liggen dat de audrey van Fok de boel loopt te belazeren. Met klasse, dat wel.
Maar, ik heb dus twee vraagjes voor de Fok-audrey over de uitzending:
- Waar precies gaan veel Nederlanders op vakantie?
- wat zei de Jensen-audrey toen haar gevraagd werd hoe haar favoriete avondje uit begint, qua hapje/drankje?
welkom terug. Jammer dat je niet mer in het huis zit. die vuile blikken van jou deden mij altijd goed. Heb ontzettend om je gelachen. maar ik denk dat je in het begin te veel aanwezig was. ik vond het wel gezellig.
mijn vraag: Kijk je nu ook naar BB? en wat vind je van de sanctie die ze hebben gekregen voor het overgeven van drank van arm naar rijk? zou jij hier tegen in gegaan zijn?
greetz Sas
Ik heb eigenlijk alleen vrijdag de uitzending gezien, vond het erg raar om mezelf te zien. Verder heb ik gister de streamverslagen hier een beetje gelezen. Wat ik van mijn vrienden en ouders begrepen heb, kwam ik wel over hoe ik normaal ook ben, alleen worden er uiteraard wel net die stukjes uitgezonden waardoor, zeker in het begin, een bepaalde verhaallijn neergezet wordt. In mij geval was dat die van onruststoker. En hoewel ik een pittige discussie niet uit de weg ga, valt dat reuze mee.
Ik kan me voorstellen dat het leek of ik erg inkakte, en eerlijk gezegd was dat ook zo. De groep verveelde me al na anderhalve dag en in rijk moet je het echt van de groep hebben. Het team van andries is niet erg creatief en kan om nogal wat dingetjes erg zeiken. In eerste instantie denk je, ik probeer wat, na een paar dagen dacht ik "laat ook maar." Het is namelijk geestelijk erg vermoeiend om afgesloten en opgesloten te zijn. Als je dan net als ik je ei nooit kwijt kan, ga je maar in je hoofd spelletjes doen en opmerkingen maken. Je kan namelijk niet van mensen weglopen, dus er steeds tegenin gaan heeft ook geen zin. Ik dook dan ook zeker in de laatste paar dagen steeeds vaker in mijn boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |