abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 oktober 2001 @ 18:16:47 #1
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1908761
Ik vind dat er wel wat vaker gebattled mag worden, maar ik kan mij voorstellen dat BB niet al te veel ideeen heeft en dus wel een steuntje in de rug kan gebruiken.( mits zij de commentaren op deze site af en toe lezen tenminste )
Het idee is dus simpel !!! Iedereen die serieus een leuk idee voor een battle heeft graag reageren.
Het zou toch leuk zijn als jouw idee een paar dagen later werkelijkheid wordt!!!!
pi_1908797
absoluut mee eens,dr mag inderdaad wat vaker gebattled worden,had vaker verwacht ,zo om de 2 dagen een battle,en had ze zwaarder verwacht,dit zijn eitjes
  maandag 15 oktober 2001 @ 18:24:22 #3
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_1908810
een dropping?
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  maandag 15 oktober 2001 @ 18:27:00 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1908828
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 18:24 schreef don_quichot het volgende:
een dropping?
Ondanks dat ik begrijp dat je ervan uitgaat dat Ed en Frank de weg van het Battlefield naar het huis niet meer terug kunnen vinden , toch graag iets reeelers.
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 18:32:22 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1908869
Ik wil wel weer een 24-uurs dansmarathon.
Of laat ze weer eens iets bouwen van hout of van lego, gaat geheid fout en kan leuke ruzies opleveren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 15 oktober 2001 @ 18:36:07 #6
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1908899
Bedankt Cynix, ddor deze voorbeelden heb ik zelf ook weer inspiratie.
1) Paalzitten.
2) Turks worstelen.
3) Een paar dagen geleden hoorde ik de bewoners geloof ik iets zeggen over touwtrekken, dit vind ik echter te beperkt en zou aangevuld moeten worden met wat andere onderdelen die bij elkaar iets van een 30 minuten duren.
pi_1909005
tis niet het seizoen ervoor maar schapen scheren misschien kunnen koeien wel rond deze tijd geschoren geworden
  maandag 15 oktober 2001 @ 18:55:21 #8
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_1909066
2 vrouwen per team zo snel mogelijk een tent op laten zetten (en dan niet zo'n makkijke koepeltent natuurlijk).
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  maandag 15 oktober 2001 @ 19:25:41 #9
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1909318
Wedstrijdje koekhappen, zaklopen of spijkerpoepen zal wel voldoen!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2001 @ 20:38:04 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1975656
*Schopje*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!fossiel maandag 22 oktober 2001 @ 20:40:04 #11
8443 cptmarco
it's captain...
  maandag 22 oktober 2001 @ 21:20:29 #12
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_1976233
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 18:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil wel weer een 24-uurs dansmarathon.
Of laat ze weer eens iets bouwen van hout of van lego, gaat geheid fout en kan leuke ruzies opleveren.
Iets bouwen van Lego ofzo, lijkt me wel weer leuk, Cynix.
Allebei de teams kunnen op hetzelfde moment beginnen en diegene die het eerst klaar is wint en dan natuurlijk iets moeilijks, dat wel een paar dagen in beslag neemt.
Van mij hoeven ze niet zo vaak te battelen, hoe langer het 1 of andere team in arm zit, des te beter.
Anders gaan ze te snel wennen aan het idee dat het niet zo erg is om in arm te zitten (het duurt dan maar een dag of twee)
Het onthouden van postcodes of het oefenen van een circusact is voor mij ook wel voor herhaling vatbaar.

Welk team zou het langst kunnen blijven staan??????? (om beurten)
In the US of A kunnen diverse mafketels met dat geintje een auto winnen of zoiets en dat houden ze uren vol, zo kun je wel een weekje volkrijgen.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_1976914
Hier wat battle ideetjes:

Drivers Test
Rijden mannen echt beter dan vrouwen en rijdt arm beter dan rijk ?
Zet maar 2 van die rij simulators en/of game consoles neer, eerst gedurende de week battelen in het eigen team voor de nr. 1 postitie in verschillende onderdelen en daarna bijv. op een donderdag een live battle tussen de teams.

Onderdelen:
Verkeersregels e.d., veilig en volgens de regels rijden.
Hetzelfde onderdeel maar nu met flink wat drank op
Jurering door zo'n Anwb knakker of iemand van VVN oid

Pole Position: een "circuit" zo snel mogelijk afleggen.
Bijv. op de PS2 in GT3
Easy setup, zodat ook degene die niet autorijden mee kunnen doen, dwz. Alleen sturen, gas geven en remmen.
Op de PC met een realistisch Formule 1 spel
Voor de race freaks, d.w.z. met auto setup, remmen, versnellingen e.d.
Nodig bijv. aan het begin van de battle de 2 coureurs uit (bijv. de Coronel broertjes), deel ze door loting in bij een van de teams en laat ze wat tips (de goede lijn volgen, laat remmen, auto setup e.d.) geven om e.e.a. zo goed mogelijk uit te voeren.

BB kan evt. aan de hand van de scores tijdens het oefenen wel voor elk battle onderdeel 2 deelnemers kiezen die ongeveer gelijk scoren en het zodoende spannend houden.

Battlefield: zo snel en correct mogelijk achteruit inparkeren met een grote amerikaanse slee. En om het spannend te maken het parkeervak symbolisch uitlijnen met items die niet geraakt mogen worden. Raakt de deelnemer de lijn dan wordt zijn/haar item vernietigd of worden de privileges die bij het item horen ingetrokken.
(Items zouden kunnen zijn: bij Coos z'n bril, bij rokers een week geen rookwaar, etc.)

P.S. Arm kan natuurlijk alleen oefenen op de simulators als er tegelijk een teamgenoot stroom opwekt op een trapfiets o.i.d. Zo zien we meteen wie wat voor een ander over heeft (of juist niet).

---------------------------------------------------------

BB Cook-Off (Kook battle)
Laat ze beiden voor elkaar een 5 gangen diner maken. Doe er 2 strenge chef koks bij die de bewoners flink aanpakken tijdens het koken (eens kijken of Pascal er echt wat van kan). De chefs mogen natuurlijk niet zelf koken, alleen instructies geven. (ik zie graag wat scenes a la Lenny Henry in Chef!).
Jurering door een restaurant recensent, bijv. Johannes van Dam.

maandag 22 oktober 2001 @ 23:10:23 #14
17478 zonnebloemmeisje
geen hummage zonder tatoeage
pi_1977614
Een wedstrijd bruine bonen eten (Coos en Pascal mogen niet meedoen).
pi_1982346
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:10 schreef zonnebloemmeisje het volgende:
Een wedstrijd bruine bonen eten (Coos en Pascal mogen niet meedoen).

nou eik zouden die wel gewoon mee moeten doen en dan 24 de deur naar de tuin op slot doen.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 17:40:25 #16
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_1983941
Zolang mogelijk ovenwanten aanhouden, vast getaped aan de polsen.
1 helft een verduisterde skibril op andere helft als buddy/blindegeleide persoon, wie het het langste volhoudt...wint.
In setjes (d.m.v. loting) geboeid door het huis, ruzie maken verboden.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 17:45:25 #17
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_1983981
Wat gebeurt er eigenlijk als beide teams verliezen of gediskwalifiseerd worden, moeten ze dan met z'n allen in arm zitten, dat lijkt me wel heftig!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 18:24:56 #18
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_1984189
Zing contest houden hehe kan pris nog meer irriteren aan diaan, btw sandy zal dan wel winnen dus haar team naar rijk!
If you cant beat'em join them
pi_1984216
Dat 'iets bouwen' idee is wel leuk. En dan met een moeilijke tekening erbij. Had Frenkieboy niet gezegd dattie dat graag zou doen? Wat natuurlijk altijd leuk is zijn physieke battles waarbij diverse vechtsporten in voorkomen. Ook moeten het battles zijn waar een beetje kan worden valsgespeeld of waar met taktiek wordt gewerkt. Spelletjes battle, 100 kilo aardappelen schillen, dat zenuwenspel uit de 100.000 guldenshow (met die stroomstok).
pi_1984489
dagje helpen in een verzorgingshuis, dan doen ze meteen iets nuttigs

of geld inzamelen voor een organisatie

uhm.. een wereldrecord verbeteren

kart-race

hete soep zo snel mogelijk naar binnen gooien
en niet 1 miezerig kommetje, maar een liter of 3

dat is nog eens zonde van je tijd
pi_1984541
condooms zoeken in een hele grote bak met schuim
deze bak mag ook rond zijn, zodat ie rondgedraaid kan worden

zal wel te gevaarlijk zijn...

dat is nog eens zonde van je tijd
pi_1984782
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 18:24 schreef don_quichot het volgende:
een dropping?
Da's zielig...Frank weet zijn huisnummer niet meer...
  woensdag 24 oktober 2001 @ 21:46:15 #23
17478 zonnebloemmeisje
geen hummage zonder tatoeage
pi_1993977
Ik ben een beetje battelmoe. Gewoon 48 dagen geen battle.
pi_1994371
battlefield stofzuigen
pi_1994760
Daan en Pascal een computer geven ze verplicht laten lezen en schrijven op FOK en dan maar kijken wie het het langst volhoud
Try anything once, twice to be sure
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')