Zelf ben ik 28, mijn vriendin is 43. We hebben bijna 4 jaar een relatie, en wonen bijna 3 jaar samen. Het begin was wel wat raar. Herinner me nog hoe ik het mijn ouders vertelde. Ik was 25, stond af te wassen met m'n moeder en zei dat ik de volgende dag naar m'n nieuwe vriendin ging omdat ze jarig was. "Goh, hoe oud wordt ze?"... Gelukkig had ze geen duur serviesgoed in d'r handen toen ik antwoorde (40)
We hebben niet zoveel "problemen" in het dagelijks leven, mensen zien wel dat we verschillen in leeftijd, maar het komt volgens mij niet schokkend over. Ze ziet er jonger uit, ik iets ouder, dus ach...
Zijn er meer mensen op fok! die een relatie met zo'n 'omgekeerd' leeftijdsverschil hebben? Of hebben gehad? En hoe bevalt dat?
Tja, toch wel benieuwd naar reacties
Maar zo'n enorm verschil als bij jou zie je niet vaak, ook niet omgekeerd.
Maar als alles gewoon lekker klikt, waarom niet?
quote:Misschien wil hij een vrouw die zich om wat meer zaken druk maarkt dan haar haar of haar lipstick.
Op maandag 15 oktober 2001 13:45 schreef herpe025 het volgende:
Waar ben je mee bezig man!
Ik ken ook wel het gezegde : Op een oude fiets moet je het leren!
Maar geloof me dat kan bij een jongere meid ook! Ik snap niet wat een jongen van jouw leeftijd met een vrouw van haar leeftijd moet?? Enlight me...........
quote:Lekker kortzichtig.. Als hij van haar houdt, maakt het toch geen fuck uit hoe oud zij is
Maar geloof me dat kan bij een jongere meid ook! Ik snap niet wat een jongen van jouw leeftijd met een vrouw van haar leeftijd moet?? Enlight me...........
quote:Kan het niet beter zeggen.
Op maandag 15 oktober 2001 13:49 schreef jerney het volgende:[..]
Lekker kortzichtig.. Als hij van haar houdt, maakt het toch geen fuck uit hoe oud zij is
Mensen die zulke kortzichtige reacties geven, horen m.i. niet echt thuis in een maatschappij en moeten dringend nog wat doen aan hun normen en waarden.
Punt 1: respecteer de keuzes van een ander.
quote:Mwa, je loopt eens ergens tegenaan waar je dan blijft hangen
quote:Alsof een iets oudere vrouw zich niet goed zou kunnnen verzorgen?
Op maandag 15 oktober 2001 13:47 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Misschien wil hij een vrouw die zich om wat meer zaken druk maarkt dan haar haar of haar lipstick.
quote:Ach, het begin is er
Op maandag 15 oktober 2001 13:48 schreef D-RiSe het volgende:
Tsjah... she_devil is iets ouder dan ik maar niet zo extreem als in jouw geval... ik ben 20, zij 23
quote:Denk niet dat _abu_ het negatief bedoelde, eerder positief. Dat vrouwen van 30+ wat verder denken dan de kleur van hun lipstick of de laatste episode van onderweg naar morgen/gtst... Verder ben ik het helemaal met je eens
Op maandag 15 oktober 2001 13:57 schreef Vivi het volgende:[..]
Alsof een iets oudere vrouw zich niet goed zou kunnnen verzorgen?
quote:
MIjn moeder heeft ook altijd jongere mannen gehad (op mijn vader na dan, maar die was al exit toen ik 6 was) en ze heeft nu nog regelmatig sjans van dertigers hoor (ze is 50 btw). Alsof een vrouw van boven de 25 niet meer aantrekkelijk zou kunnen zijn, nee, wij vrouwen zijn afgeschreven, over onze 'piek' heen, geen maagd meer, dus niet meer interessant etc etc, 20 is al een twijfelgeval, BAH, onvolwassen ventjes die waarschijnlijk alleen nog Lara Croft als vriendinnetje hebben gehad.
!
quote:*naweëen van verjaardag heeft*
Op maandag 15 oktober 2001 14:03 schreef jerney het volgende:[..]
you go girl
Nu zag ik aan je profiel dat wij ongeveer even oud zijn, en eigenlijk ben ik best een beetje benieuwd naar jouw standpunt hierin.
quote:En jij ziet direct het verschil tussen een vrouw van 28 en een vrouw van 35? Dan moet je erg goed zijn in leeftijden schatten. Ik ben er persoonlijk erg slecht in, maar dat zal je niet verbazen
Op maandag 15 oktober 2001 14:06 schreef Aneurism het volgende:
Ik vind vrouwen die ouder dan mij zijn ook wel interesant hoor, alleen niet al te erg... 30 is me iets te veel...
quote:Zo bedoelde ik dat niet.
quote:Heb een tijdje een relatie gehad met een vrouw die 12 jaar ouder was dan ik...
Op maandag 15 oktober 2001 14:09 schreef flipsen het volgende:[..]
En jij ziet direct het verschil tussen een vrouw van 28 en een vrouw van 35? Dan moet je erg goed zijn in leeftijden schatten. Ik ben er persoonlijk erg slecht in, maar dat zal je niet verbazen
M'n vriendin nu (blijvertje... ) is anderhalf jaar ouder.
Leeftijd maakt volgens mij niet zoveel uit, zolang het allemaal legaal blijft (er dus geen minderjarigen bij betrokken zijn)
quote:Dacht je bij die 12 jaar oudere vriendin niet dat het een blijvertje zou zijn? Ik heb daar zelf heel lang niet over na willen denken. Gewoon van "we zien wel of het schip strandt". Intussen weet ik wel beter, we worden samen oud (tja, zij natuurlijk wat eerder dan ik)
Op maandag 15 oktober 2001 14:14 schreef deGVR het volgende:[..]
Heb een tijdje een relatie gehad met een vrouw die 12 jaar ouder was dan ik...
M'n vriendin nu (blijvertje...
) is anderhalf jaar ouder.
quote:Tja, ik vind dat je hierin ook een beetje bevooroordeeld bent, er zijn best meisjes van 20 met wie je goede en diepe gesprekken kunt voeren hoor
Op maandag 15 oktober 2001 14:06 schreef _Beertje_ het volgende:
Vivi, ik kan niet anders dan je gelijk geven. Meer levenservaring betekent ook : geen overhaaste dingen doen, diepere (en betere!) gesprekken, bredere interesses en minder bekrompenheid. Ook wat betreft sex heb ik liever een ervaren vrouw dan een jonkie, om het zo maar te zeggen.Nu zag ik aan je profiel dat wij ongeveer even oud zijn, en eigenlijk ben ik best een beetje benieuwd naar jouw standpunt hierin.
Qua sex is het maar net afhankelijk van de ervaring die iemand heeft, hoewel een iets oudere vrouw ms iets minder last heeft van valse schaamte, zichzelf lichamelijk beter kent etc, maar toch kan je dat niet generaliseren denk ik..ik heb er niet echt een duidelijk standpunt in. Wel eens een gesprek gehad over dit onderwerp met mijn vriend, aangezien hij ook een tijdje is omgegaan met een (ik dacht) 13 jaar oudere vrouw (hij was toen 25, nu 31). Hij vond het qua sex idd wel interessant, maar zou er nooit een serieuze relatie mee opbouwen, ik weet eik niet precies waarom, maar ik denk dat je in het geval van een kinderwens enzo ms toch een probleem kan krijgen.. Maar wat ik zeg is: dit vind ik een typerend geval van "dat moet iedereen lekker zelf uitzoeken" Als 2 mensen met elkaar gelukkig zijn is het toch prima? Zo niet , dan niet, als je maar vanaf het begin eerlijk tegen elkaar bent m.b.t. verwachtingen op de lange termijn.
Ik val zelf (nog?) niet op jonger BTW
offtopic: je icon lijkt op mun hond
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 15-10-2001 14:27]
quote:Dat had ik al begrepen
Op maandag 15 oktober 2001 14:13 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Zo bedoelde ik dat niet.
dubbel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |