abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1869183
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 10 oktober 2001

pi_1869190
0.00 Danielle en Frank praten nog altijd aan de eettafel. Frank : Ik word afgeschilderd door een bepaald persoon. Danielle : Wat kan jou het nou schelen wat een ander van je denkt ? Daarvoor ga je er toch niet uit ? Frank : Maar ik heb gewoon geen zin meer joh. Dan verspeel ik maar die tien ruggen, het interesseert me helemaal niks. Als ik langer blijf gaat er bonje komen, dan ga ik liever weg. Ik kan helemaal van Diane over de zeik gaan. Danielle : Eigenlijk moet je het gelijk tegen haar zeggen. Frank : Dat doe ik ook. Danielle : Je moet alleen maar weg gaan als je met jezelf niet meer uit de voeten kan. Frank : De pleuris breekt uit. Ze moet eerlijk zijn. Danielle : Als ik hetzelfde tegen je zeg reageer je anders, jij meet ook met twee maten. Frank : Van Andries accepteert ze het wel, zij meet met twee maten. Danielle : Jullie hebben een verleden. Frank : Ik neem nog een baco en dan ga ik naar mijn nest. Anders gaan er dadelijk dingen gebeuren en dat wil ik helemaal niet. Welterusten. Hij geeft Danielle een zoen. Vervolgens gaat hij naar de keuken om zijn baco te maken.

0.09 Frank gaat met zijn baco en een sigaret in zijn ééntje op de bank zitten. Bij het hek is een gesprek gaande dat ik niet kan volgen. Frank maakt vier keer het gebaar dat hij zijn nek afsnijdt, ik weet niet naar wie.

Ik heb nu geen geluid meer.

donderdag 11 oktober 2001 @ 00:25:30 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1869240
Breedbandstream 1:

Frenk huilend tegen Andries dat ie morgen naar huis wil

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 11 oktober 2001 @ 00:27:34 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1869259
Andries zegt tegen Frenk dat ie geen loser is omdat ie nu de confrontatie met 'haar' (?) uit de weg gaat en dus de wijste is.
Frank klinkt behoorlijk dronken en zegt dat ie wel een loser is. Andries bestrijdt dit.

Vervolgens begint Frank te huilen, en blijft ratelen dat ie morgen naar huis gaat.
Andries: "Dat wisselt bij jou per dag. Kom op het zijn nog maar een paar maanden."
Frank: "Ik ga gewoon morgen naar huis!"

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 11 oktober 2001 @ 00:29:44 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1869281
Frank ligt inmiddels in bed, Andries zit op de rand en probeert hem wat te bedaren. Dit lukt aardig hij klinkt al minder overstuur. Uit bovenstaande post van Buswatcher begrijp ik dat ie zo kwaad is op Diane en daarmee vanavond de confrontatie uit de weg is gegaan. Het geluid van de stream wordt zwakker het is bijna niet meer te verstaan.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 00:31:55 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1869302
Frank: "Ik heb het gehad hier, ik wil gewoon naar huis."
"Morgen ga ik gewoon tijdens de live-uitzending naar huis."

Andries: "Kun je je voorstellen dat je morgen wakker wordt en je anders voelt? Kijk het gewoon nog even aan."
Frank: "Nee dat kan ik me niet voorstellen. Ik wil morgen gewoon naar huis."

Stream schakelt af en toe naar de tuin

Andries: "Ik kan er niet zo over praten, want jij hebt wat op en ik heb wat op."

donderdag 11 oktober 2001 @ 00:34:53 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1869328
Frank snikt: "Ik ga morgen gewoon naar huis. Het interesseert me geen fuk, dat hele geld niet. Ik ga morgen gewoon naar huis."

Andries begint over de dochter van iemand die bij het zoontje van Frank in de klas zou zitten, stream werkt niet mee gaat weer naar die rottuin.

Andries: "Jouw zoon is zo trots op jou, dat je hier zit en dat je John de Wolf hebt ontmoet."
"Iedereen die nu thuis zit, wil dat je hier blijft."
Speak for yourself Dries!

Ondertussen wordt er op de andere stream een gesprek evoerd tussen Diane, Kelly en Sandy. Ze zitten bij het hek.

Stream blijft springen van Frank naar de tuin; gesprek is niet meer te volgen; geluid van kabbelend water.

donderdag 11 oktober 2001 @ 00:39:22 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1869367
Andries staat op: "Ik doe het licht uit; ga jij lekker slapen. Als morgen je mening nog hetzelfde is dan help ik je, dan pak ik zelfs je koffer voor je in."

Andries verlaat de slaapkamer en loopt naar het hek waar arm en rijk gezellig met elkaar zitten te kletsen.

Diane vraagt wat er aan de hand is met Frank.
"OOh, dan ga ik er effe naar toe, of is dat niet verstandig?"
In eerste instantie zegt Andries dat het niet verstandig is, later raadt hij haar aan wel met Frank te gaan praten.
Diane: "Ik ben wel een beetje dronken."
Andries: "Dat geeft niets, dat is hij ook."
Diane: "Ik ga naar hem toe."
Andries: "Misschien moet je het gesprek beginnen met een kus op zijn hoofd."

Diane is inmiddels in de slaapkamer en ligt bij Frank op bed, tegen hem aan, zoent hem in zijn nek.
Helaas geen geluid.

donderdag 11 oktober 2001 @ 00:42:03 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1869390
Ik ga verder met breedband 2; daar is het geluid wel stabiel.

Pascal: "Andries, wil Frank naar huis?"
Andries: "Ja, Frank wil morgen tijdens de live-uitzending naar huis."

Andries: "Drank maakt alle emoties gewoon sterker. Als je verliefd bent word je nog verliefder, als je kwaad bent word je nog kwader.
Sandy vertelt dat haar emoties ook sterker worden met drank op.
Sandy: Ik heb wel niet zo'n dikke voorgevel als Pamela Anderson

Andries vraagt of Sandy nog bij haar ouders woont.
Sandy beaamt dit, en vertelt dat ze bijna 2 jaar heeft samengewoond. Op stream 1 zie ik dat Diane bovenop Frank is gaan zitten.

ik stop ff, iemand?

donderdag 11 oktober 2001 @ 00:51:11 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1869481
Diane is nu op aanraden van Andries naar Frank toegegaan. Het beeld flitst constant van slaapkamer naar tuin dus het is niet goed te volgen.
"Als iemand een keer gedwongen sex heeft gehad", zegt Diane.
"gedwongen sex? ", vraagt Frank.
"Nee, niet met jou", verbetert Diane.
(Het lijkt erop dat Diane een verhaal vertelt over iets wat vroeger is gebeurd, maar duidelijk wordt het niet omdat het beeld weer naar de tuin flitst)
"Ik was gewoon heel boos op je", zegt Frank.
"Nee, dat moet je niet doen", reageert Diane emotioneel.
"Ik mag dan wel wat op hebben", zegt Frank met een dubbele tong. "Maar ik weet heus wel hoe de vork in de steel zit".
Het huilen wat Frank net nog bij Andries deed, lijkt in de tussentijd wat te zijn afgezakt.
(Volgens mij is Frank echt smoorverliefd op Diane. Ze zit nog steeds boven op hem op het dekbed op bed en probeert Frank rustig te krijgen).
"Wat zei John de Wolf dan?", vraagt Diane
(beeld flitst weer weg)
"Als ik niet aan je gezicht moet zitten", zegt Frank.. "dan moet je zeggen, moet je luisteren Frank, ik heb daar hele vervelende ervaringen mee" (beeld flitst weer weg)
"Het is helemaal niks persoonlijks", hoor ik Diane weer zeggen.
"Ik vond het gewoon heel naar", reageert Frank.
"Ik leg het nu toch uit", zegt Diane nu op wat hardere toon.

(Het is echt nauwelijks te volgen)

Nadat Andries behoorlijk lang met een huilende Frank heeft zitten praten.. en nu ook Diane, lijkt Frank zijn tranen te kunnen bedwingen. Het is me niet duidelijk of zijn wens om naar huis te gaan nog hetzelfde is, of dat ook dat verminderd is.

My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2001 @ 00:55:43 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1869517
00:55 uur
De rust lijkt (helaas) weergekeerd. Ze hebben het (aan de rijke kant) nu even over mailbommetjes. Andries en Diane praten over een ruzie. Ik zie Frank niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 00:55:48 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1869520
Diane zit inmiddels weer bij het hek te kletsen; Andries pakt iets uit de keuken. Ineens wel goed geluid op de breedband 1; overduidelijk dat BB niet wilde dat wij mee konden luisteren met Diane en Frank
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2001 @ 00:56:41 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1869531
Diane blijkt met ruzie weggegaan te zijn bij Frank. Ze heeft zelfs de deur hard dichtgegooid.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 00:56:56 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1869535
Diane loopt naar de keuken en pakt wat uit de keukenla.
Dan gaat ze weer terug naar de andere bewoners.
"Hij vindt mij gewoon.. pfff", zegt Diane tegen Andries.
"Heeft het niet met jou gehad over dat hij weg wil morgen?", vraagt Andries.
"Nee", zegt Diane.
"Ben je met ruzie weggegaan?", vraagt hij.
"Ja", zegt Diane.
"Niet best", reageert Andries. Hij staat op en pakt wat te eten.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 01:09:00 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1869653
"Als je maar weet dat ik niet hetzelfde over jou denk", zegt Andries tegen Diane.
Diane legt uit wat er gebeurde. Frank schijnt haar gezicht aan te hebben geraakt op de bank en dat kon Diane even niet hebben.
"Hij hield zijn hand op mij", zegt Diane. "Op een heel dominante manier... onbewust blijkbaar. Als ik zeg 'nee' dan is het 'nee'. Ik ga zoiets zwaars uit mijn leven niet meteen blootgeven. Hij maakte er een heel zwaar punt van dat ik daar moeilijk over deed."
"Komt het door de drank?", vraagt Andries.
"Nee", zegt Diane stellig. "Die opmerkingen had hij ook gemaakt als hij nuchter was. Hij begrijpt niet dat 'nee' ook 'nee' is... (flashback)."
"Zullen we het er morgen over hebben", vraagt Diane. "dit is voor mij vrij serieus!"
"Ik kan nu ook serieus zijn hoor", verzekert Andries haar.
Hij schiet in de lach (drank?)
"Dat bedoel ik dus", reageert Diane. "Het mag ook morgen".
"Ik weet dat ik veel gedronken heb", zegt Andries, "maar ik kan nog steeds goed zeggen wat ik denk".
"Ah, zullen we het er morgen over hebben?", vraagt Diane weer.
Andries begint nu weer te lachen (daar had hij bij Frank totaal geen last van trouwens)
"We hebben het er morgen wel over, want dit is voor mij een te serieus gesprek", zegt Diane weer.
Audrey zegt dat het niet zo gepast is om die zaken te bespreken waar iedereen bij is.
Andries geeft haar wel gelijk, maar hij blijft zijn dronkenschap verdedigen.
"Zullen we dit morgen doen?", vraagt Diane voor de zoveelste keer.
"We hebben net besloten dat we het morgen gaan doen", zegt Andries tegen Audrey.
"Doe anders even je leraar-act", stelt Audrey cynisch voor.
"Ik heb hem liever echt", reageert Diane.
Audrey begint Andries nu steeds te verbeteren. Diane begint er al van te balen en wil weg gaan. Ze staat op, maar gaat toch weer zitten.
Audrey en Andries zeuren nog een tijdje door. Het onderwerp Frank en Diane is even over...
pi_1869783
Het heeft even geduurd maar het is me gelukt breedbandstream 1 opnieuw te starten, nu met geluid.

1.04 Audrey en Danielle zitten op de stoel bij het hek, Diane en Andries zitten op de grond. Diane : Wat er tussen mij en Frank is is voor mij serieus en voor hem helemaal niet serieus. Andries zegt dat ze afgesproken hebben dat ze het er morgen over gaan hebben. Andries zit Audrey een beetje uit te dagen. Audrey : Jij bent een beetje te dronken voor mij om te handelen (engels). Jouw feestje vanavond, goed ? Andries : Ja. Coos buiten beeld : Morgen twee nieuwe mensen en ééntje is er weg. Ik hoor Pascal ook. Diane : Ik ga geen afscheid nemen, het is gewoon dag en ik ga weg. Anders wordt ik eh. Coos : Sentimenteel. Ga je huilen ? Diane : Afscheid nemen, oe, afschuwelijk. Dat heb ik ook niet gedaan dat ik hier naar toe ging. O, ik kan er niet tegen. Met sommige mensen wordt ik emotioneel en dat wil ik niet. Coos : Met wie heb je dan niets ? Diane geeft geen antwoord. Pascal : Ik denk dat ik het wel weet. Andries : Ik heb vannacht gedroomd wie wie zal nomineren. Aan onze kant, aan jullie kant weet ik het niet.

1.15 Andries : Ik zou Coos niet nomineren. Ik denk dat ik Coos goed in kan schatten. Pascal : Coos is iemand van een relletje en gein. Andries : Daar houd ik van. Andries zegt dat hij Richard hoger inschatte als Coos. Andries tegen Pascal : Jouw theorie over die trein die steeds harder gaat lopen, daar ben ik het mee eens, dat vind ik een supertheorie. Andries denkt dat het tussen Audrey en Sandy gaat. Andries : Misschien Danielle en Coos. Eerlijk gezegd, ik hoop het niet. Coos : We zien het morgen wel. Ik ga me er absoluut niet druk om maken. Dat deed ik vorige week wel. Je weet het absoluut niet. Andries : Ik denk dat Audrey zich goed geprofileerd heeft, wat voor waardeoordeel je er ook aan hecht. Pascal : Ik denk dat Sandy op het vinketouw zit, ik hoop het niet maar ik denk het wel. Andries zegt dat hij met Sandy heeft afgesproken dat ze komt zingen in zijn band.

donderdag 11 oktober 2001 @ 01:27:00 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1869822
Andries zegt dat Coos veel dingen zegt die hij niet meent.
Pascal geeft hem gelijk. "Dat doet hij om het spelletje".
Andries denkt dat het elke week tussen de 2 nieuwelingen gaat.
"denk ik ook", zegt Pascal. "Ik weet zeker dat het nu gaat tussen Sandy en Audrey".
"We zien het morgen wel", zegt Coos. "Ik ga me nu niet meer zenuwachtig maken".
Andries: "Als je kijkt naar wat er gebeurd is deze week... Ik denk dat Audrey zich goed geprofileerd heeft."
"Dat denk ik ook", zegt Pascal.
"Ze kan ook het voordeel hebben dat ze een stuk liever is dan ik", reageert Audrey.
"Ik denk dat jij in het voordeel bent", spreekt Pascal stellig uit.
"Denk ik ook", zegt Andries. "Ik vind San een wereldwijf. Ze gaat ook zingen bij ons in de band. Ik denk dat iedere week een nieuwe weg gaat. Totdat het 6 tegen 6 is... dan wordt het anders!"
Andries geeft Audrey een handkus.
"Ik ga morgen naar huis", zegt Diane tegen Kelly. "Wist je dat?"
Diane lijkt nu toch ook wat aangeschoten te zijn.

Gert Jan zit buiten te praten met Sandy. Het zegt dat zijn vriendin een lekker wijf is, dat hij af en toe thuis komt en denkt "godverdomme wat een lekker wijf... dat is mijn vriendin"!

Kelly en Diane zitten dicht bij elkaar tegen het hek aan. Kelly begint "You are so beautiful" van Joe Cocker te zingen... zo vals mogelijk lijkt het.

Het gaat eigenlijk nergens meer over nu.....

pi_1869895
1.23 Diane : Mijn broer is een hele mooie man. Alleen is hij getrouwd met een man. Ik vind jou ook een hele mooie man. Coos : Ik zal ook eens gaan verzinnen wat ik jou voor complimentjes kan geven. Even later : Geintje hoor. Diane : Ik geef geen complimentjes om ze terug te krijgen. Coos : Ik kan niet goed tegen complimentjes. Daar word ik onzeker van.

1.27 Andries gooit zijn drankje over het achterwerk van Diane. Kelly : Daar houd ik helemaal niet van, van dat ordinaire. Diane : Ik wil wel dat je hem even drooglikt.

1.29 Sandy verschijnt in het arme gedeelte. Andries steekt een sigaret op. Kelly : Jullie vinden ons zo zielig maar er is niemand die een pinda naar ons toe gooit. Diane : Ik vind het wel heel vervelend dat mijn broek nat is. En niet één broek, hij deed het ook al toen hij de planten water gaf. Ik zit liever in een natte broek dan in mijn ondergoed. Coos : Gewoon to the point, zou je seks met hem willen hebben ? Diane : Um. Coos : Dat duurt te lang. Diane na een halve minuut : Ik geef geen antwoord. Andries : Zullen we het bad aanzetten ? Diane : Ik ga zo naar bed. Coos : Ik denk dat het een hele goeie optie is om het bad aan te zetten. Pascal : En wel de deur open zetten.

donderdag 11 oktober 2001 @ 01:36:02 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1869898
"Ik vind het vervelend dat mijn broek nat is", zegt Diane.
"Doe ven die broek uit dan", zegt Pascal meteen.
"Ik heb liever een natte broek aan dan dat ik hier in mijn ondergoed ga zitten", verzekert Diane hem.
Coos vraagt nu opeens: "Zou je wel sex willen hebben met Andries?"
(Wat er nu gebeurt had ik niet echt verwacht... Diane antwoord niet... met andere woorden.... vul maar in!)

Na heel lang nadenken zegt Diane: "Daar geef ik toch maar geen antwoord op".
"Zal ik het bad aanzetten?", stelt Andries voor.
"Ik ga straks naar bed", antwoord Diane. "Dus voor mij hoeft het niet".
"Ik wil wel aan je voeteneind slapen", zegt Coos.
"Ik slaap andersom in bed", zegt Diane. "Ik ben net Pipi Langkous... maar ik ben wel heel schoon".
"Dat weet ik, Truus", reageert Coos.

Opeen realiseert Coos dat hij GJ al een tijdje mist en gaat naar hem op zoek!

donderdag 11 oktober 2001 @ 01:43:11 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1869942
GJ zit al weer een beste tijd buiten. Hij lijkt er toch steeds meer op dat hij de 100 dagen niet gaat volmaken volgens mij. Hij zondert zich te vaak af.

Audrey is in de tuin en zit te roddelen over Diane met Kelly. Ze vertelt dat Diane overspannen reageerde omdat Frank haar gezicht aanraakte. Audrey zit duidelijk te genieten dat ze Diane lekker neer kan halen tegenover Kelly. Die gaat er op haat beurt lekker in mee (walgelijk)!
Audrey blijft zo heheeeeeel zeuheuuuurderig prahaaaten teheeeegen Kelly, dat ik er moe van wordt. Ga weer effe naar de woomkamer.

Diane zit in de kamer half bij Andries op schoot. Andries geeft haar een zoen in de nek..... en JA HOOR.... Dan krijgen we een zoen op de mond ook nog.... Diane praat verder met Pascal en Andries zit wat op de schouder van Diane te lebberen.... (dit gaat lekker!!!)

donderdag 11 oktober 2001 @ 01:54:45 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1870020
Andries is duidelijk dronken en legt zijn hoofd steeds op de schouder van Diane. Diane zegt "Doe maar niet meer".
Andries reageert niet en raakt weer met zijn lippen haar schouders aan.
"Ik ga nog in bad... Als jij niet meer durft is dat prima", zegt hij uitdagend tegen Diane.
"Ik dat een uitdaging?", vraagt Diane. "ik denk dat ik nu goed over mezelf kan waken".
Weer kust Andries Diane's schouder. Als dit nog verder gaat, is het de eerste keer dat het van hem uitgaat!
Andries drinkt intussen stug door.
Diane trekt dat de sok van Pascal door het hek heen uit en laat hem aan de arme kant op de grond vallen.
"Pak hem dan", daagt Andries haar uit (ze weten dat dat niet mag)
"Ik kan er niet niet bij", reageert Diane.
Diane zit wat te vertellen en Andries begint aan haar BH te plukken door haar truitje heen.
"Wat ben je aan het doen?", vraagt ze verbaast. Ze staat op en loopt even naar Danielle toe.
"Die is zo bezopen als een toeter", lacht Pascal. "Kijk dan hoe ze loopt".
"Nog lang niet zo erg als hem daar", reageert Diane, doelend op Andries.
Diane komt terug uit de keuken en gaat naast Danielle zitten, niet meer naast Andries.
"Beetje lullig dat ik de naam krijg terwijl Andries dronken is", klaagt ze tegen Danielle.

Pascal zegt dat hij er bijna zeker van is dat Leo en Prescilla komen morgen.. (dat is voor 100% mis Pascal!!!)

Diane zegt dat Andries nog wel een draai om zijn oren krijgt. Het schijnt dat hij haar een beetje hard gebeten heeft. "Dat was te gek voor woorden", zegt ze!

De drie dames van rijk zitten nu naast elkaar op de kussentjes op de grond. Andries zit nog in de stoel (dat is zijn geluk) en komt daar volgens mij voorlopig ook nog even niet uit. Is dit al weer het einde van wat even veelbelovend leek?
Diane heeft hem afgekapt.

pi_1870038
1.35 Coos : Ik vind het één van de gezelligste avonden hier. Danielle gaat nog wat te drinken halen. Andries wil geloof ik witte wijn. Diane zegt als ik het goed begrijp dat er iets het hoofd van Danielle omgaat dat ze niet wil vertellen. Sandy zegt dat Diane er uit ziet alsof ze heeft zitten huilen. Diane zegt dat dat niet zo is. Pascal probeert Diane zover te krijgen dat ze hem iets te eten geeft.

1.42 Gert Jan verschijnt in het arme gedeelte. Diane zegt dat de tanden van Andries in haar bovenarm staan. Andries tegen Diane : Ik ga zelf zeker nog even in bad. Gewoon voor mezelf. Ik moet nog even in bad. Als jij niet durft, dat is jouw goed recht. Diane : Het is geen kwestie van durven. Andries : Ik heb beloofd over jou te waken. Diane : Ik denk dat ik nu beter in staat ben over mezelf te waken.

1.47 Pascal : Ik ga zo vreselijk drinken als ik daar ben. Andries : Hee Coos. Diane : Ik zie Coos niet want ik heb mijn bril niet op. Diane zegt dat Andries haar hard heeft gebeten. Andries : Dat is niet waar. Diane : Ik ben niet dronken. Als er iemand gedronken heeft is hij het. Andries : Vanavond mag het. Diane : Van wie ? Andries : Van Frank.

1.50 Andries : Ik had verwacht dat jullie vanavond de wedstrijd zouden zien en wij niet. Pascal
: Ik ben er voor 70 % zeker van dat Leo en Priscella komen. Ik wil Leo. Diane tegen Andries : Ik wil hier echt een excuus voor als jij een beetje opgenuchterd bent schat. Ik vind het niet kunnen een kapitein voor vijf mensen een draai om zijn oren te geven.

donderdag 11 oktober 2001 @ 02:05:40 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1870087
"Nootjes, chips, John de Wolf", vertelt Andries tegen Pascal. "We kregen allemaal voetbalhapjes (Is John de Wolf een lekker hapje?) En dat terwijl ik niet eens Feyenoord ben... eerst Ajax, dan PSV en dan pas Feyenoord." (waar is Heerenveen gebleven Andries?)

Pascal lijkt het praten met dubbele tong van Andries wel komisch te vinden.... wat het ook is trouwens.

Diane legt alles uit aan Danielle in de badkamer. Frank raakte een aantal keren het gezicht van Diane aan, waar ze op dat moment even geen zin aan had. Ze zegt dat ze Frank vertelde dat ze daar nare ervaringen mee heeft, maar geen zin heeft om het uit te leggen.... en 'nee' is 'nee'.
"Hij is met ruzie gaan slapen", zegt Diane.
"Hij zei tegen mij dat je daarna wel weer op zijn schoot ging zitten", zegt Danielle.
"Dat is absoluut niet waar", reageert Diane resoluut. "Hij kan gewoon geen 'nee' verdragen en daar kan ik niet meer tegen. Als ik me naar voel als hij mijn gezicht aanraakt en hij reageert met 'wat is dat voor gelul', dan ben ik klaar.
"Ja, nee is nee", reageert Danielle. "dat is duidelijk. Maar hij had natuurlijk wat gedronken".
"Maar dan nog... ", zegt Diane... "ik ben er klaar mee. Als ik morgen naar huis moet vind ik dat prima. als ik tekst en uitleg moet gaan geven bij alles wat ik doe.... liever niet!"
"de ene keer gaat het goed.. en dan gebeurt er 1 ding", zegt Danielle.
"Als ik zeg 'doe dat maar even niet' en hij pikt dat niet goed op... tja", zegt Diane. "Als ik zeg dat ik dat vanwege een ervaring even niet wil en hij nog niet wil luisteren en zegt dat ik me niet moet aanstellen, dan houdt het op!"

Diane en Danielle verlaten de badkamer.

pi_1870091
1.58 Andries en Pascal kletsen over de nederlandse voetbalcompetitie. In beeld zijn Audrey en Sandy die met elkaar kletsen. Danielle heeft 'koekeledosie' achter op haar shirt staan.

1.59 Stream naar de badkamer waar Diane en Danielle elkaar omhelzen. Diane : Ik zat met Frank vanavond op de bank. Hij deed zo. Het voelde heel vervelend. Ik zei dat moet je niet doen. Hij deed het nog een paar keer, ik zei ophouden. Daar maakte hij vanavond een heel drama van. Ik zei, ik heb daar hele vervelende ervaringen mee. Hij is met ruzie gaan slapen. Ik ga daar geen uitleg bij geven. Ik heb nou al een paar keer een ervaring met hem. Bij hem is nee geen nee en dat vind ik heel vervelend. Ik hou niet van zulke mannen. Ik wil nu afstand van hem houden. Ik heb gezegd, Frank, ik heb een vervelende ervaring achter de rug en ik wil niet iedere keer nee zeggen. Ik ben er klaar mee. Danielle : Ik weet het ook allemaal niet meer. Diane : Als ik morgen naar huis moet vind ik het prima. Helemaal als ik met twee mannen in een team zit. Als ik tekst en uitleg moet geven bij alles wat ik doe, liever niet. Danielle : Je hoeft niet naar huis. De ene keer gaat het hardstikke goed tussen jullie en de andere keer.

2.06 De stream staat nu op een lege badkamer.

pi_1870205
2.10 Audrey zegt tegen Andries in de badkamer dat hij heel erg dronken is. Andries zegt dat hij het niet zo erg vindt. Audrey : Geniet ervan. Als je maar lol hebt toch. Diane heeft haar bril opgezet om haar tanden te poetsen. Andries zit inmiddels in zijn onderbroek op de rand van het bad. Andries zegt : Maar, maar, maar, maar. Steeds met tussenpozes van zo'n tien seconden. Audrey en Diane blijven omkijken in de verwachting dat er meer komt.

2.13 Stream naar het hek. Danielle geeft Kelly en Sandy een nachtzoen. Diane tegen Kelly : Ik ben niet dronken. Kelly : Je kan doen wat je wil. Je moet hierna nog verder. Kijk uit wat je doet. Diane : Bedankt schat. Kelly : Je hoeft me niet te bedanken. Als jij nu het bad in gaat denk ik dat jij je niet kunt beheersen. Diane : Dat kan ik wel. En ik ga niet in bad. Kelly : Dat je niet hetzelfde gebeurt als mij en Audrey. Ik weet dat als jij het bad in gaat dat ie wil. Dat is echt zo. Als jij een slokkie op hebt en je hebt er zin in dan moet je het doen. Maar ik weet dat je er spijt van hebt als je nuchter bent. Wat is er nou gebeurd in de verwenkamer ? Frank is hardstikke kwaad. Diane : Ik weet het niet. Hij zegt tegen iedereen wat anders. Kelly : Ik heb gehoord dat hij jou in je wang kneep en dat jij zei, nu even niet. Kelly herhaalt haar waarschuwing een paar keer. Diane : Ik ben wel onder invloed maar wel helder van geest. Ze wensen elkaar welterusten.

2.20 Diane gaat naar de badkamer. Andries zit inmiddels in bad. Andries vraagt of Diane in bad komt. Diane : Nee. Andries : Even. Diane : Nee, ik ga slapen. Ze hurkt bij het bad. Andries : Wat heb je Frank gezegd ? Diane : Dat hij niet aan mijn wang moet zitten. Hij zegt tegen iedereen iets anders. Ik heb geen zin tekst en uitleg te geven. Klaar. Jij bent echt dronken, weet je dat ? Andries : Ja. Diane : Op een schaal van één tot tien ? Andries : Zeven. Diane : Ik denk negen en een half. Ik ga slapen. Kun je het handelen ? Of moet ik over een half uurtje komen kijken ? Andries doet de kraan uit. Diane : Dan wens ik je nog heel veel plezier. Ik zou me maar geen zorgen maken over Frank en mij. Want één van ons gaat morgen weg. En dan is het klaar. En als we allemaal blijven is het gewoon een grote lul. Ik heb geen zin om tekst en uitleg te geven. Andries gaat nu onsamenhangend praten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')