Dus zegt u het maar weer (hier komt het polletje):
1) Ik wil voor elke TV-uitzending een eigen topic!
2) Ik wil één TV-topic en gewoon doorposten!
3) Mij maakt 't geen moer uit, als ik m'n ei maar kwijt kan.
Voor de live-uitzendingen komen vanzelfsprekend sowieso aparte topics.
Aan u allen, als geliefde user, de keus.
quote:Check!
Op woensdag 10 oktober 2001 01:52 schreef Cynix ® het volgende:
Veel handiger. Zo kun je ook als je de avonduitzending gezien hebt of een dag later pas gekeken hebt je opmerkingen nog kwijt zonder dat ze ongelezen onderin in 't topic belanden.
Arm: zij die elke dag een nieuw topic willen
Rijk: zij die lekker doorposten in 1 topic
Ik bekijk namelijk bewust de reacties op de TV-uitzendingen, vrijwel direct nadat ik de uitzending heb gezien. Ik zou zelfs liever zien dat 'commentaren op de streamverslagen' ook per dag werd geregistreerd.
Dat maakt het allemaal wat overzichtelijker.
quote:Met ElizabethR,
Op woensdag 10 oktober 2001 02:00 schreef Cynix ® het volgende:
met Hummie.
Ik vind de optie om een doorlopend topic te hebben niet fijn. Ik vind het erg prettig om per dag te kunnen nazoeken hoe en wat.
Stel je voor dat Kelly morgen in de uitzending iets leuks zegt en ik na drie weken dat nog eens wil aanhalen omdat ze iets nóg leukers zegt, dan moet ik vierhonderd pagina's doorworstelen voor de desbetreffende quote, terwijl m'n post-it memo zegt dat ze dat leuke ding zei op 11 oktober.
Och, het ging al een paar jaar goed met een topic per dag, en waarom zou je een beproefd succes willen veranderen? Fashionably_Late reageert zowieso pas een paar dagen nadat iets gebeurd is, maar om het forum nou om haar heen te bouwen....... (Hahaha, lachen om m'n eigen grollen blijft erg leuk!! Sorry FL, maar ik Moest je naam eer aan doen! )
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 01:52 schreef Cynix ® het volgende:1) Ik wil voor elke TV-uitzending een eigen topic!
3) Mij maakt 't geen moer uit, ik kijk toch niet.
Is veel overzichtelijker... Dus ik zou het liever zo houden...
quote:je bedoelt drie groepen:
Op woensdag 10 oktober 2001 01:56 schreef Arcee het volgende:
We zouden de BB3-posters natuurlijk ook in 2 groepen kunnen verdelen:
Arm: zij die elke dag een nieuw topic willen
Rijk: zij die lekker doorposten in 1 topic
quote:Doublecheck !!
Op woensdag 10 oktober 2001 01:54 schreef Arcee het volgende:
2) Ik wil één TV-topic en gewoon doorposten!Check!
Veel handiger. Zo kun je ook als je de avonduitzending gezien hebt of een dag later pas gekeken hebt je opmerkingen nog kwijt zonder dat ze ongelezen onderin in 't topic belanden.
Ik ben faliekant TEGEN alles in 1 topic. Wat ongelooflijk onoverzichtelijk. Hier zie ik nou werkelijk het nut niet van in. Het argument dat ik ergens las dat het niet leuk zou zijn om pas de andere dag op een afleveringstopic te reageren, gaat ook op als je alles in 1 topic pleurt.
Bovendien weet je op een gegeven moment niet meer over welke dag het gaat. En ook: stel dat je een aflevering mist. Je zou van voren niet meer weten waar je van achteren op moest reageren. Nee, een belachelijk idee.
Ach, veel zin heeft het niet, deze poll, aangezien alles al in 1 topic is gepleurd.
Ik heb bij de commentaren op de streamverslagen ook al het onderspit moeten delven en dat zit me nog steeds niet lekker.
quote:Check.
Op woensdag 10 oktober 2001 01:52 schreef Cynix ® het volgende:1) Ik wil voor elke TV-uitzending een eigen topic!
En daarbij komt dat 1 doorlopend topic onoverzichtelijk gaat worden. Op pagina 200 een reactie op iets wat er op pagina 1 stond. Kijk anders eens bij het forum op de officiele site van de Belgische BB voor een voorbeeld
Wat maakt het uit als je ergens op reageert en je weet niet meer op welke dag die bewoner dat zei. BB is een doorlopende soap, dus daarom ook maar een doorlopend topic.
Is ook veel handiger als je iets wilt quoten van een paar dagen geleden. Zit dan in hetzelfde topic, dus knippen en plakken hoeft dan niet.
Als je allemaal verschillende topics hebt, verdwijnt de interesse in het topic van 3 dagen geleden. Dat lees je dan niet meer. (oud nieuws) En dat is jammer voor de mensen die niet elke dag kunnen reageren.
Trouwens: dat doe je ook niet als je wel elke dag kunt reageren.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 10-10-2001 10:59]
quote:Ja
quote:OOOOHH YESSSSSSSS!!!!!
Op woensdag 10 oktober 2001 11:15 schreef BB-King het volgende:
Voor elke TV-uitzending een eigen topic!
Spannende poll, het is weer een nek aan nek race RC!
quote:Niks niet nek aan nek race. De uitkomst is duidelijk
Op woensdag 10 oktober 2001 11:49 schreef the-O het volgende:
Durft er al iemand te gokken op de eindstand?Spannende poll, het is weer een nek aan nek race RC!
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 02:13 schreef Roache_ het volgende:
<knip>Fashionably_Late reageert zowieso pas een paar dagen nadat iets gebeurd is, maar om het forum nou om haar heen te bouwen....... (Hahaha, lachen om m'n eigen grollen blijft erg leuk!! Sorry FL, maar ik Moest je naam eer aan doen!
)
Toen ik het postte wist ik het natuurlijk al....dat ik dit te horen zou krijgen.... <smile met pruillipje>
Maar ik kijk bijna altijd de herhaling en dan is er nooit meer iemand....tenminste niet zo veel iemanden die nog wat reageren.......
quote:ja! ja! ja! jaaaaaaaaaaaa!!!!!
Op woensdag 10 oktober 2001 11:45 schreef dot het volgende:
Ik wil ook voor elke uitzending een topic. (optie 1) Ik ga voor orde in het forum!
Misschien een aardig idee om af en toe eens te kijken naar de topics van "gisteren" ... Om de medefokkers het gevoel te geven dat hun bijdrage er zeker wel toe doet.
quote:Ik zie hier een potentieel poldermodel ontstaan!
Op woensdag 10 oktober 2001 11:45 schreef dot het volgende:
Ik wil ook voor elke uitzending een topic. (optie 1) Ik ga voor orde in het forum!
Misschien een aardig idee om af en toe eens te kijken naar de topics van "gisteren" ... Om de medefokkers het gevoel te geven dat hun bijdrage er zeker wel toe doet.
Alleen, dan moeten wij snelle jongens wel beloven dat we ook écht komen kijken bij de oude TV-topics.
Misschien is het een idee om een soort logboek bij te houden, zodat er niet gesjoemeld kan worden. Of dat, net als bij het topic "Goedemorgen/welterusten in BB3", iedereen die bij die oude troep langs is geweest "GEZIEN" post. Dan weten de achterblijvers dat hun bijdrage wel degelijk is bewonderd.
quote:Je moet stemmen op de optie die je wel wil.
Op woensdag 10 oktober 2001 12:59 schreef Scope het volgende:
Wacht ff, moet ik stemmen op mijn favoriete optie? Of moet ik stemmen op de optie die ik niet wil? Je weet niet meer waar je opmoet stemmen tegenwoordig...
(En dat is natuurlijk optie 1 )
quote:Ik ook.
Op woensdag 10 oktober 2001 13:03 schreef scanman01 het volgende:
1. Ik wil voor elke TV-uitzending een eigen topic!
Jompels,
Slaapmeisje
Ach, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. De meerderheid beslist wat mij betreft.
quote:CX, dat is nu!
Op woensdag 10 oktober 2001 02:19 schreef Cynix ® het volgende:
Morgen beslissen we, iig vóór de volgende reguliere TV-uitzending.
Ik zal nu maar het algemene TV-topic renamen naar 'TV-uitzending 9 oktober 2001'.
quote:Voor elk topic een SLOTJE?
Op woensdag 10 oktober 2001 17:25 schreef itsme het volgende:
Oke ik wil voor elke topic een slotje!!!
Nu drijf je door Itsme
Bij de streamverslagen ligt het anders. Daar gaat het om het beschrijven van wat er op het moment zélf gebeurt, dat doe je normaalgesproken niet een paar dagen naderhand pas.
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 15:41 schreef Kayuk het volgende:
De tussenstand: (geteld vanaf de laaste)Optie 1: 27 stemmen
Optie 2: 5 stemmen
Optie 3: 1 stem
Waar het mij om gaat is dat ik een centraal topic mis. Soms heb je iets te melden en is het te laat om het nog in 't dagelijkse topic te plaatsen. Dan zou het prettig zijn als je 't in een lopende discussie kunt plaatsen. Meestal plaats ik 't dan in 't topic van de persoon over wie 't gaat of ergens anders.
Ik vind een versplintering van topics altijd een slechte zaak. Beter een paar topics met veel posts dan veel topics met weinig posts.
Groetjes, Ruby
quote:tja ArCee we staan een beetje alleen hierin.... ik ga maar gewoon eerder posten als ik nog mee wil doen...
Op woensdag 10 oktober 2001 19:37 schreef Arcee het volgende:[..]
Waar het mij om gaat is dat ik een centraal topic mis. Soms heb je iets te melden en is het te laat om het nog in 't dagelijkse topic te plaatsen. Dan zou het prettig zijn als je 't in een lopende discussie kunt plaatsen. Meestal plaats ik 't dan in 't topic van de persoon over wie 't gaat of ergens anders.
Ik vind een versplintering van topics altijd een slechte zaak. Beter een paar topics met veel posts dan veel topics met weinig posts.
quote:Mijn mening.
Op woensdag 10 oktober 2001 19:37 schreef Arcee het volgende:
Ik ben altijd laat met posten en mijn briljante-of geniale ingevingen zijn dan als mosterd na de maaltijd.
En dat vind ik zo sneu voor de andere users, die willen ook wel eens een verzetje.
quote:Toe nou , doe nou
Op woensdag 10 oktober 2001 17:29 schreef Cynix ® het volgende:
Slotjes lijken mij niet nodig.
Knip
Wie gaat eruit donderdag? En waarom dan wel?
Dat is ook gewoon 1 doorlopend topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |