abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 01:52:07 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1860417
Zoals altijd ben ik ook nu niet te beroerd jullie te laten participeren in het forumgebeuren. Wat wil het geval? We hadden elke dag 'n topic voor de reguliere TV-uitzending, maar sommigen die pas de herhaling keken voelden zich daar voor joker posten, want voordat zij goed en wel hun commentaar konden geven zat de rest alweer in het topic voor de volgende dag.
Als experiment dus maar een doorlopend topic geopend voor de TV-uitzendingen, gewoon lekker doorposten tot 255.
Helaas, ook niet goed. Vanwege teveel van het goede.

Dus zegt u het maar weer (hier komt het polletje):

1) Ik wil voor elke TV-uitzending een eigen topic!
2) Ik wil één TV-topic en gewoon doorposten!
3) Mij maakt 't geen moer uit, als ik m'n ei maar kwijt kan.

Voor de live-uitzendingen komen vanzelfsprekend sowieso aparte topics.
Aan u allen, als geliefde user, de keus.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 oktober 2001 @ 01:54:39 #2
862 Arcee
Look closer
pi_1860426
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 01:52 schreef Cynix ® het volgende:
Check!

Veel handiger. Zo kun je ook als je de avonduitzending gezien hebt of een dag later pas gekeken hebt je opmerkingen nog kwijt zonder dat ze ongelezen onderin in 't topic belanden.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 oktober 2001 @ 01:56:43 #3
862 Arcee
Look closer
pi_1860434
We zouden de BB3-posters natuurlijk ook in 2 groepen kunnen verdelen:

Arm: zij die elke dag een nieuw topic willen
Rijk: zij die lekker doorposten in 1 topic

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 02:00:26 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1860442
Ik vind alles best zolang je mij maar niet gaat vergelijken met Hummie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_1860455
Ik ga voor:

Ik bekijk namelijk bewust de reacties op de TV-uitzendingen, vrijwel direct nadat ik de uitzending heb gezien. Ik zou zelfs liever zien dat 'commentaren op de streamverslagen' ook per dag werd geregistreerd.

Dat maakt het allemaal wat overzichtelijker.

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1860464
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 02:00 schreef Cynix ® het volgende:
met Hummie.
Met ElizabethR,

Ik vind de optie om een doorlopend topic te hebben niet fijn. Ik vind het erg prettig om per dag te kunnen nazoeken hoe en wat.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 10 oktober 2001 @ 02:13:31 #7
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1860468
Eigenlijk vind ik een topic per dag ook wel zo handig..

Stel je voor dat Kelly morgen in de uitzending iets leuks zegt en ik na drie weken dat nog eens wil aanhalen omdat ze iets nóg leukers zegt, dan moet ik vierhonderd pagina's doorworstelen voor de desbetreffende quote, terwijl m'n post-it memo zegt dat ze dat leuke ding zei op 11 oktober.

Och, het ging al een paar jaar goed met een topic per dag, en waarom zou je een beproefd succes willen veranderen? Fashionably_Late reageert zowieso pas een paar dagen nadat iets gebeurd is, maar om het forum nou om haar heen te bouwen....... (Hahaha, lachen om m'n eigen grollen blijft erg leuk!! Sorry FL, maar ik Moest je naam eer aan doen! )

Ben te zaai voor een signature
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 02:19:36 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1860479
Morgen beslissen we, iig vóór de volgende reguliere TV-uitzending.
  Redactie Frontpage woensdag 10 oktober 2001 @ 02:21:35 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1860486
quote:

3) Mij maakt 't geen moer uit, ik kijk toch niet.

pi_1860492

Is veel overzichtelijker... Dus ik zou het liever zo houden...

Redactie Frontpage woensdag 10 oktober 2001 @ 02:27:12 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1860497
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 01:56 schreef Arcee het volgende:
We zouden de BB3-posters natuurlijk ook in 2 groepen kunnen verdelen:
Arm: zij die elke dag een nieuw topic willen
Rijk: zij die lekker doorposten in 1 topic
je bedoelt drie groepen:
Spanje: zij die pas kijken als Priscella erin komt en toch af en toe wat willen roepen, ongeacht in welk topic.
pi_1860640
Elke uitzending een eigen topic. Dat is overzichtelijker. Als iemand post in een topic van een paar dagen oud stijgt dat topic vanzelf in de lijst dus ik zie niet in waarom het ongelezen zou blijven. Commentaar op de streamverslagen per dag zou ik overigens ook overzichtelijker vinden.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 03:29:25 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1860646
Hmmm, Arcee (en F_L) lijken tot nu toe ietwat in de minderheid. Maar er kan nog van alles gebeuren.
pi_1860653
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 01:54 schreef Arcee het volgende:

Check!

Veel handiger. Zo kun je ook als je de avonduitzending gezien hebt of een dag later pas gekeken hebt je opmerkingen nog kwijt zonder dat ze ongelezen onderin in 't topic belanden.

Doublecheck !!
pi_1861095

Ik ben faliekant TEGEN alles in 1 topic. Wat ongelooflijk onoverzichtelijk. Hier zie ik nou werkelijk het nut niet van in. Het argument dat ik ergens las dat het niet leuk zou zijn om pas de andere dag op een afleveringstopic te reageren, gaat ook op als je alles in 1 topic pleurt.
Bovendien weet je op een gegeven moment niet meer over welke dag het gaat. En ook: stel dat je een aflevering mist. Je zou van voren niet meer weten waar je van achteren op moest reageren. Nee, een belachelijk idee.

Ach, veel zin heeft het niet, deze poll, aangezien alles al in 1 topic is gepleurd.

Ik heb bij de commentaren op de streamverslagen ook al het onderspit moeten delven en dat zit me nog steeds niet lekker.

pi_1861171
quote:

Check.
pi_1861198
Ja, elke TV-uitzending een eigen topic. Ik lees toch alles wel

En daarbij komt dat 1 doorlopend topic onoverzichtelijk gaat worden. Op pagina 200 een reactie op iets wat er op pagina 1 stond. Kijk anders eens bij het forum op de officiele site van de Belgische BB voor een voorbeeld

Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
  Moderator woensdag 10 oktober 2001 @ 10:12:36 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1861299
1 topic per uitzending
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_1861437
Dat gaat goed

Schopje

woensdag 10 oktober 2001 @ 10:36:40 #20
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1861465
iedere uitzending eigen topic. Voor de overzichtelijkheid.
Nou doe je het weer!
  woensdag 10 oktober 2001 @ 10:42:29 #21
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1861496
Optie 1
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1861542
Voor elke uitzending een apart topic please.
pi_1861546
Voor elke uitzending een apart topic please.
  woensdag 10 oktober 2001 @ 10:57:23 #24
3542 Gia
User under construction
pi_1861576
Doorlopend!

Wat maakt het uit als je ergens op reageert en je weet niet meer op welke dag die bewoner dat zei. BB is een doorlopende soap, dus daarom ook maar een doorlopend topic.

Is ook veel handiger als je iets wilt quoten van een paar dagen geleden. Zit dan in hetzelfde topic, dus knippen en plakken hoeft dan niet.

Als je allemaal verschillende topics hebt, verdwijnt de interesse in het topic van 3 dagen geleden. Dat lees je dan niet meer. (oud nieuws) En dat is jammer voor de mensen die niet elke dag kunnen reageren.

pi_1861586
Als je niet elke dag kan reageren, ga je in een doorlopend topic ook niet uitvogelen wie wat over welke uitzending op welke dag heeft gezegd.

Trouwens: dat doe je ook niet als je wel elke dag kunt reageren.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 10-10-2001 10:59]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')