quote:Ze hadden toch een nummer over de Radio ofzo? Is misschien leuk voor Me First and the Gimme gimmes.
Op woensdag 28 november 2001 18:53 schreef Noodles het volgende:[..]
The Corrs <----> Punkrock topic?
Ik snap de link niet helemaal.
NNANANA I LISTEN TO THE RADIOOOOOOOOO RADIOOOOOOOO WOOAAAAAAAAAUUUUUUUWWWWW RADIO!
well, ik ben van de week dus naar de tandarts geweest en dat was heel leuk want ik had 0 gaatjes nog steeds en de tandarts was verbaast dat mn gebit nog zo mooi was
maja, toch maar weer ff ontopic
gaat lekker met de drummers in de punk(rock)scene zeg.. dit jaar hebben de drummers van Leftover Crack, Tiger Army, Satanic Surfers, Alkaline Trio, Ten Foot Pole, the Impossibles, Small Brown Bike en Jersey hun band al tot ziens gezegt.. ik hoop niet dat dit een trend wordt ofzo...
naja, of wel, als er bij iedere band nieuwe, BETERE drummers komen
quote:WAAAT!?
Op woensdag 28 november 2001 20:47 schreef iroQuai het volgende:
gaat lekker met de drummers in de punk(rock)scene zeg.. dit jaar hebben de drummers van ...Satanic Surfers.....hun band al tot ziens gezegt.. ik hoop niet dat dit een trend wordt ofzo...
quote:Ik zeg slechts: NOFX - Please Play This Song On The Radio
Op woensdag 28 november 2001 19:04 schreef =HellFire= het volgende:Ze hadden toch een nummer over de Radio ofzo?
quote:WTF?!?!?!?! Rodrigo weg bij Satanic Surfers?
Op woensdag 28 november 2001 20:47 schreef iroQuai het volgende:
oww, we hebben t niet meer over punkrock?well, ik ben van de week dus naar de tandarts geweest en dat was heel leuk
want ik had 0 gaatjes nog steeds en de tandarts was verbaast dat mn gebit nog zo mooi was
maja, toch maar weer ff ontopic
![]()
gaat lekker met de drummers in de punk(rock)scene zeg.. dit jaar hebben de drummers van Leftover Crack, Tiger Army, Satanic Surfers, Alkaline Trio, Ten Foot Pole, the Impossibles, Small Brown Bike en Jersey hun band al tot ziens gezegt.. ik hoop niet dat dit een trend wordt ofzo...
naja, of wel, als er bij iedere band nieuwe, BETERE drummers komen
quote:Zal ik dan toch de link leggen met punkrock? De oude gitarist (Michiel, die nog wel in de clip als gitarist te zien is) en de bassist (m'n broer BTW
Op woensdag 28 november 2001 19:17 schreef WaterBlade7 het volgende:
Nu we het toch niet over punkrock hebben (), ik zag laatst op de box een clip van 'Within Temptation - Ice Queen". Wat een vreselijk goed nummer is dat zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |