abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145527
quote:
op 02-27-2000 om 01:53 AM schreef Djeez het volgende:
Ik weet dat iedereen zich wel ergert aan een bepaalde artiest of muziekstijl, dus kom maar op!
Zelf heb ik een gruwelijke teringhekel aan alles wat maar R en B is, aan jonge sletjes als Britney en Christina en aan onze gezellige oosterbuur Heino en andere Schalgerzangers. ( Sorry Ludo ) Toch luister ik nog liever naar Frans Bauer dan naar zo'n goedkoop R en B-sletje of homo. Maar vertel me nu es jullie muziekergernissen.

Zo en hier weer lekker verder over R&B enzo!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_145528
Sorry m'neer de moddereter, toen ik begon stond die van Jewel er nog niet.

Slotje please!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  vrijdag 3 maart 2000 @ 11:41:00 #3
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_145529
Om maar met Doordevil te spreken: de kromste songteksten ooit van Van Dik Hout: Het is niet erg dat je soms de fout in gaat...
en meer van dat valse gekweel van die Buitenhuis, die zijn tanende zangkwaliteiten probeert te vedoezelen door een verbond te sluiten met Acda en De Munnik (onder het mom van: if you can't beat them....)
Echt niet begrepen dat dit bandje ooit uit de oefenruimte heeft mogen komen.

Dennis

Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  zaterdag 4 maart 2000 @ 08:34:00 #4
1829 Jewel
De enige echte!
pi_145530
quote:
op 03-03-2000 om 10:48 AM schreef BooBooSan het volgende:
Sorry m'neer de moddereter, toen ik begon stond die van Jewel er nog niet.

Slotje please!

Ja, sorry m'neer de moddereter toen ik begon stond die van BooBooSan er ook nog niet.

Maar doe maar geen slotje op deze want die van mij is verdwenen.

* Jewel had gewoon een slotje op haar topic ook afdoende gevonden!!!!!!.

------------------
Groetjes van Jewel.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 04 Maart 2000).]

zaterdag 4 maart 2000 @ 13:35:00 #5
1656 GEeR+
een schaduw
pi_145531
quote:
op 03-03-2000 om 11:41 AM schreef Is2Funky het volgende:
Om maar met Doordevil te spreken: de kromste songteksten ooit van Van Dik Hout: Het is niet erg dat je soms de fout in gaat...
en meer van dat valse gekweel van die Buitenhuis, die zijn tanende zangkwaliteiten probeert te vedoezelen door een verbond te sluiten met Acda en De Munnik (onder het mom van: if you can't beat them....)

Wow! Gronden waar je dit op baseert, aub?? Ik kan me voorstellen dat je niet van Van Dik Hout houdt () maar je kritiek slaat nergens op. Grote delen van hun teksten zijn juist wel heel mooi. (Drank is een priester, de kroeg is een kerk, waar ik in stile mijn gebeden lijd. Dus zeg me zuster, wanneer kruis je mijn weg, dan neem ik een slok zodat je mooier lijkt...)
Je kan zeiken wat je wilt, maar misschien is het wel gewoon zo dat je er alleen maar niet van houdt.

Met punk is het totaal iets anders, dat zuigt gewoon... Op Bad Religion en Therapy? (als je dat punk mag noemen) na, heb ik eigenlijk nooit een intelligente punkband mogen bewonderen.
Weten die punkjongens soms niet wat akkoorden zijn ofzo??

Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
  maandag 6 maart 2000 @ 22:05:00 #6
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_145532
Wow! Ik mag hopen dat je als blinde ziener toch over een redelijk goed gehoor beschikt. Dan heb je toch gronden genoeg?

Dennis

FOK!fossiel dinsdag 7 maart 2000 @ 18:16:00 #7
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_145533
Uhm.. Vengaboys, Spice-Girls, Westlife, 5ive, Boyzone, BSB ..

maar vooral Vengaboys

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_145534
Is2Funky schreef:
Om maar met Doordevil te spreken: de kromste songteksten ooit van Van Dik Hout: Het is niet erg dat je soms de fout in gaat..
----------------------------
Soms wel krom ja, ook een leuke van hen is:
"de kous over je kop"

toch hou ik er wel van, vind de bieuwste "Dromendief" errug mooi, ook de tekst!

Zolang er was is, is er leven.
  vrijdag 10 maart 2000 @ 01:37:00 #9
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_145535
quote:
...Om maar met Doordevil te spreken...
ten eerste: spreek voor jezelf en laat een ander dat niet doen en bovendien als je van beide "groepen" samen ("De Poema's") de geschiedenis kende zou je zo'n opmerking niet eens maken.
Bovendien heb jij waarschijnlijk nooit de emoties gehoord in nummers al "meer dan een ander, film van één seconde, enz.
En zolang je de kwaliteit van dat soort nummers niet waardeert kan ik je van harte Marco Borsato en De Kast aanraden, want dat is pas echt Candle Light op muziek!!!!
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_145536
Kan iemand we uitleggen waarom die irritante vegaboyz niet gewoon de pijp uit zijn gegaan toen hun vliegtuig neerstorte ???

Meer BAGGER : Sletje Spears, Christina Agueliria [ofzo], Abel uughg , Five, Westlife, Shania Twain, Mariah Carey, Rollergirl, Volumia[heeft niet lang te leven], Marco Borsato, DJ? Jurgen , Blink182 , van Brand-Hout, Aqua, and the list goes on.

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  vrijdag 10 maart 2000 @ 20:35:00 #11
1853 McPhisto
Dus........
pi_145537
quote:

Dennis

Je kan altijd nog naar robbert long toe...... .
Maar vandikhout is toch zeker de beste nederlandse band van de laatste 15 jaar.

Tja, verzin eens iets nieuws......
  maandag 13 maart 2000 @ 16:29:00 #12
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_145538
1. Als ik iemand aanhaal betekent dat niet dat ik niet voor mezelf spreek..
2. Beste nederlandse band van de afgelopen 15 jaar? Dan had Double Date toch ook het songfestival moeten winnen (net zo vals)
3. Stelling is: muziek waar JE een hekel aan hebt. Over smaak valt te twisten, maar kom niet aanzetten met 'de beste band van de laatste 15 jaar', wees eerlijk. Buitenhuis schrijft wellicht goede teksten, maar kan hij die niet door iemand die kan zingen laten vertolken?
En ja, Robert Long maakt(e) hele goede teksten! (al eens naar geluisterd voordat je naar hem verwees? )

Dennis

PS wat de historie van de Poema's? (het clipje op TV is een verzinsel of wist je dat niet?)

maandag 13 maart 2000 @ 16:30:00 #13
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_145539
1. Als ik iemand aanhaal betekent dat niet dat ik niet voor mezelf spreek..
2. Beste nederlandse band van de afgelopen 15 jaar? Dan had Double Date toch ook het songfestival moeten winnen (net zo vals)
3. Stelling is: muziek waar JE een hekel aan hebt. Over smaak valt te twisten, maar kom niet aanzetten met 'de beste band van de laatste 15 jaar', wees eerlijk. Buitenhuis schrijft wellicht goede teksten, maar kan hij die niet door iemand die kan zingen laten vertolken?
En ja, Robert Long maakt(e) hele goede teksten! (al eens naar geluisterd voordat je naar hem verwees? )

Dennis

PS wat de historie van de Poema's? (het clipje op TV is een verzinsel of wist je dat niet?)

pi_145540
ALLES wat ze op Radio Hollands Glorie draaien en ook de vengaboys en dat soort zooi
  maandag 13 maart 2000 @ 20:17:00 #15
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_145541
quote:
op 03-13-2000 om 04:30 PM schreef Is2Funky het volgende:
1...Over smaak valt te twisten...
2... PS wat de historie van de Poema's? (het clipje op TV is een verzinsel of wist je dat niet?)...

Over punt 1 heb je inderdaad gelijk: Ik vind Martin Buitenhuis namelijk wel mooi zingen (vol emotie en oprecht).
Over punt 2: Ik heb geen idee wat je voor clipje bedoelt. Ik weet alleen dat ze wel eens vaker samen gespeeld hebben en dat dit géén poging was van VDH om A&dM te overtroeven.

maandag 13 maart 2000 @ 20:39:00 #16
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_145542
quote:
op 03-13-2000 om 08:17 PM schreef Sweetheart het volgende:
Over punt 1 heb je inderdaad gelijk: Ik vind Martin Buitenhuis namelijk wel mooi zingen (vol emotie en oprecht).
Over punt 2: Ik heb geen idee wat je voor clipje bedoelt. Ik weet alleen dat ze wel eens vaker samen gespeeld hebben en dat dit géén poging was van VDH om A&dM te overtroeven.

Het clipje waarin door oa Spijkerman en De Leeuw (Paul) gespeeld wordt dat er een jeugdbandje bestond dat de Poema's heette. De huidige Poema's zijn dan zgn. een reunie van het stel.
En inderdaad, ik vind je geen slechter mens wanneer je Buitenhuis wel mooi vindt zingen al is dat voor mij moeilijk voor te stellen (maar alla... de topicplaatser vroeg me welke muziek ik vreselijk vind..)

Dennis

dinsdag 14 maart 2000 @ 01:07:00 #17
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_145543
* Zusje houdt niet van schlagers.

pi_145544
Wow, das een groep waar ik van YAK evenals B.E.D. Gelukkig zijn ze verstandig genoeg geweest om ze te boycotten. Eigelijk vind ik alles uit de Bolland&Bolland studio's walgelijk.

En Sugar-Lee hooper. Niet omdat ze lesbisch is. Ze is gewoon iets te gezellig....

dinsdag 14 maart 2000 @ 09:47:00 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_145545
quote:
Wow! Gronden waar je dit op baseert, aub?? Ik kan me voorstellen dat je niet van Van Dik Hout houdt () maar je kritiek slaat nergens op. Grote delen van hun teksten zijn juist wel heel mooi. (Drank is een priester, de kroeg is een kerk, waar ik in stile mijn gebeden lijd. Dus zeg me zuster, wanneer kruis je mijn weg, dan neem ik een slok zodat je mooier lijkt...)
Je kan zeiken wat je wilt, maar misschien is het wel gewoon zo dat je er alleen maar niet van houdt.

Sorry, Geer+, maar ik kan het alleen maar met Is2Funky eens zijn. Buitenhuis heeft een bijzonder onvaste en onzuivere stem, en hij kan echt geen toon dragen. Hoewel ik toegeef dat de flard die je zojuist citeert best mooi is, heeft de beste man ook het ergste van het ergste gecreeerd.
    Kom bij me liggen
    Sla je arm om me heen
    ik heb het koud
    gehahad

Hoezo 'kom bij me liggen ik heb het koud gehahad'? Dan is dat mokkel mooi te laat. Donder dan maar weer op. Waar was dat mens toen hij het echt koud hahad? Sjongejonge.

of deze, die mij echt bosbrand in mijn liezen bezorgt:

want ik kan niet leven
    zonder alles of niets

Zo vaag heb ik het werkelijk nog nooit gehoord. Volgens die redenatie zou je ook WEL kunnen leven zonder niets of alles. Of MET alles of niets of MET niets of alles.
Of alles.
Of niets.
Djiezus... ik kan me zoooo opvreten over dit soort semi-diepzinnig gezanik dat ook maar meteen klakkeloos mooi wordt gevonden omdat het als je er niet over nadenkt op het eerste gehoor best mooi LIJKT.

Iemand zei ook: 'Beste band van de afgelopen 15 jaar'? Ik denk dat je dan nog wat plaatjes moet luisteren ter vergelijking.

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 14 Maart 2000).]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_145546
quote:
op 03-10-2000 om 08:35 PM schreef McPhisto het volgende:
Maar vandikhout is toch zeker de beste nederlandse band van de laatste 15 jaar.

Dan vlak je wel Roberto Jacquetti and the Scooters uit JA!! En de Jazzpolitie, en VOF de Kunst......DAT ZIJN PAS NEDERLANDSE BANDS VAN ALLURE
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 16:34:00 #21
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_145547
quote:
[b]op 03-14-2000 om 11:09 AM schreef Love Mae King het volgende: [/b
Dan vlak je wel Roberto Jacquetti and the Scooters uit JA!! En de Jazzpolitie, en VOF de Kunst......DAT ZIJN PAS NEDERLANDSE BANDS VAN ALLURE

Vergeet je The Shorts niet, LMK? ('Comment ça va?'....etcetera)

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 14 maart 2000 @ 20:59:00 #22
2792 sproet
the one and only !
pi_145548
DURAN DURAN
ABBA BÁÁÁÁHG KOTS KOTS KOTS KOTS
[url=http://www.roeler.iwarp.com/images/sproetwctegel.jpg][b]een sproet in de morgen is een dag zonder zorgen!![/b][/url]
pi_145549
Het enige wat mij intereseert nu is PINKPOP 2000, Dat gaat ROELEN en ik zal erbij zijn !!!

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  dinsdag 14 maart 2000 @ 21:12:00 #24
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_145550
Om terug te komen op de oorspronkelijke vraag en om de anti- of pro-VanDikHout discussie te stoppen; waar ik dus echt een hekel aan heb is BZN, Jantje Smit, enz. Kortom die hele vreselijke palingsound.
pi_145551
Als ik begin met opnoemen ben ik bang dat ik voorlopig niet meer ophoud.
Freestyle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')