Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 4 oktober 2001 *dierendag*
Sandy is in de BB tijd al 4 kilo afgevallen. Gert Jan denkt dat hij al wel 7 kilo kwijt is.
(Gert Jan en Frank worden met de week geschikter trouwens)
Sandy staat wat te luisteren in haar legeroutfit. Ze heeft ook een wat zware stem, dus past wat dat betreft wel goed bij Kelly
Pascal vertelt dat hij ook erg bang was eruit te moeten. Sandy zegt dat ze zich vast wel snel op haar gemak zal voelen in dit nieuwe huis.
Coos vraagt aan Audrey hoe het in Spanje is afgelopen... (er schijnt daar iets te zijn gebeurd de laatste week dat hij er was). Audrey zegt dat alles met een sisser is afgelopen.
Diane gaat naar Andries toe en vraagt hem toch waarom hij Audrey heeft gekozen. Andries legt uit dat dat was omdat ze veel zekerder overkwam. Dat was de enige reden.
Het arme deel gaat aan de afwas en beginnen de puinhoop wat op te ruimen. Diane zegt dat ze Audrey wel een goede keuze vindt. Daarmee lijkt de zaak afgedaan!
Sandy zit intussen relaxed op de bank met Coos te praten over het weer in Spanje en andere interessante zaken!
Sandy had niet verwacht dat ze naar Almere zou gaan deze week. Ze had net allemaal spulletjes gekregen, een bal en tape voor haar laarzen..
Van Audry had ze wel het iidee.
Kel zegt iets op de achtergrond. Coos zegt tegen S. dat je ontzettend met Kel kunt lachen, dat het zo'n leuke meid is.
0.10 Het gesprek gaat nu over de vertrekprocedure. Diane wordt naar de dagboekkamer geroepen.
Diane : We moeten heel goed kijken of de alarmtasjes er niet nog zijn. Audrey en Coos bij het hek. Audrey : Ik ben zo moe. Ik slaap wel. Coos : Hoe is het verleden week afgelopen ? Audrey : Er is niks aan de hand.
0.16 Coos : Je gaat je hier vervelen. We hebben het daar (arm) leuker als hier. Sandy vertelt Coos dat Leo, Priscella en Tania hebben gelopen. Coos : Priscella gelopen ? Sandy : Ik dacht dat Tania zou gaan, Audrey voelde ik al een beetje. Coos over Kelly : Kan je mee lachen. Een onwijs leuk mens. Coos vertelt dat zij twee keer per dag eten in het arme deel, het andere team drie keer. Coos : Je valt onwijs af. Voor Ries vind ik het een beetje sneu. Pascal in de keuken : Ik had totaal niet het gevoel dat ik zou gaan, maar dat had Richard ook niet.
In Spanje hadden we een beetje meer actie, een beetje jenne enzo..dat kan hier echt niet...
Sandy is op zoek naar het bestelboek. Ze krijgt koffie van Coos.
S:Hebben jullie al veel rare dingen besteld??
P: Nee..geen rare dingen! (twee dildo's)
Pascal roept opeens: Het zijn die beesten joh die die herrie maken!! We moeten zometeen wel ff kijken wat voor beesten het zijn.
Het koffieapparaat doet het weer bijna niet!
Van Frenk krijgt hij door het hek heen de tip om de koffie wat minder aan te drukken. Gedoe volgt...Pascal doet het niet goed..hij doet het niet hoor. Frenk wordt een beetje ongeduldig...
Hij doet het!!! Frank blijft aanwijzingen geven: blablabla...
Audrey zegt dat ze soms wel kan kankeren .... waarna ze meteen naar Danielle kijkt. "Sorry Daantje", zegt ze meteen... "Ik bedoel dat ik soms wel kan zeuren"... Audrey zegt ook dat de mensen in Spanje niet echt een groep is en dat ze nu al het idee heeft dat dat in het huis in Almere wel het geval is. Daan zegt dat het team van Gert Jan niet echt een team is, maar dat dat waarschijnlijk nog wel komt.
Het valt wel weer op dat er in het arme deel nu wel weer veel gesproken wordt... In het rijke deel is het nu vrij rustig en wordt er niet veel gesproken.
Pskwal heeft honger, vraagt zich af of ze de sateh nog krijgen. Ziet zaziki in de ijskast staan.
Coos schuimt nu toch de melk op in het apparaat.
OOOOOOOOOOOOwwwww YES klinkt door het huis...
Sandy: Wat is dat???
Pascal: Dat doet ze altijd, dat is haar yel! ( KEL!
)
Gert Jan zit aan de andere kant van het hek mee te luisteren met het gesprek in het arme deel. Hij lijkt zo langzamerhand de mensen van team Andries leuker te vinden dan zijn eigen teamgenoten (geef hem eens ongelijk).
Audrey, die inderdaad enigszins een 'Mona' uitstraling heeft (van BB1), zit aandachtig naar iedereen te luisteren.
Sandy zit duidelijk te genieten van een drankje of koffie. Wat het precies is is niet duidelijk. Af en toe maakt ze met haar lage, zwoele stem een opmerking.
Opnieuw heeft Danielle haar batterij niet in de zender zitten.
Audrey zegt dat Andries wel een leuke captain lijkt en Danielle geeft haar meteen gelijk.
Sandy drinkt lekker een bakkie koffie en paskwal zegt dat ze met haat neus in de boter is gevallen in RIJK (daar heeft ze zelf voor gezorgd;RED)
P:Wij hebben er vier gewonnen en twee verloren....
C: Morgen kan het over zijn.
C: Hier ligt de hele la vol met snoep Sandy!! Neem het er wel van want aan de andere kant heb je nix!
Sandy: Jullie zien er wel dun uit...een beetje ingevallen.
Coos: Ging Precilla écht hardlopen joh??? Heeft ze het een beetje naar d'r zin daar??
San: één dag heeft ze gelopen...en ja ze kwam helemaal los!!
Coos: Echt??
San: Ja helemaal!! Hartstikke leuk! Ze ging lopen met Tanja...helemaal leuk, echt waar!!!
Pascal vraagt tussenddor of Sandy zijn haar wil knippen. Ze is niet echt enthuosiast maar stemt toch toe.Morgen een kappersschaar bestellen.
Kel roept uit de badkamer...ze wil chips of wat te drinken... :)Ze zit in het bubbelbad.
Sandy: Ik ga me omkleden ik wil ook in het bad!
Pascal zegt dat het helemaal niet gek is als ze in bikini in het bad wil...da's heel normaal!
Coos wordt verbonden door Pascal...er is iets met zijn voet.. ieuw...closeup van een bebloede teen!!!!
Coos: Daan!! Luister es!! Ik had toch een blauwe teen??? Nou spuit er bloed uit en nou is ie opeens niet blauw meer!!!!!!!!!
Daan: Nou..dan was het een bloed blaar!
Coos: Najaaaaaaaaaaa wat raar!!
0.28 Frank is klaar met uitleggen. Pascal in de keuken : Coos ik heb honger, jij niet ? Kelly roept op de achtergrond : O yes. Sandy lacht : Wat doet ze ? Pascal : Dat doet ze altijd. Speaker : Wil Diane naar de dagboekkamer komen ? Sandy : Ik doe dit morgen wel allemaal (lezen). Pascal : O wat ben ik blij. Morgen drie kwartier op de loopband. Coos : Ik denk dat we morgen weer terug zijn daar. Pascal tegen Sandy : We hebben vier battles gewonnen en twee verloren. Pascal : Morgen gaan we koken als we hier nog zijn. Coos : Moet je een beetje slagroom op je koffie ? Sandy : Ja lekker. Coos laat de snoepvoorraad en de inhoud van de koelkast zien aan Sandy. Hij zegt dat ze moet genieten omdat het zo afgelopen kan zijn. Pascal : Zie je niet dat Coos is afgevallen ? Sandy : Ja, een beetje ingevallen. Coos : Ging Priscella ook lopen ? Sandy : Ja, één dag. Coos : Was ze een beetje in haar sas ? Sandy : Ja, ze kwam helemaal los. Echt, leuk. Hardlopen, gewichtheffen met die balk. Ed stond er om heen. Gert Jan komt er bij. Hij zegt dat Kelly soms misbruik maakt van haar enkel en dat ze nu als een koningin in het bubbelbad zit. Coos : Daan, ik had een blauwe teen, dan spuit er bloed uit en nou is ie niet blauw meer. Coos vertelt Gert Jan dat hij blaren heeft omdat hij nieuwe schoenen had.
Er staat een halve meter schuim op het bad..
Sandy springt er naakt bij nadat Kelly verteld dat het haar nix uitmaakt wat ze uitzenden: NOOOOOO Schijt!!!!!!!
Iemand klopt(!) op de deur....Binnen!!! tis Coos! komt zijn teen laten zien. Gaat weer weg.
Sandy eet in het bad...Kelly gaat ff op de rand zitten...warrm!
(kan het niet zo goed verstaan)
Maar ze hebben het over Spanje gloof ik. En over de reis. Onweer hadden ze in Spanje.
K:Dus Audry en jij sliepen samen in 1 bed??
S: Ja
K: Gewoon lekker gezellig.... wat gemeen dat jullie nou uit elkaar zijn..
Ze hebben een gemeenschappelijke uitgaansgelegenheid ofzo (k+ S)
K: Zooooo gezellig daar!! Alleemaal leuke vrouwen!!
Ze kennen ene corrine die daar altijd achter de bar staat.
(bubbeldebubbel)
[He, wat fijn voor Kel...]
Kelly komt uit de badkamer, GJ: dat zag er leuk uit, marsmellows enzo.. P: In bad? Moet ze zo wel opruimen.. P: Coos, kijk nou uit.. Coos zit te knoeien met koffie op de witte bank, Pascal maakt zich druk over sancties en drijvende marsmellows in bad.
0.51 Sandy : Ik vind het jammer dat Richard weg is. Pascal komt de dames eten brengen. Kelly : Is het warm ? Pascal : Nee. Kelly vindt het wel warm. Kelly : Sorry, ik heb je uitgenodigd maar ik ga er uit. Ze stapt uit het bad. Sandy vraagt Kelly naar haar enkel. Kelly gaat onder de douche.
0.56 Ik heb een paar minuten gemist. Sandy staat zich af te drogen. Dan gaat de stream naar de woonkamer. Gert Jan : Heerlijk, maar ik had liever die zalm gehad. Pascal : Het is ook nooit goed bij jou. Iedereen krijgt nieuwe kleding aan de overkant behalve wij. Daan ook. Gert Jan : Omdat ze small had. Staat in het boek dat iedereen eigen kleding krijgt ? Pascal : Iedereen krijgt drie stuks eigen kleding. Pascal tegen Kelly : Ben je dronken ? Kelly : Ja. Het bad was warm en ik heb een hele fles op. Coos : Jongens, ik maak het niet te laat. Gert Jan zegt dat hij nog in bad gaat. Kelly : Ik heb een hele bus Angel erin gespoten. Gert Jan : Lekker. Coos : Morgen eerst een eitje eten en dan lekker sporten. Gert Jan : Ik heb iedere dag gesport, ook toen mijn kies raar deed. Pascal : Toen was je na twee tellen weg. Coos citeert Patty : Coos wil volgende week captain worden. En ze begon over die appel. Gert Jan vertelt het appelverhaal aan Sandy. Pascal : Ik denk dat ze er hele leuke tv van hebben gemaakt. Gert Jan is nieuwsgierig naar de voetbalwedstrijd op tv.
In arm zitten ze nog te kletsen. Het gesprek gaat over nare gewoontes van medebewoners. Danielle houdt er niet van als mensen het woord "kanker" gebruiken (haar moeder is aan kanker overleden) ... en Audrey merkt op dat er iemand was in Spanje die regelmatig van die rochels uitspuugt.
Sandy is aan de klets met Gert Jan in het rijke deel. Er is dit keer geen spoor geweest van leedvermaak over de wissel van rijk naar arm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |