abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:00:33 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1818968
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 4 oktober 2001 *dierendag*

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:01:42 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1818976
Kelly is haar scheermes kwijt en flipt een beetje. Dan vindt ze de mesjes wel, maar is de houder nog steeds zoek. Coos wil de zijne geven, maar Kelly blijft erbij dat ze alleen genoegen neemt met haar eigen. Coos geeft toch de zijne aan Kelly. Ze noemt hem een schat. Coos zegt: "En nou snel douchen want je meurt"....
Gert Jan spreekt Frank erop aan dat hij niet snapt dat hij weg wil. Hij legt uit dat hij Frank net begon te waarderen en dat hij zoiets totaal niet verwacht had. Frank zegt dat hij wel doorgaat. Dat zijn zoontje binnenkort jarig is blijkt ook mee te spelen in het gevoel van Frank. Gert Jan gaat naar het hek en geeft hem een vriendschappelijke hand.

Sandy is in de BB tijd al 4 kilo afgevallen. Gert Jan denkt dat hij al wel 7 kilo kwijt is.
(Gert Jan en Frank worden met de week geschikter trouwens)
Sandy staat wat te luisteren in haar legeroutfit. Ze heeft ook een wat zware stem, dus past wat dat betreft wel goed bij Kelly

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1818984
Diane zegt dat ze moet denken aan haar 'aapje' Aldrico. Frank vraagt zich ook af hoe het met hem gaat.
blabla
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:19:50 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819068
Danielle zegt nog eens dat ze eigenlijk wilde juichen toen duidelijk werd dat Richard weg moest. Omdat Richard naast haar stond vond ze dat ze dat niet kon maken. In een onderonsje zegt ze tegen Coos dat ze ook blij is dat hij er nog is.... (klein minpuntje Daan!)

Pascal vertelt dat hij ook erg bang was eruit te moeten. Sandy zegt dat ze zich vast wel snel op haar gemak zal voelen in dit nieuwe huis.

Coos vraagt aan Audrey hoe het in Spanje is afgelopen... (er schijnt daar iets te zijn gebeurd de laatste week dat hij er was). Audrey zegt dat alles met een sisser is afgelopen.

Diane gaat naar Andries toe en vraagt hem toch waarom hij Audrey heeft gekozen. Andries legt uit dat dat was omdat ze veel zekerder overkwam. Dat was de enige reden.

Het arme deel gaat aan de afwas en beginnen de puinhoop wat op te ruimen. Diane zegt dat ze Audrey wel een goede keuze vindt. Daarmee lijkt de zaak afgedaan!

Sandy zit intussen relaxed op de bank met Coos te praten over het weer in Spanje en andere interessante zaken!

pi_1819071
Sandy verteld dat precilla ging hardlopen in spanje...
Coos reageert heel verbaasd..."ging precilla hardlopen???????"

Sandy had niet verwacht dat ze naar Almere zou gaan deze week. Ze had net allemaal spulletjes gekregen, een bal en tape voor haar laarzen.. Van Audry had ze wel het iidee.

Kel zegt iets op de achtergrond. Coos zegt tegen S. dat je ontzettend met Kel kunt lachen, dat het zo'n leuke meid is.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1819079
0.01 Pascal mist een tasje. Pascal : Ik heb ze geteld en naar de dagboekkamer gebracht. Pascal in de butlertelefoon : Met Pascal, kunnen jullie aangeven of we nog op tijd waren met de saté en kunnen jullie aangeven of we die nog krijgen, dank je wel. Pascal bij het hek : Ik verwachtte Richard. Ons treintje is gaan rollen en het is gewoon heel moeilijk aanhaken nu. Andries : Dat zei je vanmiddag al ja. Diane : Wij krijgen nog twee tasjes. Ik heb geen zin om nog langer ongesteld te blijven, verder boeit het me niet. Pascal : Wat een pech hebben jullie, zitten jullie weer daar. Maar misschien krijgen we morgen weer een battle, of vannacht. Pascal knuffelt met Danielle door het hek. Diane zegt tegen Pascal dat eikels ook leuk zijn om naar te kijken. Diane : In een soap stoppen ze toch ook een loeder. Waarom denk je dat ik er nog in zit ? Danielle : Ik ben heel benieuwd wat de battle is. Kelly blijkt gezegd te hebben dat ze alles eet. Pascal : Ik ga het niet eten, dan ga ik wel daar zitten.

0.10 Het gesprek gaat nu over de vertrekprocedure. Diane wordt naar de dagboekkamer geroepen.
Diane : We moeten heel goed kijken of de alarmtasjes er niet nog zijn. Audrey en Coos bij het hek. Audrey : Ik ben zo moe. Ik slaap wel. Coos : Hoe is het verleden week afgelopen ? Audrey : Er is niks aan de hand.

0.16 Coos : Je gaat je hier vervelen. We hebben het daar (arm) leuker als hier. Sandy vertelt Coos dat Leo, Priscella en Tania hebben gelopen. Coos : Priscella gelopen ? Sandy : Ik dacht dat Tania zou gaan, Audrey voelde ik al een beetje. Coos over Kelly : Kan je mee lachen. Een onwijs leuk mens. Coos vertelt dat zij twee keer per dag eten in het arme deel, het andere team drie keer. Coos : Je valt onwijs af. Voor Ries vind ik het een beetje sneu. Pascal in de keuken : Ik had totaal niet het gevoel dat ik zou gaan, maar dat had Richard ook niet.

pi_1819101
Coos zegt dat hij in het begin niet kin slapen omdat hij ieder moment dacht dat er weer een battle kwam.

In Spanje hadden we een beetje meer actie, een beetje jenne enzo..dat kan hier echt niet...

Sandy is op zoek naar het bestelboek. Ze krijgt koffie van Coos.

S:Hebben jullie al veel rare dingen besteld??
P: Nee..geen rare dingen! (twee dildo's)

Pascal roept opeens: Het zijn die beesten joh die die herrie maken!! We moeten zometeen wel ff kijken wat voor beesten het zijn.
Het koffieapparaat doet het weer bijna niet!
Van Frenk krijgt hij door het hek heen de tip om de koffie wat minder aan te drukken. Gedoe volgt...Pascal doet het niet goed..hij doet het niet hoor. Frenk wordt een beetje ongeduldig...
Hij doet het!!! Frank blijft aanwijzingen geven: blablabla...

vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:30:21 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819118
Audrey vertelt aan Andries dat ze een schrijfster is. Ze is bijna klaar met een roman. Tegen Coos zegt ze dat het om fictie gaat, geen autobiografie. Audrey wil van iedereen weten wat voor werk ze doen.

Audrey zegt dat ze soms wel kan kankeren .... waarna ze meteen naar Danielle kijkt. "Sorry Daantje", zegt ze meteen... "Ik bedoel dat ik soms wel kan zeuren"... Audrey zegt ook dat de mensen in Spanje niet echt een groep is en dat ze nu al het idee heeft dat dat in het huis in Almere wel het geval is. Daan zegt dat het team van Gert Jan niet echt een team is, maar dat dat waarschijnlijk nog wel komt.

Het valt wel weer op dat er in het arme deel nu wel weer veel gesproken wordt... In het rijke deel is het nu vrij rustig en wordt er niet veel gesproken.

pi_1819122
Coos vraagt aan Frenkie of er nog koffiemelk is.
Nee dus.
F: Je kan toch melk koken??
Coos: Ik weet niet hoe dat moet ( )
Pascal: Moet dat gewoon op het fornuis? ( )
F: Ja lekker een beetje opschuimen

Pskwal heeft honger, vraagt zich af of ze de sateh nog krijgen. Ziet zaziki in de ijskast staan.

Coos schuimt nu toch de melk op in het apparaat.

OOOOOOOOOOOOwwwww YES klinkt door het huis...
Sandy: Wat is dat???
Pascal: Dat doet ze altijd, dat is haar yel! ( KEL! )

pi_1819144
Pas: jij ztonk ook naar zweet Coos. Oh wat ben ikblij...
Coos: We hebben helemaal geensetjes gehad
Pas: je valt met je neus id boter tegen sandy
Pas: De battles zijn niet alleen sportief hoor
Coos is druk met de koffie (nog steeds)
Pas: Morgen gaan we koken als we er nog zijn, koken met de mardona..
Coos: moet je slagroom op je koffie?
sandy: ja lekker
Iemand zingt set me free
Pas: wekkertje om 9 uur? tegen coos
Pas: Maar neem het er wel van tegen Sandy
Ze inventariseren de keuken
Ze vinden ijs
Coos: Rijk gaat met 2 dagen wel vervelen hoor
Ze hebben het weer over Priscella dat ze de hele dag heeft hardgelopen.
Pas: Vraagt aan Sandy of ze kan knippen
Ze heeft haar vriendin wel eens geknipt :-)
Priscella kwam helemaal los in Spanje verteld Sandy
Ze ging met Tanja hardlopen en met Ed gewichtheffen
May the force be with u!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:40:12 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819158
Audrey vraagt of het douchen inderdaad in bikini gaat.
Danielle vertelt dat ze dat met de mannen erbij wel doet...maar als ze met Diane in de badkamer is gewoon naakt gaat. Frank zegt dat het hem niet uitmaakt. Andries zegt dat Frank iedere kans aangrijpt om zijn pik te laten zien. Audrey merkt op dat Frank dan waarschijnlijk wat exhibitionistisch is... Frank lijkt daar wel mee in te stemmen. Audrey geeft niet echt haar mening, maar sluit zich waarschijnlijk aan bij Danielle.

Gert Jan zit aan de andere kant van het hek mee te luisteren met het gesprek in het arme deel. Hij lijkt zo langzamerhand de mensen van team Andries leuker te vinden dan zijn eigen teamgenoten (geef hem eens ongelijk).
Audrey, die inderdaad enigszins een 'Mona' uitstraling heeft (van BB1), zit aandachtig naar iedereen te luisteren.

Sandy zit duidelijk te genieten van een drankje of koffie. Wat het precies is is niet duidelijk. Af en toe maakt ze met haar lage, zwoele stem een opmerking.
Opnieuw heeft Danielle haar batterij niet in de zender zitten.
Audrey zegt dat Andries wel een leuke captain lijkt en Danielle geeft haar meteen gelijk.

pi_1819169
Pascal pest Coos omdat hij zo zenuwachtig was vanavond:OOOw wat poepte jij!! Je zat maar aan je jas te frunniken!! Hahahaha.

Sandy drinkt lekker een bakkie koffie en paskwal zegt dat ze met haat neus in de boter is gevallen in RIJK (daar heeft ze zelf voor gezorgd;RED)

P:Wij hebben er vier gewonnen en twee verloren....
C: Morgen kan het over zijn.
C: Hier ligt de hele la vol met snoep Sandy!! Neem het er wel van want aan de andere kant heb je nix!
Sandy: Jullie zien er wel dun uit...een beetje ingevallen.

Coos: Ging Precilla écht hardlopen joh??? Heeft ze het een beetje naar d'r zin daar??
San: één dag heeft ze gelopen...en ja ze kwam helemaal los!!
Coos: Echt??
San: Ja helemaal!! Hartstikke leuk! Ze ging lopen met Tanja...helemaal leuk, echt waar!!!

Pascal vraagt tussenddor of Sandy zijn haar wil knippen. Ze is niet echt enthuosiast maar stemt toch toe.Morgen een kappersschaar bestellen.

Kel roept uit de badkamer...ze wil chips of wat te drinken... :)Ze zit in het bubbelbad.

Sandy: Ik ga me omkleden ik wil ook in het bad!
Pascal zegt dat het helemaal niet gek is als ze in bikini in het bad wil...da's heel normaal!

Coos wordt verbonden door Pascal...er is iets met zijn voet.. ieuw...closeup van een bebloede teen!!!!

Coos: Daan!! Luister es!! Ik had toch een blauwe teen??? Nou spuit er bloed uit en nou is ie opeens niet blauw meer!!!!!!!!!
Daan: Nou..dan was het een bloed blaar!
Coos: Najaaaaaaaaaaa wat raar!!

pi_1819174
0.21 Coos zegt dat ze in Spanje een beetje konden rennen maar hier niet. Sandy : Hoe rennen jullie dan ? Coos : Gewoon rondjes, vierhonderd keer. Pascal heeft nog geen antwoord op de vraag of de saté nog komt. Coos : Moet je een bakkie koffie ? Sandy : Ja lekker. Pascal : Het zijn die beesten die die herie maken. Sandy is aan het lezen, ik denk in de reglementen. Frank vertelt Coos hoe hij koffie moeten zetten. Het lukt Coos niet direct.

0.28 Frank is klaar met uitleggen. Pascal in de keuken : Coos ik heb honger, jij niet ? Kelly roept op de achtergrond : O yes. Sandy lacht : Wat doet ze ? Pascal : Dat doet ze altijd. Speaker : Wil Diane naar de dagboekkamer komen ? Sandy : Ik doe dit morgen wel allemaal (lezen). Pascal : O wat ben ik blij. Morgen drie kwartier op de loopband. Coos : Ik denk dat we morgen weer terug zijn daar. Pascal tegen Sandy : We hebben vier battles gewonnen en twee verloren. Pascal : Morgen gaan we koken als we hier nog zijn. Coos : Moet je een beetje slagroom op je koffie ? Sandy : Ja lekker. Coos laat de snoepvoorraad en de inhoud van de koelkast zien aan Sandy. Hij zegt dat ze moet genieten omdat het zo afgelopen kan zijn. Pascal : Zie je niet dat Coos is afgevallen ? Sandy : Ja, een beetje ingevallen. Coos : Ging Priscella ook lopen ? Sandy : Ja, één dag. Coos : Was ze een beetje in haar sas ? Sandy : Ja, ze kwam helemaal los. Echt, leuk. Hardlopen, gewichtheffen met die balk. Ed stond er om heen. Gert Jan komt er bij. Hij zegt dat Kelly soms misbruik maakt van haar enkel en dat ze nu als een koningin in het bubbelbad zit. Coos : Daan, ik had een blauwe teen, dan spuit er bloed uit en nou is ie niet blauw meer. Coos vertelt Gert Jan dat hij blaren heeft omdat hij nieuwe schoenen had.

pi_1819175
Sandy: Je voelt e al lekker op je gemak Daan. Allemaal vrouwen daar (arm)
GJ: Kelly maakt af en toe misbruik van haar enkel.
Sandy: zit ze nu ih bbelbad? Ik wil er ook in!
Pas: als je liever in je bikini gaat kan dat hoor (?)
Coos heeft een zwelling Pascal heeft pleisters gpakt
Sandy bemoeit zich er ook mee.
Het pus spuit er uit (gatver)
GJ: Op de atlantische oceaan zo gaaf met een board ofzo, je wordt gewoon geschuurd zo cool!!
Coos: Ik had een blauwe teen nu spuit er bloed uit en is ie weer normaal, wat gek! Tegen Daan
Coos: Ik ga niet aftrekken, de teennagel
Coos: ik heb leleijke tene van het sporten
Hij had nieuwe schoenen in spanje en slechte ondergrond
GJ: Morgen tussen 10 en 12 kun je ....
GJ: Je hebt hier meer ruimte om te lopen
Pas: Wat gaan we morgen doen Coos?
GJ hangt weer in zijn favo positie id bank met een glas wijn (?)
May the force be with u!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:47:28 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819200
Sandy zit intussen naakt met Kelly in bad en zegt dat ze echt niet met bikini aan in bad gaat zitten... Dat ze dat thuis niet doet, dus hier ook niet (klassemeid!!! )
pi_1819210
00:45 Sandy zit nu bij Kel in het bbelbad
veel gebubbel er wordt geklopt Coos komt binnen met zijn teen. Oh, het is met voetballen gebeurd (die teen).
Kelly: Als ik met een vrouw alleen ben ga ik gewoon bloot
Zo te zien zijn ook bloot nu (hoe later op de avond..)
Veel gekir tussen de dames, onverstaanbaar. Het gaat over spanje geloof ik...
Kel heeft een wijntje bij de hand
Kel: ga je veel uit
San: nee (?) in amsterdam
Kel: nee dat meen je niet, daar komt altijd een vriendin van mij, kort haar (heb ff gemist over welke tent ze het hebben)
Kel zit nu op de rand van het bad en er weer in...
Ze kennen de wc-juffrouw (dat donkere meisje)
May the force be with u!
pi_1819215
DE Badkamer!!!!!!

Er staat een halve meter schuim op het bad..
Sandy springt er naakt bij nadat Kelly verteld dat het haar nix uitmaakt wat ze uitzenden: NOOOOOO Schijt!!!!!!!

Iemand klopt(!) op de deur....Binnen!!! tis Coos! komt zijn teen laten zien. Gaat weer weg.

Sandy eet in het bad...Kelly gaat ff op de rand zitten...warrm!

(kan het niet zo goed verstaan)
Maar ze hebben het over Spanje gloof ik. En over de reis. Onweer hadden ze in Spanje.

K:Dus Audry en jij sliepen samen in 1 bed??
S: Ja
K: Gewoon lekker gezellig.... wat gemeen dat jullie nou uit elkaar zijn..
Ze hebben een gemeenschappelijke uitgaansgelegenheid ofzo (k+ S)
K: Zooooo gezellig daar!! Alleemaal leuke vrouwen!!
Ze kennen ene corrine die daar altijd achter de bar staat.
(bubbeldebubbel)

vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:52:21 #18
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1819223
Kelly en Sandy in bad met loempia's en champagne, K: Ik ben echt als een toeter, zo snel dronken... WELKOM! K: Ik ga gewoon lekker bloot. S: Je staat juist voor lul in je badpak.
Lekker babbelen over de reis, spanje, uitgaan en veel gebubbel. Ze kennen dezelfde mensen, gezellig... K: Je bent mooi opgemaakt.

[He, wat fijn voor Kel...]

pi_1819226
Pascal komt iets te eten brengen voor de dames.
(ik kan niet genoeg verstaan...ik stop)
pi_1819236
00:51 Kel is nu full frontal
Pascal komt even koekeloeren
San: en waar ga jij altijd heen?
San gaat altijd alleen naar A'dam uit. De rest wil nooit mee.
Kel: we lopen leeg! (het bad)
Kel: oh oh warm he? OOOOHHH
San zit nu alleen in het bad
Kel: oooohhh
Kel: je kunt zo lekker glijen hier op de rand van het bad
San informeert naar de enkel het hoe en waarom
Kel: het was cht een drama. Gaat nu douchen onverstaanbaar
San vraagt hoe het bubbelen werkt
Kel legt uit leuk shot met beide dames nu naakt uit het bad
Ze gaan douchen
Kelly hinkt weer als vanouds
Kel: oh ik ben duizelig
Kel Ooowww!!
Je bent wel lekker bruin geworden daar tegen San
Kel: je kan hier niet strijken (LB)
Kel: Nu eerste ff lekker bijkomen van alles, Ooh
May the force be with u!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:03:35 #21
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1819258
De huiskamer, Coos: doet me goed dit, GJ: ik had liever de zalm gehad. C: Het is ook nooit goed met jou! P: Lekker hier he..

Kelly komt uit de badkamer, GJ: dat zag er leuk uit, marsmellows enzo.. P: In bad? Moet ze zo wel opruimen.. P: Coos, kijk nou uit.. Coos zit te knoeien met koffie op de witte bank, Pascal maakt zich druk over sancties en drijvende marsmellows in bad.

pi_1819261
Paskwal: Ben je dronken tegen Kelly
Kel: Ja, ik heb die hele fles ...
Pas: Was het lekker San? Warm zeker?
Pas: Pas nou op Coos, straks mors je op de bank?
GJ Vraagt of ie Coos nu op de vingers tikt
Coos reageert als door een bij gestoken, hoezo??
Hij let echt alleen maar op GJ
GJ lijjkt veel relaxter nu ie captain af is
Pas: BB is echt heel streng tegen San. Wil je nog een bbal.
Pas: Coos je hebt een ingevallen bekkie, niet normaal meer. Met die bril zie je het echt heel erg. Kuiltjes in zijn wangen.
GJ: ik zie het niet echt
Pas: Morgen weer trainen he, vroeg op!
GJ: Je bent nooit vroeg wakker!
GJ: ik heb nog nooit wat gemist door laat op te staan
San zit te luisteren naar de heren en mooi te zijn
Pas: we gingen half 2 slapen. Coos wil volgende week captain worden
San: wat is er gebeurd met die appel
GJ: Legt uit over het appel issue
blablabla
May the force be with u!
pi_1819267
0.44 In de badkamer. Sandy gaat bij Kelly in het bubbelbad. Kelly : Als ik met een vrouw alleen ben ga ik gewoon bloot. Er staat een laag schuim op het water. Kelly vraagt Sandy naar haar reis. Sandy : In het begin was ik heel stil, later kwam ik los. 's Nachts kom ik los. Sandy komt wel eens in een tent waar een vriendin van Kelly ook komt, Barbara. Ze kletsen verder over uitgaansgelegenheden.

0.51 Sandy : Ik vind het jammer dat Richard weg is. Pascal komt de dames eten brengen. Kelly : Is het warm ? Pascal : Nee. Kelly vindt het wel warm. Kelly : Sorry, ik heb je uitgenodigd maar ik ga er uit. Ze stapt uit het bad. Sandy vraagt Kelly naar haar enkel. Kelly gaat onder de douche.

0.56 Ik heb een paar minuten gemist. Sandy staat zich af te drogen. Dan gaat de stream naar de woonkamer. Gert Jan : Heerlijk, maar ik had liever die zalm gehad. Pascal : Het is ook nooit goed bij jou. Iedereen krijgt nieuwe kleding aan de overkant behalve wij. Daan ook. Gert Jan : Omdat ze small had. Staat in het boek dat iedereen eigen kleding krijgt ? Pascal : Iedereen krijgt drie stuks eigen kleding. Pascal tegen Kelly : Ben je dronken ? Kelly : Ja. Het bad was warm en ik heb een hele fles op. Coos : Jongens, ik maak het niet te laat. Gert Jan zegt dat hij nog in bad gaat. Kelly : Ik heb een hele bus Angel erin gespoten. Gert Jan : Lekker. Coos : Morgen eerst een eitje eten en dan lekker sporten. Gert Jan : Ik heb iedere dag gesport, ook toen mijn kies raar deed. Pascal : Toen was je na twee tellen weg. Coos citeert Patty : Coos wil volgende week captain worden. En ze begon over die appel. Gert Jan vertelt het appelverhaal aan Sandy. Pascal : Ik denk dat ze er hele leuke tv van hebben gemaakt. Gert Jan is nieuwsgierig naar de voetbalwedstrijd op tv.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:11:28 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819286
Sandy en Kelly hebben lekker zitten badderen en kletsen in hun blootje. Kelly houdt wel steeds een hand voor haar schaamhaar als ze uit bad stapt. Na een minuut of tien houden de meiden het voor gezien en gaan terug naar de woonkamer.

In arm zitten ze nog te kletsen. Het gesprek gaat over nare gewoontes van medebewoners. Danielle houdt er niet van als mensen het woord "kanker" gebruiken (haar moeder is aan kanker overleden) ... en Audrey merkt op dat er iemand was in Spanje die regelmatig van die rochels uitspuugt.

Sandy is aan de klets met Gert Jan in het rijke deel. Er is dit keer geen spoor geweest van leedvermaak over de wissel van rijk naar arm!

pi_1819304
1:05
Ze hebben het over de voetbalwedstrijd, het was een toppot.
Andries ging over zijn nek na het voetballen
Ze hebben het over Nynke
Kel: Gert ga in bad!
GJ kent Nynke (dochter van Mireille Bekooij) uit de tv wereld...
GJ: ik kom zoveel toevalligheden tegen hier.
Paskwal: Werd er nog wat gezegd over Ellen?
GJ Nee Kel is niet dronken
Paskwal: Zullen we het badje in gaan
tegen Coos: Je moet je bende opruimen! (Wat een Captain!)
San: Nee ik hoef geen bbal
GJ: trut! tegen Kel
Kel ligt te kirren op de bank. Hoe vind je mijn onderbroek? tegen Sandy. Ga maar lekker naar de wc, schat
Kel: zullen we een cd tje opzetten. Gert kun je mijn benen insmeren met bodylotion? Ohh
GJ: Nee
Kel lacht
GJ: oreert tegen San
Coos: heb iemand nog vuile was
GJ: wij kregen hier eten ook, je hebt het zelf besteld. Je weet niet wat je rantsoen is. In het begin ging het heel hard (afvallen). Het eten was er gewoon niet.
San: je hebt het daar knusser
GJ: hier kun je gewoon je ding doen
San: Ik ruik al helemaal lekker
Het gaat nu over de bestellingen die niet goed doorkomen
GJ praat met San over verosrgingsproducten
Kel: ruik je mijn geur? Hahahaha
Pas: Kel kom es
Kel: wat is er moppie
Pas: we hebben een klacht dat onze kamers een bende waren
Kel: dat doe ik morgen
Pas: en als we een battle krijgen
Kel: Ik wil geen 2e diana worden hoor gatver. Ik heb haar bende ok opgeruimd in arm van haar
Kel: soory hoor maar pfrr ze zijn gewoon sjago omdat ze verloren hebben (team andries)
Kel: we gaan ff roken in de tuin we gaan ff vertellen over de troep.
Pas: kom we gaan mee dat wil ik ff horen (tegen coos) slijmabl!
May the force be with u!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')