abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144716
Ik moet iets bekennen. Ik weet heel veel van de Rolling Stones. Nee, ze zijn niet uit elkaar. Ik ken alle nummers, Satisfaction en de rest. De laatste weken hoor ik steeds meer over "die andere groep", maar bijna nooit iets over de Stones. Jullie worden waarschijnlijk nooit zo'n grote fan als ik, Fok!kers, maar ik heb het vermoeden dat ik niet de enige Stones liefhebber ben. Hoe zou dat toch komen

Waarom een grote Stones topic? Omdat dat hier nog ontbreekt potverdomme! Ik als muziekfreak knal nog steeds de radio op 10 als er iets van ze gedraaid wordt. En uiteraard draai ik thuis hun Cd's. En ik weet nu al dat ik met het horen van Stones muziek de honderd wel haal, zo rond 2062, in goede gezondheid. De Rolling Stones tijdloos vraagt u? Ik denk het wel, maar wat denkt u?

Tot slot wil ik zeggen, verboden, voor Jane!

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 11 Februari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  vrijdag 11 februari 2000 @ 11:22:00 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_144717
quote:
op 02-11-2000 om 11:17 AM schreef BooBooSan het volgende:

Tot slot wil ik zeggem, verboden, voor Jane!

Hi hi hi, Jane is hier lekker toch. En ik wil even zeggen dat ik dit initiatief volledig ondersteun. * Jane vindt de Stones namelijk ook leuk.
Had je niet gedacht, hè?
Ok, ik zal me er verder niet tegenaan bemoeien (alhoewel, je weet maar nooit ), maar zal de discussie met belangstelling volgen.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_144718
Geintje Jane , moet kunnen dacht ik. Dat was in de jaren 60 trouwens wel anders ojee...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 februari 2000 @ 11:52:00 #4
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_144719
Leuk Boo,

Ik ga van het weekend denk ik eens een Beatle & een Stones top 10 in elkaar zetten...

Dan nomineer ik meteen voor Jane en Boo 'We love you' als cross-over nummer... (met de kans op grote flater, maar deden Len&McA niet op dit nummer mee...?)

Heb laatst trouwens Victor Bockris' (of zo) biografie over Keith R. doorgebladerd, en daarin werd er telkens gesproken over de 'beggars banquet sessies' alwaar ene Ry C. ook zijn steentje aan bijgedragen zou hebben (en dan met name wat betreft de 'tuning' van Keith's gitaar).

De nummers met Ry (LoveinVain en SisterMorphine) zijn welliswaar niet op BeBa terecht gekomen (zoals iedereen weet ), maar zijn deze dan opgenomen in dezelfde periode als BeBa? Zo nee, waarom zou Bockris het dan over de BeBa sessies hebben? Oh grote Stones Goeroe, help mij in mijn vertwijgfeling .

In ieder geval verklaarde het voor mij dat ik ooit in een ver ver verleden dacht dat Ry op BeBa meegedaan had...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 11 februari 2000 @ 12:09:00 #5
1986 Jane
pi_144720
quote:
op 02-11-2000 om 11:52 AM schreef Doc het volgende:

Dan nomineer ik meteen voor Jane en Boo 'We love you' als cross-over nummer... (met de kans op grote flater, maar deden Len&McA niet op dit nummer mee...?)

Yep, Doc! En Jag&Rich zongen mee op All you need is love. Oh shit, heb ik me er nu alweer tegenaan bemoeid. Maareh, ik zal ook mijn lijstje maken. Heb al een Stones cdtje opgezet.

Redactie Frontpage vrijdag 11 februari 2000 @ 12:29:00 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144721
Het moet toch echt: DE grote RS topic zijn. Deze is dus niet officieel en dus ook toegankelijk voor Beatlefans. Alleen fans van A*Teens en ToyBox mogen hier niet komen!
pi_144722
quote:
op 02-11-2000 om 12:29 PM schreef SunChaser het volgende:
Het moet toch echt: DE grote RS topic zijn. Deze is dus niet officieel en dus ook toegankelijk voor Beatlefans. Alleen fans van A*Teens en ToyBox mogen hier niet komen!

Shit!! Ik had het kunnen weten! Plagiaat plegen gaat altijd fout! Zie A. van Dis!

vrijdag 11 februari 2000 @ 12:51:00 #8
1986 Jane
pi_144723
quote:
op 02-11-2000 om 12:47 PM schreef BooBooSan het volgende:
Shit!! Ik had het kunnen weten! Plagiaat plegen gaat altijd fout! Zie A. van Dis!

En R. Diekstra! En gelijk mijn verontschuldigingen voor het off-topic geleuter. Back to the Stones! (Ben nog met mijn lijstje bezig. Moeilijk hoor!)

Oh ja, hier nog even een kwootje van mezelf uit het 'Je eerste keer'-topic van een tijdje geleden.

quote:
Rolling Stones in de Arena, '98. Het geluid was werkelijk verschrikkelijk, maar toch leuk ze eens gezien te hebben (horen kon je ze niet). Dezelfde avond speelde Oranje hun WK-wedstrijd tegen Joegoslavië en daar baalde ik eigenlijk wel van, maar uiteindelijk was het toch wel erg leuk. In het publiek stonden heel veel mensen met radio's en mobiele telefoons, waardoor er af en toe op de meest vreemde momenten gejuich opging. Mick Jagger droeg een oranje shirt en ik vraag me nog steeds af of dat toeval was. Tijdens het concert werd op het scherm de stand doorgegeven elke keer dat er gescoord werd en na afloop lieten ze het einde van de wedstrijd nog zien met het doelpunt van Davids. Al met al erg leuk. Eén of twee dagen later zat Mick Jagger trouwens in het stadion bij Engeland - Argentinië.

Ik vroeg me af of er hier nog iemand naar hetzelfde concert is geweest?

pi_144724
quote:
op 02-11-2000 om 12:51 PM schreef Jane het volgende:
Ik vroeg me af of er hier nog iemand naar hetzelfde concert is geweest?

Ik niet in ieder geval. Mij krijgen ze met 80 "Wild Horses" nog niet naar de Arena voor een popconcert! Al kwamen The Beatles zelf !

vrijdag 11 februari 2000 @ 13:40:00 #10
1986 Jane
pi_144725
quote:
op 02-11-2000 om 01:28 PM schreef BooBooSan het volgende:
Ik niet in ieder geval. Mij krijgen ze met 80 "Wild Horses" nog niet naar de Arena voor een popconcert! Al kwamen The Beatles zelf !

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben bang dat dat voor mij toch de enige reden zou zijn om het nog een keer te wagen.

P.S. Grappig trouwens, want ik had net 'Wild Horses' opstaan. Echt waar! (Toeval bestaat niet )
------------------
Groetjes,
Jane

...and in the end, the love you take, is equal to the love you make...

[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 11 Februari 2000).]

pi_144726
Tsja Jane, als jij me elke keer komt storen krijg ik die Beatles top 10 natuurlijk nooit af! Eigen schuld hoor. Lekker puh!!
  vrijdag 11 februari 2000 @ 13:54:00 #12
1986 Jane
pi_144727
quote:
op 02-11-2000 om 01:46 PM schreef BooBooSan het volgende:
Tsja Jane, als jij me elke keer komt storen krijg ik die Beatles top 10 natuurlijk nooit af! Eigen schuld hoor. Lekker puh!!

En ik mijn Stones top 10 niet! (Wel een beetje on-topic blijven, hè? )

pi_144728
Hup! Omhoog met de rimpelrockers!
pi_144729
ok, ik gooi maar ff een balletje op:
1. Play with fire
2. 19th nervous breakdown
3. All over now
4. Sympathy for the devil
5. Waiting on a friend
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  zaterdag 12 februari 2000 @ 02:44:00 #15
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_144730
heb alleen grijs gedraaide elpee's van The Stones......
pi_144731
Ok, ik gooi d'r maar weer eens een top 11 in. What about this BooBoo...

11. undercover of the night
10. paint it black
9. i just wanna make love to you
8. miss you
7. we love you
6. sympathy for the devil
5. fool to cry
4. waiting on a friend
3. you can't always get what you want
2. don't know why i love you
1. no expectations

buiten mededinging:
MICK JAGGER: memo from turner
KEITH RICHARD: you don't move me

comments?

zaterdag 12 februari 2000 @ 14:43:00 #17
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_144732
quote:
op 02-12-2000 om 02:44 AM schreef Quenda het volgende:
heb alleen grijs gedraaide elpee's van The Stones......

Mijn grijsgedraaide LP's van de Stones worden niet grijzer, aangezien ik al jaren geen draaitafel meer heb, maar de collectie Stones CD's groeit nog steeds, dus ik hoef niet zonder te zitten.

Ladies en gentlemen; The greatest rock 'n roll-band in the world......The...Rolling...Stones!!!!

P.S. Jane, ik heb ook een stapeltje van de Beatles liggen hoor, want die zijn ook wel goed.

------------------
God only made so many beautiful heads..
The rest he covered with hair..

[Dit bericht is gewijzigd door Ted (Datum 12 Februari 2000).]

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_144733
quote:
op 02-12-2000 om 02:16 PM schreef Kozzmic het volgende:
Ok, ik gooi d'r maar weer eens een top 11 in. What about this BooBoo...

buiten mededinging:
MICK JAGGER: memo from turner

comments?

Niet slecht Kozz.

Memo from turner is trouwens ook een van mijn favoriete (Stones-achtige/aanverwante ?) songs. Lekkere partij sneren door Mr.Jagger op dat nummer. Heerlijk!!

zondag 13 februari 2000 @ 15:00:00 #19
1986 Jane
pi_144734
Ok, zal ik dan als B-liefhebster toch maar mijn top 10 plaatsten? Moet er wel bijzeggen dat ook dit lijstje sterk aan verandering onderhevig is.

10 Waiting on a friend
9 Jumpin' Jack Flash
8 Ruby Tuesday
7 Street fighting man
6 Mother's little helper
5 She's a rainbow
4 19th nervous breakdown
3 You can't always get what you want
2 Fool to cry
1 Sympathy for the devil

pi_144735
geen tijd voor een top tien maar hier even mijn RS-top 1: UNDER MY THUMB (de live versie, weet zo gauw even niet uit mijn hoofde van welk concert ik een opname heb)

Jane ik ben toen ook naar 1 van die reeks arena-optredens geweest, vond 't ook wel de moeite waard ondanks de geluidskwaliteit... was echt geen toeval hoor, dat oranje shirt (denk ik). ik was er een avond na een 'oranje'-wedstrijd; hij droeg toen een oranje pet en had 't er veel over.

bixis

pi_144736
Hoi Allemaal,

Ik ben Thijs. Bij wijze van voorstellen
hieronder wat RS-feitjes betreffende
mijn persoon.

Mijn Top 10:

1. Time Waits For No One
2. Tops
3. Miss You
4. Doo Doo Doo Doo Doo
5. I Got The Blues
6. Gimme Shelter
7. Sympathy For The Devil
8. Fool To Cry
9. Jumping Jack Flash
10. I'm Free (Stripped-versie)

Bezochte RS-concerten:

Nijmegen, 14 Juni '95
Amsterdam, Juli '98
Den Haag, September '98
Groningen, Juni '99
London, Juni '99 (Wembley 1)

Zijn er onder jullie toevallig
ook mensen die de Undercover
emaillist ontvangen?

Thijs.

maandag 14 februari 2000 @ 13:21:00 #22
1986 Jane
pi_144737
Hoi Thijs! Laat ik als Beatlesfan de eerste zijn om je welkom te heten. Mensen met een goede smaak in muziek kunnen we hier altijd gebruiken.
pi_144738
Hoi Thijs,

Zo te zien ben jij nog een grotere freak dan ik! Maar dit is eigenlijk allemaal begonnen als een geintje. Er loopt hier namelijk een dame rond waarvan ik de naam niet zal noemen omdat het Jane is, die het altijd heeft over die "andere groep".

Maar nu je hier toch bent, kun jij misschien uitsluitsel geven over dat geval met Ry Cooder wat hier een paar meter boven staat?

Alhoewel aan je top 10 te zien lijk je me meer een liefhebber van het latere Stones werk. But correct me if I'm wrong.

pi_144739
Bedankt voor het warme onthaal, Jane.

Overigens kan ik de Beatles ook best
waarderen. Begrijp die hele Beatles/Stones
rift ook niet helemaal, maar goed.

De afgelopen twee maanden heb ik de rode, de blauwe en Anth. 1 gekauft. Sgt. P. had ik al.
En ik ben van de zomer ook nog naar Abbey Road geweest.

Tijdloos.

Maar ik laat me weer helemaal meeslepen.

Thijs

pi_144740
[quote]op 02-14-2000 om 01:24 PM schreef BooBooSan het volgende:
Er loopt hier namelijk een dame rond waarvan ik de naam niet zal noemen omdat het Jane is, die het altijd heeft over die "andere groep".

Maar nu je hier toch bent, kun jij misschien uitsluitsel geven over dat geval met Ry Cooder wat hier een paar meter boven staat?

----Zie mijn andere bericht.
Wat betreft het Ry C. verhaal, zal even in Nico Zentgraf's Complete Works gucken.
Dacht zelf dat Ry in Muscle Shoals, VS aanwezig was.

Thijs.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')