Hij was fel ja, viel 'm af en toe gelijk weer in de rede, maar goed, beetje felheid mag best.
quote:Mee eens, maar stel dan een paar normale vragen en zever niet een half uur door op het feit dat Limburgers en Groningers zoveel verschillen, plus de complete nonsens die hij uitkraamt dat Limburgers niet aan topsport zouden kunnen doen en dat Europees voetbal ineens niet belangrijk meer is, echt walgelijk gewoon.
beetje felheid mag best
quote:Helemaal mee eens!!!
Op woensdag 03 oktober 2001 21:53 schreef RaisinGirl het volgende:
Mart Smeets is ook eigenlijk de reden dat ik altijd naar sport kijk.
quote:Verder ben ik principieel tegen het niet verdraaien van mijn woorden.
Op donderdag 04 oktober 2001 00:08 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Helemaal niet mee eens!!!
quote:Kom in m'n armen!!! Ik ook.
Op donderdag 04 oktober 2001 00:14 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Verder ben ik principieel tegen smilies.
Zei Youp van het Hek niet: "Kees Jansma is de reden dat Mart Smeets zo intelligent lijkt.. " - nou, Kees is weg.. (toch?)
Overigens, zeer strategisch, die studio sport. 1 stuk Nationale EQ test (de vragen), dan 'Spot', dan deel 2 (waarin ze uitleggen hoe je jezelf punten mag geven)
Wat ik nou stijlvol had gevonden is dat ze hadden gezegd: "Heeft u vol spanning heel Studio Sport vol kunnen houden omdat u zo graag uw EQ wilde weten, trek dan 10 punten af.."
* puntloos trekt 10 punten af
(ps.. topictitel.. 'Tenenkrommend', is dat niet -jouw- woord, Raisingirl? Heb je er nog geen patent op aangevraagd? )
[Dit bericht is gewijzigd door puntloos op 04-10-2001 13:36]
quote:klopt, stamt al vanuit zijn basketbalperiode, maakt niet uit welke sport, Den Bosch is gewoon fout vind hij.
Op woensdag 03 oktober 2001 22:40 schreef terabyte het volgende:
..... dat Mart Smeets ("Den Bosch-hater Pur Sang") .....
Hij heeft het erg erg lastig om niet bevooroordeeld over te komen nu Den Bosch stiekum toch wat puntjes pikt in de competitie.
Maar afgelopen zondag werd hij nog even verrast omdat 'good old' Fred van der Hoorn, welke op de verjaardag van zijn vrouw als 'reserve-gast' voor Eric Gerets kwam opdraven.
Gelukkig weet Mart ook dat hij zijn geziccht niet in Den Bosch hoeft te vertonen, voor zijn eigen bestwil ......
Hum 2 mods die aardig offtopic gaan
Terug naar dat interview viel idd heel erg op dat ie m continu onderbrak jammer dat t niet van Gaal was die was flink uit z'n slof geschoten denk ik Maargoed over smeets wind ik me nietmeer op m'n pa en ik hebben besloten hem gewoon uit te lachen scheelt in de bloeddruk
GO MART!!!
[Dit bericht is gewijzigd door kUWn op 04-10-2001 20:39]
quote:Wie praat daar zo raarrrrrr ?
Op donderdag 04 oktober 2001 18:23 schreef kUWn het volgende:
Eigenlijk praat Mart gewoon in hoogstaande literatuur, maar helaas kan niet elke sportfan dit waarderen.
Oh, dat is Mart Smeets, die praat in hoogstaande literatuur.
'wij conserveren de BRILSTAND tot in den oneindigheid'
Hulde aan Smeets !
Arnout.
van mij mag Smeets, bij gebrek aan beter, lekker blijven.
quote:Ik weet niet of je de Tour de France gevolgd hebt, maar ik zelden zo gelachen en eigenlijk ook geergerd om Mart Smeets, voor de leek klinkt het misschien reuze interessesant, maar als je er een beetje verstand hebt weet je dat hij gewoon uit zijn nek zit te lullen.
Op donderdag 04 oktober 2001 20:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mart is goed met basketballen en Wielrennen, sporten waar hij niet van houdt (voetbal) of zelfs een hekel aan heeft (autosport, nooit opgevallen hoe denigrerend hij daar over praat?) moet ie zich niet mee bemoeien.
Alhoewel zij natuurlijk meer achtergrond info hebben over de renners zie ik voor mezelf vaak beter de ontwikkelingen/tacktieken in een koers dan hem
eigenlijk is het vreemd want via hun kom je in aanraking met wielrennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |