Maar wacht effe, Andries draait zich om... Wordt het nu spannend???
Maar op zeker: echt een setje!!!
Daniëlle heeft een gesprek met Frank over vreemdgaan en zij houden er verschillende meningen op na. Frank vertelt aan Nancy dat hij gescheiden is en dat hij nooit aan het programma had meegedaan als hij nog een relatie zou hebben. "Je weet nooit wat er hier gebeurt." Daniëlle zegt dat zij wel met zekerheid kan zeggen dat zij niet verliefd wordt. Het overkomt haar thuis immers ook niet. "Maar thuis kan je weglopen en hier niet", brengt Frank hier tegenin. "Het gebeurt alleen als je je er voor openstelt", is de mening van Daan.
Ik kan me herinneren dat ze vervolgens zei dat ze 'daar vrij ouderwets in was, 'een uitstervend ras', de enige vrouw op de wereld'. Bij de weg: ze heeft een vriend, mocht je dat nog niet weten.
Mijn conclusie:
A. Ze is gewoon erg lichamelijk ingesteld (wat wel eens kan kloppen want ik zie haar tijdens iedere uitzending minstens drie keer iemand omhelzen).
B. Ze mist haar vriend en de seks erg en heeft een surrogaat gevonden bij Andries.
C. Ze stelt zich momenteel enorm 'open' omdat ze haar boyfriend wil droppen.
óf
D. Ze is gewoon errug naïef.
Overigens, als ik het goed zie liggen er tussen Andries en Daan nu braaf twee kussens, dus het ziet er niet naar uit dat er vannacht nog iets van gaat komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 02-10-2001 02:52]
maar ik kan het natuurl;ijk ook 100% mis hebben.
In iedergeval vind ik Daan als persoon een van de weinige BB-ers dit jaar die me aanspreekt. En ze is een hele mooie meid natuurlijk. Van mij hoeft ze er nog niet uit ..
Andries ---> Kelly
Andries ---> Diane
Andries ---> Daniëlle
En dit in een 3 weken tijd
quote:Donderdag komen er weer 2 vrouwen bij, dus hij kan er weer 2 weken tegenaan...
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:03 schreef marky het volgende:
Wordt het niet een beetje veel?Andries ---> Kelly
Andries ---> Diane
Andries ---> DaniëlleEn dit in een 3 weken tijd
quote:Priscella???
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:37 schreef Robar het volgende:
De namen worden steeds langer, ben benieuwd hoe de nieuwe bewoonsters heten!!!!
quote:Dan kan je ook wel
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:03 schreef marky het volgende:
Wordt het niet een beetje veel?Andries ---> Diane
Andries ---> DaniëlleEn dit in een 3 weken tijd
Andries ---> Richard
d'r bij zetten... wat een slet die Andries
quote:Tsja, what's in a name!!!!
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:41 schreef Jamming74 het volgende:[..]
Priscella???
"In het begin dacht Richard dat ik vrijgezel was en toen liet hij blijken dat hij me toch wel heel leuk vond. Ik heb meteen eerlijk gezegd dat ik een vriendje heb van wie ik heel veel hou en dat ik niets met Richard wilde. Hij ging daar toch een beetje op door en daarom hou ik nu afstand. Ik durf bij hem niet helemaal mezelf te zijn. Ik bedoel, bij Andries en Frank kan ik gewoon op schoot gaan zitten, zonder dat zij daar iets achter zoeken. Met Richard voelt dat gewoon niet meer zo oké."
Ze is denk ik een beetje angstig voor Richard en zoekt daarom extra steun bij Andries. Ik ga voorlopig toch voor A. maar je weet inderdaad maar nooit met Andries ...
BIG BROTHER IS TRIEST. ZOWEL DE KIJKERS ALS DE BEWONERS, GET A LIFE!
Sorry ik kon het niet laten. Een vlugge blik naar de BB-uitzending doet al mijn hoop op geestelijke evolutie van de mens in één klap vedwijnen.
quote:En er dan zelf uitzien als een holbewoner. Ik neem tenminst aan dat jij die middelste ongeschoren aap bent van de drie sukkels op onderstaande foto van (hoe cultureel) Mykonos.
..doet al mijn hoop op geestelijke evolutie van de mens...
-edit- de loser is inderdaad nog even wezen kijken en heeft zijn fotootje verwijderd, helaas, had em al ergens anders staan
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 03-10-2001 04:07]
quote:Fijn dat je dat even met ons wilde delen.
Op woensdag 03 oktober 2001 03:07 schreef Berserker het volgende:
Hierbij mijn enige en laatste post in het BB3 topique:
BIG BROTHER IS TRIEST. ZOWEL DE KIJKERS ALS DE BEWONERS, GET A LIFE!
Sorry ik kon het niet laten. Een vlugge blik naar de BB-uitzending doet al mijn hoop op geestelijke evolutie van de mens in één klap vedwijnen.
Da's hetzelfde als op een voetbalforum gaan melden dat je dat je niet van voetbal houdt.
Neuh, daar missen we niks aan.
Gelukkig zullen we nooit een reactie hoeven te verwachten, of het moet zo'n eigengeiler zijn die op z'n eigen naam in de topiclijsten klikt om te zien of er nog reactie is gekomen op z'n zinnige bijdragen. Woehaha, wat een flikkertje, beetje komen eikelen daar waar het geëikel wreed wordt afgestraft, domme newbie.
Zo. Effe afblazen, wat een genot!
Whoeháháháááááá................................
Overigens, in de vorige BBs was iedereen toch veel kleffer?
quote:Erg intelligente woorden voor iemand die zich 'ultrabrain' noemt!!! Je kunt trots zijn op jezelf!
Op woensdag 03 oktober 2001 09:01 schreef UltraBrain het volgende:
Andries is gewoon een vieze flikker!
Hij gaat na 1 dag al met een andere nicht naar bed!
En Danielle en die rooie proberen al dagenlang om hem te versieren en die vieze homo duwt ze alleen weg!
quote:Grappig hè, dat zo'n Ultrabrain er hier op Fok meteen uitgepikt wordt als een sneu ventje. Terwijl hij op zich toch de "gebruikelijke" forumtaal bezigt.
Op woensdag 03 oktober 2001 14:49 schreef scanman01 het volgende:[..]
Erg intelligente woorden voor iemand die zich 'ultrabrain' noemt!!! Je kunt trots zijn op jezelf!
Ultra-pikkie: wij spreken hier niet van flikker maar van homofiel, en willen ook graag argumentatie wanneer je iemand van zo'n enge ziekte beschuldigt.
quote:Welke "enge ziekte" bedoel je eigenlijk?
Op woensdag 03 oktober 2001 15:07 schreef Gert het volgende:
en willen ook graag argumentatie wanneer je iemand van zo'n enge ziekte beschuldigt.![]()
![]()
quote:de HAP-ziekte.
Op woensdag 03 oktober 2001 15:12 schreef scanman01 het volgende:[..]
Welke "enge ziekte" bedoel je eigenlijk?
Overduidelijk dat Andries weer geiteresseerd is, (maar ja dat is hij in iedere vrouw die erin zit). Danielle vind hem zeker wel leuk. Maar ze is denk ik zo verstandig en braaf genoeg om daar nix mee te doen, ... helaas ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |