abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 01:36:20 #1
16339 Klep
Pardon lul
pi_1793577
Het was hier al eerder voorspeld, maar nu is het bijna zeker weten: Andries en Danielle worden echt een setje. Ze liggen natuurlijk samen in bed, maar het zijn vooral de kleine dingetjes die Da tegen An zegt en doet.
Vreemd trouwens. Ze liggen nu (01.32) ook naast elkaar. Het lijkt alsof Da wel toenadering zoekt (nah, da's ook weer veel gezegd). Maar An doet vooralsnog niks en ligt juist de andere kant op.

Maar wacht effe, Andries draait zich om... Wordt het nu spannend???

Maar op zeker: echt een setje!!!

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1793770
Ik moet je zeggen dat ik het ook wel zie gebeuren na de TV-uitzending van gisteren/vandaag. Andries zat op een gegeven moment een beetje sipjes tegen het hek en Daan ging heel intiem op zijn schoot zitten en fluisterde van alles in zijn oor. Ik heb erg moeten lachen om het gezicht dat Frank toen trok. Je zag hem denken: wa hej ik nou an m'n kont hangen? En dat terwijl Daniëlle tijdens één van de eerste dagen (vrijdag 21 september om precies te zijn) toch stellig het volgende beweerde (ik citeer uit het nieuws van haar eigen site):

Daniëlle heeft een gesprek met Frank over vreemdgaan en zij houden er verschillende meningen op na. Frank vertelt aan Nancy dat hij gescheiden is en dat hij nooit aan het programma had meegedaan als hij nog een relatie zou hebben. "Je weet nooit wat er hier gebeurt." Daniëlle zegt dat zij wel met zekerheid kan zeggen dat zij niet verliefd wordt. Het overkomt haar thuis immers ook niet. "Maar thuis kan je weglopen en hier niet", brengt Frank hier tegenin. "Het gebeurt alleen als je je er voor openstelt", is de mening van Daan.

Ik kan me herinneren dat ze vervolgens zei dat ze 'daar vrij ouderwets in was, 'een uitstervend ras', de enige vrouw op de wereld'. Bij de weg: ze heeft een vriend, mocht je dat nog niet weten.

Mijn conclusie:
A. Ze is gewoon erg lichamelijk ingesteld (wat wel eens kan kloppen want ik zie haar tijdens iedere uitzending minstens drie keer iemand omhelzen).
B. Ze mist haar vriend en de seks erg en heeft een surrogaat gevonden bij Andries.
C. Ze stelt zich momenteel enorm 'open' omdat ze haar boyfriend wil droppen.
óf
D. Ze is gewoon errug naïef.

Overigens, als ik het goed zie liggen er tussen Andries en Daan nu braaf twee kussens, dus het ziet er niet naar uit dat er vannacht nog iets van gaat komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 02-10-2001 02:52]

dinsdag 2 oktober 2001 @ 09:54:51 #3
15652 Dasu
Ignore me! I dare you..
pi_1794315
Daan is , in tegenstelling tot Kelly, gewoon een lief diertje. Je zou er iets achter kunnen zoeken als we het hier over Kelly of Diana zouden hebben. Maar eerder in het huis zag je al dat Daan probeert haar draai te vinden, en ze doet dat door medestanders te vinden.
De houding van Andries tegenover Frank, als ie weer es de bokkenpruik op heeft, past bij Daan. Daarom trekken ze wel wat naar elkaar toe.
Ik voorspel dat Andries en Daan erg close worden, maar ik geloof niet dat er een liefdes paartje uit rolt.
Een beetje Ferdie en (hoe heet ze ook alweer) relatie.
wel goede maatjes, geen liefdes nestje.

maar ik kan het natuurl;ijk ook 100% mis hebben.

In iedergeval vind ik Daan als persoon een van de weinige BB-ers dit jaar die me aanspreekt. En ze is een hele mooie meid natuurlijk. Van mij hoeft ze er nog niet uit ..

Dasu en de avonturen van een dyslectische taalpurist....
pi_1794347
Het zou in ieder geval wel een leuk stelletje kunnen worden!!
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 10:03:15 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1794352
Wordt het niet een beetje veel?

Andries ---> Kelly
Andries ---> Diane
Andries ---> Daniëlle

En dit in een 3 weken tijd

dinsdag 2 oktober 2001 @ 10:12:45 #6
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_1794406
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:03 schreef marky het volgende:

Andries ---> Kelly
Andries ---> Diane
Andries ---> Daniëlle

Donderdag komen er weer 2 vrouwen bij, dus hij kan er weer 2 weken tegenaan...
pi_1794520
De namen worden steeds langer, ben benieuwd hoe de nieuwe bewoonsters heten !!!!
pi_1794556
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:37 schreef Robar het volgende:
De namen worden steeds langer, ben benieuwd hoe de nieuwe bewoonsters heten !!!!
Priscella???
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:10:57 #9
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_1794787
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:03 schreef marky het volgende:

Andries ---> Diane
Andries ---> Daniëlle

Dan kan je ook wel

Andries ---> Richard

d'r bij zetten... wat een slet die Andries

Bemint eer ge bezint
pi_1794803
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:41 schreef Jamming74 het volgende:

[..]

Priscella???

Tsja, what's in a name!!!!
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:13:23 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1794808
Als het mijn vriendin was geweest had ik me een partij stennis lopen maken bij de hekken
The truth was in here.
pi_1802539
Ik begin toch weer iets meer te twijfelen aan An en Daan als stel na het volgende gelezen te hebben.

"In het begin dacht Richard dat ik vrijgezel was en toen liet hij blijken dat hij me toch wel heel leuk vond. Ik heb meteen eerlijk gezegd dat ik een vriendje heb van wie ik heel veel hou en dat ik niets met Richard wilde. Hij ging daar toch een beetje op door en daarom hou ik nu afstand. Ik durf bij hem niet helemaal mezelf te zijn. Ik bedoel, bij Andries en Frank kan ik gewoon op schoot gaan zitten, zonder dat zij daar iets achter zoeken. Met Richard voelt dat gewoon niet meer zo oké."

Ze is denk ik een beetje angstig voor Richard en zoekt daarom extra steun bij Andries. Ik ga voorlopig toch voor A. maar je weet inderdaad maar nooit met Andries ...

pi_1802545
Hierbij mijn enige en laatste post in het BB3 topique:

BIG BROTHER IS TRIEST. ZOWEL DE KIJKERS ALS DE BEWONERS, GET A LIFE!

Sorry ik kon het niet laten. Een vlugge blik naar de BB-uitzending doet al mijn hoop op geestelijke evolutie van de mens in één klap vedwijnen.

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_1802558
Dank je voor deze waardevolle bijdrage, hij zal de archieven ingaan onder het kopje "Zielig". Mocht je hem ooit nog willen teruglezen.
quote:
..doet al mijn hoop op geestelijke evolutie van de mens...
En er dan zelf uitzien als een holbewoner. Ik neem tenminst aan dat jij die middelste ongeschoren aap bent van de drie sukkels op onderstaande foto van (hoe cultureel) Mykonos.

-edit- de loser is inderdaad nog even wezen kijken en heeft zijn fotootje verwijderd, helaas, had em al ergens anders staan

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 03-10-2001 04:07]

pi_1802563
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 03:07 schreef Berserker het volgende:
Hierbij mijn enige en laatste post in het BB3 topique:

BIG BROTHER IS TRIEST. ZOWEL DE KIJKERS ALS DE BEWONERS, GET A LIFE!

Sorry ik kon het niet laten. Een vlugge blik naar de BB-uitzending doet al mijn hoop op geestelijke evolutie van de mens in één klap vedwijnen.

Fijn dat je dat even met ons wilde delen.

Da's hetzelfde als op een voetbalforum gaan melden dat je dat je niet van voetbal houdt.

woensdag 3 oktober 2001 @ 03:32:43 #16
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1802570
Ahjoh, als we ons al druk gaan maken over ene berserker (woehaha, meest belachelijke usernaam ooit!!!) waar blijft dan ons gevoel van waardigheid (hahaha, heb je die usericon gezien?!?!) wat toch behoord tot de meest legendarische in de verschillende BB-topics (oh mijn god, wat een loser! Lees zijn verschillende bijdragen op het forum eens!! Pis in m'n broek!!)?

Neuh, daar missen we niks aan.

Gelukkig zullen we nooit een reactie hoeven te verwachten, of het moet zo'n eigengeiler zijn die op z'n eigen naam in de topiclijsten klikt om te zien of er nog reactie is gekomen op z'n zinnige bijdragen. Woehaha, wat een flikkertje, beetje komen eikelen daar waar het geëikel wreed wordt afgestraft, domme newbie.

Zo. Effe afblazen, wat een genot!

Ben te zaai voor een signature
pi_1802587
Volgens mij heeft hij pas nog meegedaan met de "John de Wolf look a like contest" aan zijn user pic te zien.

Whoeháháháááááá................................

pi_1802594
John heeft z'n haren kort tegenwoordig.
?
pi_1802599
het valt me op dat andries zeer geinteresseerd is in priscilla .. ze hebben gemeenschappelijke vrienden (vraag me niet hoe hij dat weet ) ook vroeg hij aan richard of hij trouw zou blijven aan nancy A: "en stel als priscilla het huis inkomt .. en "zou je op priscilla kunnen vallen?"!!
pi_1802600
[quote] Door Kavu:

ze hebben gemeenschappelijke vrienden[/quote}

Kennissen dus.

?
pi_1802604
Ik denk dat Danielle en Andries elkaar echt zien als maatjes, ze slapen al een paar nachten samen en het ziet er niet naar uit dat er nog een echte liefdesrelatie ontstaat.

Overigens, in de vorige BBs was iedereen toch veel kleffer?

pi_1802867
Andries is gewoon een vieze flikker!
Hij gaat na 1 dag al met een andere nicht naar bed!
En Danielle en die rooie proberen al dagenlang om hem te versieren en die vieze homo duwt ze alleen weg!
  woensdag 3 oktober 2001 @ 14:49:24 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1805088
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 09:01 schreef UltraBrain het volgende:
Andries is gewoon een vieze flikker!
Hij gaat na 1 dag al met een andere nicht naar bed!
En Danielle en die rooie proberen al dagenlang om hem te versieren en die vieze homo duwt ze alleen weg!
Erg intelligente woorden voor iemand die zich 'ultrabrain' noemt!!! Je kunt trots zijn op jezelf!
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator woensdag 3 oktober 2001 @ 15:07:34 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1805229
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 14:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Erg intelligente woorden voor iemand die zich 'ultrabrain' noemt!!! Je kunt trots zijn op jezelf!

Grappig hè, dat zo'n Ultrabrain er hier op Fok meteen uitgepikt wordt als een sneu ventje. Terwijl hij op zich toch de "gebruikelijke" forumtaal bezigt.

Ultra-pikkie: wij spreken hier niet van flikker maar van homofiel, en willen ook graag argumentatie wanneer je iemand van zo'n enge ziekte beschuldigt.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 3 oktober 2001 @ 15:12:07 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1805264
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 15:07 schreef Gert het volgende:
en willen ook graag argumentatie wanneer je iemand van zo'n enge ziekte beschuldigt.
Welke "enge ziekte" bedoel je eigenlijk?
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator woensdag 3 oktober 2001 @ 15:20:55 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1805353
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 15:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Welke "enge ziekte" bedoel je eigenlijk?

de HAP-ziekte.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_1805448
Om ff terug te komen op het onderwerp van dit topic: Andries en Danielle.

Overduidelijk dat Andries weer geiteresseerd is, (maar ja dat is hij in iedere vrouw die erin zit). Danielle vind hem zeker wel leuk. Maar ze is denk ik zo verstandig en braaf genoeg om daar nix mee te doen, ... helaas ...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')