abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1784632
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 30 september 2001

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-10-2001 02:06]

pi_1784735
Breedbandstream 2

0.00 Coos : Volgens mij lopen ze te zuipen hiernaast. Ik hoor Frank alleen maar over Cocktails. Kelly : Weet je hoe Richard praat ? Zoals Danny Rook. Coos : Ik vind hem lijken op Iwan van De Bus. Kelly : Dat vind ik zo'n stom programma, De Bus. Zou jij je daar voor opgeven, De Bus ? Coos : Nee, ik heb er een beetje spijt van dat ik me niet heb opgegeven voor dat eiland. Kelly : Ja, Expeditie Robinson. Zullen we zo gaan slapen ? Coos leest inmiddels weer in de krant.

0.06 Coos zegt tegen Pascal dat hij morgen wel verder kan lezen. Kelly : Ik ga het licht uit doen. Men wenst elkaar welterusten. Kelly : Het is hier echt bloedheet.

0.15 Kelly gilt hard : O yes. Kelly : Kijken wat ze zeggen. Gert Jan : Kelly kappen. Kelly : Sorry Gert, dat was de laatste keer.

0.19 Kelly : Word jij 's ochtends wakker met een stijve ? Pascal : Ja, negen van de tien keer. Negen van de tien keer laat ik hem dan ook weer instorten. Dat is heel normaal hoor bij mannen. Werd jou vriend nooit wakker met een hard dingetje ? Kelly : Altijd. Pascal : Als ik er aan denk denk ik godverdomme ik mis het wel de seks.

maandag 1 oktober 2001 @ 00:41:25 #3
16339 Klep
Pardon lul
pi_1784873
Arm, 00.33

K heeft een hele verhandeling gegeven waarom ze A zo leuk vindt.
K vertelt nog eens over de bewuste avond (bubblebad).
K Ze vertelt dat A tussen haar benen keek(?)
P Je flamoes?
K vertelt verder over de kus met Diaan.
K Frenk werd helemaal gek. Daarom heb ik dat spelletje gedaan.
K Ik gaf D een colafles en die gooide ze zo naar frenk toe
K Vertelt over ruzie Diaan met Frenk
K En toen lagen ze met zijntweeën weer in bed te praten en te vrijen.
K Frenk vond dat Diaan aanleiding gaf.
P Dat is wel weer wat anders dan kipkluifjes

K O wat was dat erg zeg.
K Iedereen zuipen.
Ze hebben het nu denk ik over Aldrico

K Die zat de hele dag te mediteren, ging ie slapen en toen ging ie weer in bad en kwam eruit. Ging Zwanenmeer dansen. Was zo idioot, maar ook leuk. Was een topper, heel apart. Dacht dat ie homo was.
K Hij was heel vrouwelijk.
P Hield ie ook van mannen?
K Was gewoon een leuk type, wel vrouwelijk.

Volgens mij hebben ze 't wel leuk in Arm...
Op de achtergrond geluiden uit Rijk.

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1784875
0.25 Het geluid wordt steeds zachter. Coos tegen Kelly : Was het de tweede dag al ? Daarna niks meer ? Kelly : Ja, daarna heb ik het hem verteld. Coos : Maar je mag toch niet onder de dekens ? Kelly : Hij zei, ik dacht wel dat je siliconen hebt. Hij vond me nog steeds hetzelfde. Hij had het niet verwacht. Ik zei dat ik me rot voelde. Ik zei, hoe vind je het als je ouders of je vrienden vreemd reageren. Hij zei, ik denk dat mijn vrienden wel leuk reageren. Pascal : Wist niemand het in het begin ? Kelly : Nee. Ik word verkouden hier. We hebben afgesproken, als we hier uit komen gaan we een keertje wat leuks doen. We hadden beiden iets van we gaan hier geen relatie beginnen. Daar ben ik hier niet voor gekomen. Wat vind je van hem ? Coos : Ik val niet op jongens. Kelly : Je kunt toch wel zeggen wat je voelt. Coos : Tot nu toe heb ik niks met hem.

0.31 Kelly : Ondanks dat is hij gewoon één van de populairste bewoners. Kelly vertelt vervolgens dat ze in het bad met Diane heeft gezoend, dat Frank Diane op haar mond wilde kussen en dat Kelly met een colafles heeft gegooid. Kelly : Die hele avond was gewoon een drama. Op een gegeven moment lagen ze met zijn tweeen weer in bed en toen dacht ik, wat is dat nou. Die avond is alles in één keer gebeurd. O wat was dat erg zeg, maar wel gezellig. Kelly verteld dat Aldrico 's nachts met whisky en een sigaar in bad zat te mediteren. Kelly : Het was gewoon zo'n idioot maar zo leuk. Ik vind het jammer dat hij weg is. Ik dacht dat hij homo was. Hij was heel vrouwelijk. Volgens mij hield hij ook gewoon van mannen. Hele grote ogen en heel donker, en hij had altijd een petje op. Pascal : Maar dat mag helemaal niet. Kelly : Een soort Def Rhymz maar dan vrouwelijk.

maandag 1 oktober 2001 @ 00:52:20 #5
16339 Klep
Pardon lul
pi_1784904
Oei oei, aanvaring GJ en K:

K schreeuwt heel hard in euforie: YEEEEEAAAAH!
GJ Komop, Kel, ik was bijna in slaap.
K Wat maakt dat nou uit man?
GJ Nou ik wil gewoon slapen.
GJ Vind het wel gezellig, maar nou effe niet.
K Oh sorry.

GJ en K werkt niet meer, geloof ik

Geluiden vanuit rijke kant: Yes, yes, yes.

K Ik kan het veel harder: YES YES YES YES YES FREEEEEEENK!!!
P of C: vraag of-ie nog een beetje geil is. (Frenk)
K Neeeeeeeeh!

GJ slaapt, rest heeft veel plezier.

Hebben het over 'zo groot, en zo dik'.....

K Jij wil (Pascal) dat ik van alles zeg voor de TV
P Nee, echt niet (NOT!)

Lache!

Hebben het nu over Aldrico.

K Had zich al drie keer opgegeven, en nu na drie dagen eruit!
K En dan zag ie camera's en ging ie huilen.
P Waarom?
K Omdat ie echt verdrietig was. Wilde veel aandacht, het was allemaal een zootje, vond ie. En dan ging ie lopen. En dan zei hij: nee we moeten opnieuw beginnen.
K Volgens mij vond BB het ook vervelend dat hij zo deed.
K Volgens mij hebben ze (BB) hem omgepraat.
K Ze zeiden ook tegen mij: vind je het nog wel leuk Kel? En toen dacht ik, ze willen mij ook weghebben. (Hmmm, Hummy???)

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1784935
0.42 Kelly gilt toch weer : O yes. Gert Jan : Ik vind het asociaal. Kelly : Gert, niet zo chagrijnig. Je sliep toch niet. Hoe laat lig je normaal in bed ? Wij zijn met zijn drieen, een meerderheid. De anderen lachen. Coos : Wat een redenering. Kelly : Sorry als ik je heb laten schrikken. Ik dacht dat je wakker was.

0.44 Kelly : Stel dat ik donderdag wordt genomineerd dan ga ik even naar de rijke kant om mijn haar te wassen en mijn koffer in te pakken. Pascal : Ik denk het niet. Vanuit rijk roepen diverse mensen nu ook : O yes. Kelly : Ik kan het veel harder. Ze gilt : O yes. Kelly vertelt dat Aldrico zat te huilen en dat hij stopte om te zeggen dat de camera's uit moesten omdat dit niet uitgezonden mocht worden. Kelly : Ik dacht dat de psycholoog in de dagboekkamer zo op hem heeft ingepraat dat hij is gevlucht. Ze lacht. Kelly : Die vrouw in de dagboekkamer kan zo streng zijn. De vrouw vroeg aan haar, vind je het nog wel leuk Kelly. Kelly : Toen dacht ik, ze willen me weg. Daar wordt je heel onzeker van.

0.56 Kelly vraagt waar Patty stond afgelopen donderdag. Vervolgens vraagt ze wie nog meer aanwezig waren. Coos zegt dat het alleen mensen van de redactie waren. Kelly : Het valt me op dat we het veel hebben over BB 1 en 2, wat daar allemaal gebeurde.

Breedbandstream 1.

1.00 Frank, Andries en Richard hebben het over voetbal. Frank zegt dat John de Wolf ten onrechte is beschuldigd van vals spelen. Frank : Ik moet een scheet laten maar ik doe het niet want dan zit mijn broekje vol. Zullen we luiers bestellen ?

pi_1784980
1.04 Frank zegt dat hij op zijn vingers is getikt door BB omdat hij zei dat BB naar hun heeft geluisterd toen het extra eten werd bezorgd in het arme gedeelte. Frank : Vandaag en morgen doe ik lekker gek met eten maar daarna niet meer. Een gebakken eitje zou ik wel iedere dag willen maar dat kan niet. Toen ik trainde at ik veertig eieren per week. Gekookte, zonder eigeel. Daar ga je wel van stinken. Maar ik voelde me wel lekker. Frank over het voetbal : Mijn kruisbandjes zijn een beetje stijf nu. Frank gebruikt Aphrodite tegen spierpijn, dat is alleen verkrijgbaar op doktersrecept. Hij wil het morgen bestellen. Richard vraagt of ze met zijn vijven in het bad kunnen. Frank : Het kan wel, dan zit je wel over elkaar heen. Ik doe dan wel mijn zwembroekkie aan. Richard : Weet je dat ik hem heb zitten na twee bacootjes ?

1.11 Stream naar de badkamer waar Andries het bad vult. Vervolgens naar de slaapkamer waar de mannen zich uitkleden. Richard ligt als eerste in het bad. Andries en Frank volgen. Andries heeft een fles drank meegenomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 01-10-2001 01:53]

maandag 1 oktober 2001 @ 01:23:07 #8
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1784994
1.22

Ze zitten met zijn allen Champagne te drinken in het bubbelbad.

Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
  maandag 1 oktober 2001 @ 01:32:33 #9
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1785027
er wordt gezongen: 'tis stil aan de overkant' en 'we zwaaien met ze allen naar gert-jan'

btje plagen..

en dit alles vanuit het bubberbad..

pi_1785029
1.18 Diane zit nu ook in het bad. Danielle steekt haar haar op. Andries opent de champagne. Frank hoeft niet, hij heeft zijn eigen drankje. Ze zingen We are the champions. Danielle stapt ook in het bad.

Ze zingen o.a. Streets of London. Ook Kelly's 'O yes' wordt weer geroepen. Frank zingt een variant op 'Het is fijn om een klootzak te zijn'. Vervolgens 'Het is stil aan de overkant' en 'En we zwaaien met zijn allen naar Gert Jan'.

Dit is het voorlopig van mij.

maandag 1 oktober 2001 @ 01:50:40 #11
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1785071
opvallend is wel dat nu wel ineens iedereen MET kleding in bad zit..
pi_1785092
Frank heeft zojuist een nieuwe fles sjampoepel opengetrokken en vult de glazen bij, ze worden steeds luidruchtiger, vooral Diana hoor je overal bovenuit schreeuwen (ze krijst echt als een viswijf )

De liedjes richting het arme gedeelte worden iets minder vriendelijk: gert jan dat is een lul, hij zit daar met het hele spul, de rest vd tekst gaat op in gejoel en kan ik niet verstaan, het laatste klinkt als: ze voelen zich niet thuis in dat gekke armenhuis..?

Het is stil aan de overkant wordt nu ingezet.

(het wachten is nu alleen nog op het moment dat het uit de klauwen gaat lopen, red.)

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 02:01:58 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1785098
02:00 uur
Dolle pret aan de 'rijke' kant. De heren liggen in het bubbelbad en de dames staan nu te douchen. Er wordt flink gelald en gezongen: "We willen sex met die blonde! We willen sex met die blonde!". Diane: "Met wie eerst?". En meteen zingen de jongens: "We willen sex met die rooie!".

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-10-2001 08:15]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1785100
andries tongt met richard (wat drankt wel niet kan doen)
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 02:05:18 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1785102
De heren staan nu ook onder de douche en/of drogen zich af.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_1785106
De meiden zijn uit bad gestapt en worden toegezongen door de jongens die nog in bad zitten: "ik wil een zoen van die blonde, we willen sex met die rooie"

Diana loopt naar Andries en geeft hem een zoen.

Ik hoorde maar telkens een gek geluidje, maar dat blijkt dus het gieberige lachje van Richard te zijn.

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 02:08:38 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1785107
Richard houdt z'n zwembroek aan, maar Frank en Andries lopen ongegeneerd bloot rond.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 02:09:37 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1785110
Frank gaat z'n tanden poetsen. Het lijkt er helaas op dat ze 'gewoon' gaan slapen.
pi_1785117
De mannen zijn zich aan het douchen ik wordt getrakteerd op beelden van een naakte Andries in "volle glorie" en Frank die z'n ster uit staat te baggeren.

Frank staat nu poedeltjenaakt de badkamervloer met een trekker droog te maken.

pi_1785129
Ze zitten in de huiskamer, Diana zit haar benen in te smeren, Frank zegt continu, lekker he, is dat lekker, tegen Diana, gaat ie lekker schatje.

Andries komt ineens melden dat hij 2 kurken en een leeg flesje in zijn kastje gaat doen, dit als aandenken...?

Iemand zegt dat je niks mee mag nemen uit het huis waarop Andries zegt dat hij het toch gaat proberen.

Je lijkt Gert-Jan wel met dat badjassie zo, zegt Frank tegen Richard.

pi_1785141
Andries zegt: ik probeer nu al de hele avond om contact met ze te krijgen, dat bandje zou steeds afgeluisterd worden.

Nu gaat het gesprek over de bestelling die ze morgen op gaan geven, Andries heeft uitgerekend dat ze nog 168 gulden hebben van het budget van vandaag.

Dat is niet genoeg voor de bestelling die ze willen plaatsen, mega veel dingen voor de frituur en ze besluiten dan ook om tot 11 uur morgenochtend te wachten met de bestelling want dan hebben ze weer 1000 piek om op te maken.

pi_1785154
Andries zeurt door over rode t-shirts die hij toch echt uit de mand wil hebben, Frank zegt, man zeur toch niet zo.

Andries zit met het been van Diana over zich heen en masseert haar tenen.

Volgens Andries moet de arme kant alles kunnen horen wat ze nu zeggen, joh die slapen allemaal zegt Frank, nee zegt Andries ik verwacht dat er minimaal 2 wakker zijn en liggen te luisteren.

pi_1785168
Andries komt binnen met een winterwortel? die uit zijn badjas steekt, dit tot grote hilariteit van Diana, Frank zegt dat hij er een zonnebrilletje op moet zetten.

Richard meldt dat hij weer moet (hij schijnt aan de race te zijn) Frank vraagt of hij een sateetje mee wil.

Andries zegt helemaal weg te zijn van Hans Teeuwen, het flesje wat hij uit het huis wil "smokkelen" is voor een vriend, Andre? die zou alles voor hem opnemen dus dat flesje is voor hem.

pi_1785186
Andries vraagt aan Frank of hij kippeboutjes heeft gegeten, nee zegt hij, beetje verwarring, Frank heeft hem niet goed verstaan en Andries zegt, heej ben je doof ofzo en begint vervolgens een doof iemand na te doen maar dan heel erg overdreven. Frank zegt, ben jij nou leraar Nederlands

Er komen onsmakelijke geluiden vanaf het toilet, gaat ie een beetje brult Frank, zo volgens mij scheurt z'n anus uit.

Neem nog een biertje joh zegt Frank tegen Andries, dan loop ie lekker licht en hij meldt dat ze over 10 min naar bed moeten want dan zijn de batterijen vd zenders leeg.

pi_1785205
Andries en Diana zijn elkaar nu ijs te voeren en zitten elkaar met geile blikken op te hitsen.

Gert-Jan is uit bed gestapt en gaat met een stoel bij het hek zitten, hoe gaat het roept iemand, GJ zegt dat het niet zo goed met hem gaat, hij heeft pijn in zijn keel zegt hij.

Richard vraagt of hij dicht bij de airco ligt, daarna babbelen ze gewoon door en laten GJ min of meer links liggen, de camera zoemt in op GJ, van zijn gezicht lees ik af dat hij enorm zit te balen, hij staart somber voor zich uit en is in diep gepeins verzonken.

Richard gaat zijn tanden poetsen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')