Wat ik daar aan toe te voegen heb is dat het een geweldige film is. Het lijkt een standaard verhaal, maar het wordt zo vaag aangepakt, dat het toch een heel aparte film wordt.
In mijn ogen is dit echt een aanrader.
quote:ja echt realistisch is die film natuurlijk niet nee,maar daar ging het de makers ook absoluut niet om.
Op zondag 30 september 2001 01:02 schreef Fean_Fan het volgende:
ik vond het ook wel een leuke film. Het was wel redelijk nep allemaal (vond het beetje overdreven dat ie meteen ELK duel won), maar toch wel geinig amusement de hele film lang.
quote:idd.
Op zondag 28 oktober 2001 11:39 schreef _Abu_ het volgende:
We will, we will ROCK YOU!
Wat vondt je ervan?
quote:Ja, leuk wel, juist door dit soort dingen, beetje raar en daar hou ik wel van.
Op zondag 28 oktober 2001 11:41 schreef Quintony het volgende:[..]
idd.
Wat vondt je ervan?
quote:beetje raar? Een steekspel waarbij ze op reuze trompetten we will rock you spelen en iedereen meeklapt op het ritme?
Op zondag 28 oktober 2001 11:42 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Ja, leuk wel, juist door dit soort dingen, beetje raar en daar hou ik wel van.
quote:Nee, das waar! Dat is gewoon onmogelijk. Maar wel leuk!
Op zondag 28 oktober 2001 11:43 schreef Quintony het volgende:[..]
beetje raar? Een steekspel waarbij ze op reuze trompetten we will rock you spelen en iedereen meeklapt op het ritme?
Da's toch niet meer een beetje raar he?
Maar verder een errug leuke film, heb me erg goed vermaakt. Actie, comedy en romantiek...
Ik heb er nog niks van gezien, behalve de trailer dan, leek me zo'n standaard Middeleeuws ridder-verhaaltje, zo te horen lezen is dat het niet.... hmm.
quote:Absoluut niet, ik vind de film iig geweldig om de al genoemde punten.
Op donderdag 01 november 2001 16:31 schreef =HellFire= het volgende:
Oh, ze konden er niks realistisch van maken dus gingen ze er maar wat grappen tussen gooien?Ik heb er nog niks van gezien, behalve de trailer dan, leek me zo'n standaard Middeleeuws ridder-verhaaltje, zo te horen lezen is dat het niet.... hmm.
quote:Inderdaad het is echt een aanrader.
Op donderdag 01 november 2001 16:31 schreef =HellFire= het volgende:
Oh, ze konden er niks realistisch van maken dus gingen ze er maar wat grappen tussen gooien?Ik heb er nog niks van gezien, behalve de trailer dan, leek me zo'n standaard Middeleeuws ridder-verhaaltje, zo te horen lezen is dat het niet.... hmm.
ik heb nog geen review gelezen waar geen commentaar in stond over die Gelderland-fout...
(Gelderland ligt ergens tussen Duitsland en Rusland )
quote:In mijn ogen een van de vele ingepakte hollywood cliche waar de soundtrack waarschijnlijk meer gaat opleveren dan de film zelf. Muziek kan je naar luisteren, kartonnen acteurs en slecht plot kan je in slaap zoezen maar dat doe ik''t liefst thuis in bed.
een aanrader.
quote:Klein batje kan wel wat ellende hebben hoor.. als al die arme mooie mannetjes maar heel blijven!!
Op zondag 04 november 2001 12:18 schreef SunChaser het volgende:
Ja, er gebeuren wel hele erge zielige dingen met de paarden hoor. Maar je moet maar zo denken: het is maar film.
* batje heeft zelfs The Horse Whisperer nog niet echt gezien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |