abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 september 2001 @ 13:07:21 #1
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1771731
Andries

Leeftijd: 24
Burgelijke staat: vrijgezel
Beroep: leraar Nederlands
Trefwoorden: intelligent, muzikaal, ijdel

Amper 23 jaar en Andries geeft al les op een middelbare school. Om niet nu al vast te roesten in het onderwijs, heeft hij zich opgegeven voor Big Brother.

Andries is een nakomertje en gewend te krijgen wat hij wil hebben, de andere bewoners kunnen hun borst dus nat maken. Muziek en vriendschap zijn voor Andries met elkaar verbonden, want samen met zijn vrienden vormt hij een band, waar hij onmetelijk trots op is. Na twee lange relaties is Andries nu single en hij geniet volop van zijn vrijheid. Dat neemt trouwens niet weg dat hij niet open staat voor nieuwe liefdes

Het extreme karakter van Big Brother spreekt Andries zeer aan, want dat past precies bij zijn persoonlijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-10-2001 20:54]

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1771849
quote:
Het extreme karakter van Big Brother spreekt Andries zeer aan, want dat past precies bij zijn persoonlijkheid.
nou
pi_1781324
het schijnt dat straks andries zijn band gaat optreden in het programma "live and cooking " wat nu te zien is op rtl4
pi_1781980
quote:
Op zondag 30 september 2001 18:08 schreef kavu het volgende:
het schijnt dat straks andries zijn band gaat optreden in het programma "live and cooking " wat nu te zien is op rtl4
Tuurlijk. Verbaast me niets. Die moeten natuurlijk ook even meeliften op het succes van BB.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_1782707
http://home.hccnet.nl/zippers.mistyk/home.html

Met dank aan Marten; Andries: Muziek en BB

Trifle (weet ff neit hoe een plaatje te plaatsen op het forum)

De Andries site ---> http://home.hccnet.nl/zippers.mistyk
pi_1782977
trifle .. gewoon de url van het plaatje tussen [img] en [/img] zetten dus:

[img]www.blahblah.com/plaatje.jpg[/img]

pi_1784692
Bedankt kavu! Bij deze dan =]

Woopie 1e probeersel, zou het lukken?

pi_1784813
Op dit formaat komt ie wat beter tot z'n recht.

pi_1784889
LOL je hebt gelijk tante Bep, dacht alleen ff laat ik niet zo'n heeeel groot plaatje hier neergooien =]
pi_1788543

Speciaal voor de Andries fans, een fotoreportage van Andries in de sauna. Gezellige natte boel!

http://www.bb3.nu/?p=x&a=archives/00000258.php

pi_1790764
lekker ding mmmmmmmmmmmmmm
pi_1791015
Waar moeten wij vrouwen nat van worden?
Meer dan zijn neus is er niet te zien..
en die zie ik ook als hij niet in de sauna zit..
  maandag 1 oktober 2001 @ 21:26:03 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1791055
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 21:22 schreef cos-micV het volgende:
Waar moeten wij vrouwen nat van worden?
Meer dan zijn neus is er niet te zien..
en die zie ik ook als hij niet in de sauna zit..
Euhhhh... de grote van de neus van een man zegt wat over de grote van zijn.....
pi_1791081
Volgens mij heeft Andries het warm!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1791090
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 21:26 schreef marky het volgende:

[..]

Euhhhh... de grote van de neus van een man zegt wat over de grote van zijn.....

Joh?
Ik ben weg...naar Sexualiteit..
Arme Pineukio..
pi_1801704
quote:
Andries bang voor motie van uitdaging

Andries is geschrokken van de manier waarop de Captain-wisseling in Arm is verlopen. Hij maakt zijn eigen team duidelijk dat hij zo'n gang van zaken niet zal accepteren.

Mirthe Lems 02-10-2001 22:08

Rijk Het team in Rijk heeft zich de maaltijd goed laten smaken. Na het toetje van slagroomijs met vruchtensaus, wil Andries 'ernstig' met zijn teamgenoten praten. Ik heb de gang van zaken tijdens de Captain-wisseling aan de arme kant met verbazing aanschouwt, begint hij zijn verhaal. Ik schrok heel erg van het pleidooi dat Pascal en Coos gaven in hun motie van uitdaging tegen Gert-Jan. Gert-Jan wist totaal niet dat die punten van irritatie bij zijn teamleden speelden. Frank wil hier op reageren, maar Andries maakt hem duidelijk dat hij eerst zijn verhaal wil afmaken. Als jullie het niet met mijn beslissingen eens zijn, dan wil ik dat graag recht in mijn gezicht horen. Jullie mogen natuurlijk op elk gewenst moment een motie van uitdaging indienen, maar kom dan niet met nieuwe argumenten waarvan ik het bestaan niet afwist , vervolgt Andries. Ik vind het vervelend als er achter mijn rug om slechte dingen over mij worden gezegd.

Overleg

Richard denkt dat Andries daar niet bang voor hoeft te zijn. Ik heb het gevoel dat ons team veel hechter is en dat er genoeg overleg wordt gepleegd. Diane is het met hem eens. Ik zou me kapot schamen als ik het op de manier van Pascal had aangepakt. Je kunt het toch ook gewoon tegen iemand zeggen in plaats van gelijk een motie in te dienen. Andries knikt en zegt: Als Frank zegt: 'ik wil ook wel eens Captain worden'; prima. Als hij mensen daarvoor achter zich weet te krijgen, dan zal ik hem daarin steunen. Maar ik wil er wel van op de hoogte worden gehouden. Waarschuwend heft Andries zijn vinger naar Frank op. Frank roept meteen dat hij vrede heeft met de situatie zoals die nu is, maar Andries maant hem weer tot stilte. Ik verplaatste me in Gert-Jan en ik dacht: Jeetje wat krijgt hij allemaal over zich heen. Als jullie zoiets doen dan gooi ik mijn kont tegen de krib!

Kracht

Frank mag eindelijk zeggen wat hij vindt. Ik denk dat een motie van uitdaging niet veel zin heeft bij jou, Andries. Het leuke van jou is, is dat je ons allemaal laat meebeslissen. Dat is jouw kracht als Captain. Diane kan heel goed het standpunt van Andries begrijpen. Als je de Captain niet waarschuwt over bepaalde dingen, dan kan je ook geen motie indienen, want dan sta je heel zwak in je schoenen. Pas als hij een aantal keer je waarschuwing negeert, heb je recht van spreken. Andries zegt daarop dat een motie niet alleen nodig is als een Captain slecht functioneert. Ook als je zelf eens graag Captain wilt worden, kun je een motie indienen. Het kan al een argument zijn dat je denkt meer stemmen van het publiek te zullen krijgen.

Richard vindt het hele Captain-verhaal 'zwaar overtrokken'. Je moet dat Captain-schap niet zo zwaar opnemen. Alsof je kapitein van een groot schip bent , zegt hij spottend. Frank moet hierom lachen en Richard vervolgt: Gert-Jan vindt het volgens mij helemaal niet erg dat hij geen Captain meer is en Pascal en Coos hebben weer wat leven in de brouwerij gebracht. Danielle wijst hem erop dat Andries alleen iets essentieels wil duidelijk maken. Het gaat erom dat je niet achter iemands rug om lelijke dingen zegt. En daarmee komt de discussie tot een eind. bron: de BB site

Dat hij "bang" is zoals BB het in de koptekst doet voorkomen heb ik hier niet uit op kunnen maken, hij zegt gewoon dat hij het niet eens is met de gang van zaken van de Captain overname van GJ.

Ik zie het meer als zijn team even duidelijk maken dat ze dat bij hem niet moeten flikken want dat hij dat niet zo over zijn kant zal laten gaan.

pi_1817621

Andries in 1987

donderdag 4 oktober 2001 @ 23:15:24 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1818580
Waarom heeft Andries gekozen voor Audrey? Volgens mij was Audrey kwa intelligentie de betere... Sandy was sportief de betere keuze geweest. Er zijn meer sportieve battles dan intelligentiebattles, dus de keuze voor Audrey ligt niet echt voor de hand.

Komt het misschien omdat Andries toch een beetje een meidengek is en weet dat hij bij Sandy geen kans maakt omdat ze lesbisch is???

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 4 oktober 2001 @ 23:24:31 #19
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1818631
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Waarom heeft Andries gekozen voor Audrey? Volgens mij was Audrey kwa intelligentie de betere... Sandy was sportief de betere keuze geweest. Er zijn meer sportieve battles dan intelligentiebattles, dus de keuze voor Audrey ligt niet echt voor de hand.

Komt het misschien omdat Andries toch een beetje een meidengek is en weet dat hij bij Sandy geen kans maakt omdat ze lesbisch is???

you got it
pi_1818640
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 23:15 schreef scanman01 het volgende:

Helemaal mee eens, denk ik nl ook.
mickel
pi_1818770
Ik ben het er absoluut niet mee eens. Anders heeft een zeer diverse vriendenkring en zal om zo'n reden nooit iemand afwijzen
pi_1818829
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 23:38 schreef Trifle het volgende:
Ik ben het er absoluut niet mee eens. Anders heeft een zeer diverse vriendenkring en zal om zo'n reden nooit iemand afwijzen
Kiezen voor Audrey wil niet zeggen dat hij daarmee Sandy afwijst
mickel
  donderdag 4 oktober 2001 @ 23:48:06 #23
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1818863
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 23:38 schreef Trifle het volgende:
nee precies typische alle-walletjes-eter
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 08:47:20 #24
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1819792
Het team van Andries mist op dat moment een algemeen ontwikkeld persoon. Sportief zat het redelijk goed inelkaar en dan was de keuze voor Audrey verstandig. Hij wist alleen op het moment van de keuze natuurlijk niet dat hij Richard zou gaan verliezen. Nu is er weer een sportieve onbalans in het team.
pi_1819981
maar jehoort m bijna niet over de band.soms hoor je hem wel wat mompelend zingen,maar voor de rest vind ik dat hij wat meer verlegen aan t worden is...of ligt dit aan mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')