quote:weet je zeker dat het geen rood kruisje is
Op zaterdag 29 september 2001 12:02 schreef jerney het volgende:
[afbeelding]
quote:Ja, kzie ut
Op zaterdag 29 september 2001 12:03 schreef G-spotter2001 het volgende:[..]
weet je zeker dat het geen rood kruisje is
quote:geef de link dan maar!
Op zaterdag 29 september 2001 12:05 schreef jerney het volgende:[..]
Ja, kzie ut
M'n f2s zit te flippen door dat plaatje van vork nu
quote:http://www.dualdude.f2s.com/jerney/vork.jpg
Op zaterdag 29 september 2001 12:06 schreef scarefreak het volgende:[..]
geef de link dan maar!
maar hij flipt bij het uploaden...
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 12:07 schreef jerney het volgende:
nog niet helemaal wakker
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 12:07 schreef jerney het volgende:
nog niet helemaal wakker
SPAM ALERT!!!!!!
quote:SSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!!!!
Op zaterdag 29 september 2001 12:09 schreef G-spotter2001 het volgende:[..]
![]()
![]()
SPAM ALERT!!!!!!
quote:SPAM!
Op zaterdag 29 september 2001 12:09 schreef jerney het volgende:[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!!!!
quote:stil nouhouw
Op zaterdag 29 september 2001 12:10 schreef G-spotter2001 het volgende:[..]
SPAM!
SPAM!
SPAM!
SPAM!
SPAM!
SPAM!
SPAM!
SPAM!
SPAM!
SPAM!
SPAM!
SPAM!
quote:Hey Vork rules ja! Hij is samen met mij het Dynamische Duo van fok! alias "de coolste mods"
Op zaterdag 29 september 2001 12:02 schreef jerney het volgende:
[afbeelding]
quote:stel je voor
Op zaterdag 29 september 2001 12:12 schreef jerney het volgende:[..]
stil nouhouw
Straks komt die stomme TARArarararara-eikel weer editten
quote:Vork & TARA
Op zaterdag 29 september 2001 12:18 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hey Vork rules ja! Hij is samen met mij het Dynamische Duo van fok! alias "de coolste mods"
quote:jij bent niet cool, jij bent een overloper
Op zaterdag 29 september 2001 12:18 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hey Vork rules ja! Hij is samen met mij het Dynamische Duo van fok! alias "de coolste mods"
GA OP CRAP POSTEN JIJ KETTER!!!!!
quote:Ik ben veel cooler
Op zaterdag 29 september 2001 12:20 schreef scarefreak het volgende:[..]
Vork & TARA
![]()
quote:En toch houd je van me
Op zaterdag 29 september 2001 12:21 schreef jerney het volgende:[..]
jij bent niet cool, jij bent een overloper
GA OP CRAP POSTEN JIJ KETTER!!!!!
quote:Ja, da's ook niet zo moeilijk
Op zaterdag 29 september 2001 12:25 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik ben veel cooler
quote:nietus
Op zaterdag 29 september 2001 12:26 schreef Witchfynder het volgende:[..]
En toch houd je van me
![]()
quote:Ik weet wel beter hoor
Op zaterdag 29 september 2001 12:27 schreef jerney het volgende:[..]
nietus
quote:tsss
Op zaterdag 29 september 2001 12:35 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik weet wel beter hoor
![]()
quote:ja? waar en waarom is dat nu weer
Op zaterdag 29 september 2001 12:35 schreef beelzebubu het volgende:
heey, wat lees ik nou, is ZGZ geband?
quote:omdat hij met iemand z'n account geklooid zou hebben ofzo
Op zaterdag 29 september 2001 12:44 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
ja? waar en waarom is dat nu weer
quote:thanks,
Op zaterdag 29 september 2001 12:47 schreef jerney het volgende:[..]
omdat hij met iemand z'n account geklooid zou hebben ofzo
quote:* groot raadsel *
Op zaterdag 29 september 2001 12:47 schreef jerney het volgende:[..]
omdat hij met iemand z'n account geklooid zou hebben ofzo
Hoe kan een non-admin met accounts klooien
quote:Sja... het kan wel.. maar ik betwijfel of het ook gebeurd is
Op zaterdag 29 september 2001 12:54 schreef beelzebubu het volgende:[..]
* groot raadsel *
Hoe kan een non-admin met accounts klooien
quote:Lijkt me stug.... ZGZ is nooit echt overgekomen als security expert op mij.... Maargoed dat zegt natuurlijk ook weinig, je kan je makkelijk anders voordoen dan je bent....
Op zaterdag 29 september 2001 12:55 schreef jerney het volgende:[..]
Sja... het kan wel.. maar ik betwijfel of het ook gebeurd is
Kan een van de modjes duidelijkeid scheppen
quote:Denk je?
Op zaterdag 29 september 2001 13:28 schreef scarefreak het volgende:
Volgens de policy worden bans niet met users besproken, weinig kans dat er door een modje gaat gereageerd worden
Ik vind het ook vaag dus ik ben zelf op onderzoek uit.
Over policy gesproken. Ik ben het type die meer naar de Verlichting kijkt. Bij mij hebben users bepaalde rechten, vandaar dat ik overal achteraan ga
weet wel zeker dat ik commentaar van collega's op deze post ga krijgen, maar ik neem geen blad voor de mond
quote:Je denkt de verkeerde richting op. Mensen liepen gelijk te blaten over "hacken" enzo, maar daar gaat het niet over. Waar wel over mag ik niet zeggen. En niet speculeren jullie! (speculaas mag echter wel..).
Op zaterdag 29 september 2001 13:21 schreef beelzebubu het volgende:[..]
Lijkt me stug.... ZGZ is nooit echt overgekomen als security expert op mij.... Maargoed dat zegt natuurlijk ook weinig, je kan je makkelijk anders voordoen dan je bent....
Kan een van de modjes duidelijkeid scheppen
quote:Ik weet wel zeker
Op zaterdag 29 september 2001 13:49 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Denk je?
Ik vind het ook vaag dus ik ben zelf op onderzoek uit.
Over policy gesproken. Ik ben het type die meer naar de Verlichting kijkt. Bij mij hebben users bepaalde rechten, vandaar dat ik overal achteraan gaweet wel zeker dat ik commentaar van collega's op deze post ga krijgen, maar ik neem geen blad voor de mond
Volgens mij weet ik meer van de regels af dan WitchFynder
alleen snap ik dit stukie ff niet:
"Ik ben het type die meer naar de Verlichting kijkt. Bij mij hebben users bepaalde rechten, vandaar dat ik overal achteraan ga "
dat volg ik ff niet, sorry
quote:Kan alles zijn, de crew mag erniet over praten, ZGZ kan foutje met inloggen hebben gemaakt, of crew wil gewoon op vuile manier van hem af, wij "users" kunnen nooit achter de echte reden komen, niet echt betrouwbaar...
Op zaterdag 29 september 2001 13:50 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Je denkt de verkeerde richting op. Mensen liepen gelijk te blaten over "hacken" enzo, maar daar gaat het niet over. Waar wel over mag ik niet zeggen. En niet speculeren jullie! (speculaas mag echter wel..).
quote:Nee, ik ben alleen een geheel nieuw soort mod.
Op zaterdag 29 september 2001 13:51 schreef scarefreak het volgende:Ik weet wel zeker
Bans worden niet met users besproken, dat lijde vroeger alleen maar tot flamezVolgens mij weet ik meer van de regels af dan WitchFynder
![]()
quote:De Verlichting is een politieke en maatschappelijke stroming begonnen in de 18de eeuw. Locke, Montesqueu (spelling?) en dat soort mensen. Zij stelden vast dat mensen bepaalde rechten hebben die hen niet ontnomen kunnen worden zoals vrijheid enzo.
alleen snap ik dit stukie ff niet:
"Ik ben het type die meer naar de Verlichting kijkt. Bij mij hebben users bepaalde rechten, vandaar dat ik overal achteraan ga "
dat volg ik ff niet, sorry
Nu lijkt het misschien een beetje overdreven om dit toe te passen op een forum, maar ik redeneer dat users ook mensen zijn en elk volgens onze grondwet recht hebben hun zegje te doen en recht hebben op een stukje van ons forum indien zij zich aan de algemeen geldende maatschappelijke regels houden en daarnaast de speciaal voor dit forum geldende regels.
Wanneer men overgaat tot het verbannen van personen waarvan niet bewezen is dat zij iets gedaan hebben (ff algemeen gesproken) doet dat afbreuk aan het systeem waar men hier tot nu toe mee gewerkt heeft.
In dit geval is er iets anders aan de hand. De werkwijze van het gedeelte van de crew die zich met ZGZ's ban bezig gehouden heeft is zo dusdanig anders dan de reguliere methode, dat men inziet dat of de routine aangepast moet worden of deze zaak opnieuw op een andere wijze benaderd moet worden of misschien naar een nog andere oplossing moet zoeken, wil men een bepaalde consistentie in het Fok!beleid behouden. Voor mij in ieder geval gaat het niet langer om dit specifieke geval, maar eerder de angst voor het ontstaan van een structureel probleem.
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 29-09-2001 14:10]
quote:Juist, maar ik heb het ook al lang niet meer over hem, maar over een persoonlijke frustratie van mij.
Op zaterdag 29 september 2001 13:55 schreef scarefreak het volgende:[..]
Kan alles zijn, de crew mag erniet over praten, ZGZ kan foutje met inloggen hebben gemaakt, of crew wil gewoon op vuile manier van hem af, wij "users" kunnen nooit achter de echte reden komen, niet echt betrouwbaar...
Want hoe irri ZGZ op z'n tijd ook wat hij was best een grappige user en zelfs al was hij dat niet, niemand verdient het om simpelweg eruitgekickt te worden omdat de crew "van em af wil" (jaja, speculaas, geen speculatie).
Enniewees, ik hoor het wel (en als het niet op het forum mag, ik heb ook nog ICQ)
Beste ZineGeneZidane,
Voor het misbruiken van een user-account van een andere user geven wij bij deze een ban van onze site. Hacken van andermans account (in wat voor vorm dan ook) is gewoonweg niet toegestaan en wordt altijd direct bestraft met een ban.
Met vriendelijke groet,
Chris
-www.fokzine.net-
quote:Mag ik deher Chris er vriendelijk op wijzen dit woord nooit meer op deze manier te misbruiken? Hacken is een edel bezigheid zoals in de hackers HOWTO te lezen is. We hebben het hier over "cracken" of "zkr1ptk1dd13-en".... Hoevaak moet ik dit nou nog herhalen
Op zaterdag 29 september 2001 14:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[...] Hacken [...]
* beelzebubu is echte hacker en wenst hoe dan ook niet met crack/zkr1ptk1dd13 in verband te worden gebracht
quote:zucht een echte hacker zal je nooit horen zeggen dat hij een hacker is en zal in stilte opereren , einde zucht
Op zaterdag 29 september 2001 14:19 schreef beelzebubu het volgende:[..]
Mag ik deher Chris er vriendelijk op wijzen dit woord nooit meer op deze manier te misbruiken? Hacken is een edel bezigheid zoals in de hackers HOWTO te lezen is. We hebben het hier over "cracken" of "zkr1ptk1dd13-en".... Hoevaak moet ik dit nou nog herhalen
?¿?
* beelzebubu is echte hacker en wenst hoe dan ook niet met crack/zkr1ptk1dd13 in verband te worden gebracht
quote:ik dus niet
Op zaterdag 29 september 2001 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
zucht een echte hacker zal je nooit horen zeggen dat hij een hacker is en zal in stilte opereren , einde zucht
een echte hacker is officieel (iig meestal) ook een nerd en sociaal geisoleerd enzo.... Kan nou niet zeggen dat ik dat ben
Maargoed, ik heb lang genoeg software/systeem/kernel geprogrammeerd hoor
quote:haha wat ik van je gezien heb ben je goed
Op zaterdag 29 september 2001 14:26 schreef beelzebubu het volgende:[..]
ik dus niet
een echte hacker is officieel (iig meestal) ook een nerd en sociaal geisoleerd enzo.... Kan nou niet zeggen dat ik dat ben
Maargoed, ik heb lang genoeg software/systeem/kernel geprogrammeerd hoor
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 14:29 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
haha wat ik van je gezien heb ben je goed
quote:Nee hoor, hij is gewoon verhuisd naar crap
Op zaterdag 29 september 2001 12:35 schreef beelzebubu het volgende:
heey, wat lees ik nou, is ZGZ geband?
quote:Ik doe dit niet voor jou, maar uit naam van het Recht. Ok, jullie vinden me misschien wel een mafketel, maar ik geloof dus in het Recht.
Op zaterdag 29 september 2001 14:10 schreef beelzebubu het volgende:
witchfynder, dank dat je er achteraan gaat.
Oh en voor iedereen; denk niet dat omdat ik misschien constitutioneler en meer "voor het volk" ben dan mijn collega's hier dat ik crew zaken ga bespreken. Niet hier noch op ICQ. Jullie horen wat jullie weten moeten en niet meer. Zo is het leven, accepteer het.
quote:Posten van meeltjes mag niet hier, ook al staan ze elders op een forum gepost.
Op zaterdag 29 september 2001 14:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bron : Crapforum (c)Beste ZineGeneZidane,
Voor het misbruiken van een user-account van een andere user geven wij bij deze een ban van onze site. Hacken van andermans account (in wat voor vorm dan ook) is gewoonweg niet toegestaan en wordt altijd direct bestraft met een ban.
Met vriendelijke groet,
Chris
-www.fokzine.net-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |