Kwam ik er even op schokkende wijze achter dat onze perzische katten mogelijke aanhangers zijn van het terroristische gedachtengoed. Hebben mn buren misschien de 'kliklijn' gebeld?Omdat Mozes Kriebel (mn oudste kat) bij de buren in de tuin aan het spitten was? Ziet de overheid ze dan als mogelijke terroristische katten, met een eventueel geloof?! Als het daar op aan komt, verdenk ik mijn katten ervan dat het rastafari's zijn. Dit omdat hun lange haren inmiddels tot dreads zijn geworden.
"Meneer we nemen uw katten mee naar het bureau, op verdenking van artikel 140 (lid van een criminele organisatie)".
Jezus of zelfs Allah, hoezo Paranoide!?
Mijn katten (het zijn er 3) zijn dan misschien wel wat druk. Hangen op de bank, rennen door de tuin, vreten je arm, pissen en schijten overal (behalve in die halve vierkante meter met kattekorrels) en miauwen. Maar hoogvliegers zijn het zeker niet.
Na een dag werden ze weer terug gebracht.
" Meneer niets aan de hand met uw katten, we hebben hun stamboom nagetrokken en geen enkele link kunnen leggen met Osama Bin Laden"
Nou ik zal mn arabisch volbloed nog maar even in de stal laten staan!
"De oosterse keuken thuis"
quote:thanx....zal eens kijken of er een deel 2 volgt....
Op vrijdag 28 september 2001 23:30 schreef JungleMan het volgende:
Had je niet wat meer kunnen tikken?? Tis wel humor
quote:ja dat soort produkten worden 'riskant' nu!
Op vrijdag 28 september 2001 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wordt ook al zo scheef aan gekeken als ik met Conimex uit de supermarkt kom"De oosterse keuken thuis"
quote:Komt Bin Laden uit China dan ???
Op zaterdag 29 september 2001 00:37 schreef Nyrem het volgende:[..]
ja dat soort produkten worden 'riskant' nu!
quote:ze zijn hem kwijt, misschien zit hij er nu wel....
Op zaterdag 29 september 2001 00:38 schreef Topic het volgende:[..]
Komt Bin Laden uit China dan ???
quote:Waarschijnlijk worden ze gewoon ingezet, besmet met miltvuur, in het kader van de biologische oorlogvoering.
Op zaterdag 29 september 2001 00:41 schreef starshine-girl het volgende:mooi verhaal ... is 't een waar gebeurd verhaal
De politie moet veel allerter zijn op loslopende en wilde dieren.
Afknallen zeg ik. Katten, mussen, egels, mieren. alles.
quote:naar het schijnt is hij daar nu met eigen vervoer
Op zaterdag 29 september 2001 00:38 schreef Topic het volgende:[..]
Komt Bin Laden uit China dan ???
quote:Trek je dit in twijfel?????
Op zaterdag 29 september 2001 00:41 schreef starshine-girl het volgende:mooi verhaal ... is 't een waar gebeurd verhaal
quote:Jaaaaa ik zag laatst ook al een egel er heel erg verdacht bij liggen ergens aan de kant van de weg
Op zaterdag 29 september 2001 00:45 schreef Topic het volgende:[..]
Waarschijnlijk worden ze gewoon ingezet, besmet met miltvuur, in het kader van de biologische oorlogvoering.
De politie moet veel allerter zijn op loslopende en wilde dieren.
Afknallen zeg ik. Katten, mussen, egels, mieren. alles.
quote:als het morgen in de Telegraaf staat, geloof ik je....
Op zaterdag 29 september 2001 00:49 schreef Nyrem het volgende:[..]
Trek je dit in twijfel?????
In zulke roerige tijden.....moet je over dit soort dingen alleen maar serieus zijn!
quote:Wat is er mis met de Telegraaf ???
Op zaterdag 29 september 2001 00:50 schreef cptmarco het volgende:[..]
als het morgen in de Telegraaf staat, geloof ik je....
Beetje flauw om ze nou nog achterna te zitten met hun 10 jarige verschijningsverbod om dat ze in WO II de spreekbuis van de duitsers waren.
Zulke mensen hebben we nu juist in deze tijden nodig. Al die negers, egels en anders gevaarlijke buitenlanders. Het is juist goed dat de Telegraaf daar stemming tegen maakt.
Die krant heet niet voor niks "Krant van wakker nederland"
Sinds waneer zijn katten nederlanders dan ?
quote:Nee ik geloof dat morgen op de voorpagina va de Televaag staat " Man bijt hond"
Op zaterdag 29 september 2001 00:50 schreef cptmarco het volgende:[..]
als het morgen in de Telegraaf staat, geloof ik je....
Rij je stapvoets door een van die tunnels, komt er zo'n triggerhappy persoon naar je toe, of je je auto uit wilt komen.
Zou ik toch niet graag een verlopen rijbewijs bij me hebben!
quote:roflol+witlof
Op vrijdag 28 september 2001 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wordt ook al zo scheef aan gekeken als ik met Conimex uit de supermarkt kom"De oosterse keuken thuis"
Bij ons hier in de straat wordt het met de dag erger.
Een vredelievende buurt, sociale controle op-en-top.
Net als ieder ander goed ge-integreerde buurt 4.5personen van niet nederlandse afkomst hier in de buurt wonen.
Het ging echt allemaal zo goed hier dat onze buurt vorig jaar zelfs de beste buurt van Zaanstad was (bbz), prijs uitgereikt door Vreeman.
Totdat het genoemde in dit topic zich voordeed (zie begin topic).
Mijn katten kregen te maken met de zgn 'Zaanse verhoor methode', nou daar lusten de honden geen brood van.
In verwilderde staat kwamen ze weer thuis. Heeft ruim een week geduurt voordat de oudste (mozes kriebel) weer naar buiten durfde.
Maar zijn nu weer redelijk aan het acclimatiseren in ons voorheen ruime multiculturele en vooral tolerante buurt.
Helaas geldt dit dus alleen voor m'n katten.
Eergisteren ging ik de Afghaanse windhond (Jaap) van mn buren uitlaten. Ik pas twee weken op de hond vanwege vakantie van buurman Janssen(+gezin).
Geheel met plezier trouwens.
Tot eergisteren dus. Pleuris wat is dat best snel en sterk.
Ik dacht even een rondje om de buurt te maken, maar na 100meter nam Jaap een loopje met me.
Jezus ik wist niet dat die afghanen zo snel waren.
Op een gegeven moment moest ik Jaap laten gaan. En ging verder te voet achter Jaap aan.
Na 5 minuten gaf ik het op.
Thuis aangekomen werd er 5 minuten later aangebeld door de politie. Jaap was terecht.
Vette bekeuring vanwege het niet aanlijnen van een huisdier.
Ze hadden me zien weglopen met jaap (dit omdat ze mn huis al ruim een week in de gaten houden).
Het is allemaal niet zo erg hoor.
Totdat die kutburen van de overkant weer eens de kliklijn hadden gebeld (dit kom je te weten door de buurtroddel).
Er waren 'verdachte' personen in de buurt gesignaleerd. Waarop zij de kliklijn belde en 1uur later was onze vredelievende buurt hermetisch afgesloten (geloof dat het nog ff op CNN was te zien).
Vooral omdat er vorige keer al ten onrechte problemen waren met de 'papieren' van mn katten, reageerden ze dit keer weer met volle slagkracht.
De 'mannen in zwart'; anti-terroristen eenheid.
En wie waren weer eens de dupe van dit alles? Juist het uit 4.5personen ge-integreerde gezin.
Op iedere hoek van de straat zijn nu camera's geplaatst.
Ook is het weer een saaie hollandse buurt geworden.
Kan nog leuk worden allemaal; algehele indentificatie plicht.
Jaap laat ik inmiddels niet meer uit.
quote:Natuurlijk is het waar
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |