quote:Tja, aleen een probleem...
Op vrijdag 28 september 2001 21:43 schreef gelly het volgende:
schrijf een mooi gedicht en als je haar dan onderweg tegenkomt geef je die en de volgende morgen zie je het resultaat
Overhaast het i.i.g. niet, je kent haar dus kennelijk van vroeger ofzo, dat houdt in dat ze ook al meer van jou weet en je dus ook wel een beetje kent.
Bouw het gewoon gezellig en rustig op, drankje, andere keer bios of een keertje stappen en bla bla bla.
quote:Dat is meschien ook het probleem, we fietsen precies tegen elkaar in.
Op vrijdag 28 september 2001 21:54 schreef gelly het volgende:
"Als we voortaan samen dezelfde kant opfietsen in het leven ...."
quote:Hahaha...
Op vrijdag 28 september 2001 22:01 schreef ^liquid^ het volgende:
gooi de avond van te voren een doosje spijkers leeg op die weg daar. Als je dan de volgende ochtend langsfietst zal je haar langs de weg zien staan met een lekke band. En natuurlijk zal jij haar effe helpen om die te plakken... heb je gelijk wat om over te praten.
quote:of gaat meteen haar grot in.
Op vrijdag 28 september 2001 22:08 schreef gelly het volgende:
of je slaat haar als een holbewoner van de fiets met je knots en sleept dur mee je grot in
(ha-ha-ha, wat grap-pig)
quote:Kom ej! Ik wil graag weer verkering met iemand die ik al 5 a 6 jaar ken!
Op vrijdag 28 september 2001 22:08 schreef gelly het volgende:
of je slaat haar als een holbewoner van de fiets met je knots en sleept dur mee je grot in
quote:Neej, ik wil graag tips hoe ik dit het beste kan aanpakken!
Op vrijdag 28 september 2001 22:15 schreef gelly het volgende:
Als je het zo graag wilt waarom verzin je zelf dan niets, of wil je je hele relatie dan instand houden door tips van anderen ?
quote:Pffff.... denk 't ok; dat hij z'n leven laat leiden door anderen! Man man man man man ...
Op vrijdag 28 september 2001 22:15 schreef gelly het volgende:
Als je het zo graag wilt waarom verzin je zelf dan niets, of wil je je hele relatie dan instand houden door tips van anderen ?
quote:Zoals ik al zei, ik wil graag tips om te beginen! Als we weer een beetje op de hoogte zijn van elkaar gaan we gezelig naar de film enzow.
Op vrijdag 28 september 2001 22:18 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Pffff.... denk 't ok; dat hij z'n leven laat leiden door anderen! Man man man man man ...
quote:Ja, ik denk dat ik dat ook maar doe ja.
Op vrijdag 28 september 2001 22:33 schreef frenkb het volgende:
Gewoon niet zeuren en aanspreken, wat kan je nou gebeuren ???
quote:Nou, ik denk het niet. Ze zegt heel lief "Hoi Jeroen"...
Op zaterdag 29 september 2001 15:41 schreef gelly het volgende:
dan heb je PECH
maar als iemand lief "Hoi, [naam]" tegen je zegt wil dat niet zeggen dat iemand je leuk vindt (als in echt leuk, beschuittiepje leuk). Sommige mensen kunnen tegen iedereen vriendelijk en leuk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |