abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1767775
Als ik door de weeks een beetje vroeg weg ga (10 voor 8). Dan kom ik mijn vroegere vriendinetje tegen, elke kaar als zij me ziet zegt ze heel lief "Hoi Jeroen". En ik zeg dan "Hoi!". Aleen meer is het nog niet. Ik weet niet precies meer wie ze is! Wat moet ik nou doen? Ik vindt het een lekker ding geworden. Graag raad aan mij! Mieschien krijg ik dan toch weer eens een vriendinetje!
YEAH!!!! IK BEN WEER EENS HEEEL DIEP VERLIEFD!!!!
pi_1767791
schrijf een mooi gedicht en als je haar dan onderweg tegenkomt geef je die en de volgende morgen zie je het resultaat
pi_1767826
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 21:43 schreef gelly het volgende:
schrijf een mooi gedicht en als je haar dan onderweg tegenkomt geef je die en de volgende morgen zie je het resultaat
Tja, aleen een probleem... Ik fiets nogal hard, anders kom ik haar niet tegen! Ik ga meestal zo`n 20km/u op die lange weg hiero. En ik kan ook omkeren, en dan? Gedicht... Of gewoon een verhaaltje, goed idee. Meer tips welkom! Kan ik maandag kijken wat ik ermee doe.
  vrijdag 28 september 2001 @ 21:47:23 #4
14527 navyseal44
The easy day was yesterday
pi_1767828
Vraag haar of ze zin heeft om een keer mee wat te gaan drinken, of als je gelijk 1 stapje erboven op wilt doen, vraag of ze'n keer mee gaat stappen.

Overhaast het i.i.g. niet, je kent haar dus kennelijk van vroeger ofzo, dat houdt in dat ze ook al meer van jou weet en je dus ook wel een beetje kent.

Bouw het gewoon gezellig en rustig op, drankje, andere keer bios of een keertje stappen en bla bla bla.

handdoek
pi_1767871
Nou ja vroeger! 5 a 6 jaar geleden op de basis school. En nu kom ik haar ineens weer tegen, de eerste keer had ik niets in de gaten en fietste dus heel relaxd lanngs haar heen en we keken elkaar lang aan, kanlde bijna tegen een boom, maar dat maakt niet uit. En ineens zij ze "Dat is Jeroen!" Ik kijken van, nou ja zal wel hè... Maar ze is het dus echt... Whauw... Voor het eerst weer eens lekker kriebels in me`n buik. Ik kan toch ook gewoon als ik haar zie ff me`n fiets omdraaien en een eindje mee fietsen. Maar wat moet ik zeggen, en vooral hoe moet ik beginnen?
pi_1767884
"Als we voortaan samen dezelfde kant opfietsen in het leven ...."
pi_1767891
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 21:54 schreef gelly het volgende:
"Als we voortaan samen dezelfde kant opfietsen in het leven ...."
Dat is meschien ook het probleem, we fietsen precies tegen elkaar in.
pi_1767916
het was ook meer een idee wat je zou kunnen zeggen ....
pi_1767932
Ze ziet er echt mooi uit, lang blond haar. Maar wat kan ik nou echt het beste doen, of wie heeft dit ook ooit mee gemaakt en hoe heeft die gene het aangepakt?
pi_1767961
gooi de avond van te voren een doosje spijkers leeg op die weg daar. Als je dan de volgende ochtend langsfietst zal je haar langs de weg zien staan met een lekke band. En natuurlijk zal jij haar effe helpen om die te plakken... heb je gelijk wat om over te praten.
pi_1767992
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:01 schreef ^liquid^ het volgende:
gooi de avond van te voren een doosje spijkers leeg op die weg daar. Als je dan de volgende ochtend langsfietst zal je haar langs de weg zien staan met een lekke band. En natuurlijk zal jij haar effe helpen om die te plakken... heb je gelijk wat om over te praten.
Hahaha... Nou, dat is toch maar niet zo`n goe idee.
pi_1768046
of je slaat haar als een holbewoner van de fiets met je knots en sleept dur mee je grot in
pi_1768070
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:08 schreef gelly het volgende:
of je slaat haar als een holbewoner van de fiets met je knots en sleept dur mee je grot in
of gaat meteen haar grot in.

(ha-ha-ha, wat grap-pig)

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_1768100
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:08 schreef gelly het volgende:
Kom ej! Ik wil graag weer verkering met iemand die ik al 5 a 6 jaar ken! Zou jij dat niet willen dan?
pi_1768118
Als je het zo graag wilt waarom verzin je zelf dan niets, of wil je je hele relatie dan instand houden door tips van anderen ?
pi_1768152
kom, niet zo streng, gel!
vragen om advies mag toch wel?

(jaja dat rijmt)

pi_1768155
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:15 schreef gelly het volgende:
Als je het zo graag wilt waarom verzin je zelf dan niets, of wil je je hele relatie dan instand houden door tips van anderen ?
Neej, ik wil graag tips hoe ik dit het beste kan aanpakken! En daarna zie ik wel verder. Anders lig ik de hele nacht wakker, net als gisteren.
pi_1768156
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:15 schreef gelly het volgende:
Pffff.... denk 't ok; dat hij z'n leven laat leiden door anderen! Man man man man man ...
pi_1768273
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:18 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Pffff.... denk 't ok; dat hij z'n leven laat leiden door anderen! Man man man man man ...

Zoals ik al zei, ik wil graag tips om te beginen! Als we weer een beetje op de hoogte zijn van elkaar gaan we gezelig naar de film enzow. Ik hoop dat ik nog van haar mag genieten... Maar dit klinkt wel heel erg soft hè...?
  vrijdag 28 september 2001 @ 22:33:35 #20
14006 frenkb
Live fast, die young !!
pi_1768315
Gewoon niet zeuren en aanspreken, wat kan je nou gebeuren ???
pi_1768403
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:33 schreef frenkb het volgende:
Gewoon niet zeuren en aanspreken, wat kan je nou gebeuren ???
Ja, ik denk dat ik dat ook maar doe ja. Er kan idd niets gebeuren...
pi_1772538
En als ze nou zegt dat ze al een ander heeft?
pi_1772562
dan heb je PECH
pi_1772572
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 15:41 schreef gelly het volgende:
dan heb je PECH
Nou, ik denk het niet. Ze zegt heel lief "Hoi Jeroen"...
pi_1773608
niet om vervelend te doen hoor, ik gun het je, en je moet haar gewoon eens aanspreken

maar als iemand lief "Hoi, [naam]" tegen je zegt wil dat niet zeggen dat iemand je leuk vindt (als in echt leuk, beschuittiepje leuk). Sommige mensen kunnen tegen iedereen vriendelijk en leuk doen.

If you cry by having lost the Sun, you won't be able to see the stars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')