't Smulaapje is 7 dagen per week en 24 uur per dag geopend en heeft een
gezellig zonneterras dat uitkijkt op de prachtige wateren rondom Fokeiland.
Zowel overdag als 's avonds is het hier aangenaam vertoeven.
't Smulaapje staat vooral bekend om zijn uitgebreide ontbijt- en lunchkaart, maar
ook voor een heerlijk diner of een lekker drankje ben je hier van harte welkom
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 29-09-2001 00:40]
toch wel klein verschilletje zie je
* kwaruteru pakt nog even een pilsje, en wijntje voor equilan, hij is niet helemaal happy in het paket waar hij nu in zit. Hij vroeg namelijk wie er nog vrij waren, en niet wat hij in een vrouw zocht....
Komt antwoord op mijn vraag dan ook zo?
Hey Hoekie, maak mij uithangbord eens even in orde, ik schijn geen rechten
te hebben om jouw bericht te wijzen Had ik dus per ongeluk geprobeerd
Is er hier trouwens nog wat leuks gebeurd en heeft er nog iemand honger?
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 16:37 schreef Faat het volgende:
Hey Kwarteru wat zit jij wild aan mijn tap te rukken?!
Ik heb dorst Faatje, ben benieuwd wat Equilan's reactie is, wie weet .....
Voorgerecht:
Salade van ossehaas met bleekselderij en parmezaanse kaas
Hoofgerecht:
Rib-eye met een rode wijn kruidenboter
Nagerecht:
Pistache-ijs met panade van gesuikerde noten en pernodsaus
* Equilan komt nog nasnuffend de keuken uit.. Hehe ff een potje zitten janken hoor!!
Faat je bent er weer!!
nogmaals gefeliciteerd met je rijbewijs, mag je eindelijk alleen op Gandalf vliegen!!
Kwaruteru, ik dacht ik kan wel alle vrijgezelle eilandvrouwen opnoemen, maar als jij nou zegt wat je zoekt in een vrouw, kan ik je mischien meteen vertellen bij wie je de meeste kans maakt!! * Equilan is helemaal niet nieuwsgierig, ze is alleen behulpzaam!!
Hmm bedankt voor de wijn trouwens, je hebt een lekker flesje uitgezocht
Dan gaat Faat de keuken in om voor StarShine Girl te koken, lekker menu heb je uitgezocht
Dat toetje ga ik maar in veelvoud maken, ik denk dat daar meerdere mensen voor gaan komen
quote:Ow als je toch naar de keuken loopt..
Op vrijdag 28 september 2001 17:02 schreef Kwaruteru het volgende:niet nieuwsgierig?
jammer
![]()
* Kwaruteru vraagt nog een pilsje... ik denk er effies over na....
Kwaruteru, je moet er wel lang over nadenken hoor, je bent toch niet te veeleisend?? Oke ik zal je wat tegemoet komen Als eerste ben ik daar, de eeuwige vrijgezel. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik zeker niet altijd alleen ben
Faat heeft geen partner op het eiland, tenminste, Edsel zit tegenwoordig op het vaste land. Maar hij schijnt vrij gevaarlijk te zijn, dus in die richting zou ik maar niets proberen als ik jou was!!
Wilgje is tegenwoordig weer vrijgezel voor zover ik weet. BlackAngel is ook nog vrijgezel. Jojogirl is samen met Superbam in verwachting van hun eerste kindje.
Pluisje is geloof ik ook nog vrijgezel alhoewel ze schijnt te scharrelen met Breuls, maar daar weet ik het fijne niet van
Verder is geloof ik iedereen vrijgezel... keus zat dus!!
quote:Ahhhh Dank je wel ... heel erg lekker
Op vrijdag 28 september 2001 17:06 schreef Faat het volgende:
Faat tapt een biertje in voor Kwarteru en geeft Equilan nog een glaasje wijn.
Dank je wel Equilan, ik ben er nog steeds erg blij mee, en Gandalf ga ik zeker een keer gebruikenDan gaat Faat de keuken in om voor StarShine Girl te koken, lekker menu heb je uitgezocht
Dat toetje ga ik maar in veelvoud maken, ik denk dat daar meerdere mensen voor gaan komen
Faat doe mij A.U.B. ook maar bitterballen met veel Ketchup............en een Breezer
Kom gezellig hier aan de grote tafel zitten, Faat kom je ook ff borrelen??
[offtopic] irl ben ik aan het koken, excuse moi als het ff duurt [/offtopic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |