Mzzl,
CoolGuy
quote:Ik denk dat het meer de romantische gedachte achter zoiets is dat telt.
Op donderdag 27 september 2001 13:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ik bedoel, als je nou onverwacht een kadootje koopt voor je vriendin ? Wat zou zij dan op
prijs stellen. Bloemen had ik zelf al bedacht maar is dat niet een beetje afgezaagd ?
Hoop dat er ook vrouwen reageren omdat die het beste weten wat ze graag krijgen
Mzzl,CoolGuy
Bijv overal kaarsjes aan hebben staan als ze thuis komt.. wijntje erbij.. muziekje op etc.
Of een liefdebrief voor d'r schrijven en op tafel leggen ofzo als je s'ochtend naar je werk gaat en zij nog ligt te ronken...
dingen in die trant... probeer iets origineels te verzinnen.. wat ze niet verwacht.
Als ik dan resp. een fohn of die bonbons geef, krijg ik altijd reacties van 'wat goed van je!! Hoe wist je dat?'
- Koop een Opzij (feministisch maandblad)
- Lees hem van binnen en van buiten helemaal door.
- Probeer je 2 dagen zo te gedragen zoals een feminst dat zou willen..
Dat is nu voor vrouwen een verassing...
Dit scenario zal extreem veel moeite kosten, niet alleen voor jou, maar zeker ook voor je vriendin die niet weet wat ze meemaakt. En wie weet krijg je ook nog eens wat duidelijkeheid over een aantal zaken.
dat is voor velen immer een verrassing
quote:Mja, dit vind ik een slecht iets. Dit zou betekenen dat je moet veranderen voor haar, het belangrijkste is toch dat je jezelf blijft???
Op donderdag 27 september 2001 13:44 schreef weerdo het volgende:
Prulleria zijn afgezaagd en zal als omkoperij gezien worden. Probeer dit eens:- Koop een Opzij (feministisch maandblad)
- Lees hem van binnen en van buiten helemaal door.
- Probeer je 2 dagen zo te gedragen zoals een feminst dat zou willen..Dat is nu voor vrouwen een verassing...
Dit scenario zal extreem veel moeite kosten, niet alleen voor jou, maar zeker ook voor je vriendin die niet weet wat ze meemaakt. En wie weet krijg je ook nog eens wat duidelijkeheid over een aantal zaken.
Het gaat erom dat ze zich speciaal voelt.
quote:Het ging om de verrassing.. weet je nog? Een andere swing aan een discussie i.p.v de chocolatria, bloemen en andere prulleria tips waarbij je bezig blijft met kopen. Mijn tip is gratis
Op donderdag 27 september 2001 13:49 schreef IndemnitY het volgende:
Mja, dit vind ik een slecht iets. Dit zou betekenen dat je moet veranderen voor haar, het belangrijkste is toch dat je jezelf blijft???
"Jezelf blijven" hmmmm... Zodra je met andere mensen omgaat word je ermee besmet, en zal jij je altijd aanpassen en zullen anderen ook zich aan jou aanpassen. ('t zou kunnen)
quote:
Op donderdag 27 september 2001 13:45 schreef Herald het volgende:
maakt het uitdat is voor velen immer een verrassing
Ik ga hier geen tips geven, mijn vriendin leest dit forum ook vaak zat...
Daarna een grote sorbet met zo'n paraplutje erop. Je drinkt er mooi gekleurde limonade bij (groene en rode)
Dit zou voor mij een enorme verrassing zijn, inclusief een dagje Efteling en een bezoek aan het pannekoekhuis. WAUW !!
Dan trek ik die dag mijn mooie zuurstokroze jurk aan, daar zitten allemaal pailletjes op. Alice in Wonderland.... zucht....mijn dag zou niet meer stuk kunnen!!!
Dus: een briefje in haar broodtrommel, met dat je van haar houdt. Of eindelijk eens schappen voor haar ophangen terwijl zijn naar haar werk/school is, omdat je weet dat ze die nodig heeft. Maar favoriete film kopen op video/DVD. Enz. enz. Gewoon leuke kleine dingetjes, waar je van te voren van weet dat ze er blij van wordt.
quote:Ja tis allemaal vast heel aardig bedoeld hoor maarreh... kan er dan heel misschien ook een slagroomtaart vanaf??
Op donderdag 27 september 2001 17:04 schreef Barb het volgende:
t Zit em in de kleine dingen die je doet.Dus: een briefje in haar broodtrommel, met dat je van haar houdt. Of eindelijk eens schappen voor haar ophangen terwijl zijn naar haar werk/school is, omdat je weet dat ze die nodig heeft. Maar favoriete film kopen op video/DVD. Enz. enz. Gewoon leuke kleine dingetjes, waar je van te voren van weet dat ze er blij van wordt.
quote:
Op donderdag 27 september 2001 15:51 schreef hoogl298 het volgende:
Een hele grote slagroomtaart met een heleboel kaarsjes. Van die leuke punthoedjes erbij (kun je ook leuke puntbeha van maken, kan ze zeker waarderen)
Een hele grote glazen weck-pot met allemaal soorten spekkies erin en mooie dropjes en een hele grote doos bonbonsdie heel mooi is ingepakt.
Daarna een grote sorbet
met zo'n paraplutje erop. Je drinkt er mooi gekleurde limonade bij (groene en rode)
Dit zou voor mij een enorme verrassing zijn, inclusief een dagje Efteling en een bezoek aan het pannekoekhuis. WAUW !!![]()
Dan trek ik die dag mijn mooie zuurstokroze jurk aan, daar zitten allemaal pailletjes op. Alice in Wonderland.... zucht....mijn dag zou niet meer stuk kunnen!!!
Het is jammer dat ik al bezet ben, anders zou ik je meteen in zo'n jurk proppen en op naar het altaar
quote:TIP: Koop nooit een lingeriesetje 1 of meerdere maten te groot, liever te klein dan te groot...
Op donderdag 27 september 2001 14:07 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Ik weet niet hoe lang je al samen bent maar een setje lingerie zal ze denk ik wel waarderen. Maar dat met je wel in de juiste entourage doen, zoals iemand hierboven al postte. Het gaat meer om de romantiek die er omheen zit dan het presentje zelf.Het gaat erom dat ze zich speciaal voelt.
quote:Precies...je slaat de spijker op zijn kop!
Op donderdag 27 september 2001 13:24 schreef deGVR het volgende:[..]
Ik denk dat het meer de romantische gedachte achter zoiets is dat telt.
Heeft dus ook meer effect om iets als verrassing te doen ipv iets als verrassing te kopen denk ik.Bijv overal kaarsjes aan hebben staan als ze thuis komt.. wijntje erbij.. muziekje op etc.
Of een liefdebrief voor d'r schrijven en op tafel leggen ofzo als je s'ochtend naar je werk gaat en zij nog ligt te ronken...dingen in die trant... probeer iets origineels te verzinnen.. wat ze niet verwacht.
quote:
Op donderdag 27 september 2001 15:51 schreef hoogl298 het volgende:
Een hele grote slagroomtaart met een heleboel kaarsjes. Van die leuke punthoedjes erbij (kun je ook leuke puntbeha van maken, kan ze zeker waarderen)
Een hele grote glazen weck-pot met allemaal soorten spekkies erin en mooie dropjes en een hele grote doos bonbonsdie heel mooi is ingepakt.
Daarna een grote sorbet
met zo'n paraplutje erop. Je drinkt er mooi gekleurde limonade bij (groene en rode)
Dit zou voor mij een enorme verrassing zijn, inclusief een dagje Efteling en een bezoek aan het pannekoekhuis. WAUW !!![]()
Dat zou pas echte liefde zijn! En romantiek!
of uuh...ook echt een verrassing een leuke boortol of heggeschaar of autoshampoo ofzo
quote:met strikje !!!
Op donderdag 27 september 2001 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Een leuke 'Tarzan' met roterende kop en anaal en clitoriale stimulatie.
Een anaal plug
quote:jaaaaaa, leuk... dingen voor jezelf aan de ander geven
of uuh...ook echt een verrassing een leuke boortol of heggeschaar of autoshampoo ofzo
quote:*mentale note*
Op donderdag 27 september 2001 21:38 schreef E.T. het volgende:[..]
met strikje !!!
quote:*zucht*
Op donderdag 27 september 2001 21:34 schreef DuchessX het volgende:[..]
Dat zou pas echte liefde zijn! En romantiek!
quote:Ja, leuk, maar dan toch wel zo'n mooi versierd altaar??
Op donderdag 27 september 2001 21:30 schreef Tranceptor het volgende:Het is jammer dat ik al bezet ben, anders zou ik je meteen in zo'n jurk proppen en op naar het altaar
(is daar dan ook gebak bij?)
quote:Je bent wel een notoire vreetzak zeg, nee geen gebak ik heb je net in die jurk gepropt
Op donderdag 27 september 2001 23:25 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ja, leuk, maar dan toch wel zo'n mooi versierd altaar??
![]()
(is daar dan ook gebak bij?)
En bij de receptie limonade met rietjes in elk geval
maar ik geen altijd verkeerde kadotjes aan mijn vriend...pas ketting je gegeven met cokekoker eraan met briefje erin dat ik voor altidj van um zou blijven houden....was jammer genoeg nei z'n succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |