Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 26 september 2001
0.23 Kelly : Ik voel me echt rijk. Ik verdien niet zoveel. Ik heb alles wat ik nodig heb. Als je genoeg te eten hebt iedere dag. Ik ben blij dat ik niet daar hoef te zitten zeg (arme deel). Dan voel je je pas kut. Iedereen moet lachen. Gert Jan vertelt dat hij heeft meegewerkt aan een site van een biergigant wiens webadres was ingepikt door een Harvard student. Later hebben ze het adres toch bemachtigd. In Amerika zag hij een commercial met het adres in beeld. Gert Jan : Dat vond ik zo stoer. Ik heb daar aan meegewerkt. Gert Jan vertelt in het kort de geschiedenis van het internet.
0.30 Gert Jan vindt dat o.a. Nina Brink en Joep van den Nieuwenhuizen ten onrechte een slechte reputatie hebben. Over Nina Brink : Zij is begonnen als internet provider en heeft dat groot gemaakt. Ze heeft het op het juiste moment naar de markt gebracht. Op een gegeven moment was het, Nina Brink is aangschoten wild, dan wordt je aangevreten. Dat gebeurt met iedereen in Nederland.
0.46 Gert Jan : Waarom gaat een Aldrico er uit ? Waarom bel je naar huis ? Nancy : Zij miste iemand (niet verstaan) heel erg. Gert Jan zegt dat Pascal praat in zijn slaap. Nancy zegt dat ze knarst. Gert jan heeft het één keer gehoord maar hij wist niet wie het was. Kelly zegt dat haar ex zei dat dat ze 's nacht praat. Pascal : Dat heb ik vannacht gehoord, over een mooie blonde vrouw. Dat wordt zeker uitgezonden. Kelly : Echt ? Wat erg. Pascal : Serieus waar. Nancy zegt dat Richard hele verhalen van haar gehoord heeft.
0.53 Nancy : Af en toe krijg ik de kriebels. Voor morgen. Ik kan echt niet zonder jou hier Kel. Ik heb nog nooit zoveel gelachen. Gert Jan : Kel hoort er bij. Pascal gaat in bad. Gert Jan tegen Kelly : Ik blijf bij mijn statement, in de kroeg val jij op andere mensen dan die jij nou om je heen hebt. Gert Jan : Er is daar iemand wakker. Het is Diane. Ik versta haar niet. Kelly geeft haar een kus. Kelly : Ga lekker plassen. Met mijn oor tegen de luidspreker vang ik deze zin op van Diane : We hebben geen warm eten 's avonds.
0.59 Gert Jan, Pascal en Nancy zeggen welterusten tegen Diane. Nancy zegt dat ze vaak naar het toilet moet als ze een slok op heeft. Kelly schenkt weer iets in. Kelly : Ik neem iedere keer heel veel ijs met een klein beetje. Ik ben zo blij dat ik een kneuzing heb.
1.11 Kelly kijkt door een ruitje naar de cameramensen terwijl Nancy op het toilet zit. Kelly : Als ik dat pakje aan trek doe ik het voor één ding en je weet voor wat. Kelly zegt dat Nancy ook door het ruitje moet kijken. Er is niemand te zien.
Dit is het voorlopig van mij.
We hebben een steady shot van Gert Jan die ligt te pitten.
(hadden we dat de afgelopen nachten ook al niet?)
P. staat nu op.
G-J; slachtoffers vallen altijd aan de andere kant....let maar op.
Beeld: Kelly aan de eethoek ...zich aan het opmaken..
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 27-09-2001 12:12]
GJ zegt tegen Frank: Als je hier bent ben je zo weer 5 kilo zwaarder.
GJ: Ik wil wel eens een spelletje, bijvoorbeeld monopoly.
We kunnen het het beste maar steeds bestellen, en maar zien of we het krijgen.
N: We moeten steeds kiezen uit lijstjes.
Nance bedenkt steeds overal excuusjes voor.
GJ: Moeten ze kaarten van maken en die verkopen voor 8 piek per stuk.
Nance grote smoezen boek.
GJ vraagt aan Frank: Ben je er klaar voor.
F: Klaar?
GJ: You were born ready?
F vond de anderen net kleine kinderen toen ze de vorige keer gewonnen hadden.
GJ: Doen jullie ook, als jullie winnen.
F: Het spannendste is nu, wie er vanavond uit moet.
GJ: Niemand bij ons.
F: Hoezo dat niet?
GJ: Da's net als met familie, daar gaat ook niemand dood.
GJ: Het is net een gouden kooi, waar we hierin zitten.
We zijn hier ook al een hele tijd mee bezig.
F: Je kunt het niet vergelijken met een vakantie.
GJ: Hoezo, er gebeurt hier ook niets. Alleen in je hoofd.
Frank loopt nog steeds in z'n blote bast.
F: Ik ga zo ook een shirtje aantrekken.
Wacht maar als we straks een battle winnen.
D: Ja maar, die winnen we niet meer, we worden zwakker en zwakker.
F: Ik trek je er wel doorheen.
Er ligt een zaag aan de arme kant. Ze vermoeden dat de mannen van het hout daar meer van weten. Als het een overtreding was geweest, dan hadden ze allang wat gehoord.
Frank durft de zaag niet te gebruiken.
Andries praat met Pascal.
A: Het gaat gebeuren.
P: Ik ben er klaar voor, ik heb een gat in de dag geslapen.
Pascal verwacht een fysieke battle.
Daan is haar wenkbrauwen aan het epileren.
P: Moet je daar van niezen? (red: probeer het eens pascal!)
Daan zegt dat ze het ook koud heeft. Koude handen en voeten.
D: "Nance, misschien zit Richard al wel hier, gewoon 10 meter verderop of zo"
N: "Misschien denkt ie er inmiddels wel heel anders over"
D: "Dat zie je gauw genoeg als hij vanavond binnenkomt, en waarom denk je dat?"
N: "Misschien heeft ie allang wat met een ander, Audrey of zo"
D: "Waarom zou hij in godsnaam iets met Audrey hebben, waarom denk je dat? Je moet jezelf niet gek maken hoor"
N: "Nou weet ik veel, dat denk ik gewoon"
N: "Misschien is Audrey allang weg! Ze had het toch over de zin van daar zitten? "
D: "Welnee, Audrey kan goed relativeren hoor"
D: "Zouden we nog een battle krijgen van daag?"
N: "Ik denk van wel, net voor we de nieuwe bewoners te horen krijgen of net erna"
P: Als we nu moeten draaien, moeten wij het dan morgen met 1 sneetje brood doen?
Daan: Je hebt toch pas gegeten, toch?
P: Nee, nog niet.
Daan: Dat zou ik dan toch maar gaan doen.
Ze vertelt dat ze van de honger pijn in de buik krijgen, en daarom maar op bed gaan liggen.
P: Als die pieper gaat, hebben we nog 5 minuten, en dan smeer ik nog wel gauw wat broodjes.
Daan: Ik heb kouwe handen en kouwe voeten.
Daan: Misschien is Richard er al wel, zit ie een paar KM verderop, Nance.
N: Wat een gek idee. Misschien denkt hij er allang anders over.
Daan: Wel te hopen dat je dan nog aan de rijke kant zit, want ze komen daar binnen.
N: Ik zou niet weten hoe ik dan moet reageren.
Daan: Gewoon, AAAAhhh, smaksmak, toch?
N: Misschien heeft hij al een ander, Audrey of zo?
Daan: Welnee, en anders weet je meteen wat je aan hem hebt.
N: Precies, niets.
Ik vraag me af of Audrey daar nog wel zit, ze vond het nogal lang duren en wilde gauw hier heen.
Daan: Och ze kan het ook wel wat relativeren, zolang je daar zit, kun je ook niet weggestemd worden.
Zouden we nog een battle krijgen vandaag?
N: Ik denk net voor de nieuwe bewoners, of net erna.
Nance gaat even een sigaretje pakken.
Iemand (Nance?) vraagt wat kelly denkt. Die weet het niet. Pascal gilt op de achtergrond of ze zich nou weer druk zit te maken. Kelly zegt dat iedereen dat toch doet?
Danielle zegt dat ze aan de rijke kant wel eens mogen stoffen onder het tv-meubel. En er moet een plantje op een schoteltje worden gezet, met een beetje water. Diane probeert haar haren droog te woelen. Ze zegt dat Frenk thee heeft gezet,maar dat die nou donker staat te worden, hetgeen niet zo mooi is, dus stelt ze voor om hem maar op te gaan drinken aan Danielle. Diane niest flink, Kelly wenst haar gezondheid.
Pascal eet een broodje. Hij zegt dattie een rammelend gevoel in zijn buik heeft :'alsof ik al dagen niks gegeten heb'
Hij krijgt onmiddellijk te horen dattie een grote pestkoop is. Maar als weerwoord zegt ie tegen Daan dat ze allang weet dat hij van plagen houdt. Vervolgens begint hij over het feit dat nog geen 100 meter verderop 'onze maten' zitten.
Kelly is benieuwd naar de exitprocedure. Wanneer ze dat te horen krijgen. Nance heeft het idee dat net voor de live-uitzending iedereen dat te horen krijgt en dat je dan in vijf minuten je koffer moet pakken, omdat ze in het uurtje live-uitzending natuurlijk heel veel te doen hebben. Kelly vind dat een klote-idee.
Pascal heeft het over een gesprek met Coos. Hij vroeg aan Coos of hij, als hij eruit moest, zijn pak weer aan zou doen. Coos had gezegd van wel. TOen zei P dat hij dat ook zou doen. De volgende dag hoorde hij dattie naar Almere moest, maar is blij dat hij niet zijn pak aan heeft gedaan. Hij had daar nooit de battle mee gedaan.
Andries komt binnen en wordt met gejuich ontvangen door Danielle. De thee is wel koud zegt ze.
Nance zegt dat ze nu wel klaar is voor een battle. Pascal meent dat ze haar mond moet houden, 'We hebben Grieks besteld voor vanavond en dan ga jij over een battle beginnen?'
(De stemming is over het algemeen een beetje lamlendig, Nance en Kelly hangen allebei onderuit in een stoel/bank te wachten op wat komen gaat, de enige waar wat actie in zit is Pascal. Van het arme gedeelte hoor ik alleen af en toe wat geroezemoes.)
Pascal vraagt aan GJ waarom hij onrustig is. GertJan geeft een 'hmmmmm' als antwoord. Nance krijgt van Pascal een deken, die ze over zich heen legt. Kelly vraagt zich af of ze nog komen voor haar voet. Ze meent dat gisteren gehoord te hebben. GJ zegt dat hij het via de butlertelefoon heeft aangevraagd, samen met een brace.
(saaaaaaaai is het, ik ga even wat anders doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |